Gewoon eens gaan kijken, kan geen kwaad toch?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:01 schreef yvonne het volgende:
En dit is de hond waar ik al een week op zit te staren.
Ja, vergen best wel wat.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Heb je je een beetje ingelezen over het karakter van de Shiba in zn algemeenheid?
Het zijn geen makkelijke honden maar wel superhonden voor hun eigen baas doorgaans.
That's the spiritquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, vergen best wel wat.
We gaan gewoon kijken, klikt het, klikt het niet.
Ha collega watjequote:Op donderdag 24 juni 2010 17:12 schreef Greys het volgende:
Ze ziet er uit als een vrolijke lieve hond.
Sneu dat ze allerlei pogingen doet om haar kennel uit te komen zeg, ik snap die 'HELP' dan ook wel...
/watje
Ik moest met de uitreiking van de asielacties ook echt zoveel mogelijk vooruit blijven kijken en niet teveel in die kennels, anders sliep ik een week nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ha collega watje![]()
Ik kan hier helemaal niet tegen hoor
Maar, de eerlijkheid gebied me te zeggen dat van alle honden dit de hond is waar ik vaak bij terug kom.
Welnee, als we voor WO1 constant naar Ieper kunnen is Lokeren een eitje.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest met de uitreiking van de asielacties ook echt zoveel mogelijk vooruit blijven kijken en niet teveel in die kennels, anders sliep ik een week niet![]()
En is het ver in België om eens te gaan kijken, of valt het bij jullie vandaan wel mee?
Laten we dat maar doenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:20 schreef Greys het volgende:
... en zullen we 'Den Helder' maar even uit je TT halen?
Ik moet niet meer in dit topic kijken. Helemaal geen tijd en plek voor een hond maar wat zitten er lieverds tussen. Als er ooit een hond komt dan wordt het zeker een asielhond.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:18 schreef yvonne het volgende:
Ach jongens toch wat een drama's in dat asiel:
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=209665
Is er een F&F-er die dat dier op wil nemen?
Of deze ziel:
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=210246
Man man man, dit asiel heeft wel enorme zielige dieren hoor.
Wederhelft al overgehaaldgezegd dat ie mee moet?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, als we voor WO1 constant naar Ieper kunnen is Lokeren een eitje.
Iets achter Antwerpen.
Ja, dat hoort ie zo als ie binnen staptquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wederhelft al overgehaaldgezegd dat ie mee moet?
Als ik ruimer woonde wist ik het welquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:18 schreef yvonne het volgende:
Of deze ziel:
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=210246
Man man man, dit asiel heeft wel enorme zielige dieren hoor.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, dat hoort ie zo als ie binnen stapt
Oh! Wat een liefje!quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:10 schreef Meaghan het volgende:
Wat dacht je van Dobber, die zwarte labrador?Hij is wel van een particulier..
http://www.baasjegezocht.nl/index.php?dn=4&aangeboden=1&gevraagd=1&search=Uw+zoekwoord&searchB=Zoek&mid=3&page=0
Oh, en alvast veel succes zaterdag!
quote:
Ik snap niet dat niemand deze beauty al in huis heeft genomen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, deze:
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=209783
Heel lief, heel vriendelijk, leuk aan de lijn, haha, wat gezellig met jullie wandelen, ik wil wel mee met jullie hoor-hond.
Oh, diequote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, deze:
http://www.dierenasiels.com/specshond.cfm?id=209783
Heel lief, heel vriendelijk, leuk aan de lijn, haha, wat gezellig met jullie wandelen, ik wil wel mee met jullie hoor-hond.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:54 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik snap niet dat niemand deze beauty al in huis heeft genomen.![]()
Het is dat ik op vier hoog zit zonder lift...
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, dieHeeft ze je katten al opgegeten
Wat ben je toch ook een geweldig mens!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:19 schreef Harajuku. het volgende:
Met deze hond is het dus wel net alsof je een pup in huis hebt, hm? Qua gedrag in ieder geval
Oooooohh, Charlie doet dat ook, daar word ik altijd week vanquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godchristeneziele, dit is geen bedaag oud beest nee.
en ze doet d'r kop scheef met 1 oor naar je toegedraaid als ze iets hoort, aaaaaaaaaaaaah.
daar smelt je instantly van iddquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oooooohh, Charlie doet dat ook, daar word ik altijd week van
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
daar smelt je instantly van idd
gaat 'ie mee morgen yv?
quote:
quote:
naar chaam, waar jij ook heen moetquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Morgen naar Yvonne, of een nieuwe hond
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godchristeneziele, dit is geen bedaag oud beest nee.
en ze doet d'r kop scheef met 1 oor naar je toegedraaid als ze iets hoort, aaaaaaaaaaaaah.
wedden dat ik binnen 2 tellen smelt?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Onopgevoed, niet luisterend, geen oren hebbend, zo klopt ie beter
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo?![]()
(Tekst is nog van de Asielactie)
[ afbeelding ]
Thanks, wilde er nog een topic over openen maar dat vergat ik steeds.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo?![]()
(Tekst is nog van de Asielactie)
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Hooooooooooo je hebt gewoon je shiba, wat gaaf![]()
Houdt ze dr naam???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |