k. Een vriend van mij heeft gewoon Live Messenger op z'n Mac he. Ik weet alleen niet hoe.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:16 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik zit gewoon op Windows nu hoor.
Installeren. Maar Messenger for Mac is kut. Gewoon Adium gebruiken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
k. Een vriend van mij heeft gewoon Live Messenger op z'n Mac he. Ik weet alleen niet hoe.
Hihihi, een prepaid bellerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee.Had ik een hele tijd terug en toen niet verlengd en eigenlijk nog steeds gewoon prepaid. Dat is wel chill want ik bel opzich niet zo heel veel, ik sms liever. Of msn ofzo. Maar als ik een nieuwe neem wil ik wel een abbo.
Wie is Thijs Oosterhof?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:18 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Die iMac moet er nog steeds komen.
Ik heb ook prepaid.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihihi, een prepaid bellerwat cute.
Ja, that's how we roll.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:19 schreef reetveter het volgende:
Meiden. Als jullie ook maar iets niet leuk vinden gaan jullie kortaf doen
Het is kut. Want ik ben zoeen zwakkert die het dan goed wil makenquote:
Nee hoor, niet die in Hengelo en hij is ook geen 17.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Moet je het zelf ook doen.
Heb de Hyves al gevonden.
Nee mang het is niet die, het is de eckte eckte Windows Live Messenger. Serioesoe.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Installeren. Maar Messenger for Mac is kut. Gewoon Adium gebruiken.
Aangenaam kennis te maken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
Potloodvis, wie ben jij nou eigenlijk? Waarom weet ik dat niet
?
Klopt, Franeker.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee hoor, niet die in Hengelo en hij is ook geen 17.
Mm. Ja ik vind mijn telefoon eigenlijk wel best, en heb geen zin om veel geld uit te geven aan een nieuwe. Al moet ik denk ik wel een keer mijn abo verhogen, want ik krijg echt veel te hoge rekeningen laatste tijd. Snap er niets van.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ookmaar weet niet of dat kan bij deze.
In de iPhone komen smsjes als een soort gesprek onder elkaar, dat is ook best wel chill.
Zit hij nu in de trein?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee hoor, niet die in Hengelo en hij is ook geen 17.
Je vindt het helemaal niet kut?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind dit ideaal.
Deze periode als single duurt minimaal tot en met september, dan kijk ik wel of ik iets tegenkom.
Ik bel altijd met de huistelefoon, dat hoef ik niet zelf te betalenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat niemand dat meer had! Ga dan bij Ben ofzo, scheelt je echt wel geld.
Ja cute he.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihihi, een prepaid bellerwat cute. Neem dan een Sim only, is sowieso goedkoper..
Ik ben hierna weer 34 en daarna 42 euro per maand kwijt aan maar 300 minuten OF 600 sms en internet.. Maar wel een telefoon twv 440 euro erbij voor 80 euro..
Doe even goed zodat ik om razz kan weddenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Aangenaam kennis te maken.
Ik ken jou inderdaad ook nog niet, pics kunnen onze band versterken.
PM maar.
Oi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |