Ja dat zijn ze ookquote:Op maandag 31 mei 2010 18:33 schreef yvonne het volgende:
Maar wat ik een beetje over de Shar pei heb zitten lezen is dat echt dé klungelige loebes die we zoeken ( als sukkelhondje dan hè)
Dan krijg je wel een seintjequote:Op maandag 31 mei 2010 18:43 schreef Qwea het volgende:
Als ik heen moet om die 2 te bekijken hoor ik het wel
Erg hè?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:36 schreef Faithfulness het volgende:
Snap ik ook welJe bent een lieve dierenmama, en zulke diertjes (koppels) hebben inderdaad wat minder kans om geplaatst te worden.
Offtopic: Zit zelf ook een beetje op de site te bladeren, wat een prachtige beestjes komen d'r voorbij <3
Lees net een verhaal van een hondje van 9+. Aangereden, baasje heeft 'm nooit geclaimedquote:Op maandag 31 mei 2010 18:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Erg hè?
Daar smelt je hart toch van, zoveel moois én lelijks zomaar weg, en zoveel gewoon aan een boom gebonden
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:36 schreef yvonne het volgende:
Oh boy:
http://www.haagsdierencentrum.nl/ kijk bij honden, kijk bij Maylin
Een Shar Pei én een gebrek
Nu ga ik écht werken
Die was dus waarschijnlijk al op straat gedumptquote:Op maandag 31 mei 2010 18:53 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Lees net een verhaal van een hondje van 9+. Aangereden, baasje heeft 'm nooit geclaimed![]()
Mijn hondje is van de week 14 geworden. Ik moet niet denken aan de dag dat ze er niet meer is. Natuurlijk gaat het leven gewoon door en zal het slijten, maar ze is al zó lang bij me. Langer dan welke man dan ook bijvoorbeeldquote:Op maandag 31 mei 2010 23:15 schreef yvonne het volgende:
Het is echt een leukerd!
Maar even goed is het zwaar k*t als je hond overleden is, heel vreemd, leeg huis, je loopt toch de hele tijd tegen zo'n beest te kleppen, je routine van uitlaten, het struikelen "Banjo ga nou toch es voor m'n voeten weg" als ie weereens vlak voor je voeten liep, er is echt waar geen pest aan.
quote:Op maandag 31 mei 2010 23:15 schreef yvonne het volgende:
Het is echt een leukerd!
Maar even goed is het zwaar k*t als je hond overleden is, heel vreemd, leeg huis, je loopt toch de hele tijd tegen zo'n beest te kleppen, je routine van uitlaten, het struikelen "Banjo ga nou toch es voor m'n voeten weg" als ie weereens vlak voor je voeten liep, er is echt waar geen pest aan.
Ik heb ooit eens een katje uit het asiel in DH gehaald. Leukste beestje van het nest!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:05 schreef yvonne het volgende:
Ja, als nr 1 niks is gaan ze door met nummer 2 enz enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |