quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:55 schreef yvonne het volgende:
De afgelopen week is er gewoon zonder iets te zeggen een hoop bagger gewoon gesloten of naar een beter forum getrapt.
KLB-ers hoeven dus niet alles voorgekauwd te krijgen, je weet donders goed wat kan en wat niet kan.
Kom hier dan ook niet miepen naar de bekende weg.
Nu beginnen we het een beetje zat te worden dat de eerste stap, het sluiten niet hielp,
en gaan we over tot de tweede stap:
bij constant moderatie uitlokken ( lekker breed) ben je je account een poos kwijt.
Verder:
We hebben de afgelopen week de SC eens bijgehouden,
Nog steeds het JUUP gezeik
Geroddel over SF
Danny is constant de klos
we deugen niet, FOK! deugt niet, niks deugt
Dit is by far de meest aso SC van heel FOK!
Goed onthouden, je bent hier te gast.
In een SC is het geen luilekkerland waar je alles tegen de policy kunt doen
Oplossing is heel simpel:
Doe normaal-SC blijft open en je behoud je account
Doe niet normaal- je verpest het voor iedereen de SC gaat dicht én je verliest je account
En deze gaat in de OP mee.
Volgens mij denkt bijna iedereen dit, ik dacht dat ook altijdquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
DOe zoals ik. Ik word namelijk altijd gedumpt.
Ik heb 'm nog steeds te goed van je he bitchquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik dacht donderdag nog aan je. Maar ik was al aan de razz begonnen en die was binnen no-time op
quote:
quote:
En dan maken jullie je niet eens zorgenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:56 schreef Lakitu het volgende:
Hey ik dacht dat BT overleden was =$
Hij was wel moeilijk lekkerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog steeds te goed van je he bitch!
Aahw.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel. Maar daarvoor ben ik nog altijd gedumpt. Weliswaar maar 2x, maar toch
.
Zo'n vriendin van mij he, het is niet normaaaalquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:59 schreef Potloodvis het volgende:
Otis, ik leef met je mee.
Toen mijn relatie ten einde liep heb ik mij alvast een nieuwe geregeld zodat ik 2 dagen erna alweer kon daten.
Dat je ook serieus die weddenschap met me hebt afgesloten toenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hij was wel moeilijk lekker. En ja, ik weet het
!
Ik heb al een tijdje een rouwhoekje in m'n kamer met verzamelde picca's en uitgeprinte posts van je, en elke avond stak ik een nieuw kaarsje aan. =$quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
En dan maken jullie je niet eens zorgen? Misschien lag ik wel ergens te creperen!
Ik maakte me hartstikke veel zorgen. Maar dat voel jij niet he, daar in het hoge Groningen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
En dan maken jullie je niet eens zorgen? Misschien lag ik wel ergens te creperen!
quote:
Wie?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo'n vriendin van mij he, het is niet normaaaal. Zij heeft een vriend, ze zagen elkaar een week niet en als zij hem dan niet zou missen zou het uit gaan. Maarrr, ondertussen ging ze ook al met een andere gast daten dus volgens mij was die week gewoon om te kijken of ze die andere gast wel echt leuk vond zodat ze niet alleen zat als ze het uit ging maken
. Ze had het echt de hele tijd over 'm.. Dus die week is voorbij, het gaat uit
![]()
. En nu hebben ze weer iets?
Mijn eerste vriendje als ik die nu tegen komquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Aahw.Het erge was dus nog dat ik het toen heel erg vond, en hij 1,5 jaar na dato aan komt zetten dat ie er zo'n spijt van had. Terwijl die nog die nieuwe vriendin had.
Echt duuuuude.![]()
Hmmmmmm.. Vooruit dan maarquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje een rouwhoekje in m'n kamer met verzamelde picca's en uitgeprinte posts van je, en elke avond stak ik een nieuw kaarsje aan. =$
Nu voel ik hetquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik maakte me hartstikke veel zorgen. Maar dat voel jij niet he, daar in het hoge Groningen.
Hoe is 't?
Whehehequote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat je ook serieus die weddenschap met me hebt afgesloten toendommmm.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendje als ik die nu tegen kom.
Volgens mij zijn jongens ook nog altijd een beetje zwak bij hun ex ofzo hoor, tenminste die van mij..
Soms op msn "Ik ben alleen in bed hahahaha, ja en kei geil hahaha weet jij wat ik moet doen hahaha?"![]()
, en ook een vriendin he.
Ik vind dat zo tyfus vies ey.
Het gemiddeld aantal kankers per deel is verrassend laag zo ja.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het voelt erg goed op stressvrij te posten.
feels good manquote:
Nooit bij een ex doen want die naaien je sowiesoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jongens ook nog altijd een beetje zwak bij hun ex ofzo hoor, tenminste die van mij..
Soms op msn "Ik ben alleen in bed hahahaha, ja en kei geil hahaha weet jij wat ik moet doen hahaha?"![]()
Maar waar was je dan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmmmmmm.. Vooruit dan maar!
[..]
Nu voel ik het! Ja gaat goed! En met jou/jullie allemaal
?
Goede tip yea, ik zal het de volgende keer gewoon vragenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]dat is heel gemakkelijk op te lossen, gewoon geen retards daten.
Oh, ik ben nu gewoon weer fijn bezig met een andere.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja zij met haar vriend die ze een week niet zou zien blabla.
Ik ben geen rare fokker.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je had vertrouwen in mij moeten hebben dat ik geen rare fok!kers me laat neuken..
En wat zei Filemon?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goede tip yea, ik zal het de volgende keer gewoon vragen.
Ik heb niet eens serieuze exen. Dus ook niet dat soort shit.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |