Volgens mij welquote:Op zondag 30 mei 2010 @ 13:16 schreef LekkerApart het volgende:
Qwea woont daar toch?
Hij klinkt idd een beetje sukkelig, een beetje verlegen, een beetje 'doh!!'quote:Op zondag 30 mei 2010 16:17 schreef yvonne het volgende:
Ik heb ze ook maar vast even gemaild.
Onze hond was ook een beetje een sukkeltje, en deze klinkt precies zo, (sukkelhonden zijn ook lief)
Shar pei's zijn ook (meestal) niet de meest "gebekte" en beetje terughoudendquote:Op zondag 30 mei 2010 16:17 schreef yvonne het volgende:
Onze hond was ook een beetje een sukkeltje, en deze klinkt precies zo, (sukkelhonden zijn ook lief)
Mail kun je lang op wachten. Je kan beter morgen bellen.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:17 schreef yvonne het volgende:
Ik heb ze ook maar vast even gemaild.
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:15 schreef yvonne het volgende:
Stommerds, ze zijn al met diverse mensen in gesprek
Gofferquote:Op maandag 31 mei 2010 12:15 schreef yvonne het volgende:
Heb je eigenlijk nog gevraagd ; "wat als dat niks wordt" ?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:15 schreef yvonne het volgende:
Dat dus!quote:Op maandag 31 mei 2010 12:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk nog gevraagd ; "wat als dat niks wordt" ?
Ja, krijg ze maar eens te pakken...quote:
En jij bent niet nr 5 bv?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:05 schreef yvonne het volgende:
Ja, als nr 1 niks is gaan ze door met nummer 2 enz enz
Ja, duh!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
En jij bent niet nr 5 bv?
En je hebt niet gezegd mocht het niks worden bel me dan?
gewoon, benieuwd
ik zou het doenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:06 schreef yvonne het volgende:
Ik heb ze net te pakken Q, zal ik ze gewoon dit topic mailen?
Dat wij de liefste baasjes zijn met altijd iemand in huis voor Scooby en dat we 5x minstens gaan wandelen, en dat ie op de bank mag enzo?
Dan wil ik dus nog even zeggen, dat als jullie dit lezen mensen van het asiel, Scooby doo bij Yvonne en Iteejer hoort!quote:
Er zijn diverse wachtenden voor uquote:
Ohquote:
Ik wou de Fok!knokploeg roepen, maar als je dit topic hebt gemaild, moeten we die maar laten zittenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:08 schreef Qwea het volgende:
We kunnen ook heel F&F laten mailen met aanbevelingen
(serieus bedoeld) Is dat erg?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:25 schreef Faithfulness het volgende:
Dan zit je wel gelijk aan twee hondjes vast...
Ik twijfel erg hoor, maar dat magquote:Op maandag 31 mei 2010 18:29 schreef Greys het volgende:
Shi Tzu's!
Leuke beetje eigenzinnige gezinshondjes.
Het zijn er inderdaad wel meteen twee tegelijk.
Maar wát een lekker stel zeg!
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
(serieus bedoeld) Is dat erg?
Of overzie ik iets niet?
Oh, maar zo was het niet bedoeld denk ik, kijk als er toch al iemand bij je asiel aanklopt die dolgraag een dier wil adopteren, en daar is een wachtrij voor, waarom dan niet 2 anderen proberen die moeilijk te plaatsen zijn.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:28 schreef Faithfulness het volgende:
Ik weet niet of dat "erg" is in jouw situatie. In mijn situatie zou ik het echter een vreemd voorstel vinden: Mailen voor 1 hond, suggestie voor twee honden die samen moeten blijven.
Zijn wel schatjes
Ja dat zijn ze ookquote:Op maandag 31 mei 2010 18:33 schreef yvonne het volgende:
Maar wat ik een beetje over de Shar pei heb zitten lezen is dat echt dé klungelige loebes die we zoeken ( als sukkelhondje dan hè)
Dan krijg je wel een seintjequote:Op maandag 31 mei 2010 18:43 schreef Qwea het volgende:
Als ik heen moet om die 2 te bekijken hoor ik het wel
Erg hè?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:36 schreef Faithfulness het volgende:
Snap ik ook welJe bent een lieve dierenmama, en zulke diertjes (koppels) hebben inderdaad wat minder kans om geplaatst te worden.
Offtopic: Zit zelf ook een beetje op de site te bladeren, wat een prachtige beestjes komen d'r voorbij <3
Lees net een verhaal van een hondje van 9+. Aangereden, baasje heeft 'm nooit geclaimedquote:Op maandag 31 mei 2010 18:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Erg hè?
Daar smelt je hart toch van, zoveel moois én lelijks zomaar weg, en zoveel gewoon aan een boom gebonden
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:36 schreef yvonne het volgende:
Oh boy:
http://www.haagsdierencentrum.nl/ kijk bij honden, kijk bij Maylin
Een Shar Pei én een gebrek
Nu ga ik écht werken
Die was dus waarschijnlijk al op straat gedumptquote:Op maandag 31 mei 2010 18:53 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Lees net een verhaal van een hondje van 9+. Aangereden, baasje heeft 'm nooit geclaimed![]()
Mijn hondje is van de week 14 geworden. Ik moet niet denken aan de dag dat ze er niet meer is. Natuurlijk gaat het leven gewoon door en zal het slijten, maar ze is al zó lang bij me. Langer dan welke man dan ook bijvoorbeeldquote:Op maandag 31 mei 2010 23:15 schreef yvonne het volgende:
Het is echt een leukerd!
Maar even goed is het zwaar k*t als je hond overleden is, heel vreemd, leeg huis, je loopt toch de hele tijd tegen zo'n beest te kleppen, je routine van uitlaten, het struikelen "Banjo ga nou toch es voor m'n voeten weg" als ie weereens vlak voor je voeten liep, er is echt waar geen pest aan.
quote:Op maandag 31 mei 2010 23:15 schreef yvonne het volgende:
Het is echt een leukerd!
Maar even goed is het zwaar k*t als je hond overleden is, heel vreemd, leeg huis, je loopt toch de hele tijd tegen zo'n beest te kleppen, je routine van uitlaten, het struikelen "Banjo ga nou toch es voor m'n voeten weg" als ie weereens vlak voor je voeten liep, er is echt waar geen pest aan.
Ik heb ooit eens een katje uit het asiel in DH gehaald. Leukste beestje van het nest!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:05 schreef yvonne het volgende:
Ja, als nr 1 niks is gaan ze door met nummer 2 enz enz
Alleen ik kan datquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:50 schreef Rensjebree het volgende:
Oeh, Kunnen we dan gelijk een Den Helder meet doen met yvonne?
Ze is idd van de site gehaald om haar plasproblemen.Ze is geplaatst geweest en weer terug gebracht.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:10 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik zie geen Maylin op de site (meer)? kijk ik niet goed?
Je bent wel een held dat je er uberhaupt maar aan denktquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze is idd van de site gehaald om haar plasproblemen.Ze is geplaatst geweest en weer terug gebracht.
Ze laat tijdens haar slaap de urine lopen en kijken nog of het iets medisch is, of gewone slaap incontinentie.
Kijk, bij ons gaat de laatste wandelronde rond 00.00 in, en de eerste wandelronde rond 5-6 uur.
Dus ja. hoeveel kan zo'n dier aan urine verzamelen in die tijd?
Yvonne: Ja die zijn voor mijn hond hoor!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Die tenalady plasmatten zijn ideaal en kosten haast niks bij de apotheek...
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:29 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Yvonne: Ja die zijn voor mijn hond hoor!
Tuurlijk mevrouw.
Of zou Iteejer ze moeten halen dan?
*Grinnik*quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo stond ik wel jaren geleden bij de apotheek.
Mevrouw, als u van de huisarts een recept vraagt krijgt u ze gratis...
Nee, ze zijn voor mn puppie.
Ik ook. Ik ook. Ik ook!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:21 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
*Grinnik*
Ik hoop dat 't wat wordt, Yvonne!
*vriendin uit het asiel gaat twitteren om te vragen of ze ff kan informerenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:39 schreef yvonne het volgende:
En ook hoop ik nog op de hond uit de OP, ook zo'n scheet
daar had ik mijn mening al over gegeven op twitter... dat scoob toch mijn eerste keuze zou zijn....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:39 schreef yvonne het volgende:
En ook hoop ik nog op de hond uit de OP, ook zo'n scheet
Eigenlijk heb ik altijd 2 of meer (max 4) honden tegelijkertijd gehad. Heel gezellig hoor, maar ik merk ook dat nu ik er zo'n 6 jaar 1 alleen heb, het toch "makkelijker" is. Ten eerste is er natuurlijk in je huis nooit onderlinge strijd. Ik vind het rustiger uitlaten met 1 hond en als je eens weg moet (ik bv voor mijn werk) dan kan hij makkelijk een nachtje logeren (2 wordt dan alweer iets moeilijker). Ik vind 1 hondje ook makkelijker meenemen. Hij gaat soms op de fiets, soms in de auto mee, maar het is veel minder "georganiseer". Ik heb regelmatig een loge hondje en dat is gezellig, maar ook weer rustig als ze weer naar huis gaat.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
(serieus bedoeld) Is dat erg?
Of overzie ik iets niet?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:54 schreef childintime het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik altijd 2 of meer (max 4) honden tegelijkertijd gehad. Heel gezellig hoor, maar ik merk ook dat nu ik er zo'n 6 jaar 1 alleen heb, het toch "makkelijker" is. Ten eerste is er natuurlijk in je huis nooit onderlinge strijd. Ik vind het rustiger uitlaten met 1 hond en als je eens weg moet (ik bv voor mijn werk) dan kan hij makkelijk een nachtje logeren (2 wordt dan alweer iets moeilijker). Ik vind 1 hondje ook makkelijker meenemen. Hij gaat soms op de fiets, soms in de auto mee, maar het is veel minder "georganiseer". Ik heb regelmatig een loge hondje en dat is gezellig, maar ook weer rustig als ze weer naar huis gaat.
Ze versterken elkaars gedrag. Ik heb nu bv veel kikkers in de tuin; als mijn hondje erachteraan gaat dan verbied ik hem dat. Als ze met zijn 2en zijn is dat al lastiger, want ze willen er allebei als eerste bij zijn. Dat soort dingen vind ik dan wat lastiger met meerdere honden.
Whehe ja, mijn honden hebben een sharpei vriendje in een uitlaatgebied, en zo lang ie stil staat vinden ze m keileuk, als ze dan gaan rennen dan zijn ze ineens doodsbang voor hem.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:36 schreef Symphonic het volgende:
Even een tvp ik wil wel weten hoe dit afloopt
Overigens zijn het lieve honden die shar-pei, maar ik begreep op puppu cursus, dat die honden vaak erg slecht begrepen worden door andere hondenrassen. Komt blijkbaar door hun uiterljik.
Bij boxers en bullen hebben ze dat vaak ookquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:46 schreef -moppie- het volgende:
Geweldig die laatste foto, hoe jouw hond kijkt Oh-Oh
Als ze es doodsangst als thema hebben mag je me tippenquote:
Dat kan echt niemand anders voor jou bepalen toch?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:21 schreef yvonne het volgende:
Dat valt nog niet mee:
De Den-Haag hond.
Oké, ze plast dus in haar slaap, maar dat is dus wel iets dat ze haar leven lang blijft doen ( als ik zo eens rondgelezen heb op i-net)
Is dat een serieus erge belasting?
Ik kan het gewoon niet inschatten, aan de andere kant doet deze hond een grote aanslag op m'n "zorgbehoefte" want hoeveel kans heeft ze nog om geplaatst te worden?
Als ze kan wennen aan de bench (of het al is), kan ze daarin liggen met een plasmatje. Het is maar een idee, en verder wat oh-oh zegtquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:21 schreef yvonne het volgende:
Dat valt nog niet mee:
De Den-Haag hond.
Oké, ze plast dus in haar slaap, maar dat is dus wel iets dat ze haar leven lang blijft doen ( als ik zo eens rondgelezen heb op i-net)
Ik kan het gewoon niet inschatten, aan de andere kant doet deze hond een grote aanslag op m'n "zorgbehoefte" want hoeveel kans heeft ze nog om geplaatst te worden?
Psies, ik weet t ook niet of ik dat zou doen, maar voor honden die ik al heb , no probquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:44 schreef Harajuku. het volgende:
Als dat mijn eigen hond zou overkomen zou ik met alle liefde hele dagen dweilen, maar ik weet niet of ik wel een hond in huis zou halen waarvan ik weet dat ie de boel onderzeikt en dat altijd zal blijven doen
Lastig is dat ja. Als je denkt dat jij ertegen kunt dan moet je ervoor gaan. Hou er rekening mee dat je het zult blijven ruiken in je huis en dat jij misschien op den duur eraan went, maar mensen die bij je thuis komen niet. Kun je dat extra werk aan? Als je pups in huis hebt dan heb je dat extra werk ook, maar dat is iets van voorbijgaande aard.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:21 schreef yvonne het volgende:
Dat valt nog niet mee:
De Den-Haag hond.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:26 schreef yvonne het volgende:
Scooby Doo is vanmiddag geplaatst, stommerts
Tof voor Scooby Doo
Ik gooi 'm er maar gewoon even in, voor de zekerheid.quote:ik heb weer een noodoplossing nodig voor een border collie. het gaat om een reu, max met af en toe opflakkeringen van angst, waardoor hij in de verdediging gaat én de leiding in huis gaat overnemen. de dochter van 19 heeft niets te zeggen over de hond en is er zelfs bang van. naar de eigenaars toe zijn de problemen beperkt. voor de rest is max wel een lieve hond, en krijgt ook ondersteuning door een homeopate. na veel discussies hebben de eigenaars nu beslist om max te laten inslapen deze week... dit is bijgevolg dan ook een heel dringende oproep naar opvang.
ken jij toevallig iemand die max toch nog een nieuwe kans kan geven, want volgens mij valt er met die hond wel nog iets te bereiken, op voorwaarde dat hij in ervaren handen terecht komt.
dus mocht je iemand kennen die deze hond (tijdelijk) wil opvangen, geef ik je de gegevens door van die eigenaars. of mocht je nog info willen over deze hond dan vraag ik die even na bij die mensen
alvast bedankt!
quote:DierentehuisHoorn 4492
Naam: Joost
Rasgroep: Dogachtigen en Berghonden
Ras: Shar Pei
Leeftijd: Volwassen
Geslacht: Reu
Kleur: rood
Kan bij andere honden: Onbekend
Kan bij Katten: Onbekend
Kan bij kleine kinderen: Onbekend
Kan bij grote kinderen: Onbekend
Kan alleen thuis zijn: Onbekend
Kan mee in de auto: Ja
Omschrijving:
Joost is een raszuivere, gecastreerde Shar Pei reu van 6 jaar oud. Hij is in het asiel terechtgekomen omdat hij werd verwaarloosd. Omdat we geen informatie hebben van zijn vorige eigenaar, is er helaas weinig over hem bekend. In ieder geval is Joost in het asiel een rustige hond die vriendelijk is naar iedereen. Hij gaat graag mee in de auto. Joost zou als het goed is katten gewend zijn in huis, maar dit hebben we in het asiel nog niet kunnen uitproberen.
Omdat Joost erg last had van entropion, is hij hieraan geopereerd (onder en boven).
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:01 schreef Guppyfriend het volgende:
En foto van Joost:
[ afbeelding ]
Ik smelt!
Ik denk dat ie gewoon zo isquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:06 schreef childintime het volgende:
[..]
Wat is'ie grijs zeg voor een 6 jarige hond. Misschien dat de verwaarlozing daarin mee heeft gespeeld?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gewoon zo isWat een poepie he
Haha ja het went. Helaas was onze hond nogal groot en keukenrol was voor ons geen optie dus iedere keer dweilen. Maar goed, alles voor je hond. Helaas is ze 3 maanden geleden overleden aan een tumor, ik mis haar nog iedere dag!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:03 schreef Maria2.0 het volgende:
's Nachts plassen wen je aan. Ik heb een structureel onzindelijk hondje, al ruim 2 jaar. Je uitgaven aan keukenrollen gaat omhoog en je moet elke ochtend even deppen en vaker dweilen maar voor de rest went het snel.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:01 schreef Guppyfriend het volgende:
En foto van Joost:
[ afbeelding ]
Ik smelt!
Oh, wat een moppiequote:Op donderdag 10 juni 2010 16:08 schreef Burdie het volgende:
Yvonne, wat vind je van deze hond?
http://www.mirtos.nu/baas_gezocht_detail/gezocht_1270314187
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:14 schreef Harajuku. het volgende:
Zie deze twee dan
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=207559
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=207560
Vandaar dat ik die omvallende herderkneus uit Barendrecht suggereerdequote:Op donderdag 10 juni 2010 22:52 schreef childintime het volgende:
Maar voor deze 2 (of natuurlijk 1 van hen) moet je toch wel aardig wat ruimte en ook buitenruimte hebben.
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:37 schreef DuchessX het volgende:
Yvonne, ben je nog op zoek naar een hond?
quote:
Skup voor de zielige prachthonden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:14 schreef Harajuku. het volgende:
Zie deze twee dan
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=207559
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=207560
Ja dat he. Mijn zus heeft 40 ha grond in Frankrijk en heeft dus van allerei schapen, kippen,eenden, honden, konijnen, die zielig zijn.... Ik wou dat ik dat ook had, dan zou er al iig een hoop ellende bespaard blijven.....quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:13 schreef yvonne het volgende:
Ben er weer.
Ik ga van de week op m'n dooie gemak eens alles rustig en goed bekijken. Lieve tips staan er, ik wilde dat ik een stuk land had om al die lieverds een plek te geven.
hoho, die honden zijn dominant en eigenzinnig als de hell, ik zou er niet aan beginnen.......quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:01 schreef Guppyfriend het volgende:
En foto van Joost:
[ afbeelding ]
Ik smelt!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:55 schreef Meaghan het volgende:
Moeilijk hoor, als je al die smoeltjes zo ziet..
Ras: Kan met iedereen!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:42 schreef yvonne het volgende:
Pfgt
http://www.baasjegezocht.nl/index.php?mid=3&page=2
Kent iemand die stichting "ace" zijn die betrouwbaar?
Bahquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:20 schreef Harajuku. het volgende:
Ocharm, kijk nou http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=208136
walgelijkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:20 schreef Harajuku. het volgende:
Ocharm, kijk nou http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=208136
Oh wat een lekkere Lobbesquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:14 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.asielenrijnmon(...)sieldieren/hond/2986
Lobbes!
Ja he. Hier hadden ze eens bij het asiel een oude Dwergpinscher over het hek gegooid. Het beestje was bijna blind, bijna doof en seniel...... Deze werd dus door het asiel niet meer herplaatst en kreeg een speciaal plekje om zijn laatste dagen bij hen te slijten. Walgelijkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
walgelijkmet zulke eigenaren zou je hetzelfde moeten doen
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:04 schreef deedeetee het volgende:
Triest wat sommige mensen een dier aan durven doen![]()
Ik vind deze zo leuk http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=209999
Natuurlijk wel. Wij hebben ook een border collie en twee katten, wil prima.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:35 schreef yvonne het volgende:
Het is nog niet zo simpel.
Kan een border collie nou écht niet met katten?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:01 schreef Burdie het volgende:
Oh, maar je zegt dat je geen bijster intelligente hond wilt.
Dan zou ik afzien van een border.
echt onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:31 schreef childintime het volgende:
[..]
Ja he. Hier hadden ze eens bij het asiel een oude Dwergpinscher over het hek gegooid. Het beestje was bijna blind, bijna doof en seniel...... Deze werd dus door het asiel niet meer herplaatst en kreeg een speciaal plekje om zijn laatste dagen bij hen te slijten. Walgelijk, wat mensen al niet doen om van " hun lastige huisdier" af te komen......
Nou ja,. het is een lobbes of een borderquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou ook geen border kiezen als je een "sulletje" wilt
Dan zou ik het wel wetenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou ja,. het is een lobbes of een border
Dit vind ik nou echt een geweldige hond!!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:51 schreef yvonne het volgende:
Zucht, ben ik weer:
http://www.ikzoekbaas.nl/(...)en-bosch/honden/3025
Mooi van lelijkheid.
franse bulldogs zijn nog lelijker.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:51 schreef yvonne het volgende:
Zucht, ben ik weer:
Mooi van lelijkheid.
Ik ken totaal geen amerikaanse bulldogs in m'n omgeving dus ik heb geen idee, maar hij ziet er zo lief/lelijk uit.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
franse bulldogs zijn nog lelijker.
maar ik zeg doen. als je van gekke honden houdt
.
Deze site is trouwens ook erg uitgebreid, mocht je willen zoeken.. en het is ook traditie aan het worden om maar youtube filmpjes vna de beestjes te plaatsen om ze kwijt te raken: http://www.dierenasiels.com/
Bedoel je die Baika? Het is wel een Terrier he....... Niks mis mee, ik heb al jaren Terriers, maar erg "moeilijke" honden voor mensen die niet gewend zijn met Terriers om te gaan. Een Terrier is zeker geen lobbes. Geef hem een vinger en hij neemt je hele handquote:Op maandag 21 juni 2010 21:51 schreef yvonne het volgende:
Zucht, ben ik weer:
Mooi van lelijkheid.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:28 schreef childintime het volgende:
[..]
Bedoel je die Baika? Het is wel een Terrier he....... Niks mis mee, ik heb al jaren Terriers, maar erg "moeilijke" honden voor mensen die niet gewend zijn met Terriers om te gaan. Een Terrier is zeker geen lobbes. Geef hem een vinger en hij neemt je hele handDaarbuiten zijn Terriers geweldige honden, die (als je echt hun baas bent), hun leven voor je over zouden hebben.
Kijk, dat woord "traag" vind ik wel watquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Baika is een BullDOG geen terriër, vallen doggen ook onder terriërs dan, nooit geweten
(Überhaupt zijn ze zo traag als wat, absoluut geen terriër typeEcht een trage dog)
Mooi voor dat beest tochquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:52 schreef yvonne het volgende:
Mag ik vloeken in F&F?
Godnakendenondedju!
ttp://www.dierentehuisdenbosch.nl/index.php?pagina_id=4
Geplaatst
die zou ik dus zo nemen hequote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:58 schreef Qwea het volgende:
Ik heb een hond gevonden voor je von http://www.dierentehuisdenbosch.nl/index.php?pagina_id=17&id=973
Kom, we geven Baloe aan yvonne, en dan nemen wij haarquote:
Die een na laatste fotoquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:20 schreef senesta het volgende:
Mazzel
http://www.ikzoekbaas.nl/asiel-dieren/honden/3171
Das geen tobber... Die zit daar niet lang. Prachtig beestquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:20 schreef senesta het volgende:
Mazzel
Die heeft de ongelooflijke reis gezienquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:20 schreef senesta het volgende:
Mazzel
ja niet mijn type hond... het schijnt dat hun vel los om hun nek zit waardoor je ze heel lastig daar beet kan pakkenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kom, we geven Baloe aan yvonne, en dan nemen wij haar
Heb je die mastino gezien?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kom, we geven Baloe aan yvonne, en dan nemen wij haar
Heb je die mastino gezien?
En wil je een grote of een kleine hond? of maakt het niet uit?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:07 schreef Harajuku. het volgende:
Maar wat wil je met je hond doen dan, Yvonne? Wil je gewoon en stuk slenteren of wil je met stokken gooien. Wil je die stokken in het bos alleen gooien of ook in het water
Lekker wandelen ja, als ie met een stok wil prima, wil ie in het water ook prima.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:07 schreef Harajuku. het volgende:
Maar wat wil je met je hond doen dan, Yvonne? Wil je gewoon en stuk slenteren of wil je met stokken gooien. Wil je die stokken in het bos alleen gooien of ook in het water
"Als waakhond is ze niets waardquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:04 schreef Brechtje het volgende:
Die herder ja, geweldig beest lijkt me dat zeg!
Hoera!quote:
ja van die herriebeesten de telkens als de bel gaat of er iemand binnen komt gelijk het hele huis afbreken, is ook nietsquote:
Op hun site staat dat hij een terrier is en over het algemeen kun je er ook wel vanuit gaan dat een Amerikaanse Bulldog Terrierbloed in zich heeftquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Baika is een BullDOG geen terriër, vallen doggen ook onder terriërs dan, nooit geweten
(Überhaupt zijn ze zo traag als wat, absoluut geen terriër typeEcht een trage dog)
Ik begrijp precies wat je bedoeltquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:59 schreef yvonne het volgende:
Misschien miep ik teveel, maar de wens is en hond uit het asiel, moet met katten en hoeft maar een of twee keer per week 4 uurtjes alleen, verder overlappen onze tijden en is er altijd iemand.En een beetje lobbes. en lelijk enzo mag allemaal.
Maar om een goed leven aan een hond te geven moeten we echt alles goed bekijken en navragen omdat we vinden dat je een eenmaal gekozen hond niet zomaar weer terugbrengt.
Dus ja, dan duurt het maar wat langer
Maar ik mis m'n hond wel enorm hoor.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:00 schreef yvonne het volgende:
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=210418 Gaan we zaterdag kijken!
Tofquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:00 schreef yvonne het volgende:
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=210418 Gaan we zaterdag kijken!
Dapper, daar op die sitequote:Op woensdag 23 juni 2010 11:19 schreef yvonne het volgende:
Als ik er toch ben kijk ik ook even naar Rex (herder) http://www.dierenasiel-uncojerry.be/hondenlommel1.html
Ja, daar kies je ook een hond uitquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:18 schreef yvonne het volgende:
Het is wel een kolos, formaat Deense Dog
Als we hem nemen ga ik er wel mee wandelen als er niemand op straat is, snachts ofzo, anders is het hond laat vrouw uit
Ja, er wordt vaak misbruik gemaakt van de bench, ik ben er zelf ook geen fan van.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:26 schreef MikeyMo het volgende:
ik snap dat niet he, mensen die een hond nemen en dat beest de hele dag in een bench stoppen
Mijn baloe drentelt door huis, heeft een matras in de huiskamer, gaat op het balkon liggen wanneer hij wat hoort en vinden we snachts voor de slaapkamerdeur of voor het toilet
Benches
Daar heb ik me beter over ingelezen en hoe leuk ik de hond ook vind, het is niets voor onze gezins en leefsituatie.quote:
Ik zie op die site dat ze erg begaan zijn zeg, wat ze allemaal doenquote:
Herder Rex is toch mooier. Doet me altijd aan Kommissar Rex denkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar heb ik me beter over ingelezen en hoe leuk ik de hond ook vind, het is niets voor onze gezins en leefsituatie.
En dan moet je het gewoon niet doen.
Bordeaux Dogs zijn gave beestenquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:18 schreef yvonne het volgende:
Het is wel een kolos, formaat Deense Dog
Als we hem nemen ga ik er wel mee wandelen als er niemand op straat is, snachts ofzo, anders is het hond laat vrouw uit
Waarom wordt die hond gevoerd?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bordeaux Dogs zijn gave beesten
Alleen jammer dat ze niet zo oud worden.
Dat sommige mensen de bench helemaal verkeerd gebruiken, maakt het niet gelijk een satanisch martelwerktuig hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:26 schreef MikeyMo het volgende:
ik snap dat niet he, mensen die een hond nemen en dat beest de hele dag in een bench stoppen
Mijn baloe drentelt door huis, heeft een matras in de huiskamer, gaat op het balkon liggen wanneer hij wat hoort en vinden we snachts voor de slaapkamerdeur of voor het toilet
Benches
Mag ik vragen wat je overwegingen zijn daarbij?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar heb ik me beter over ingelezen en hoe leuk ik de hond ook vind, het is niets voor onze gezins en leefsituatie.
En dan moet je het gewoon niet doen.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, hoe oud?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bordeaux Dogs zijn gave beesten
Alleen jammer dat ze niet zo oud worden.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:22 schreef yvonne het volgende:
Niet oud dus, nou ja, we gaan kijken zaterdag, als we een ouwetje een goed thuis kunnen geven doen we dat.
Op de site staan wel meer dingen die niet bepaald geschreven zijn door hondenkennersquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:28 schreef childintime het volgende:
[..]
Op hun site staat dat hij een terrier is en over het algemeen kun je er ook wel vanuit gaan dat een Amerikaanse Bulldog Terrierbloed in zich heeft
http://www.tegenpitjes.info/bibliotheek/pitbulls.html
Je kunt ze niet vergelijken met de Europese Dogachtigen.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:22 schreef yvonne het volgende:
Niet oud dus, nou ja, we gaan kijken zaterdag, als we een ouwetje een goed thuis kunnen geven doen we dat.
We gaan toch niet weer de Staffordbash-discussie beginnen hèquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:35 schreef Harajuku. het volgende:
De American Stafford van mijn zus was echt hyper. En gek. Ingeslapen.
Dat zullen ze in het asiel toch niet weten? Tenzij een vorige eigenaar ernaar heeft laten kijkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:38 schreef Sorella het volgende:
Ik ga er vanuit dat het met zijn heupen wel goed zit maar vraag er voor alle zekerheid even naar.
Vrienden van ons hadden ook een bordeaux dog en die moest aan beide heupen geopereerd worden a 1500 euro per heup
Wantquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:38 schreef Sorella het volgende:
Ik ga er vanuit dat het met zijn heupen wel goed zit
Ik bash helemaal niet. 't Was verder een heel leuk beest en ik nam hem altijd mee naar de vijver waar ik hem los kon laten. Beest had stamboom en al, deed één of andere kekke training met zijn baas waar hij in uit blonk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We gaan toch niet weer de Staffordbash-discussie beginnen hè
Dood aan die kutbeestenquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:39 schreef Pisces29 het volgende:
We gaan toch niet weer de Staffordbash-discussie beginnen hè
quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik bash helemaal niet. 't Was verder een heel leuk beest en ik nam hem altijd mee naar de vijver waar ik hem los kan laten. Beest had stamboom en al, deed één of andere kekke training met zijn baas waar hij in uit blonk.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In combi met de PI dacht ik het even, was niet rot bedoelt verder
Bij dit soort honden komt het vaak op jongere leeftijd al voor vandaar dat ik schreef dat het met zijn heupen waarschijnlijk wel goed zal zittenquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Want.
Vaak weet het asiel niets van de afstamming van de honden die er zitten, laat staan dat ze enige kennis hebben van de heupen van de hond en zijn ouders.
Bij zwaardere honden is HD sowieso een probleem, en je kunt er weinig zinnigs over zeggen als je de ouderdieren niet kent. En zelfs dan blijft het een risico.
Nog best een gok met de katten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:48 schreef yvonne het volgende:
Hal-lo
Als we toch in België zijn, deze nog:
""
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=209783
Iets kleiner, maar moet weer wennen aan alleen zijn
Staat genoteerdquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:46 schreef Sorella het volgende:
[..]
Bij dit soort honden komt het vaak op jongere leeftijd al voor vandaar dat ik schreef dat het met zijn heupen waarschijnlijk wel goed zal zitten
Navragen kan nooit geen kwaad.
Ja, en ze zijn hier een lobbes gewend hèquote:
Natuurlijk kan navragen nooit kwaad, maar HD kan zich ook na een aantal jaren manifesteren.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:46 schreef Sorella het volgende:
[..]
Bij dit soort honden komt het vaak op jongere leeftijd al voor vandaar dat ik schreef dat het met zijn heupen waarschijnlijk wel goed zal zitten
Navragen kan nooit geen kwaad.
Keurige antwoorden van die mensen daarquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:22 schreef yvonne het volgende:
En deze!! http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=210865
Meerdere redenen en HD is daar maar een kleintje van hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Natuurlijk kan navragen nooit kwaad, maar HD kan zich ook na een aantal jaren manifesteren.
Er is een reden dat grote honden nooit echt oud worden...
Goed, Bo de Herder heeft naar kleintjes gehapt en dat lijkt me in onze wijk geen goede combinatie.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:02 schreef yvonne het volgende:
Oké, morgen bellen naar deze drie:
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=209353
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=210418
Gewoon eens gaan kijken, kan geen kwaad toch?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:01 schreef yvonne het volgende:
En dit is de hond waar ik al een week op zit te staren.
Ja, vergen best wel wat.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Heb je je een beetje ingelezen over het karakter van de Shiba in zn algemeenheid?
Het zijn geen makkelijke honden maar wel superhonden voor hun eigen baas doorgaans.
That's the spiritquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, vergen best wel wat.
We gaan gewoon kijken, klikt het, klikt het niet.
Ha collega watjequote:Op donderdag 24 juni 2010 17:12 schreef Greys het volgende:
Ze ziet er uit als een vrolijke lieve hond.
Sneu dat ze allerlei pogingen doet om haar kennel uit te komen zeg, ik snap die 'HELP' dan ook wel...
/watje
Ik moest met de uitreiking van de asielacties ook echt zoveel mogelijk vooruit blijven kijken en niet teveel in die kennels, anders sliep ik een week nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ha collega watje![]()
Ik kan hier helemaal niet tegen hoor
Maar, de eerlijkheid gebied me te zeggen dat van alle honden dit de hond is waar ik vaak bij terug kom.
Welnee, als we voor WO1 constant naar Ieper kunnen is Lokeren een eitje.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest met de uitreiking van de asielacties ook echt zoveel mogelijk vooruit blijven kijken en niet teveel in die kennels, anders sliep ik een week niet![]()
En is het ver in België om eens te gaan kijken, of valt het bij jullie vandaan wel mee?
Laten we dat maar doenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:20 schreef Greys het volgende:
... en zullen we 'Den Helder' maar even uit je TT halen?
Ik moet niet meer in dit topic kijken. Helemaal geen tijd en plek voor een hond maar wat zitten er lieverds tussen. Als er ooit een hond komt dan wordt het zeker een asielhond.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:18 schreef yvonne het volgende:
Ach jongens toch wat een drama's in dat asiel:
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=209665
Is er een F&F-er die dat dier op wil nemen?
Of deze ziel:
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=210246
Man man man, dit asiel heeft wel enorme zielige dieren hoor.
Wederhelft al overgehaaldgezegd dat ie mee moet?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, als we voor WO1 constant naar Ieper kunnen is Lokeren een eitje.
Iets achter Antwerpen.
Ja, dat hoort ie zo als ie binnen staptquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wederhelft al overgehaaldgezegd dat ie mee moet?
Als ik ruimer woonde wist ik het welquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:18 schreef yvonne het volgende:
Of deze ziel:
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=210246
Man man man, dit asiel heeft wel enorme zielige dieren hoor.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, dat hoort ie zo als ie binnen stapt
Oh! Wat een liefje!quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:10 schreef Meaghan het volgende:
Wat dacht je van Dobber, die zwarte labrador?Hij is wel van een particulier..
http://www.baasjegezocht.nl/index.php?dn=4&aangeboden=1&gevraagd=1&search=Uw+zoekwoord&searchB=Zoek&mid=3&page=0
Oh, en alvast veel succes zaterdag!
quote:
Ik snap niet dat niemand deze beauty al in huis heeft genomen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, deze:
Heel lief, heel vriendelijk, leuk aan de lijn, haha, wat gezellig met jullie wandelen, ik wil wel mee met jullie hoor-hond.
Oh, diequote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, deze:
Heel lief, heel vriendelijk, leuk aan de lijn, haha, wat gezellig met jullie wandelen, ik wil wel mee met jullie hoor-hond.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:54 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik snap niet dat niemand deze beauty al in huis heeft genomen.![]()
Het is dat ik op vier hoog zit zonder lift...
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, dieHeeft ze je katten al opgegeten
Wat ben je toch ook een geweldig mens!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:19 schreef Harajuku. het volgende:
Met deze hond is het dus wel net alsof je een pup in huis hebt, hm? Qua gedrag in ieder geval
Oooooohh, Charlie doet dat ook, daar word ik altijd week vanquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godchristeneziele, dit is geen bedaag oud beest nee.
en ze doet d'r kop scheef met 1 oor naar je toegedraaid als ze iets hoort, aaaaaaaaaaaaah.
daar smelt je instantly van iddquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oooooohh, Charlie doet dat ook, daar word ik altijd week van
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
daar smelt je instantly van idd
gaat 'ie mee morgen yv?
quote:
quote:
naar chaam, waar jij ook heen moetquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Morgen naar Yvonne, of een nieuwe hond
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godchristeneziele, dit is geen bedaag oud beest nee.
en ze doet d'r kop scheef met 1 oor naar je toegedraaid als ze iets hoort, aaaaaaaaaaaaah.
wedden dat ik binnen 2 tellen smelt?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Onopgevoed, niet luisterend, geen oren hebbend, zo klopt ie beter
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo?![]()
(Tekst is nog van de Asielactie)
[ afbeelding ]
Thanks, wilde er nog een topic over openen maar dat vergat ik steeds.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo?![]()
(Tekst is nog van de Asielactie)
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Hooooooooooo je hebt gewoon je shiba, wat gaaf![]()
Houdt ze dr naam???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |