quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:55 schreef yvonne het volgende:
De afgelopen week is er gewoon zonder iets te zeggen een hoop bagger gewoon gesloten of naar een beter forum getrapt.
KLB-ers hoeven dus niet alles voorgekauwd te krijgen, je weet donders goed wat kan en wat niet kan.
Kom hier dan ook niet miepen naar de bekende weg.
Nu beginnen we het een beetje zat te worden dat de eerste stap, het sluiten niet hielp,
en gaan we over tot de tweede stap:
bij constant moderatie uitlokken ( lekker breed) ben je je account een poos kwijt.
Verder:
We hebben de afgelopen week de SC eens bijgehouden,
Nog steeds het JUUP gezeik
Geroddel over SF
Danny is constant de klos
we deugen niet, FOK! deugt niet, niks deugt
Dit is by far de meest aso SC van heel FOK!
Goed onthouden, je bent hier te gast.
In een SC is het geen luilekkerland waar je alles tegen de policy kunt doen
Oplossing is heel simpel:
Doe normaal-SC blijft open en je behoud je account
Doe niet normaal- je verpest het voor iedereen de SC gaat dicht én je verliest je account
En deze gaat in de OP mee.
Volgens mij denkt bijna iedereen dit, ik dacht dat ook altijdquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
DOe zoals ik. Ik word namelijk altijd gedumpt.
Ik heb 'm nog steeds te goed van je he bitchquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik dacht donderdag nog aan je. Maar ik was al aan de razz begonnen en die was binnen no-time op
quote:
quote:
En dan maken jullie je niet eens zorgenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:56 schreef Lakitu het volgende:
Hey ik dacht dat BT overleden was =$
Hij was wel moeilijk lekkerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog steeds te goed van je he bitch!
Aahw.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel. Maar daarvoor ben ik nog altijd gedumpt. Weliswaar maar 2x, maar toch
.
Zo'n vriendin van mij he, het is niet normaaaalquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:59 schreef Potloodvis het volgende:
Otis, ik leef met je mee.
Toen mijn relatie ten einde liep heb ik mij alvast een nieuwe geregeld zodat ik 2 dagen erna alweer kon daten.
Dat je ook serieus die weddenschap met me hebt afgesloten toenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hij was wel moeilijk lekker. En ja, ik weet het
!
Ik heb al een tijdje een rouwhoekje in m'n kamer met verzamelde picca's en uitgeprinte posts van je, en elke avond stak ik een nieuw kaarsje aan. =$quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
En dan maken jullie je niet eens zorgen? Misschien lag ik wel ergens te creperen!
Ik maakte me hartstikke veel zorgen. Maar dat voel jij niet he, daar in het hoge Groningen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
En dan maken jullie je niet eens zorgen? Misschien lag ik wel ergens te creperen!
quote:
Wie?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo'n vriendin van mij he, het is niet normaaaal. Zij heeft een vriend, ze zagen elkaar een week niet en als zij hem dan niet zou missen zou het uit gaan. Maarrr, ondertussen ging ze ook al met een andere gast daten dus volgens mij was die week gewoon om te kijken of ze die andere gast wel echt leuk vond zodat ze niet alleen zat als ze het uit ging maken
. Ze had het echt de hele tijd over 'm.. Dus die week is voorbij, het gaat uit
![]()
. En nu hebben ze weer iets?
Mijn eerste vriendje als ik die nu tegen komquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Aahw.Het erge was dus nog dat ik het toen heel erg vond, en hij 1,5 jaar na dato aan komt zetten dat ie er zo'n spijt van had. Terwijl die nog die nieuwe vriendin had.
Echt duuuuude.![]()
Hmmmmmm.. Vooruit dan maarquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje een rouwhoekje in m'n kamer met verzamelde picca's en uitgeprinte posts van je, en elke avond stak ik een nieuw kaarsje aan. =$
Nu voel ik hetquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik maakte me hartstikke veel zorgen. Maar dat voel jij niet he, daar in het hoge Groningen.
Hoe is 't?
Whehehequote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat je ook serieus die weddenschap met me hebt afgesloten toendommmm.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendje als ik die nu tegen kom.
Volgens mij zijn jongens ook nog altijd een beetje zwak bij hun ex ofzo hoor, tenminste die van mij..
Soms op msn "Ik ben alleen in bed hahahaha, ja en kei geil hahaha weet jij wat ik moet doen hahaha?"![]()
, en ook een vriendin he.
Ik vind dat zo tyfus vies ey.
Het gemiddeld aantal kankers per deel is verrassend laag zo ja.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het voelt erg goed op stressvrij te posten.
feels good manquote:
Nooit bij een ex doen want die naaien je sowiesoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jongens ook nog altijd een beetje zwak bij hun ex ofzo hoor, tenminste die van mij..
Soms op msn "Ik ben alleen in bed hahahaha, ja en kei geil hahaha weet jij wat ik moet doen hahaha?"![]()
Maar waar was je dan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmmmmmm.. Vooruit dan maar!
[..]
Nu voel ik het! Ja gaat goed! En met jou/jullie allemaal
?
Goede tip yea, ik zal het de volgende keer gewoon vragenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]dat is heel gemakkelijk op te lossen, gewoon geen retards daten.
Oh, ik ben nu gewoon weer fijn bezig met een andere.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja zij met haar vriend die ze een week niet zou zien blabla.
Ik ben geen rare fokker.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je had vertrouwen in mij moeten hebben dat ik geen rare fok!kers me laat neuken..
En wat zei Filemon?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goede tip yea, ik zal het de volgende keer gewoon vragen.
Ik heb niet eens serieuze exen. Dus ook niet dat soort shit.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je haatte op bruinquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oh, ik ben nu gewoon weer fijn bezig met een andere.
Een brunette dit keer.
Vorige week donderdag maar besloten om te stoppen met de relatie met die blonde.
Omdat gebroken poot?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oh, ik ben nu gewoon weer fijn bezig met een andere.
Een brunette dit keer.
Vorige week donderdag maar besloten om te stoppen met de relatie met die blonde.
Ook niet als je er eentje in de stad zou tegen komen even hoi zeggen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nooit bij een ex doen want die naaien je sowieso. Ik praat niet eens met mijn exen
Ja, en Allure blijft plotseling ook erg veel weg.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:03 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het gemiddeld aantal kankers per deel is verrassend laag zo ja.
MOZYquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb niet eens serieuze exen. Dus ook niet dat soort shit.Hoewel er een tijdje geleden wel zo een niet serieuze begon over dat hij al lang droog stond oid, maar denk niet dat dat iets persoonlijks was.
Als ze dat zeggen zit er meestal wel iets achter hoor..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb niet eens serieuze exen. Dus ook niet dat soort shit.Hoewel er een tijdje geleden wel zo een niet serieuze begon over dat hij al lang droog stond oid, maar denk niet dat dat iets persoonlijks was.
Ik weet niet, ik had een levenquote:
Ja dat welquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook niet als je er eentje in de stad zou tegen komen even hoi zeggen?
De rust.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, en Allure blijft plotseling ook erg veel weg.
Maar wat dan als ze vrienden zijn met vrienden van je? Ga je toch niet expres negeren of zo.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nooit bij een ex doen want die naaien je sowieso. Ik praat niet eens met mijn exen
Gaat z'n gangetje he.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmmmmmm.. Vooruit dan maar!
[..]
Nu voel ik het! Ja gaat goed! En met jou/jullie allemaal
?
Nee die heeft geen internet nu ofzo of dr comp is broken. Ze is er alleen tijdens stage.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, en Allure blijft plotseling ook erg veel weg.
Nee, dat hadden we inmiddels verholpen door het easy te doen.quote:
Ohja, dr Dell was naar de tering.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee die heeft geen internet nu ofzo of dr comp is broken. Ze is er alleen tijdens stage.
Bruin haar hebben en dan geen bruine ogenquote:
Nee er waren anderen bij, dus ik vind van niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als ze dat zeggen zit er meestal wel iets achter hoor..
Dr. Potvis.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, dat hadden we inmiddels verholpen door het easy te doen.
Maar ik vond het welletjes, en zij voelde het aankomen.
Is dat echt?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, dat hadden we inmiddels verholpen door het easy te doen.
Maar ik vond het welletjes, en zij voelde het aankomen.
Hitler zou er wat aan hebben gedaan.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Bruin haar hebben en dan geen bruine ogen![]()
ALRIGHTYquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja das een gekkie, maar dan op een goede manier.
Ik heb een leven én ik Fok. Of iig, ik Fok.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik had een levenik was naar intellectuele dingen op m'n universiteit, beetje chillen met mensen uit m'n werkgroep, feestjes, jwz.
Bruin haar en groene ogen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sowieso vind ik dat ze altijd maar aardig doen wanneer het hun uitkomtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar die gesprekken zijn niet lang
.
Groene ogen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik hoef er ook niet lang mee te praten tochquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar wat dan als ze vrienden zijn met vrienden van je? Ga je toch niet expres negeren of zo.
Is dat handig, touchscreen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:06 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Deze telefoon heb ik besteld
TR gedaan vanwege Godwin.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hitler zou er wat aan hebben gedaan.
Nee. Woon nog steeds in Nijmegen, dezelfde kamer, nog steeds vrijgezel, dus nee.quote:
Jij foktquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb een leven én ik Fok. Of iig, ik Fok.![]()
En had jij geen iphone, @ die nieuwe pokkie?
Vind ik welquote:
Door de lange gesprekken kom je in de friendzone.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik hoef er ook niet lang mee te praten toch.
Nee, nog steeds Groningen, zelfde kamer, zelfde vriendjequote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee. Woon nog steeds in Nijmegen, dezelfde kamer, nog steeds vrijgezel, dus nee.Bij jou ook niet?
Ik kan er maximaal 500 in.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:12 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn telefoon is baas. 4490 berichten in mijn inbox, en counting. Dat is toch het belangrijkste.
Ja, het lijkt mij ook handiger, maar ik ben bang dat ik er niet mee om kan gaanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vind ik welhet is wel wennen, maar als het een goed touchscreen is dan gaat het typen veeel sneller en makkelijker.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:12 schreef WillFerrell het volgende:
SMS'n doen ik eigenlijk alleen nog met chimi's. Mailen is mooi stukken goedkoper.
Ohh, oki. Ik heb zoeen Sony Ericsson walkmandinges. Maar ik wil ook wel een nieuwe eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij fokt! En nein, had ik niet. Ik had een LG Viewty maar die is stuk en nu heb ik een hele simpele voor tijdelijk.
Welke telefoon heb jij?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het lijkt mij ook handiger, maar ik ben bang dat ik er niet mee om kan gaan_!
msn > smsquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:12 schreef WillFerrell het volgende:
SMS'n doen ik eigenlijk alleen nog met chimi's. Mailen is mooi stukken goedkoper.
Ja dat wil ik ookquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:12 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn telefoon is baas. 4490 berichten in mijn inbox, en counting. Dat is toch het belangrijkste.
Heb ik ook en ik vind het kut sms-enquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:13 schreef Lakitu het volgende:
Sony Ericsson walkmandinges.
Wat vind je er kut aan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik ook en ik vind het kut sms-en![]()
quote:
Dat heeft je Desire ook gewoon hoor. Treaded messaging heet zoiets.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ookmaar weet niet of dat kan bij deze.
In de iPhone komen smsjes als een soort gesprek onder elkaar, dat is ook best wel chill.
Zo een gastje toen ze 13 was, ze hebben niet eens gezoend.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Er was een pre-Mozy leven voor Chai?
Je mag m'n vorige telefoon wel een weekje proberenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het lijkt mij ook handiger, maar ik ben bang dat ik er niet mee om kan gaan_!
Heb je een abonnement?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ohh, oki. Ik heb zoeen Sony Ericsson walkmandinges. Maar ik wil ook wel een nieuwe eigenlijk.Moet nog even kijken hoe en wat
Damn, lijkt wel de Story met al die details.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zo een gastje toen ze 13 was, ze hebben niet eens gezoend.
Kom niet praten met je Mac, jij hebt geeneens msn.quote:
Echtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat heeft je Desire ook gewoon hoor. Treaded messaging heet zoiets.
Ik zit gewoon op Windows nu hoor.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kom niet praten met je Mac, jij hebt geeneens msn.
Het gaat niet snel genoeg, vroegah had ik zoeen ouderwetse nokia 6610i en dat ging stukken sneller op de een of andere manier.quote:
Ik vind dit ideaal.quote:
Nee.quote:
k. Een vriend van mij heeft gewoon Live Messenger op z'n Mac he. Ik weet alleen niet hoe.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:16 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik zit gewoon op Windows nu hoor.
Installeren. Maar Messenger for Mac is kut. Gewoon Adium gebruiken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
k. Een vriend van mij heeft gewoon Live Messenger op z'n Mac he. Ik weet alleen niet hoe.
Hihihi, een prepaid bellerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee.Had ik een hele tijd terug en toen niet verlengd en eigenlijk nog steeds gewoon prepaid. Dat is wel chill want ik bel opzich niet zo heel veel, ik sms liever. Of msn ofzo. Maar als ik een nieuwe neem wil ik wel een abbo.
Wie is Thijs Oosterhof?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:18 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Die iMac moet er nog steeds komen.
Ik heb ook prepaid.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihihi, een prepaid bellerwat cute.
Ja, that's how we roll.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:19 schreef reetveter het volgende:
Meiden. Als jullie ook maar iets niet leuk vinden gaan jullie kortaf doen
Het is kut. Want ik ben zoeen zwakkert die het dan goed wil makenquote:
Nee hoor, niet die in Hengelo en hij is ook geen 17.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Moet je het zelf ook doen.
Heb de Hyves al gevonden.
Nee mang het is niet die, het is de eckte eckte Windows Live Messenger. Serioesoe.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Installeren. Maar Messenger for Mac is kut. Gewoon Adium gebruiken.
Aangenaam kennis te maken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
Potloodvis, wie ben jij nou eigenlijk? Waarom weet ik dat niet
?
Klopt, Franeker.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee hoor, niet die in Hengelo en hij is ook geen 17.
Mm. Ja ik vind mijn telefoon eigenlijk wel best, en heb geen zin om veel geld uit te geven aan een nieuwe. Al moet ik denk ik wel een keer mijn abo verhogen, want ik krijg echt veel te hoge rekeningen laatste tijd. Snap er niets van.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ookmaar weet niet of dat kan bij deze.
In de iPhone komen smsjes als een soort gesprek onder elkaar, dat is ook best wel chill.
Zit hij nu in de trein?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee hoor, niet die in Hengelo en hij is ook geen 17.
Je vindt het helemaal niet kut?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind dit ideaal.
Deze periode als single duurt minimaal tot en met september, dan kijk ik wel of ik iets tegenkom.
Ik bel altijd met de huistelefoon, dat hoef ik niet zelf te betalenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat niemand dat meer had! Ga dan bij Ben ofzo, scheelt je echt wel geld.
Ja cute he.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihihi, een prepaid bellerwat cute. Neem dan een Sim only, is sowieso goedkoper..
Ik ben hierna weer 34 en daarna 42 euro per maand kwijt aan maar 300 minuten OF 600 sms en internet.. Maar wel een telefoon twv 440 euro erbij voor 80 euro..
Doe even goed zodat ik om razz kan weddenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Aangenaam kennis te maken.
Ik ken jou inderdaad ook nog niet, pics kunnen onze band versterken.
PM maar.
Oi.
Oh, je kan ook gewoon via Parrallels Windows-apps in OS X draaien.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee mang het is niet die, het is de eckte eckte Windows Live Messenger. Serioesoe.
Doe neit alsof je BT niet kent.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Aangenaam kennis te maken.
Ik ken jou inderdaad ook nog niet, pics kunnen onze band versterken.
PM maar.
Oi.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Het is kut. Want ik ben zoeen zwakkert die het dan goed wil maken. Terwijl ik normaal lomp ben
![]()
![]()
Betekent toch niet dat je het niet kut vindtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb er zelf toch ook voor gekozen.
Ik vind het ideaal.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Betekent toch niet dat je het niet kut vindt
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:19 schreef reetveter het volgende:
Meiden. Als jullie ook maar iets niet leuk vinden gaan jullie kortaf doen
BEN JE GAY. SMS met chichi's wint ALTIJD.quote:
Oh ja, jij was nieuw op Fok he.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij bedoelt.
Ik ben nieuw hier.
Nee manquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]HAHA, jij bent het vrouwtje in je relatie.
Ik had het er laatst nog over met vriendinnen, dat één iemand altijd degene moet zijn die toegeeft en zich daar op z'n gemak bij voelt.. Ik ben dat in mijn relatie niet, en mijn vriendje ook nietbest lastig.
Noh man. Daarom sms'en ze 'kom op msn', zeker.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
BEN JE GAY. SMS met chichi's wint ALTIJD.
Welke telefoon heb jequote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mm. Ja ik vind mijn telefoon eigenlijk wel best, en heb geen zin om veel geld uit te geven aan een nieuwe. Al moet ik denk ik wel een keer mijn abo verhogen, want ik krijg echt veel te hoge rekeningen laatste tijd. Snap er niets van.
Nouja Ben is sim-only en gewoon per maand opzegbaarquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bel altijd met de huistelefoon, dat hoef ik niet zelf te betalen!
Zit nu bij Vodafone en sms meer dan dat ik bel.
10 euro per maand en dan eindeloos sms.
Plus als ik met 20 euro opwaardeer krijg ik 50 sms'jes gratis.
Meer heb ik eigenlijk niet nodig.
Maareh, is Ben goedkoper dan?
Jajaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja cute he.Maar we hadden het volgens mij een tijdje terug erover in de SC en ik was lang niet de enige hoowr.
Whutquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Doe even goed zodat ik om razz kan wedden
Bij mij nietquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Denk je dat echt?
Als meiden/vrouwen iets niet leuk vinden, gaan ze juist uitwijden, is mijn ervaring, maar goed ik ben dan ook een ouwe lul, die niet snapt hoe dingen werken.
Ja jaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee man. Het is maar heel af en toe
.
'Oke. Veel plezier.'quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Bij mij niet. Dan krijg je die korte dingen als : "nee ga maar hoor" "Nee, vind ik echt niet erg hoor".
Nee man. Ik sms alleen maar in de avond en dan zijn de gesprekken vaak spicierquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Noh man. Daarom sms'en ze 'kom op msn', zeker.
Prepaid.quote:
Hee heb hem al weer verwijderd hoor. Vroeg waar hij woonde en toen vroeg hij wie ik was en waar ik zijn msn van had, maar leek me beter om daar geen antwoord op te geven.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:26 schreef WillFerrell het volgende:
Ik moet echt met hem praten, want dit kan niet goed gaan. Zomaar met zijn MSN lopen strooien.
Ja, en bij mijn vriendin dus ookquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
'Oke. Veel plezier.'
Zodra er geen kusjes onder mijn smsjes staan heb je als man al een probleem.
Truequote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja jajij wil gewoon geen ruzie en geen chagrijnige vriendin dus ga je maar snel je excuses aanbieden zodat het niet uit de hand loopt
.. GEEF TOE!
Inderdaad, bedankt.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee heb hem al weer verwijderd hoor. Vroeg waar hij woonde en toen vroeg hij wie ik was en waar ik zijn msn van had, maar leek me beter om daar geen antwoord op te geven.
Uitweiden.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Denk je dat echt?
Als meiden/vrouwen iets niet leuk vinden, gaan ze juist uitwijden, is mijn ervaring, maar goed ik ben dan ook een ouwe lul, die niet snapt hoe dingen werken.
Ik spice gewoon op msn. En aight mang de bausses doen prepaid.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee man. Ik sms alleen maar in de avond en dan zijn de gesprekken vaak spicier
[..]
Prepaid.
Ik heb Nokia 6500 classic, ruim 2 jaar. Tijdje geleden is abo afgelopen, heb nu sim only van hi. Met 375 minuten/550 smsjes geloof ik, voor ¤18 per maand. Maar krijg telkens rekeningen van ¤45 enzo, klopt niets van. En krijg ineens ook geen specificaties meer per post. Ga wel weer bellen binnenkort.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Welke telefoon heb je? En ja dat is toch simpel, bij Hi heb je dat in 5 minuten online geregeld.
[..]
Maar ik denk dat hij in Rijssen woont, want daar heb je een rijvereniging met zijn achternaam.quote:
Ja ga je ze goatses en tubgirls mailen?quote:
Nee, daar woont ie niet. Soberso woont ie niet meer hier in Twente.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ik denk dat hij in Rijssen woont, want daar heb je een rijvereniging met zijn achternaam.
Ja sowieso maar sms vind ik chiller.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik spice gewoon op msn. En aight mang de bausses doen prepaid.![]()
ZIE JE WEL BT
Dankjewel.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:29 schreef reetveter het volgende:
Wie nu geen rtl 7 kijkt is een fag
Ik weet wel waar die woont.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, daar woont ie niet. Soberso woont ie niet meer hier in Twente.
True.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat wist je sowieso al.
Ik ben te scare daarvoor, msn is gratis.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja sowieso maar sms vind ik chiller.In smsjes zet ik ook altijd die dates om te chillen.
Okay.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
True.Maar verder msn ik toch nooit met hem.
Hey, die heb ik ookquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:06 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Deze telefoon heb ik besteld
Nee snap ik ook nooit.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben te scare daarvoor, msn is gratis.Ik snap ook nooit mensen die me alleen 'oke' terugsms'en.
Geld weggooien voor dat
![]()
is daar niet zo'n hele serie .gif's van?quote:
Ik ken een gast die heeft 2 tellies om chicks te regelenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben te scare daarvoor, msn is gratis.Ik snap ook nooit mensen die me alleen 'oke' terugsms'en.
Geld weggooien voor dat
![]()
linkquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:33 schreef MouzurX het volgende:
[..]
is daar niet zo'n hele serie .gif's van?
En ook van gasten die zomaar op een willekeurig wijf klaarkomen![]()
Ja dat ken ikquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:33 schreef MouzurX het volgende:
[..]
is daar niet zo'n hele serie .gif's van?
En ook van gasten die zomaar op een willekeurig wijf klaarkomen![]()
Ey wollah, waarom zit je hier nu al die porno te posten? Wil je soms een ban ofzo?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:36 schreef Biogarde het volgende:
Voor die echte zieke shit moet je ff op efukt kijken![]()
Hoop dat je me bant.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ey wollah, waarom zit je hier nu al die porno te posten? Wil je soms een ban ofzo?
Staat goed. Dank.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:37 schreef WillFerrell het volgende:
Ik hit'm, spater. Bio, laatste kans of je moet het zelf doen.
Mijn vriendje doet dat nietquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, en bij mijn vriendin dus ook.
[..]
True.
Jajajaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik spice gewoon op msn. En aight mang de bausses doen prepaid.![]()
ZIE JE WEL BT
Nee dat geen specificaties klopt hoor, ze doen daar niet meer aan.. Je kunt het op internet bekijken of voor 2 euro extra per maand (quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb Nokia 6500 classic, ruim 2 jaar. Tijdje geleden is abo afgelopen, heb nu sim only van hi. Met 375 minuten/550 smsjes geloof ik, voor ¤18 per maand. Maar krijg telkens rekeningen van ¤45 enzo, klopt niets van. En krijg ineens ook geen specificaties meer per post. Ga wel weer bellen binnenkort.
Sim onlyquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:38 schreef Skylark. het volgende:
Prepaid. Dat had ik ook tot
SIM ONLY ABONNEMENT
.
Telefoon van 20 ekkies simlockvrij en GAAN.![]()
Ik heb 1000 smsquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geld weggooien voor dat
![]()
Killing me softly with your smilies.quote:
Same herequote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb 1000 smsik heb wel eens voor de lol met vrienden gesmst zo van.
'Hoe'
'Laat'
'Spreken'
'We'
'Af'
'Vanavond'...
Hoezo datquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sim only![]()
Dat is echt net neuken met condoom
![]()
Ja maar als ik een abbo heb wil ik wel een echt chille telefoon.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoezo dat. Ik ben klaar voor 12,- ek per maand. 400 sms, 150 belminuten.
Beter dan rukken met een condoom toch?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sim only![]()
Dat is echt net neuken met condoom
![]()
Waar?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoezo dat. Ik ben klaar voor 12,- ek per maand. 400 sms, 150 belminuten.
Dat is prepaid.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Beter dan rukken met een condoom toch?
Yes. Ding is snel, display (amoled) is zo helder en kleurechtquote:
Of als we drie meter van elkaar af zaten in de klasquote:
Deze is fucking aan. Hij was na een jaar aggresief gebruik kapotgegaan en heb precies dezelfde gekochtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja maar als ik een abbo heb wil ik wel een echt chille telefoon.
Ja maar dat zeiden ze best lang, en ik heb nog best lang papieren specificaties gekregen. Het probleem is namelijk dat als ik inlog er nog steeds hele oude gegevens staan, totaal niet up to date. Mja ik bel wel.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee dat geen specificaties klopt hoor, ze doen daar niet meer aan.. Je kunt het op internet bekijken of voor 2 euro extra per maand (..) nog wel gewoon papieren thuis krijgen.
Of:quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Of als we drie meter van elkaar af zaten in de klas:
'Heeee'
'Jij ziet er lekker uit'
'Iets anders met je haar gedaan?'
'Meneer Bakker ziet je ook wel zitten geloof ik'
..
Hm van de batterij is een beetje jammer inderdaad, maarja.. Ik ben toch een stopcontact junkie, ik wil m'n batterij altijd helemaal volquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Yes. Ding is snel, display (amoled) is zo helder en kleurecht![]()
Batterij is alleen te klein. Je moet echt begin van de avond weer laden wanneer je naar school bent geweest of werken oid.
Ooh vreemdquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja maar dat zeiden ze best lang, en ik heb nog best lang papieren specificaties gekregen. Het probleem is namelijk dat als ik inlog er nog steeds hele oude gegevens staan, totaal niet up to date. Mja ik bel wel.
Ja heb je.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:44 schreef Lakitu het volgende:
brb, ik ga even kijken of ik deze scary movie al heb gezien
Haha ja preciesquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Of:
Haha, die vent naast je is kankergay
En dan zo over en weer zodat die gast op een gegeven moment echt wel weet dat het over hem gaat.
Los gekocht een maand terug. Maar heb een vervanger, bij de andere mistte ik beeldlijnen soms.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm van de batterij is een beetje jammer inderdaad, maarja.. Ik ben toch een stopcontact junkie, ik wil m'n batterij altijd helemaal volis er een streepje weg dan word ik al gek alsof 'ie binnen vijf minuten uit gaat vallen
![]()
Maar mooi dat ie bevalt! Sinds wanneer heb jij 'm al? En los gekocht of met abonnement? In het laatste geval, wat voor abo?
En dan zo dat hele blik gooienquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:46 schreef MouzurX het volgende:
Dat stuk waar hij met verf uit het raam gaat gooien en dan ook met een verfroller langs geparkeerde auto's gaat![]()
(of was dat scary movie 3?)
Ja ik ben benieuwd hoe eindeloos online van Hi me gaat bevallen..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Los gekocht een maand terug. Maar heb een vervanger, bij de andere mistte ik beeldlijnen soms.
Gebruik 'm icm een iPhone abo van T-Mobile. 2mb/s interwebs
Ja maar ook echt met een verfroller langs al die auto's gaanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:48 schreef L0t.. het volgende:
[..]
En dan zo dat hele blik gooienMaar dat was 3 ja.
Verkoop andere telefoon, dus leg eigenlijk nooit wat bij. En als ik er wat bijleg is het max 5 tientjes.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ben benieuwd hoe eindeloos online van Hi me gaat bevallen..we shall see!
Dat je zoveel geld overhebt voor een telefoon trouwens, hij is los meer dan 400 euro toch?
Heb jij er trouwens een hoesje omheen/screenprotector erbij enzo?
omdat pornoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:50 schreef Skylark. het volgende:
Waarom zou je internet op je telefoon willen? Ik heb mezelf er juist tegen beschermd, ik vind het juist een charme hebben om het niet te hebben.
JONGEN, HOE MOET IK ANDERS TWITTEREN OVER ALLES WAT IK MEEMAAK EN ZIE?!!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:50 schreef Skylark. het volgende:
Waarom zou je internet op je telefoon willen? Ik heb mezelf er juist tegen beschermd, ik vind het juist een charme hebben om het niet te hebben.
Buienradar.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:50 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:53 schreef Skylark. het volgende:
Ik kan me geeneen scenario voorstellen waar het leuk is om internet op je mobiel te hebben.
Routeplanner? Ik vraag wel de weg, sociale jongen die ik ben.
Voetbalstanden terwijl je in de stad bent? Willekeurig café inlopen en aan de gasten vragen.
quote:
Ah ja zeker iPhones leveren bij verkoop nog aardig wat opquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Verkoop andere telefoon, dus leg eigenlijk nooit wat bij. En als ik er wat bijleg is het max 5 tientjes.
Verder geen bescherming. Gebruiksvoorwerp, dikke doei
Mijn vader heeft op zijn iPhone toch echt 8 Mbps internet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Los gekocht een maand terug. Maar heb een vervanger, bij de andere mistte ik beeldlijnen soms.
Gebruik 'm icm een iPhone abo van T-Mobile. 2mb/s interwebs
Mail even checken onder college, tv gids zonder van de bank af te hoeven komen, even snel een woord opzoeken.. Dat soort dingen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:50 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn vader heeft op zijn iPhone toch echt 8 Mbps internet.
Maar daar zie je kleine buitjes niet aan komen waar je juist door op een bepaalde tijd te vertrekken die krengen kunt vermijden.quote:
Ik gebruik amper 9292ovquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:55 schreef MouzurX het volgende:
9292ov.nl op je mobiel en routeplanner is toch wel handig hoor, maar ik heb ook geen internet: omdat niet echt nodig
En twitteren natuurlijkquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mail even checken onder college, tv gids zonder van de bank af te hoeven komen, even snel een woord opzoeken.. Dat soort dingen.
Ja dan zie je echt of het met een half uurtje weer helemaal droog is of dat dat nog een uur duurt.quote:
jaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dan zie je echt of het met een half uurtje weer helemaal droog is of dat dat nog een uur duurt.
Mijn mail is niet voor niets mail, niets urgents aanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mail even checken onder college, tv gids zonder van de bank af te hoeven komen, even snel een woord opzoeken.. Dat soort dingen.
Ja daar doe ik niet aanquote:
usa west coastquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:57 schreef Skylark. het volgende:
Mijn zomervakantie 2010:
Begin juli 10 dagen Rimini - 2 weken niets - week Gardameer Italië met een mattie (die een gloednieuwe speedboat heeft) - Introductieweek - 2 weken USA WEST COAST BABY
.
Heb er zin in.
Heb je wel interesse in die van anderen (de gewone mensen dan)?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja daar doe ik niet aanik ben niet arrogant genoeg om te denken dat mensen interesse hebben in al mijn hersenscheten.
Dingen bezoeken. Las Vegas, Los Angeles, San Diego, Route 66, Bryce national park, Grand Canyon enzo.quote:
Naais,quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je wel interesse in die van anderen (de gewone mensen dan)?
Nieuwe clip opnemen. Hustlas 'n bitches - Big pimpin.quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Mn pa is net terug van 3 weken USA. Arizona, Utah, Nevada en California. Los Angelas, Las Vegas, San Francisco, Bryce, Yosemite, Monument Valley, Sequoia etc.
Ohh das laat! Waarheen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naais,
ik ga pas in oktober op vakantie![]()
![]()
Zonder mij.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:06 schreef Chai het volgende:
Ik ga wel 1 week op vakantie naar Duitsland, omgeving Berlijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |