Vorige keer was het leuk hoor, met Penisbaard, Lamon. en Biogarde.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:20 schreef Lakitu het volgende:
Utrecht![]()
![]()
![]()
Stairway![]()
![]()
![]()
Denken dat er meer mensen komen dan Lamon alleen![]()
![]()
Lamon. is zo'n interessante en wijze manquote:Op maandag 31 mei 2010 12:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Vorige keer was het leuk hoor, met Penisbaard, Lamon. en Biogarde.
Precies, hij kent ook mensen zonder ze ooit gezien te hebben.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Lamon. is zo'n interessante en wijze manHij kan je ganse de avond vermaken
![]()
Hij is een beter acteur dan Chantal Janzen en Daan Schuurman, naar eigen zeggenquote:Op maandag 31 mei 2010 12:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Lamon. is zo'n interessante en wijze manHij kan je ganse de avond vermaken
![]()
En hij kan een keukenkastje doen opleven met alléén maar zijn eigen naakte wellustigheid.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:46 schreef Skylark. het volgende:
Hij is een beter acteur dan Chantal Janzen en Daan Schuurman, naar eigen zeggen!
Soort van god dus eigenlijkquote:Op maandag 31 mei 2010 12:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Precies, hij kent ook mensen zonder ze ooit gezien te hebben.Alleen maar respect voor deze man.
Maar je moet natuurlijk onderaan de ladder beginnenquote:Op maandag 31 mei 2010 12:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij is een beter acteur dan Chantal Janzen en Daan Schuurman, naar eigen zeggen!
Jezus Christusquote:Op maandag 31 mei 2010 07:08 schreef AdvancedPower het volgende:
Het maakt mij niet uit wanneer of waar. Als die bitch van een wolvendagen ook maar komt, ze wou me een vuist geven.
Maar het is dan ook wel een hele mooie keukenkastjequote:Op maandag 31 mei 2010 12:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En hij kan een keukenkastje doen opleven met alléén maar zijn eigen naakte wellustigheid.
Ik kom de dag ervoor, zodat ik "gisteren al geweest, 2 dagen achter elkaar doe ik niet" als argument kan aanvoeren.quote:
AP houd van vernederingenquote:Op maandag 31 mei 2010 13:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Jezus ChristusEerst huilen dat ze het niet moest doen en nu daag je haar weer uit.
Gek.
Ik zet gewoon vanaf de dag ervoor mijn telefoon uit, sluit mezelf op mijn zolderkamer en zet fok op offline.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik kom de dag ervoor, zodat ik "gisteren al geweest, 2 dagen achter elkaar doe ik niet" als argument kan aanvoeren.
Mag ik dan met jou meerijden?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kom alleen als je gratis kan parkeren
Wat lul je, ik was er ook, alleen kon ik je niet herkennen doordat ik niet wist wie je was.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:33 schreef Lamon. het volgende:
Dit topic is zo´n geweldige inkopper, en toch hou ik me in.
laatste klbmeeting aanwezigen: Lamon en...nee alleen Lamon
Ik kom niet.
Jou herkennen ze toch meestal omdat ze op je schoenen staan?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:34 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Wat lul je, ik was er ook, alleen kon ik je niet herkennen doordat ik niet wist wie je was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |