En twitteren natuurlijkquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mail even checken onder college, tv gids zonder van de bank af te hoeven komen, even snel een woord opzoeken.. Dat soort dingen.
Ja dan zie je echt of het met een half uurtje weer helemaal droog is of dat dat nog een uur duurt.quote:
jaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dan zie je echt of het met een half uurtje weer helemaal droog is of dat dat nog een uur duurt.
Mijn mail is niet voor niets mail, niets urgents aanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mail even checken onder college, tv gids zonder van de bank af te hoeven komen, even snel een woord opzoeken.. Dat soort dingen.
Ja daar doe ik niet aanquote:
usa west coastquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:57 schreef Skylark. het volgende:
Mijn zomervakantie 2010:
Begin juli 10 dagen Rimini - 2 weken niets - week Gardameer Italië met een mattie (die een gloednieuwe speedboat heeft) - Introductieweek - 2 weken USA WEST COAST BABY
.
Heb er zin in.
Heb je wel interesse in die van anderen (de gewone mensen dan)?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja daar doe ik niet aanik ben niet arrogant genoeg om te denken dat mensen interesse hebben in al mijn hersenscheten.
Dingen bezoeken. Las Vegas, Los Angeles, San Diego, Route 66, Bryce national park, Grand Canyon enzo.quote:
Naais,quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je wel interesse in die van anderen (de gewone mensen dan)?
Nieuwe clip opnemen. Hustlas 'n bitches - Big pimpin.quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Mn pa is net terug van 3 weken USA. Arizona, Utah, Nevada en California. Los Angelas, Las Vegas, San Francisco, Bryce, Yosemite, Monument Valley, Sequoia etc.
Ohh das laat! Waarheen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naais,
ik ga pas in oktober op vakantie![]()
![]()
Zonder mij.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:06 schreef Chai het volgende:
Ik ga wel 1 week op vakantie naar Duitsland, omgeving Berlijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |