Ja, het lijkt mij ook handiger, maar ik ben bang dat ik er niet mee om kan gaanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vind ik welhet is wel wennen, maar als het een goed touchscreen is dan gaat het typen veeel sneller en makkelijker.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:12 schreef WillFerrell het volgende:
SMS'n doen ik eigenlijk alleen nog met chimi's. Mailen is mooi stukken goedkoper.
Ohh, oki. Ik heb zoeen Sony Ericsson walkmandinges. Maar ik wil ook wel een nieuwe eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij fokt! En nein, had ik niet. Ik had een LG Viewty maar die is stuk en nu heb ik een hele simpele voor tijdelijk.
Welke telefoon heb jij?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het lijkt mij ook handiger, maar ik ben bang dat ik er niet mee om kan gaan_!
msn > smsquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:12 schreef WillFerrell het volgende:
SMS'n doen ik eigenlijk alleen nog met chimi's. Mailen is mooi stukken goedkoper.
Ja dat wil ik ookquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:12 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn telefoon is baas. 4490 berichten in mijn inbox, en counting. Dat is toch het belangrijkste.
Heb ik ook en ik vind het kut sms-enquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:13 schreef Lakitu het volgende:
Sony Ericsson walkmandinges.
Wat vind je er kut aan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik ook en ik vind het kut sms-en![]()
quote:
Dat heeft je Desire ook gewoon hoor. Treaded messaging heet zoiets.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ookmaar weet niet of dat kan bij deze.
In de iPhone komen smsjes als een soort gesprek onder elkaar, dat is ook best wel chill.
Zo een gastje toen ze 13 was, ze hebben niet eens gezoend.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Er was een pre-Mozy leven voor Chai?
Je mag m'n vorige telefoon wel een weekje proberenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het lijkt mij ook handiger, maar ik ben bang dat ik er niet mee om kan gaan_!
Heb je een abonnement?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ohh, oki. Ik heb zoeen Sony Ericsson walkmandinges. Maar ik wil ook wel een nieuwe eigenlijk.Moet nog even kijken hoe en wat
Damn, lijkt wel de Story met al die details.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zo een gastje toen ze 13 was, ze hebben niet eens gezoend.
Kom niet praten met je Mac, jij hebt geeneens msn.quote:
Echtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat heeft je Desire ook gewoon hoor. Treaded messaging heet zoiets.
Ik zit gewoon op Windows nu hoor.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kom niet praten met je Mac, jij hebt geeneens msn.
Het gaat niet snel genoeg, vroegah had ik zoeen ouderwetse nokia 6610i en dat ging stukken sneller op de een of andere manier.quote:
Ik vind dit ideaal.quote:
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |