Ging over een shirt van NUON voor het WKquote:Ik wil dat shirtvan die reclame van net
quote:Waar ga je dan zeg dan als je weet !
Vanmorgen om half 5 gekregenquote:Goedemorgen, Alweer wakker? Ik ben net thuis en ga nu slape. T was weer gezellig in de kroeg. Heb je telefoon. Werk ze. Liefs X mij
Waarom stuurt hij mij datquote:Ik ben homo. Groetjes AdvancedPower
quote:Hoi, neuken?
tm crosscup in axelquote:tm cup en gaan![]()
quote:Dank voor je lieve smsje. Love you too. En nu ga ik internetten. Xxx
Ze laat je wel analeren ter compensatie, toch?quote:
Ze zei dat ze zou slikken, vind ik ook best.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:50 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Ze laat je wel analeren ter compensatie, toch?
Eigenlijk stond er Xxx mamaquote:
NEUKEN?quote:
Graag!quote:
quote:Gaat niet door vanwege het weer
Sorry, vergetenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
9611Niels had de LAPO maar opent geen nieuwe![]()
quote:Du smartass. Voordat je de dvd meeneemt is het wel handig als je hem ook in het doosje doet. Wil je me dan in ieder geval nog de powerpoint mailen?
Adres? Stuur even een PMquote:
quote:Hey schatje je moet echt niet denken dat ik nog met mijn ex wil hoor ik wil alleen met jou. Hoop dat ik je Snel zie. Xx
Oke eng ditquote:
quote:Joran vd sloot heeft over 14 dagen een afspraak bij carglass maar waarschijnlijk kunnen ze zijn sterretje niet meer repareren
quote:Ey pik vanavond biertje doen?Zal R. ook vragen of hij meegaat Massol
quote:Hi, wil je nog afspreken zaterdag? <3 X
Hihi, en ze is geefbaar als wat.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:56 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Oke eng diteen vriendin van mij stuurde dat in mijn bijzijn naar haar nieuwe scharrel..
Ja klopt ik heb haar ook gegeven daar niet van maar ben toch wel benieuw of het dezelfde persoon isquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:15 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hihi, en ze is geefbaar als wat.
quote:Hey lievie! Ik lig in bed, me ogen valen dicht dus als je een raar smsje krijgt daan weet je warom het kom=) ai luf joe! Sweet dreams!
quote:Zin om een keer te gaan uiteten als ik terug ben van vakantie?
quote:Hoi snoepje, zal ik dit weekend nog even je stront komen aanstampen of zit je nog steeds in het verband? toedels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:50 schreef tarantism het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil even niet weten waar dat verband van jou zit.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil![]()
quote:Heel erg bedankt man! Ik trakteer mijn matties op spekjes en kindercola!The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
quote:Carglass gaat Joran van der Sloot uit de peruaanse gevangenis halen. Want ze zijn bang als hij er te lang zit dat zijn sterretje niet meer te repareren valt.![]()
ai luf joe.. TERINGquote:![]()
![]()
______________________________!!!!!!!!
Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~![]()
quote:Sjoerdje?![]()
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.![]()
Drommels, drommels en nogeens drommels. 2 kratten, een doos kroketten en een frikandel. Neem jij JS, C en de mayonaise mee? Cheers.![]()
"sorry voor de late sms, maar heb je nog een crack voor windows 7? zou je `m ff kunnen mailen? groeten *naam*"
Op vrijdag 25 maart 2011 23:25 schreef Woeste_Woerd het volgende: Wat mij betreft ben je 80's. Het is dat geen seal of approval heb, maar anders had ik hem gepost. :P[/quote]![]()
Ja dat is een onderonsje tussen mij en m'n vriendinquote:Op woensdag 9 juni 2010 06:04 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
ai luf joe.. TERING![]()
![]()
______________________________!!!!!!!!
hoef je niet te begrijpen
![]()
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
Ik heb deze post aangegeven bij Brein en de Anti-Piracy afdeling van Microsoft.quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:56 schreef babybel het volgende:
"sorry voor de late sms, maar heb je nog een crack voor windows 7? zou je `m ff kunnen mailen? groeten *naam*"
![]()
Alsof ze bij Microsoft het IP-adres kunnen achterhalen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:38 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Ik heb deze post aangegeven bij Brein en de Anti-Piracy afdeling van Microsoft.
![]()
![]()
tja.. laatste weken school = pokemon in de lesquote:oh kijk maar ff, ik zal nog even kijken of ik red nog ergens heb.
Mijn piek is kwijt![]()
"Veel wijsheid vandaag en wachten wat t worden gaat. X [Timbobzemoeder]"
Ja, want Timbob gaat stemmen vandaag
Nee, m'n moeder heet niet echt Timbobzemoeder, dat heb ik zo neergezet voor privacy redenen, anders weet straks iedereen dat m'n moeder... oeh! zag je dat, daar deed ik het bijna![]()
![]()
quote:"Ja! Stomme mongolen!!"
![]()
Net geslaagd vandaag, maar kregen we allemaal een brief thuis dat ze vergeten zijn engels niveau af te nemen...
Nu moeten we die dus nog maken...
[ Bericht 2% gewijzigd door Maitje op 09-06-2010 19:34:54 ]Er was eens....![]()
"Tot over m'n oren".
Van Joran v/d Sloot, een vage kennis.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
'Hey zit je verkiezingen te kijken. Pvv heeft vet veel stemmen'
spreekt voor zich
can't you see this is the land of confusion![]()
quote:Ik heb een ander plan. Dinsdag moet raph naar een eiland, zal ik je dan oppikken?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
quote:Aawhh. ): Beterschap! <3 xxWhen you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence.![]()
quote:Alvast excuus voor t kerst papier!!!had niks ander meer ha haZonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek![]()
Ik werk bij Nuon. Dat shirt zuigtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
9611Niels had de LAPO maar opent geen nieuwe![]()
Vorige topic
TS begint:
[..]
Ging over een shirt van NUON voor het WK
Het lijkt net of je overal zweetvlekken hebt.
![]()
Ik has een 8 voor grieks :p khad voor te toets nog 5 min. Geleerd xD skeikunde ging best wel kut, jou schuld (a) jij een leuke dag gehad? :p xx
M'n date die ik nog niet ken ^^
Spelfouten beloven veel goeds![]()
![]()
quote:Hoi Gezicht, leuk dat je op de Open avond was. We willen graag weten wat je ervan vond. Straks krijg je per mail een enquete. Vul je 'm in? Bedankt, Avans.Flesje bier![]()
quote:hey, je was niet op de aa meeting.. waar was je nou, toch niet op stap hé?? xxWhen the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris![]()
17:14
T-mobile spam
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Ik ben om ongeveer 3 uur bij je en ik doe alles daar gewoon xx
Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.![]()
haahhahhaa, dan is dat duidelijk, we willen het niet!al iemand op t oog? *naam*?
Nothing is impossible, the word itself says 'I'm possible'!![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
"Een knuf van jou voelt als een deken"
![]()
Mijn piek is kwijt![]()
maar wel klefquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou vond het wel een leuk complimentje :p
(mijn mening dan
)
Maar lief
Mijn piek is kwijt![]()
Niet echt boeiendquote:Willem ben er niet bij, heb geen zak zin en ben nog erg druk. Je mag mn auto wel lenen als je dat wilt Xx BasIt Never Hurts To Help!![]()
Van een jongen waar ik een flesje water over heen had gegooitquote:Heb het nog steeds koud!![]()
When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence.![]()
quote:Boys als jullie die blow roke moeten jullie voor elke hijs zeggen: ich habe eine arschholslip, danke. Als jullie dit niet doen dan slaat ie verkeerd in en krijg je badtrip
Film t ook zodat ik jullie later kan controleren
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Euh, nee, laptop was niet ontploft. Msn en zo viel gewoon uit.quote:Is je computer ontploft?
Noemde je hem dit keer liefje?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:37 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
"En ik wil niet dat je me zo noemt! Ben 1.98 mafketel"
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.![]()
quote:Het is weer tijd voor een tussenstand. Beter je best doen jongens!
*insert WK-poule standYou can trust me, trust nobody...![]()
quote:Morgen vanaf een uurtje of 10
[ Bericht 0% gewijzigd door -Willempie- op 18-06-2010 11:15:14 ]It Never Hurts To Help!![]()
in de Peruaanse gevangenis is het een groot feest... De Hollandse Nieuwe is binnen.The Outside Agency![]()
We zijn aan het trainen voor de nijmeegse 4 daagse, maar alle 3 konden we vandaag en morgen niet mee lopen met de 2daagse... balen we missen een grote trainen.. Mijn zus zag ze lopen vanochtend.quote:ik zie de 2-daagse lopen.. mweeh![]()
mweeeh
Er was eens....![]()
quote:Ja we zijn om 5 over bij je xxBi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:14 schreef haakon het volgende:
in de Peruaanse gevangenis is het een groot feest... De Hollandse Nieuwe is binnen.
SMS jij met Robert Jensen? Brrrrr
Lurf is the message and the message is Lurf![]()
En natuurlijk heb ik passend geantwoord met:quote:Jij lust toch ook patat?quote:het is friet >=["Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst![]()
Dude 'm in a lec, dont call me
Mijn vrouwIt's not who stands before you, it's who stands beside you
Well the last plane outta Sydney 's almost gone, whooooh, yeah![]()
quote:Bijna thuis
Kom je morgen ballen kijken ?A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.![]()
BelHe has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".![]()
WTF:quote:Goedemorgen, hoe gaat het daar? Hier is alles goed. Ik leef nog hihihi. de sessie fotos zijn mooi geworden. Als je wilt, mag je ze wel n keer zien. Ik ben blij dat ik nu eindelijk een meesteres heb gevonden. I feel goodgroetjes. PS haar tepelklemmetjes zijn vennijnig en ik zit onder de blauwe strepen
![]()
![]()
Op woensdag 16 december 2009 02:31 schreef Pingwingei het volgende:
heus waar de mensheid zal gebukt gaan onder Kimsywimsy's tirannie waar enkel ik boven sta, naast Kimsywimsy _O_![]()
Welkom in Duitsland bij Vodafone, uw netwerk. Het alarmnr binnen de EU is 112. Passport tarief info: Bellen: 0,79 euro per gesprek plus 0,25 euro per min. Gebeld worden: 0,79 euro per gesprek. Meer tarief info? Stuur gratis SMS met "TARIEF LANDNAAM" naar 4433 of bel gratis +31654500209.How can I make this topic about me?![]()
quote:Ooomg:-P xx
Die roddels van vandaag toch...
IK LACH JE UIT HAHA.quote:
When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence.![]()
Van: KPN
Bericht: Vanaf 01 juli wordt bellen in de EU goedkoper en verandert de zone indeling buiten europa. Kijk op kpn.com/prepaidbuitenland. U kunt altijd kosteloos uw prepaid opzeggen.
Datum: 4-jun-2010 9:03
Map: Postvak IN
Mijn laatste sms...[quote]Op zaterdag 7 augustus 2010 21:39 schreef retorbrapi het volgende:
Windows is het beste besturingssysteem ter wereld.
[/quote]![]()
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:41 schreef zuivelyoghurt het volgende:
Bericht: Vanaf 01 juli wordt bellen in de EU goedkoper en verandert de zone indeling buiten europa. Kijk op kpn.com/prepaidbuitenland. U kunt altijd kosteloos uw prepaid opzeggen.
Mijn laatste sms...![]()
It Never Hurts To Help!![]()
Een echte fokker ...quote:Op zondag 20 juni 2010 22:41 schreef zuivelyoghurt het volgende:
Mijn laatste sms...
![]()
![]()
quote:Dankjeee!xx Joey
Wauwquote:Op zondag 20 juni 2010 22:41 schreef zuivelyoghurt het volgende:
Mijn laatste sms...
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
How about no?quote:Hey wij gaan volgende week naar rotterdam budgetshoppen,, hou je geld in je zak.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]![]()
Ik zei dat m'n voet pijn deed.quote:Aaaaaw schatje toch! xx
Ik ging iets later richting huis dan verwachtquote:Ok. Vis gaat nu de pan in.
Nothing is impossible, the word itself says 'I'm possible'!![]()
quote:Moi! Was laggn jong vannacht, otto was zo dronk'n als ik weet niet wat, ik heb 10x z'n naam achterstevoren gezegd en had hij niks door! Zo nog naar de kroeg trouwens? Ben gezakt btw, vandaar dat ik wil zuipen.![]()
![]()
hey sagerijntje ben je alweer vrolijk? x
Heb hem niet terug gesmst. Nee dus
Het is niet wat je denkt dat ik zoek.![]()
quote:Hehe, well done! Ben er over n paar minuten. Tot zo!Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.![]()
Na een lange sms-conversatie toen ze ging slapen.quote:Hee.Lieverd, ik ga slapen.Slaap lekker (l) Xxx![]()
![]()
Van een Fok! user
quote:Jao..mer kortx
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2010 09:03:40 ]![]()
quote:Welkom in Belgie. Uw tarieven voor bellen naar Nederland en lokaal EUR 0.51 p/m, gebeld worden EUR 0.23 p/m, versturen sms EUR 0.13 en internet EUR 2.00 per MB. Prijzen zijn incl. BTW, afgerond op 2 decimalen. Noodoproep naar 112 is gratis. Meer gratis info? SMS prijs naar 5545. Groeten, T-Mobile.![]()
quote:Hee, mini brandaris iej luusterd t zelfde as oens. Haha.
Hahaha drents.quote:
Ja, die bijnaam krijg je als je pa De Brandaris is. Oftewel een etherpiraat.
Snap niet zoveel van die sms, vertaling?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:34 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Hahaha drents.
Ja, die bijnaam krijg je als je pa De Brandaris is. Oftewel een etherpiraat.
![]()
![]()
wat heb jij gekocht?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:58 schreef Het_Boek het volgende:
Let op:geef nooit uw TAN-code af!
Totaalbedrag overboekingen E 2,00..
It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...![]()
"Je moet eens wat meer aan beweging gaan doen, die pens van jou kan echt niet."
(sms van een vriendin die me vanochtend thuis in korte broek trof).
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:35 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Snap niet zoveel van die sms, vertaling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Je Factuur online staat klaar op My T-Mobile. Log in op www.t-mobile.nl en bekijk je factuur met specificatie. Met vriendelijke groet, T-Mobile.
~ Bonito La Risa ~![]()
Die 2 euro staat nu bij mij eropquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:58 schreef Het_Boek het volgende:
Let op:geef nooit uw TAN-code af!
Totaalbedrag overboekingen E 2,00..
![]()
![]()
********(<<mijn naam), het was weer eens zo ver. Kheb de hele nacht in t gesticht doorgebracht. Ksnap gewoon niet dat ze mij niet gewoon daar houden.![]()
quote:Nee je komt langs Wije, olst deventer, zutphen, dieren, arnhem, arnhem zuid, elst, nijmegen-lent, en daarna nijmegen. Is een uur en een kwartier[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Joran schrijft een boek waarin hij verteld dat hij verwacht 40 dagen zonder sex te kunnen.
Echter denken 1963 andere gedetineerde daar anders over.Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?![]()
Dat treintraject komt me bekend voor.quote:[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]![]()
Roosendaal - Zwollequote:Op donderdag 24 juni 2010 15:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat treintraject komt me bekend voor.![]()
![]()
Heey, ik kom nu naar jou toe, want ik moet nog iets ophalen bij mijn vaddr. Oke???
Grt soof404 - signature not found![]()
Ben onderwegquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:07 schreef wiebelstront het volgende:
Heey, ik kom nu naar jou toe, want ik moet nog iets ophalen bij mijn vaddr. Oke???
Grt soof
Verwijderd
Forum Opties Forumhop: Hop naar: