quote:Hi, wil je nog afspreken zaterdag? <3 X
Hihi, en ze is geefbaar als wat.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:56 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Oke eng diteen vriendin van mij stuurde dat in mijn bijzijn naar haar nieuwe scharrel..
Ja klopt ik heb haar ook gegeven daar niet van maar ben toch wel benieuw of het dezelfde persoon isquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:15 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hihi, en ze is geefbaar als wat.
quote:Hey lievie! Ik lig in bed, me ogen valen dicht dus als je een raar smsje krijgt daan weet je warom het kom=) ai luf joe! Sweet dreams!
quote:Zin om een keer te gaan uiteten als ik terug ben van vakantie?
quote:Hoi snoepje, zal ik dit weekend nog even je stront komen aanstampen of zit je nog steeds in het verband? toedels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:50 schreef tarantism het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil even niet weten waar dat verband van jou zit.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil![]()
quote:Heel erg bedankt man! Ik trakteer mijn matties op spekjes en kindercola!The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
quote:Carglass gaat Joran van der Sloot uit de peruaanse gevangenis halen. Want ze zijn bang als hij er te lang zit dat zijn sterretje niet meer te repareren valt.![]()
ai luf joe.. TERINGquote:![]()
![]()
______________________________!!!!!!!!
Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~![]()
quote:Sjoerdje?![]()
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.![]()
Drommels, drommels en nogeens drommels. 2 kratten, een doos kroketten en een frikandel. Neem jij JS, C en de mayonaise mee? Cheers.![]()
"sorry voor de late sms, maar heb je nog een crack voor windows 7? zou je `m ff kunnen mailen? groeten *naam*"
Op vrijdag 25 maart 2011 23:25 schreef Woeste_Woerd het volgende: Wat mij betreft ben je 80's. Het is dat geen seal of approval heb, maar anders had ik hem gepost. :P[/quote]![]()
Ja dat is een onderonsje tussen mij en m'n vriendinquote:Op woensdag 9 juni 2010 06:04 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
ai luf joe.. TERING![]()
![]()
______________________________!!!!!!!!
hoef je niet te begrijpen
![]()
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
Ik heb deze post aangegeven bij Brein en de Anti-Piracy afdeling van Microsoft.quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:56 schreef babybel het volgende:
"sorry voor de late sms, maar heb je nog een crack voor windows 7? zou je `m ff kunnen mailen? groeten *naam*"
![]()
Alsof ze bij Microsoft het IP-adres kunnen achterhalen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:38 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Ik heb deze post aangegeven bij Brein en de Anti-Piracy afdeling van Microsoft.
![]()
![]()
tja.. laatste weken school = pokemon in de lesquote:oh kijk maar ff, ik zal nog even kijken of ik red nog ergens heb.
Mijn piek is kwijt![]()
"Veel wijsheid vandaag en wachten wat t worden gaat. X [Timbobzemoeder]"
Ja, want Timbob gaat stemmen vandaag
Nee, m'n moeder heet niet echt Timbobzemoeder, dat heb ik zo neergezet voor privacy redenen, anders weet straks iedereen dat m'n moeder... oeh! zag je dat, daar deed ik het bijna![]()
![]()
quote:"Ja! Stomme mongolen!!"
![]()
Net geslaagd vandaag, maar kregen we allemaal een brief thuis dat ze vergeten zijn engels niveau af te nemen...
Nu moeten we die dus nog maken...
[ Bericht 2% gewijzigd door Maitje op 09-06-2010 19:34:54 ]Er was eens....![]()
"Tot over m'n oren".
Van Joran v/d Sloot, een vage kennis.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
'Hey zit je verkiezingen te kijken. Pvv heeft vet veel stemmen'
spreekt voor zich
can't you see this is the land of confusion![]()
quote:Ik heb een ander plan. Dinsdag moet raph naar een eiland, zal ik je dan oppikken?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
quote:Aawhh. ): Beterschap! <3 xxWhen you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence.![]()
quote:Alvast excuus voor t kerst papier!!!had niks ander meer ha haZonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek![]()
Ik werk bij Nuon. Dat shirt zuigtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
9611Niels had de LAPO maar opent geen nieuwe![]()
Vorige topic
TS begint:
[..]
Ging over een shirt van NUON voor het WK
Het lijkt net of je overal zweetvlekken hebt.
![]()
Ik has een 8 voor grieks :p khad voor te toets nog 5 min. Geleerd xD skeikunde ging best wel kut, jou schuld (a) jij een leuke dag gehad? :p xx
M'n date die ik nog niet ken ^^
Spelfouten beloven veel goeds![]()
![]()
quote:Hoi Gezicht, leuk dat je op de Open avond was. We willen graag weten wat je ervan vond. Straks krijg je per mail een enquete. Vul je 'm in? Bedankt, Avans.Flesje bier![]()
quote:hey, je was niet op de aa meeting.. waar was je nou, toch niet op stap hé?? xxWhen the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris![]()
17:14
T-mobile spam
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: