quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
Dus je wil wel?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:46 schreef Amoeba het volgende:
Lijkt me lachen. Juli, heb pas 17 juli schoolvakantie.
Midden van het land. Utrecht.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:49 schreef AdvancedPower het volgende:
We kunnen natuurlijk ook een ander centraal punt afspreken?Als er dan meer mensen komen.
Dit dus.quote:
Pm me ff je MSN adres, voeg ik je toequote:Op zondag 30 mei 2010 19:51 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik ben wel bereid om naar Utrecht te reizen voor een meet.
Je bent zo liefquote:
Zal 'm ff quoten, dan weet ik zeker dat je shitloads spam krijgt.quote:
Stiekem voeg je me nu toe en vraag je of ik met je naar bed wil.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zal 'm ff quoten, dan weet ik zeker dat je shitloads spam krijgt.
Ja.quote:
Ik kom soberzo.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:55 schreef jeroen_s het volgende:
ik kom alleen als die domme ap tje niet komt
Ik ga liever dood.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:56 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Stiekem voeg je me nu toe en vraag je of ik met je naar bed wil.![]()
Mensen buitensluiten.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:57 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nu stoppen met deze narigheid want ik wil niet dat jij op deze meet komt.![]()
Je hoeft dequote:Op zondag 30 mei 2010 19:57 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nu stoppen met deze narigheid want ik wil niet dat jij op deze meet komt.![]()
10 euro als je ze postquote:Op zondag 30 mei 2010 19:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je hoeft de [ afbeelding ] niet toe te passen bij je posts. Want je bent helemaal niet stoer, want ik heb nog een paar mails en PM's van je.
Veel plezier op die meet. Misschien is het leuk om bij een plaatsnaambord te gaan staan. Misschien bestaat de naam AIDS wel.
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je hoeft de [ afbeelding ] niet toe te passen bij je posts. Want je bent helemaal niet stoer, want ik heb nog een paar mails en PM's van je.
Veel plezier op die meet. Misschien is het leuk om bij een plaatsnaambord te gaan staan. Misschien bestaat de naam AIDS wel.
Ik doe er 10 bijquote:
quote:
quote:
Dan doe ik nu eenquote:Op zondag 30 mei 2010 19:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Haha, ik keek daar ook net naartoe en ik dacht: dit is het minst grappige van heel forum fokquote:Op zondag 30 mei 2010 20:04 schreef xxiessiexx het volgende:
Wel grappig die streepjes in de OP onder "users die zeker weten komen" en "misschieners", het lijkt net of daar namen achter horen maar die komen er helemaal niet![]()
![]()
De Gaweg bestaat welquote:Op zondag 30 mei 2010 20:04 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dan doe ik nu een, want lief ben ik wel.
Ik zat meer aan een straat te heten die Rotop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
We gaan klagen dat jij komt. Jij verneukt onze meet.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:09 schreef Edwinuss het volgende:
Gaan jullie ook allemaal klagen over het lauwe bier op de meet?
Ik kom niet. Wees gerust.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
We gaan klagen dat jij komt. Jij verneukt onze meet.
Mensen die nog steeds denken dat in Friesland woon.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:13 schreef TwisterNederland het volgende:
Je woont toch in de buurt van Wolvega?
Dan heb je niks in Grunn te zoeken
Brabant jongequote:Op zondag 30 mei 2010 20:13 schreef TwisterNederland het volgende:
Je woont toch in de buurt van Wolvega?
Dan heb je niks in Grunn te zoeken
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:07 schreef Teezie het volgende:
[..]
Haha, ik keek daar ook net naartoe en ik dacht: dit is het minst grappige van heel forum fok
Kom met ideeën.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:19 schreef samsalabim het volgende:
Ik wil wel
Ik zal uitgelachen worden, maar AP in real life ontmoeten lijkt me sowieso tof, en het is voor mij maar een halfuurtje in de trein... Maar wtf gaan we doen dan?
Waar woon je dan als je in wolvega naar school toegaat?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:14 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds denken dat in Friesland woon.
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:19 schreef samsalabim het volgende:
Ik wil wel
Ik zal uitgelachen worden, maar AP in real life ontmoeten lijkt me sowieso tof, en het is voor mij maar een halfuurtje in de trein... Maar wtf gaan we doen dan?
Biertje pakken. Galgenwaard afbreken. AP slopen.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:19 schreef samsalabim het volgende:
Ik wil wel
Jij denkt echt dat ik alles van mezelf op internet zet?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:20 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Waar woon je dan als je in wolvega naar school toegaat?
In het midden van Nederland. Doen we dus. Alleen voor Limlanders een takke-eindquote:Op zondag 30 mei 2010 20:22 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
We zouden ook in Utrecht kunnen, dat komt meer mensen uit. Moeten we nog even zien.
Jaquote:Op zondag 30 mei 2010 20:22 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik alles van mezelf op internet zet?
quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:02 schreef Teezie het volgende:
[..]
ik wil erook bij alleen zodat ik meer vrienden kan maken voor hyves xD
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:20 schreef Teezie het volgende:
[..]
OMG HOE DOE JE DAT
en waarom sta ik niet bij mensen die zeker komen?
Ik zal haar even vragen.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:29 schreef 9611Niels het volgende:
Komt die Fok! sma van je eigenlijk ook, AP?
vaarom ben jij dikquote:Op zondag 30 mei 2010 20:32 schreef Vetklep het volgende:
Is AP een persoon van het vrouwelijk geslacht of het mannelijke?
Zo Vrouw: dan kom ik.
Zo Man: dan niet.
Ik ben een man. Maar ik neem aan dat mijn FOK!chick ook wel komt.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:32 schreef Vetklep het volgende:
Is AP een persoon van het vrouwelijk geslacht of het mannelijke?
Zo Vrouw: dan kom ik.
Zo Man: dan niet.
Wie?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:34 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik ben een man. Maar ik neem aan dat mijn FOK!chick ook wel komt.
Ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik Ben Stoer!
eh jaquote:Op zondag 30 mei 2010 20:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Pardon? Een Groningen meet in Utrecht?
Inderdaad, alleen maar legendes in de OPquote:Op zondag 30 mei 2010 20:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
lijkt me wel leuk een keer de KLB helden een hand te geven
Wie zegt dat we elkaar een hand geven? Weet je wel hoe zo'n meet verloopt?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
lijkt me wel leuk een keer de KLB helden een hand te geven
alleen maar? :$quote:Op zondag 30 mei 2010 20:59 schreef Splutje het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen maar legendes in de OP
ik ben bruin en heb een baard (H)quote:Op zondag 30 mei 2010 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wie zegt dat we elkaar een hand geven? Weet je wel hoe zo'n meet verloopt?
Allemaal wittige nerds die mensenschuw over de bar hangen, constant mopperend over het weer, de bediening, de locatie, en het feit dat de wifi het niet doet.
Ik denk dat je in de war bent met PUB meetsquote:Op zondag 30 mei 2010 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wie zegt dat we elkaar een hand geven? Weet je wel hoe zo'n meet verloopt?
Allemaal wittige nerds die mensenschuw over de bar hangen, constant mopperend over het weer, de bediening, de locatie, en het feit dat de wifi het niet doet.
De meest gerespecteerde users in mijn ogen, namelijk Penisbaard en Splutjequote:Op zondag 30 mei 2010 20:59 schreef Splutje het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen maar legendes in de OP
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met PUB meetsKLB meets zijn echt cool
Je gaat zelf niet door.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:01 schreef ynuhh het volgende:
Gaat toch niet door.
o.us komt geen kroeg binnenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:04 schreef Teezie het volgende:
[..]
ALSJEBLIEFT kom ook ik breng je wel mee achterop :$
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:04 schreef Teezie het volgende:
[..]
ALSJEBLIEFT kom ook ik breng je wel mee achterop :$
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:05 schreef Teezie het volgende:
[..]
hoelaat moet ik je ophalne
edit: laatmaar
quote:
Ik haal je wel opquote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:04 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zie PM voor de supergeheime undergroundmeet
x miljard miljoen,.quote:
Zeker gewoon met jullie drietjes bij iemand thuis?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten, de supergeheime undergroundmeet zal de beste meet ooit wordon.
mensen die zichzelf proberen te uitnodigenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zeker gewoon met jullie drietjes bij iemand thuis?
Onee hoor, ik nodig mij niet uit. Echte mensen ontmoeten, daar kan ik niet goed mee omgaan.quote:
Wie neemt het karton en de ballonnen mee?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten, de supergeheime undergroundmeet zal de beste meet ooit wordon.
Ja, bij jou thuisquote:Op zondag 30 mei 2010 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zeker gewoon met jullie drietjes bij iemand thuis?
Moet je helemaal naar het barre noorden afreizen... Dat doet een verstandig mens toch niet?!?quote:
Nee, alleen vrijgezelle brutale jongemannen met een visie en een eigen mening.quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh jammer, ik houd niet van piemelsquote:Op zondag 30 mei 2010 21:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, alleen vrijgezelle brutale jongemannen met een visie en een eigen mening.
Dit soort dingen kunnen we beter via het privéberichtensysteem besprekenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:16 schreef Splutje het volgende:
[..]
Wie neemt het karton en de ballonnen mee?
Dat dus. Het is nog niet eens duidelijk besloten waar de meet gehouden wordtquote:Op zondag 30 mei 2010 23:00 schreef 9611Niels het volgende:
WTF is this shit, waarom heet het geen Groningen meet meer.
Serieus ingaan op een AP-topicquote:Op zondag 30 mei 2010 23:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat dus. Het is nog niet eens duidelijk besloten waar de meet gehouden wordt
Noem eens een user die geen autist is.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:42 schreef muay-toy het volgende:
grootste autisten van fok, verenigt u!
Drinkyquote:
Ik heb trouwens niet alle 8 pagina's vol reacties zitten lezen dus maar pakweg een paar reacties eruit selecteren en de jouwe valt mij op.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:02 schreef Smart_ass het volgende:
Meets.!! Sowieso zijn de helft van de mensen die komen echt niet klb-waardig.
Dan kom ik alleen daar al voor om jou jankend en creperend op d grond te zien liggen.quote:Op maandag 31 mei 2010 07:08 schreef AdvancedPower het volgende:
Het maakt mij niet uit wanneer of waar. Als die bitch van een wolvendagen ook maar komt, ze wou me een vuist geven.
Centraal Afrika ook alleen niet in Nederlandquote:Op zondag 30 mei 2010 19:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zou Utrecht kiezen als locatie, ligt centraal in Nederland.
Hij is de reden dat ik niet naar die meets mag, want straks komt er niemand behalve hij.quote:Op maandag 31 mei 2010 07:23 schreef Garisson72 het volgende:
Dit kunnen jullie die arme Lamon niet nóg een keer aandoen.
Hoezo, straks? Zo gaat het de laatste tijd stééds.quote:Op maandag 31 mei 2010 08:18 schreef Chai het volgende:
Hij is de reden dat ik niet naar die meets mag, want straks komt er niemand behalve hij.
Waarom zo boos, AdvancedPower.quote:Op maandag 31 mei 2010 07:08 schreef AdvancedPower het volgende:
Het maakt mij niet uit wanneer of waar. Als die bitch van een wolvendagen ook maar komt, ze wou me een vuist geven.
Omdat WD hem even op zijn nummer heeft gezet.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waarom zo boos, AdvancedPower. [ afbeelding ]
Vorige keer was het leuk hoor, met Penisbaard, Lamon. en Biogarde.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:20 schreef Lakitu het volgende:
Utrecht![]()
![]()
![]()
Stairway![]()
![]()
![]()
Denken dat er meer mensen komen dan Lamon alleen![]()
![]()
Lamon. is zo'n interessante en wijze manquote:Op maandag 31 mei 2010 12:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Vorige keer was het leuk hoor, met Penisbaard, Lamon. en Biogarde.
Precies, hij kent ook mensen zonder ze ooit gezien te hebben.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Lamon. is zo'n interessante en wijze manHij kan je ganse de avond vermaken
![]()
Hij is een beter acteur dan Chantal Janzen en Daan Schuurman, naar eigen zeggenquote:Op maandag 31 mei 2010 12:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Lamon. is zo'n interessante en wijze manHij kan je ganse de avond vermaken
![]()
En hij kan een keukenkastje doen opleven met alléén maar zijn eigen naakte wellustigheid.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:46 schreef Skylark. het volgende:
Hij is een beter acteur dan Chantal Janzen en Daan Schuurman, naar eigen zeggen!
Soort van god dus eigenlijkquote:Op maandag 31 mei 2010 12:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Precies, hij kent ook mensen zonder ze ooit gezien te hebben.Alleen maar respect voor deze man.
Maar je moet natuurlijk onderaan de ladder beginnenquote:Op maandag 31 mei 2010 12:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij is een beter acteur dan Chantal Janzen en Daan Schuurman, naar eigen zeggen!
Jezus Christusquote:Op maandag 31 mei 2010 07:08 schreef AdvancedPower het volgende:
Maar het is dan ook wel een hele mooie keukenkastjequote:Op maandag 31 mei 2010 12:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En hij kan een keukenkastje doen opleven met alléén maar zijn eigen naakte wellustigheid.
Ik kom de dag ervoor, zodat ik "gisteren al geweest, 2 dagen achter elkaar doe ik niet" als argument kan aanvoeren.quote:
AP houd van vernederingenquote:Op maandag 31 mei 2010 13:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Jezus ChristusEerst huilen dat ze het niet moest doen en nu daag je haar weer uit.
Gek.
Ik zet gewoon vanaf de dag ervoor mijn telefoon uit, sluit mezelf op mijn zolderkamer en zet fok op offline.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik kom de dag ervoor, zodat ik "gisteren al geweest, 2 dagen achter elkaar doe ik niet" als argument kan aanvoeren.
Mag ik dan met jou meerijden?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kom alleen als je gratis kan parkeren
Wat lul je, ik was er ook, alleen kon ik je niet herkennen doordat ik niet wist wie je was.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:33 schreef Lamon. het volgende:
Dit topic is zo´n geweldige inkopper, en toch hou ik me in.
laatste klbmeeting aanwezigen: Lamon en...nee alleen Lamon
Ik kom niet.
Jou herkennen ze toch meestal omdat ze op je schoenen staan?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:34 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Wat lul je, ik was er ook, alleen kon ik je niet herkennen doordat ik niet wist wie je was.
Klein stukje maarquote:Op maandag 31 mei 2010 13:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Weet je hoe ver het omrijden is als ik vanuit roffa via damsco naar utca moet?!
Nouhou.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jou herkennen ze toch meestal omdat ze op je schoenen staan?
Lamon., ik kom zeker weten, dus je bent soberzo niet in je eentje.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:33 schreef Lamon. het volgende:
Dit topic is zo´n geweldige inkopper, en toch hou ik me in.
laatste klbmeeting aanwezigen: Lamon en...nee alleen Lamon
Ik kom niet.
Jij hebt ook geen uitnodging hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
Die komers listWaar is de echte kwaliteit. Ik kom dus niet.
Ik zou sowieso niet komen
Nee, ik ga al naar de supergeheime undergroundmeet met Splutje.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:33 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Kom jij ook?
Tevens: Fred Teeven.
Misschien een idee om het bij een muur te doen waar je van die klachtenbriefjes in kan stoppen.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:50 schreef Alicey het volgende:
Een KLB meet? Met zijn allen overal over klagen?
Dat is wel leuk. Ze er dan weer uithalen en raden van wie het klachtentopicbriefje is wat je hebt getrokken.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Misschien een idee om het bij een muur te doen waar je van die klachtenbriefjes in kan stoppen.
Kom je ook dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is wel leuk. Ze er dan weer uithalen en raden van wie het klachtentopicbriefje is wat je hebt getrokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe een poll en beslis pas na 3 dagen stemmen waar het gehouden zal worden.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:05 schreef AdvancedPower het volgende:
Zijn er dan zoveel mensen die liever Groningen hebben?
Done.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Doe een poll en beslis pas na 3 dagen stemmen waar het gehouden zal worden.
Ze komen toch niet, doe geen moeite en als je mensen een keer wilt meeten doe dat dan niet in dit subforum, maar in GC, of zelfs in Onzin kun je wel een echte meet organiseren.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:05 schreef AdvancedPower het volgende:
Zijn er dan zoveel mensen die liever Groningen hebben?
Lieve Ricko, het maakt mij niet zoveel uit. Ik kom soberzo.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:07 schreef RickoKun het volgende:
Mijn waarde AP, je moest niet naar die paar nozems (Wolvendagen, weetikveelwienogmeerallemaal) luisteren die utrecht skandeerden
Laat die homo's maar in het zuiden / westen van NL zitten mengz
Ik zei al: ik kom echt wel.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze komen toch niet, doe geen moeite en als je mensen een keer wilt meeten doe dat dan niet in dit subforum, maar in GC, of zelfs in Onzin kun je wel een echte meet organiseren.
Eens met Lamon.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze komen toch niet, doe geen moeite en als je mensen een keer wilt meeten doe dat dan niet in dit subforum, maar in GC, of zelfs in Onzin kun je wel een echte meet organiseren.
Er zitten genoeg FOK!kers die in het noorden wonen die ook KLB-waardig zijn, itt tot utereg waar IEDEREEN van heide en verre moet komenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit wie er komen of niet komen. Ik kom soberzo.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Er zitten genoeg FOK!kers die in het noorden wonen die ook KLB-waardig zijn, itt tot utereg waar IEDEREEN van heide en verre moet komen
Laat ze daar maar lekker hun eigen meet regelen mengz!
klb-users durven niet te meeten op een paar uitzonderingen na. Als AP echt gewoon wil meeten met wat FOK!kers, is het gewoon sneu als hij het in dit subforum zet, en straks merkt dat er geen hond komtquote:Op maandag 31 mei 2010 20:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Er zitten genoeg FOK!kers die in het noorden wonen die ook KLB-waardig zijn, itt tot utereg waar IEDEREEN van heide en verre moet komen
Laat ze daar maar lekker hun eigen meet regelen mengz!
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
klb-users durven niet te meeten op een paar uitzonderingen na. Als AP echt gewoon wil meeten met wat FOK!kers, is het gewoon sneu als hij het in dit subforum zet, en straks merkt dat er geen hond komt
Dus ongeacht de plaats, raad ik hem gewoon aan in 1 van de normalere subfora die meet te zetten, als hij niet met 1 of 2 anderen wil staan.
Niets persoonlijks tegen jou verder, maar het is klb.
Maar als wij en nog een paar wel een serieuze meet zouden kunnen organiseren, zou je dan wel komen?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
klb-users durven niet te meeten op een paar uitzonderingen na. Als AP echt gewoon wil meeten met wat FOK!kers, is het gewoon sneu als hij het in dit subforum zet, en straks merkt dat er geen hond komt
Dus ongeacht de plaats, raad ik hem gewoon aan in 1 van de normalere subfora die meet te zetten, als hij niet met 1 of 2 anderen wil staan.
De vorige keer kwamen ze toch wel, maar ergens anders?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:15 schreef Lamon. het volgende:
Ge hedde dan ook gelijk, mijn emo-waardige edoch sublieme Lamon. Echter zou de opkomst daarom alleen al groter zijn als het in Groningen was, aangezien velen in den studentenstad bevinden en het niet erg zou zijn als uiteindelijk toch iedereen faalt op te dagenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Bij een serieuze meet wel, maar niets wat in klb staat. Ik heb vorige keer 25,- voor niets uitgegeven om naar de Stairway te gaan, en geen enkele klb-user durfde. Bij de filosofie-meet waren we met zijn dertigen, en bij een Onzin-meet met zijn twintigen ofzo. Klaagbakers zijn de losers van het forum, gemiddeld gezien. Ze schelden, tieren, doen stoer, maar durven hun deur niet uit, met de disclaimer dat dat dus niet voor alle users geldt, maar een hoop hier wel.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:18 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Maar als wij en nog een paar wel een serieuze meet zouden kunnen organiseren, zou je dan wel komen?
Welnee, dat was defensief gedrag omdat ze voor lul stonden.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:20 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
De vorige keer kwamen ze toch wel, maar ergens anders?
Nou ja, als er een meet komt zou je mij daar dan op attent kunnen maken? Want ik kom soberzo als ik zeg dat ik kom.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Bij een serieuze meet wel, maar niets wat in klb staat. Ik heb vorige keer 25,- voor niets uitgegeven om naar de Stairway te gaan, en geen enkele klb-user durfde. Bij de filosofie-meet waren we met zijn dertigen, en bij een Onzin-meet met zijn twintigen ofzo. Klaagbakers zijn de losers van het forum, gemiddeld gezien. Ze schelden, tieren, doen stoer, maar durven hun deur niet uit, met de disclaimer dat dat dus niet voor alle users geldt, maar een hoop hier wel.
Zelfs een bushalte!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:19 schreef henrydg het volgende:
Dit is de ideale locatie ( google maps link )
Man dat is bijna aan de andere kant van de wereldquote:Op maandag 31 mei 2010 21:19 schreef henrydg het volgende:
Gelukkig welquote:Op maandag 31 mei 2010 21:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
Man dat is bijna aan de andere kant van de wereld
Bij de Crackstraatquote:Op maandag 31 mei 2010 21:19 schreef henrydg het volgende:
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:28 schreef BigRedKane het volgende:
Ik hoef je afgetrokken smoel niet te zien AP
Het zijn allemaal haters.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou, ik vind jullie niet zo heel erg aardig tegen AP.![]()
Met opmerkingen als
'ga bij een plaatsnaambord staan met de naam AIDS.....'
'ik hoef je afgetrokken smoel niet te zien'....
Je bent gewoon getrolled, dat zou je moeten weten als je in KLB rondhangt.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Bij een serieuze meet wel, maar niets wat in klb staat. Ik heb vorige keer 25,- voor niets uitgegeven om naar de Stairway te gaan, en geen enkele klb-user durfde. Bij de filosofie-meet waren we met zijn dertigen, en bij een Onzin-meet met zijn twintigen ofzo. Klaagbakers zijn de losers van het forum, gemiddeld gezien. Ze schelden, tieren, doen stoer, maar durven hun deur niet uit, met de disclaimer dat dat dus niet voor alle users geldt, maar een hoop hier wel.
Nou vervoerskosten ongetwijfeld (treinticket). En of je nu gaat stappen in het plaatselijk dorpje, of naar een meet: geld kosten doet zulks sowieso.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
Je bent gewoon getrolled, dat zou je moeten weten als je in KLB rondhangt.
En tevens, waarom zou je 25 uitgeven om wat members van Fok te zien? Ga dan naar je lokale schaakclub, heb je meteen een Fok!meet
Een afspraak die niemand op waarheid kan verifieren.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:53 schreef PIETR het volgende:
En waarschijnlijk heb ik op de nog onbekende datum een hele belangrijke afspraak die ik niet kan afzeggen
Ja, maar naar een Fok! meet ga je meestal om jongens te ontmoeten, terwijl het stappen er juist voor is om meisjes te ontmoeten(tenzij je gay bentquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou vervoerskosten ongetwijfeld (treinticket). En of je nu gaat stappen in het plaatselijk dorpje, of naar een meet: geld kosten doet zulks sowieso.
Nee, naar een FOK! meet ga je juist voor de gezelligheid en om eens een gezicht achter een avatar te zien. Niet om jongens te ontmoeten. Ga daarvoor maar naar 't Bolke.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:19 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja, maar naar een Fok! meet ga je meestal om jongens te ontmoeten, terwijl het stappen er juist voor is om meisjes te ontmoeten(tenzij je gay bent)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |