quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
Dus je wil wel?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:46 schreef Amoeba het volgende:
Lijkt me lachen. Juli, heb pas 17 juli schoolvakantie.
Midden van het land. Utrecht.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:49 schreef AdvancedPower het volgende:
We kunnen natuurlijk ook een ander centraal punt afspreken?Als er dan meer mensen komen.
Dit dus.quote:
Pm me ff je MSN adres, voeg ik je toequote:Op zondag 30 mei 2010 19:51 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik ben wel bereid om naar Utrecht te reizen voor een meet.
Je bent zo liefquote:
Zal 'm ff quoten, dan weet ik zeker dat je shitloads spam krijgt.quote:
Stiekem voeg je me nu toe en vraag je of ik met je naar bed wil.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zal 'm ff quoten, dan weet ik zeker dat je shitloads spam krijgt.
Ja.quote:
Ik kom soberzo.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:55 schreef jeroen_s het volgende:
ik kom alleen als die domme ap tje niet komt
Ik ga liever dood.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:56 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Stiekem voeg je me nu toe en vraag je of ik met je naar bed wil.![]()
Mensen buitensluiten.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:57 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nu stoppen met deze narigheid want ik wil niet dat jij op deze meet komt.![]()
Je hoeft dequote:Op zondag 30 mei 2010 19:57 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nu stoppen met deze narigheid want ik wil niet dat jij op deze meet komt.![]()
10 euro als je ze postquote:Op zondag 30 mei 2010 19:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je hoeft de [ afbeelding ] niet toe te passen bij je posts. Want je bent helemaal niet stoer, want ik heb nog een paar mails en PM's van je.
Veel plezier op die meet. Misschien is het leuk om bij een plaatsnaambord te gaan staan. Misschien bestaat de naam AIDS wel.
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je hoeft de [ afbeelding ] niet toe te passen bij je posts. Want je bent helemaal niet stoer, want ik heb nog een paar mails en PM's van je.
Veel plezier op die meet. Misschien is het leuk om bij een plaatsnaambord te gaan staan. Misschien bestaat de naam AIDS wel.
Ik doe er 10 bijquote:
quote:
quote:
Dan doe ik nu eenquote:Op zondag 30 mei 2010 19:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Haha, ik keek daar ook net naartoe en ik dacht: dit is het minst grappige van heel forum fokquote:Op zondag 30 mei 2010 20:04 schreef xxiessiexx het volgende:
Wel grappig die streepjes in de OP onder "users die zeker weten komen" en "misschieners", het lijkt net of daar namen achter horen maar die komen er helemaal niet![]()
![]()
De Gaweg bestaat welquote:Op zondag 30 mei 2010 20:04 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dan doe ik nu een, want lief ben ik wel.
Ik zat meer aan een straat te heten die Rotop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
We gaan klagen dat jij komt. Jij verneukt onze meet.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:09 schreef Edwinuss het volgende:
Gaan jullie ook allemaal klagen over het lauwe bier op de meet?
Ik kom niet. Wees gerust.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
We gaan klagen dat jij komt. Jij verneukt onze meet.
Mensen die nog steeds denken dat in Friesland woon.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:13 schreef TwisterNederland het volgende:
Je woont toch in de buurt van Wolvega?
Dan heb je niks in Grunn te zoeken
Brabant jongequote:Op zondag 30 mei 2010 20:13 schreef TwisterNederland het volgende:
Je woont toch in de buurt van Wolvega?
Dan heb je niks in Grunn te zoeken
quote:Op zondag 30 mei 2010 20:07 schreef Teezie het volgende:
[..]
Haha, ik keek daar ook net naartoe en ik dacht: dit is het minst grappige van heel forum fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |