quote:Op zondag 20 juni 2010 22:41 schreef zuivelyoghurt het volgende:
Van: KPN
Bericht: Vanaf 01 juli wordt bellen in de EU goedkoper en verandert de zone indeling buiten europa. Kijk op kpn.com/prepaidbuitenland. U kunt altijd kosteloos uw prepaid opzeggen.
Datum: 4-jun-2010 9:03
Map: Postvak IN
Mijn laatste sms...
Een echte fokker ...quote:Op zondag 20 juni 2010 22:41 schreef zuivelyoghurt het volgende:
Bericht: Vanaf 01 juli wordt bellen in de EU goedkoper en verandert de zone indeling buiten europa. Kijk op kpn.com/prepaidbuitenland. U kunt altijd kosteloos uw prepaid opzeggen.
Mijn laatste sms...
quote:Dankjeee!xx Joey
Wauwquote:Op zondag 20 juni 2010 22:41 schreef zuivelyoghurt het volgende:
Mijn laatste sms...
How about no?quote:Hey wij gaan volgende week naar rotterdam budgetshoppen,, hou je geld in je zak
Ik zei dat m'n voet pijn deed.quote:Aaaaaw schatje toch! xx
Ik ging iets later richting huis dan verwachtquote:Ok. Vis gaat nu de pan in.
quote:Moi! Was laggn jong vannacht, otto was zo dronk'n als ik weet niet wat, ik heb 10x z'n naam achterstevoren gezegd en had hij niks door! Zo nog naar de kroeg trouwens? Ben gezakt btw, vandaar dat ik wil zuipen.
quote:Hehe, well done! Ben er over n paar minuten. Tot zo!
Na een lange sms-conversatie toen ze ging slapen.quote:Hee.Lieverd, ik ga slapen.Slaap lekker (l) Xxx
quote:Jao..mer kortx
quote:Welkom in Belgie. Uw tarieven voor bellen naar Nederland en lokaal EUR 0.51 p/m, gebeld worden EUR 0.23 p/m, versturen sms EUR 0.13 en internet EUR 2.00 per MB. Prijzen zijn incl. BTW, afgerond op 2 decimalen. Noodoproep naar 112 is gratis. Meer gratis info? SMS prijs naar 5545. Groeten, T-Mobile.
quote:Hee, mini brandaris iej luusterd t zelfde as oens. Haha.
Hahaha drents.quote:
Snap niet zoveel van die sms, vertaling?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:34 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Hahaha drents.
Ja, die bijnaam krijg je als je pa De Brandaris is. Oftewel een etherpiraat.
wat heb jij gekocht?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:58 schreef Het_Boek het volgende:
Let op:geef nooit uw TAN-code af!
Totaalbedrag overboekingen E 2,00..
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:35 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Snap niet zoveel van die sms, vertaling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
Die 2 euro staat nu bij mij eropquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:58 schreef Het_Boek het volgende:
Let op:geef nooit uw TAN-code af!
Totaalbedrag overboekingen E 2,00..
quote:Nee je komt langs Wije, olst deventer, zutphen, dieren, arnhem, arnhem zuid, elst, nijmegen-lent, en daarna nijmegen. Is een uur en een kwartier
Dat treintraject komt me bekend voor.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |