Hitler zou er wat aan hebben gedaan.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Bruin haar hebben en dan geen bruine ogen![]()
ALRIGHTYquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja das een gekkie, maar dan op een goede manier.
Ik heb een leven én ik Fok. Of iig, ik Fok.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik had een levenik was naar intellectuele dingen op m'n universiteit, beetje chillen met mensen uit m'n werkgroep, feestjes, jwz.
Bruin haar en groene ogen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sowieso vind ik dat ze altijd maar aardig doen wanneer het hun uitkomtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar die gesprekken zijn niet lang
.
Groene ogen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik hoef er ook niet lang mee te praten tochquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar wat dan als ze vrienden zijn met vrienden van je? Ga je toch niet expres negeren of zo.
Is dat handig, touchscreen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:06 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Deze telefoon heb ik besteld
TR gedaan vanwege Godwin.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hitler zou er wat aan hebben gedaan.
Nee. Woon nog steeds in Nijmegen, dezelfde kamer, nog steeds vrijgezel, dus nee.quote:
Jij foktquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb een leven én ik Fok. Of iig, ik Fok.![]()
En had jij geen iphone, @ die nieuwe pokkie?
Vind ik welquote:
Door de lange gesprekken kom je in de friendzone.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik hoef er ook niet lang mee te praten toch.
Nee, nog steeds Groningen, zelfde kamer, zelfde vriendjequote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee. Woon nog steeds in Nijmegen, dezelfde kamer, nog steeds vrijgezel, dus nee.Bij jou ook niet?
Ik kan er maximaal 500 in.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:12 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn telefoon is baas. 4490 berichten in mijn inbox, en counting. Dat is toch het belangrijkste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |