Bij de Crackstraatquote:Op maandag 31 mei 2010 21:19 schreef henrydg het volgende:
Dit is de ideale locatie ( google maps link )
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:28 schreef BigRedKane het volgende:
Ik hoef je afgetrokken smoel niet te zien AP
Het zijn allemaal haters.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou, ik vind jullie niet zo heel erg aardig tegen AP.![]()
Met opmerkingen als
'ga bij een plaatsnaambord staan met de naam AIDS.....'
'ik hoef je afgetrokken smoel niet te zien'....
Je bent gewoon getrolled, dat zou je moeten weten als je in KLB rondhangt.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Bij een serieuze meet wel, maar niets wat in klb staat. Ik heb vorige keer 25,- voor niets uitgegeven om naar de Stairway te gaan, en geen enkele klb-user durfde. Bij de filosofie-meet waren we met zijn dertigen, en bij een Onzin-meet met zijn twintigen ofzo. Klaagbakers zijn de losers van het forum, gemiddeld gezien. Ze schelden, tieren, doen stoer, maar durven hun deur niet uit, met de disclaimer dat dat dus niet voor alle users geldt, maar een hoop hier wel.
Nou vervoerskosten ongetwijfeld (treinticket). En of je nu gaat stappen in het plaatselijk dorpje, of naar een meet: geld kosten doet zulks sowieso.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
Je bent gewoon getrolled, dat zou je moeten weten als je in KLB rondhangt.
En tevens, waarom zou je 25 uitgeven om wat members van Fok te zien? Ga dan naar je lokale schaakclub, heb je meteen een Fok!meet
Een afspraak die niemand op waarheid kan verifieren.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:53 schreef PIETR het volgende:
En waarschijnlijk heb ik op de nog onbekende datum een hele belangrijke afspraak die ik niet kan afzeggen
Ja, maar naar een Fok! meet ga je meestal om jongens te ontmoeten, terwijl het stappen er juist voor is om meisjes te ontmoeten(tenzij je gay bentquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou vervoerskosten ongetwijfeld (treinticket). En of je nu gaat stappen in het plaatselijk dorpje, of naar een meet: geld kosten doet zulks sowieso.
Nee, naar een FOK! meet ga je juist voor de gezelligheid en om eens een gezicht achter een avatar te zien. Niet om jongens te ontmoeten. Ga daarvoor maar naar 't Bolke.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:19 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja, maar naar een Fok! meet ga je meestal om jongens te ontmoeten, terwijl het stappen er juist voor is om meisjes te ontmoeten(tenzij je gay bent)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |