quote:Ik ben om ongeveer 3 uur bij je en ik doe alles daar gewoon xx
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
"Een knuf van jou voelt als een deken"
maar wel klefquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou vond het wel een leuk complimentje :p
quote:Willem ben er niet bij, heb geen zak zin en ben nog erg druk. Je mag mn auto wel lenen als je dat wilt Xx Bas
Van een jongen waar ik een flesje water over heen had gegooitquote:Heb het nog steeds koud!![]()
quote:Boys als jullie die blow roke moeten jullie voor elke hijs zeggen: ich habe eine arschholslip, danke. Als jullie dit niet doen dan slaat ie verkeerd in en krijg je badtrip
Film t ook zodat ik jullie later kan controleren
Euh, nee, laptop was niet ontploft. Msn en zo viel gewoon uit.quote:Is je computer ontploft?
Noemde je hem dit keer liefje?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:37 schreef ikhouvangroenesokken het volgende:
"En ik wil niet dat je me zo noemt! Ben 1.98 mafketel"
quote:Het is weer tijd voor een tussenstand. Beter je best doen jongens!
*insert WK-poule stand
quote:Morgen vanaf een uurtje of 10
We zijn aan het trainen voor de nijmeegse 4 daagse, maar alle 3 konden we vandaag en morgen niet mee lopen met de 2daagse... balen we missen een grote trainen.. Mijn zus zag ze lopen vanochtend.quote:ik zie de 2-daagse lopen.. mweeh![]()
quote:Ja we zijn om 5 over bij je xx
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:14 schreef haakon het volgende:
in de Peruaanse gevangenis is het een groot feest... De Hollandse Nieuwe is binnen.
En natuurlijk heb ik passend geantwoord met:quote:Jij lust toch ook patat?
quote:het is friet >=[
quote:Bijna thuis
quote:Goedemorgen, hoe gaat het daar? Hier is alles goed. Ik leef nog hihihi. de sessie fotos zijn mooi geworden. Als je wilt, mag je ze wel n keer zien. Ik ben blij dat ik nu eindelijk een meesteres heb gevonden. I feel goodgroetjes. PS haar tepelklemmetjes zijn vennijnig en ik zit onder de blauwe strepen
quote:Ooomg:-P xx
IK LACH JE UIT HAHA.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |