Ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik Ben Stoer!
eh jaquote:Op zondag 30 mei 2010 20:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Pardon? Een Groningen meet in Utrecht?
Inderdaad, alleen maar legendes in de OPquote:Op zondag 30 mei 2010 20:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
lijkt me wel leuk een keer de KLB helden een hand te geven
Wie zegt dat we elkaar een hand geven? Weet je wel hoe zo'n meet verloopt?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:57 schreef HSG-BOMBER het volgende:
lijkt me wel leuk een keer de KLB helden een hand te geven
alleen maar? :$quote:Op zondag 30 mei 2010 20:59 schreef Splutje het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen maar legendes in de OP
ik ben bruin en heb een baard (H)quote:Op zondag 30 mei 2010 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wie zegt dat we elkaar een hand geven? Weet je wel hoe zo'n meet verloopt?
Allemaal wittige nerds die mensenschuw over de bar hangen, constant mopperend over het weer, de bediening, de locatie, en het feit dat de wifi het niet doet.
Ik denk dat je in de war bent met PUB meetsquote:Op zondag 30 mei 2010 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wie zegt dat we elkaar een hand geven? Weet je wel hoe zo'n meet verloopt?
Allemaal wittige nerds die mensenschuw over de bar hangen, constant mopperend over het weer, de bediening, de locatie, en het feit dat de wifi het niet doet.
De meest gerespecteerde users in mijn ogen, namelijk Penisbaard en Splutjequote:Op zondag 30 mei 2010 20:59 schreef Splutje het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen maar legendes in de OP
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met PUB meetsKLB meets zijn echt cool
Je gaat zelf niet door.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:01 schreef ynuhh het volgende:
Gaat toch niet door.
o.us komt geen kroeg binnenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:04 schreef Teezie het volgende:
[..]
ALSJEBLIEFT kom ook ik breng je wel mee achterop :$
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:04 schreef Teezie het volgende:
[..]
ALSJEBLIEFT kom ook ik breng je wel mee achterop :$
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:05 schreef Teezie het volgende:
[..]
hoelaat moet ik je ophalne
edit: laatmaar
quote:
Ik haal je wel opquote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:04 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zie PM voor de supergeheime undergroundmeet
x miljard miljoen,.quote:
Zeker gewoon met jullie drietjes bij iemand thuis?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten, de supergeheime undergroundmeet zal de beste meet ooit wordon.
mensen die zichzelf proberen te uitnodigenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zeker gewoon met jullie drietjes bij iemand thuis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |