Ik dacht dat je haatte op bruinquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oh, ik ben nu gewoon weer fijn bezig met een andere.
Een brunette dit keer.
Vorige week donderdag maar besloten om te stoppen met de relatie met die blonde.
Omdat gebroken poot?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oh, ik ben nu gewoon weer fijn bezig met een andere.
Een brunette dit keer.
Vorige week donderdag maar besloten om te stoppen met de relatie met die blonde.
Ook niet als je er eentje in de stad zou tegen komen even hoi zeggen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nooit bij een ex doen want die naaien je sowieso. Ik praat niet eens met mijn exen
Ja, en Allure blijft plotseling ook erg veel weg.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:03 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het gemiddeld aantal kankers per deel is verrassend laag zo ja.
MOZYquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb niet eens serieuze exen. Dus ook niet dat soort shit.Hoewel er een tijdje geleden wel zo een niet serieuze begon over dat hij al lang droog stond oid, maar denk niet dat dat iets persoonlijks was.
Als ze dat zeggen zit er meestal wel iets achter hoor..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb niet eens serieuze exen. Dus ook niet dat soort shit.Hoewel er een tijdje geleden wel zo een niet serieuze begon over dat hij al lang droog stond oid, maar denk niet dat dat iets persoonlijks was.
Ik weet niet, ik had een levenquote:
Ja dat welquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook niet als je er eentje in de stad zou tegen komen even hoi zeggen?
De rust.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, en Allure blijft plotseling ook erg veel weg.
Maar wat dan als ze vrienden zijn met vrienden van je? Ga je toch niet expres negeren of zo.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nooit bij een ex doen want die naaien je sowieso. Ik praat niet eens met mijn exen
Gaat z'n gangetje he.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmmmmmm.. Vooruit dan maar!
[..]
Nu voel ik het! Ja gaat goed! En met jou/jullie allemaal
?
Nee die heeft geen internet nu ofzo of dr comp is broken. Ze is er alleen tijdens stage.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, en Allure blijft plotseling ook erg veel weg.
Nee, dat hadden we inmiddels verholpen door het easy te doen.quote:
Ohja, dr Dell was naar de tering.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee die heeft geen internet nu ofzo of dr comp is broken. Ze is er alleen tijdens stage.
Bruin haar hebben en dan geen bruine ogenquote:
Nee er waren anderen bij, dus ik vind van niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als ze dat zeggen zit er meestal wel iets achter hoor..
Dr. Potvis.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, dat hadden we inmiddels verholpen door het easy te doen.
Maar ik vond het welletjes, en zij voelde het aankomen.
Is dat echt?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, dat hadden we inmiddels verholpen door het easy te doen.
Maar ik vond het welletjes, en zij voelde het aankomen.
Hitler zou er wat aan hebben gedaan.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Bruin haar hebben en dan geen bruine ogen![]()
ALRIGHTYquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja das een gekkie, maar dan op een goede manier.
Ik heb een leven én ik Fok. Of iig, ik Fok.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik had een levenik was naar intellectuele dingen op m'n universiteit, beetje chillen met mensen uit m'n werkgroep, feestjes, jwz.
Bruin haar en groene ogen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sowieso vind ik dat ze altijd maar aardig doen wanneer het hun uitkomtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar die gesprekken zijn niet lang
.
Groene ogen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik hoef er ook niet lang mee te praten tochquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar wat dan als ze vrienden zijn met vrienden van je? Ga je toch niet expres negeren of zo.
Is dat handig, touchscreen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:06 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Deze telefoon heb ik besteld
TR gedaan vanwege Godwin.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hitler zou er wat aan hebben gedaan.
Nee. Woon nog steeds in Nijmegen, dezelfde kamer, nog steeds vrijgezel, dus nee.quote:
Jij foktquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb een leven én ik Fok. Of iig, ik Fok.![]()
En had jij geen iphone, @ die nieuwe pokkie?
Vind ik welquote:
Door de lange gesprekken kom je in de friendzone.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik hoef er ook niet lang mee te praten toch.
Nee, nog steeds Groningen, zelfde kamer, zelfde vriendjequote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee. Woon nog steeds in Nijmegen, dezelfde kamer, nog steeds vrijgezel, dus nee.Bij jou ook niet?
Ik kan er maximaal 500 in.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:12 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn telefoon is baas. 4490 berichten in mijn inbox, en counting. Dat is toch het belangrijkste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |