Volgens mij welquote:Op zondag 30 mei 2010 @ 13:16 schreef LekkerApart het volgende:
Qwea woont daar toch?
Hij klinkt idd een beetje sukkelig, een beetje verlegen, een beetje 'doh!!'quote:Op zondag 30 mei 2010 16:17 schreef yvonne het volgende:
Ik heb ze ook maar vast even gemaild.
Onze hond was ook een beetje een sukkeltje, en deze klinkt precies zo, (sukkelhonden zijn ook lief)
Shar pei's zijn ook (meestal) niet de meest "gebekte" en beetje terughoudendquote:Op zondag 30 mei 2010 16:17 schreef yvonne het volgende:
Onze hond was ook een beetje een sukkeltje, en deze klinkt precies zo, (sukkelhonden zijn ook lief)
Mail kun je lang op wachten. Je kan beter morgen bellen.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:17 schreef yvonne het volgende:
Ik heb ze ook maar vast even gemaild.
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:15 schreef yvonne het volgende:
Stommerds, ze zijn al met diverse mensen in gesprek
Gofferquote:Op maandag 31 mei 2010 12:15 schreef yvonne het volgende:
Heb je eigenlijk nog gevraagd ; "wat als dat niks wordt" ?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:15 schreef yvonne het volgende:
Dat dus!quote:Op maandag 31 mei 2010 12:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk nog gevraagd ; "wat als dat niks wordt" ?
Ja, krijg ze maar eens te pakken...quote:
En jij bent niet nr 5 bv?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:05 schreef yvonne het volgende:
Ja, als nr 1 niks is gaan ze door met nummer 2 enz enz
Ja, duh!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
En jij bent niet nr 5 bv?
En je hebt niet gezegd mocht het niks worden bel me dan?
gewoon, benieuwd
ik zou het doenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:06 schreef yvonne het volgende:
Ik heb ze net te pakken Q, zal ik ze gewoon dit topic mailen?
Dat wij de liefste baasjes zijn met altijd iemand in huis voor Scooby en dat we 5x minstens gaan wandelen, en dat ie op de bank mag enzo?
Dan wil ik dus nog even zeggen, dat als jullie dit lezen mensen van het asiel, Scooby doo bij Yvonne en Iteejer hoort!quote:
Er zijn diverse wachtenden voor uquote:
Ohquote:
Ik wou de Fok!knokploeg roepen, maar als je dit topic hebt gemaild, moeten we die maar laten zittenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:08 schreef Qwea het volgende:
We kunnen ook heel F&F laten mailen met aanbevelingen
(serieus bedoeld) Is dat erg?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:25 schreef Faithfulness het volgende:
Dan zit je wel gelijk aan twee hondjes vast...
Ik twijfel erg hoor, maar dat magquote:Op maandag 31 mei 2010 18:29 schreef Greys het volgende:
Shi Tzu's!
Leuke beetje eigenzinnige gezinshondjes.
Het zijn er inderdaad wel meteen twee tegelijk.
Maar wát een lekker stel zeg!
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
(serieus bedoeld) Is dat erg?
Of overzie ik iets niet?
Oh, maar zo was het niet bedoeld denk ik, kijk als er toch al iemand bij je asiel aanklopt die dolgraag een dier wil adopteren, en daar is een wachtrij voor, waarom dan niet 2 anderen proberen die moeilijk te plaatsen zijn.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:28 schreef Faithfulness het volgende:
Ik weet niet of dat "erg" is in jouw situatie. In mijn situatie zou ik het echter een vreemd voorstel vinden: Mailen voor 1 hond, suggestie voor twee honden die samen moeten blijven.
Zijn wel schatjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |