Tof! Veel plezier.quote:
arme Taco!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:41 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Tof! Veel plezier.![]()
Net met Taco naar de dierenarts geweest voor een nieuw verbandje, alleen het zit een beetje raar want hij kan nu niet meer door z'n voorpoten zakken. Dus ik gaf hem wat vlees met meds op een schoteltje alleen hij kon er niet bij.Zag er zo dom uit.
Heb 't schaaltje dus maar even op een paar boeken gezet. Hij heeft nu een heel stoer groen jasje btw.
O, dat is een lievelingskleur van mij! Ik verf het liefst het hele huis grijsgroenquote:
Ik vind dat bij blondines juist ordinair hahahaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:17 schreef Laureline het volgende:
Hehe, de topictitel!
[..]
O, dat is een lievelingskleur van mij! Ik verf het liefst het hele huis grijsgroenAlleen bij kleding vind ik die kleur helaas veel mooier staan bij lichte blondines, dan wordt het echt goddelijk.
En DAD, je hebt een doorslaapprobleem!Boekje naast je bed, om een half uurtje in te lezen als je midden in de nacht wakker wordt? Anders ga je zo liggen denken, en dat is heel fout om half vier 's nachts! Is het nu elke nacht raak, of even door de omstandigheden?
Oh, die lijkt me fijn om je benen heen ruisen als je looptquote:
Ik vind hem ook heel mooi, al zou ik hem wel in een andere kleur willen. Blauw denk ik.quote:
Precies dat hou ik mezelf ook voor als ik aan het werk ben en weer eens vanalles vergeet mee te nemen van bovenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:18 schreef Syrena het volgende:
Haai![]()
Ik heb net een half uur over 1 IBL-aanvraag gedaan op 't nieuwe werk. De printer staat heel ver weg, en dat is echt godsgruwelijk irritant als je bonnen en facturen moet printen met apart papier. Als ik hier meer dagen zou werken en als het mijn dagelijks werk zou zijn dan was het geklaag niet van de lucht geweest(totdat er een printer naast mij zou staan). Het is ZO inefficient. Maar goed. Het is wel goed voor de kont, dat heen- en weer geloop.
Ik vind ze te druk..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind hem ook heel mooi, al zou ik hem wel in een andere kleur willen. Blauw denk ik.
Deze is ook mooi.
[ afbeelding ]
Sarah Jessica heeft ook ooit zo'n model aangehad. Ik vind ze heel flatterend.
[ afbeelding ]
Met hippe witte kraag.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
arme Taco!![]()
pics van 't toffe jasje
nietes.......quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind dat bij blondines juist ordinair hahaha
Ahhhquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:24 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Met hippe witte kraag.Veel betere foto's dan deze kan ik nu even niet maken, want hij wil niet onder het bed vandaan. De eerste is net op het moment dat Janneke naar hem toe loopt, vandaar de grote ogen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je doet niet meer zo helemaal streng low-carb als vorig jaar, hč? Bevalt dat goed? Ik probeer ook zoiets, alleen na brood krijg ik meestal meer trek dan na bijvoorbeeld een salade met avocaco of ei, dan worden de vreetbuimonsters toch wakker. Maar ik zag me ook niet de rest van mijn leven geen boterhammen meer eten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:20 schreef conleche het volgende:
Lijstje:
O: 1x geroosterd brood met een gekookt eitje drop en 1x met parmezaanse kaas en pizzakruiden.
L: 1x geroosterd brood met kaas/komkommer en 1x met kipfilet en augurk
T: indien trek nog een boterham
T: wodka, katjang
D: Grote ceasarsalade met geroosterd brood of karbonaadje met spinazie. Of een combi ervan.
Nog 2 daagjes werken en dan alweer naar Frankrijk! Lekker hoor!
Ik ook. En ja, ik had leuk gezelschap. Ben daarna naar Alice in Wonderland geweest.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 07:58 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ging ook heel onverwacht uit eten!![]()
Had je leuk gezelschap?
![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:25 schreef -marz- het volgende:
Aaw groen staat Taco ook goed!
Grappig trouwens dat poezenpootjes dessin; alsof hij het dan leuker zou vinden om te dragen ofzo![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:24 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Met hippe witte kraag.Veel betere foto's dan deze kan ik nu even niet maken, want hij wil niet onder het bed vandaan. De eerste is net op het moment dat Janneke naar hem toe loopt, vandaar de grote ogen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ik vind dat heel esthetisch, dat lichte grijsgroen bij een bleke huid en lichtblond haar! Je moet juist niet gebruind zijn bij die kleur, dat is pas ordinairquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind dat bij blondines juist ordinair hahaha
Ik als "brunette" zou een rode jurk aan kunnen doen, maar groen/blauw etc. staan mij veeel beter.
Gaat op zich prima, alleen hij is soms gewoon nog wat angstig en gaat dan een tijd in de kattenbak liggen (die wel net verschoond is trouwens) of onder het bed. Hij loopt zo nu en dan ook wel even rond en wil dan meteen de acrobaat uithangen. Hij dacht net dat het een goed idee was om op mijn bed te springen, maar daar was ik het niet mee eens. Ik heb een hoogslaper en ik wil niet dat hij daar weer vanaf springt, wat hij normaal dus wel gewoon doet. En nu ben ik ook gewoon bang dat hij minder goed kan springen met dat jasje en het dan niet haalt of zo. *brrrr* Meneer doet het maar mooi rustig aan met al z'n hechtingen. En Janneke moet eens ophouden steeds naar hem te blazen, dat is ook niet lief.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ahhhhet beest weet ook niet wat m overkomt he...
Hoe is ie verder? Onder het bed blijven liggen lijkt me niet echt relaxed dus?
Ik heb een beetje rood in mijn haar, niet echt, maar in een rode jurk lijkt mijn haar flets en ik lijk extra bleek.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat heel esthetisch, dat lichte grijsgroen bij een bleke huid en lichtblond haar! Je moet juist niet gebruind zijn bij die kleur, dat is pas ordinairDaarbij, ordinair of niet ligt meestal gewoon aan je hoofd: sommige mensen moeten bij alles wat ze aantrekken al ontzettend uitkijken, andere types kunnen met de ijselijkste dierenprints en roze gevalletjes wegkomen, en dan ziet het er nog stijlvol uit.
Er was toch ook zo'n topic over kleurenadvies, dat je 'warme herfst' of 'koele lente' ofzo was? En dan met allemaal stipjes welke kleuren je aanmoest? Want je hebt rood, rood en rood naturlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat heel esthetisch, dat lichte grijsgroen bij een bleke huid en lichtblond haar!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:35 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Gaat op zich prima, alleen hij is soms gewoon nog wat angstig en gaat dan een tijd in de kattenbak liggen (die wel net verschoond is trouwens) of onder het bed. Hij loopt zo nu en dan ook wel even rond en wil dan meteen de acrobaat uithangen. Hij dacht net dat het een goed idee was om op mijn bed te springen, maar daar was ik het niet mee eens. Ik heb een hoogslaper en ik wil niet dat hij daar weer vanaf springt, wat hij normaal dus wel gewoon doet. En nu ben ik ook gewoon bang dat hij minder goed kan springen met dat jasje en het dan niet haalt of zo. *brrrr* Meneer doet het maar mooi rustig aan met al z'n hechtingen. En Janneke moet eens ophouden steeds naar hem te blazen, dat is ook niet lief.
Hm, even weer een balans zoeken dus.... ja balen maar ook niet zo gek na een leuk weekendje he. Gewoon weer goed bezig nu!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:31 schreef kwakz0r het volgende:
ik had gisteren te weinig gegeten... incl de drie bitterballen én een glas wijn (goddelijke bitterballen, van de Febo kwamen ze, zei het meisje van de kroeg toen we er naar vroegen) zat ik nog maar op 1300 kcal![]()
vandaag zonder snoep 1300 gepland... ik heb weinig honger en mag echt wel even een beetje balansen na de afgelopen weken...
de dietiste dacht dat ik misshcien sowieso wel eventjes terug moet naar 1500-1800 ipv wat ik eerst deed, 1800-2000....
Oooh dat ben jij?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Check die lichte grijsgroene jurk met die bleke huid en dat blonde haar
Ik vind het net lijken alsof ik niks aan hebVond het toen fantastisch maar achteraf niet zo geslaagd....
Hmmm, ja het bevalt wel goed, ik val er alleen niet heel snel mee af.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:27 schreef Laureline het volgende:
[..]
Je doet niet meer zo helemaal streng low-carb als vorig jaar, hč? Bevalt dat goed? Ik probeer ook zoiets, alleen na brood krijg ik meestal meer trek dan na bijvoorbeeld een salade met avocaco of ei, dan worden de vreetbuimonsters toch wakker. Maar ik zag me ook niet de rest van mijn leven geen boterhammen meer eten.
En naar Frankrijk, jeej! Post nog eens die foto van de blauwgeschilderde slaapkamer met het roosjesbehang?
Ja, niet om lulig te doen, maar je zou voor mijn idee nōg een stuk blonder moeten zijn bij die kleurquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Check die lichte grijsgroene jurk met die bleke huid en dat blonde haar
Ik vind het net lijken alsof ik niks aan hebVond het toen fantastisch maar achteraf niet zo geslaagd....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Steps heeft leuke
O, die onderste lijkt me leuk bij jou! Veel mensen worden zo flets van knalled zwart/wit, maar bij jou kan dat juist goed! En de bovenste kleur zou weer heel mooi staan bij een type als LadyBlack denk ik, hoe heet die kleur ook alweer, taupe? Mauve?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Steps heeft leuke
Die bovenste is leuk! Ik heb er ook al bij staan kijken in de winkel. Denk dat dat model je heel goed staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
die fletse kleuren staan mij wel, als ik mn witheid wil accentueren. doorgaans draag ik wat knallendere kleurtjes. mijn galajurkje is koraalrood... had bij harrods een fantastische tom ford lippenstift in precies die kleur. maar ja... duuurrrrrrquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:18 schreef conleche het volgende:
Mauve. Ook een mooie kleur op een muur. Evenals dat lindegroen. Maar mauve staat volgens mij bijna niemand als kledingkleur. Misschien zo'n heel fragiel, dun en bleek elfje. Vind het wel heel mooi op de hanger.
Ja ik denk dat ik morgen eens bij Steps ga kijken!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:14 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, die onderste lijkt me leuk bij jou! Veel mensen worden zo flets van knalled zwart/wit, maar bij jou kan dat juist goed! En de bovenste kleur zou weer heel mooi staan bij een type als LadyBlack denk ik, hoe heet die kleur ook alweer, taupe? Mauve?
Daarom zal het ook wel een stuk duurder zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Het is maar een fietsband he! Zennnn![]()
Mij lijkt een nieuwe binnenband erin doen trouwens kutter dan plakken. Maarja ik ben ook niet zo handig
chill...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:21 schreef P.F het volgende:
godverdegodverdegodverrrrrrrrrrrrrrr KLOTE fietsenmakers
Mijn wantrouwen was juist: IPV mijn band te plakken krijg ik een nieuwe binnenband
DAT WAS NIET DE AFSPRAAK!!
Ik zei: PLAK hem GEEN nieuwe binnenband GEEEEN
En wat krijg ik...
Die idioot was gewoon te beroerd om hem te plakken
Het gaat mij om het breken van de afspraak (ik had hem heus wel betaald voor het open maken van mijn fiets etc.)quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
chill...
vaak is een band niet goed meer te plakken. dan kan je wel zuinig willen zijn, maar vaak ben je met een nieuwe binnenband goedkoper uit omdat je dan niet vier keer kort daarna opnieuw hoeft te laten plakken.
plus het kan zijn dat je band totaal vernaggeld of poreus is, dan is er niks te plakken.
Dan had hij hem niet aan moeten gaan. En dan betaal je dus de consultkostenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:39 schreef kwakz0r het volgende:
en die afspraak kun je niks mee: je gaat toch ook niet tegen een dokter zeggen die in je gaat snijden "hoi, ik wil alleen mn blinde darm eruit, en als je een tumor vindt in een ander stukje darm laat je t maar mooi zitten! ALLEEN mn blinde darm"
mijn punt is dat zo'n afspraak nergens op slaat. dat die kerel er op zo'n stomme manier mee omgaat tegen jou betekent nog niet dat ie een idioot is. wat had je dan gewild? dat ie je band plakt en laat betalen en dat er nog 3 bijna-gaten inzitten die komende week lek gaan? of dat ie je band op 4 plekken plakt (en je voor vier keer plakken laat betalen)?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Het gaat mij om het breken van de afspraak (ik had hem heus wel betaald voor het open maken van mijn fiets etc.)
En dan doodleuk zeggen: O ja ik weet wel dat JIJ dat had gezegd MAARR ik heb niets opgeschreven dus dan telt het niet (Mn vriend bracht de fiets)
alsof je dat van te voren aan de buitenkant kunt zien?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan had hij hem niet aan moeten gaan. En dan betaal je dus de consultkosten
Hahaha auuuu mijn ogen!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:40 schreef Laureline het volgende:
Ik heb al jaren geen fietsenmaker meer die nog banden wil plakken. Ze zeggen hier meteen: "Oooow, dat doen we niet meer hoor, alleen een nieuwe erin." Heel stads.
En ik heb je jurk gevonden hoor PF! Kijk hoe stijlvol:
http://lauradols.nl/nl/?fuseaction=viewDetail&id=132894
Al zou jij hier ook gewoon mee wegkomen denk ik![]()
dan moet je t zelf doen of niet zeuren als je t toch al weetquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:42 schreef P.F het volgende:
Oooh ik heb echt zo een hekel aan fietsenmakers/bouwvakkers/elektriciens/ verwarmingsmonteurs/schoorsteenvegers/stratenmakers/wasmachinereperateurs/automonteurs die geen familie van mij zijn.
Er is zogenaamd 100 x meer stuk etc. Als je het zelf doet is het 1. goedkoper 2. beter.
bij mij hebben ze meestal wel gelijk. ik heb meestal namelijk bijna profielloze voorbanden, en als ie dan lang stilstaat in een rek is ie meestal daarna lek... en remmen is ook geen feest...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:42 schreef Viking84 het volgende:
Fietsenmakers zeggen ook standaard dat het profiel uit je buitenband is en dat ze die dus ook moeten vernieuwen. Echt, ik ben nog nooit bij de fietsenmaker geweest, zonder dat 'ie dat zei.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:42 schreef Viking84 het volgende:
Fietsenmakers zeggen ook standaard dat het profiel uit je buitenband is en dat ze die dus ook moeten vernieuwen. Echt, ik ben nog nooit bij de fietsenmaker geweest, zonder dat 'ie dat zei.
Er is wel nog veel verschil tussen de Randstad en de provincie: hier word je meteen gedwongen alles nieuw te kopen, als de oude stuk is, maar als we in ons huisje op de Veluwe zijn kan alles wel gerepareerd worden: iedereen is daar veel zuiniger op de spullen, en stelt er nog eer in een oud apparaat/geisertje/fietsje weer een tijd mee te laten gaanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:42 schreef P.F het volgende:
Oooh ik heb echt zo een hekel aan fietsenmakers/bouwvakkers/elektriciens/ verwarmingsmonteurs/schoorsteenvegers/stratenmakers/wasmachinereperateurs/automonteurs die geen familie van mij zijn.
Er is zogenaamd 100 x meer stuk etc. Als je het zelf doet is het 1. goedkoper 2. beter.
jij komt altijd te laat met de clue! als je dat nou meteen gezegd had, dan had ik niet gevonden dat je je aansteldequote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:44 schreef P.F het volgende:
[..]!
De reden dat ik zo boos ben is OMDAT hij 2 weken kompleet opgeknapt is door een 'fietsenmaker' met alles nieuw of vernieuwd
Die binnenband is 2!!!!! weken gelden nog gecontroleerd, de buitenband was totaal nieuw.
Als ik er al jaren op zou fietsen: okeeee
maar dit is een ander verhaal
Ja, ik hou niet van die verspillingquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:46 schreef Laureline het volgende:
[..]
Er is wel nog veel verschil tussen de Randstad en de provincie: hier word je meteen gedwongen alles nieuw te kopen, als de oude stuk is, maar als we in ons huisje op de Veluwe zijn kan alles wel gerepareerd worden: iedereen is daar veel zuiniger op de spullen, en stelt er nog eer in een oud apparaat/geisertje/fietsje weer een tijd mee te laten gaan
Ik ben ook nooit onterecht boos!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jij komt altijd te laat met de clue! als je dat nou meteen gezegd had, dan had ik niet gevonden dat je je aanstelde
lesje: voortaan op papier zetten de afspraak. en nu kun je er niks meer aan doen dus beter je woede op iets nuttigs richten...
Vond het wel grappig toen ik laatst bij de Ford garage kwam.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:50 schreef P.F het volgende:
Ik vind het gewoon verschrikkelijk dat als je niet bij je autokeuring bent of je ruitenwisser vloeistof is niet 200 maar 190 ml ze dan 20 euro vragen voor het bijvullen!!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:18 schreef LePoo het volgende:
[..]
Vond het wel grappig toen ik laatst bij de Ford garage kwam.
Ik heb een leaseauto van m'n werk, en 1 lampje was kapot.
Ik zelf had 't geprobeerd, maar kreeg het niet voor elkaar, dus naar de dichtst bijzijnde Ford garage gegaan.
Daar vroeg of ze me even konden helpen, met dat ding er in zetten.
Ze keken me serieus aan of ik van een andere wereld kwam...
Ik denk: ik vermeld er even bij dat het om een leaseauto gaat.
Nou, serieus, ze sprongen zowat op uit hun stoel om me te helpen.
De auto werd naar binnen gereden, ik kreeg koffie, en mocht gezellig mee kijken.
En serieus.. alles, maar dan ook ALLES werd bijgevuld.
En die dikke vette onnodige rekening ging met een rotvaart naar m'n leasemaatschappij.![]()
Als ze kunnen cashen met zulke dingen bijvullen, doen ze dit maar al te graag, tegen zulke astronomische bedragen.
*lompe elfjes-boks*quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:25 schreef Chicolate het volgende:
Oeh galajurken. Die zwart/witte van Maria dr spoiler is mooi ja. Ik heb zelf knalblauw en ben dr nog steeds blij mee (ondanks dat ik hem totaal 1x gedragen heb).
Ik zou best wel eens mezelf als elfje aan willen kleden. Een bijzonder lomp elfje, dat dan weer wel. Maar toch.
Ooit, als ik goed kan naaien en geld heb voor dure stofjes, ga ik zo'n LotR elvenjurk makenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*lompe elfjes-boks*LotR-elven-jurken
![]()
Ik was ooit een elfje! In de kleuterklas, met mn moeders hippie-tuniek aan als jurkje, en veelsteveel make-up
Ghehe, Kwak, de nieuwe SHEquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Whehe PF... Nog een half uur en dan naar huis. Vanavond bbq, brrr, koud.
Door de bbq is mijn lijstje natuurlijk waardeloos. Heb vandaag gewoon gegeten, dat moet vsn Kwak, geen maaltijden ovrrslaan
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:09 schreef P.F het volgende:
M'n broertje zou op visite komen, maar was verkeerd gelopen (na 40 minuten dacht ie: hee ze woont toch maar 10 minuten van het station?)
En toen had ie geen zin meer dus komt ie niet!!!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik kan daar ook zo sjaggo van worden. Moest ooit een vriendin "even" ophalen bij haar neukscharrel. Op googlemaps was dat vijf straten van me af. Na 30 minuten rondjes rijden door Sittard maar gebeld: "Ik ga NU weer terug naar HUIS
![]()
"
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:35 schreef Noukjee het volgende:
... zodat mijn kamer er binnen de korste keren uitziet als een slagveld. ...
Maar je leert het al!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:53 schreef Noukjee het volgende:
[..]
pff, ben ik weer lekker bezig?!
Mijn hele bericht staat alweer vol met 'me' *zucht*![]()
excuses!
Elke keer als ik een post van noukjeee zie ben ik meer bezig met de vraag of ze 'me' heeft gebruikt dan met de inhoudquote:
Misschien dat het dan mooier was jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:52 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, niet om lulig te doen, maar je zou voor mijn idee nōg een stuk blonder moeten zijn bij die kleurZoiets als het meisje naast jou op de foto, die kleurstelling bedoel ik! Eigenlijk heb jij middenblond haar? Of lijkt het zo door de foto?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Elke keer als ik een post van noukjeee zie ben ik meer bezig met de vraag of ze 'me' heeft gebruikt dan met de inhoud.
Viking is juf Nederlands, zie het als een vrij grote mate van beroepsdeformatiequote:
Neuh http://www.dieetblog.com/word-je-echt-dik-van-bier-en-wijn/quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:11 schreef j.t het volgende:
Morgen straatfestival, jammer dat ze veel regen opgeven! Denk dat ik morgen maar aan de rode wijn ga ofso. Drinkt langzamer weg dan beerenburg en bier etc. En is vast beter dan voorgenoemde ...
Gewoon lekker sabbelen Mariaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Viking is juf Nederlands, zie het als een vrij grote mate van beroepsdeformatie![]()
En ach je probeert het iig, goed toch? Gewoonten slijten niet zo snel![]()
Overigens lees ik je post wel en vind ik dit lijstje ook wat mager aandoen![]()
Tevens is mijn inspiratie voor zachtere voedingsmiddelen een beetje op - ik heb vooral zin in dingen die ik nog niet durf te eten
Haha ew!quote:
Leuk! Mag jij eigenlijk zomaar in je muren boren? Of heb jij ook van die houte wandjes waardoor je dan snel bij de buren zit?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:06 schreef P.F het volgende:
SOG ik heb mijn deur zilver geverfd
En lampje zo gemaakt dat ie nu met schakelaar in de muur is
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Je mag eigenlijk alleen in de latjes maar je kan gewoon in de muren borenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Leuk! Mag jij eigenlijk zomaar in je muren boren? Of heb jij ook van die houte wandjes waardoor je dan snel bij de buren zit?
Hmm, ik ga toch drinken! Maar wat is dan de 'beste' keuze? Bier, rode wijn, witte wijn of beerenburg cola? Meer keuze heb je niet op stomme festivals!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:20 schreef Syrena het volgende:
[..]
Neuh http://www.dieetblog.com/word-je-echt-dik-van-bier-en-wijn/![]()
Ik heb nog maar 1 blikje rosébier
Oooh okee, niks gezegd dan, sorry!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:28 schreef j.t het volgende:
[..]
Hmm, ik ga toch drinken! Maar wat is dan de 'beste' keuze? Bier, rode wijn, witte wijn of beerenburg cola? Meer keuze heb je niet op stomme festivals!
Eenneh, Maria, ben nog niet klaar hoor met mijn lijstje, vind vooraf bedenken erg moeilijk, dus vul m iedere keer aan als ik weer wat op heb!
Ohja verven mag wel "als het maar weer wit is als je eruit gaat". En behangen kan niet. Of je moet een leuk bobbeltjespatroon willenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Je mag eigenlijk alleen in de latjes maar je kan gewoon in de muren boren
Je mag eigenlijk ook niet verven.
Ach jaaa
je kan toch ook pasta bestellen of een salade? of een pizza en dan maar een halve nemen, en eentje uitkiezen met veel groentequote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:26 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond eten bij het vriendje en kennelijk halen zijn ouders pizza![]()
Ten eerste geen zin in en ten tweede erg slecht natuurlijk
Maar hoe kan ik hier netjes onderuit komen.... en wat ga ik dan eten..
Nee kreeg net 5 minuten om te zeggen welke pizza ik wou....quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
je kan toch ook pasta bestellen of een salade? of een pizza en dan maar een halve nemen, en eentje uitkiezen met veel groente
of mag je niks kiezen?
Met bevrijdingsdag was er ook Jillz enzoquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:28 schreef j.t het volgende:
[..]
Hmm, ik ga toch drinken! Maar wat is dan de 'beste' keuze? Bier, rode wijn, witte wijn of beerenburg cola? Meer keuze heb je niet op stomme festivals!
Eenneh, Maria, ben nog niet klaar hoor met mijn lijstje, vind vooraf bedenken erg moeilijk, dus vul m iedere keer aan als ik weer wat op heb!
Nou als het voor 1 muntje te krijgen is, graag ( wat ik niet verwacht) Sowieso schrikbarend duur die festivals! Blikje (!!!) beerenburg cola, 2 muntjes en 1 muntje staat gelijk aan ¤2,25! Dus ¤4,50 voor een blikje(!!!) beerenburg cola!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:25 schreef neen het volgende:
[..]
Met bevrijdingsdag was er ook Jillz enzoik moet dit weekend weer werken dus kan helaas niet naar het stratenfestival
nou ja, volgend jaar wel weer ofzo.
Hoiquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:31 schreef j.t het volgende:
[..]
Nou als het voor 1 muntje te krijgen is, graag ( wat ik niet verwacht) Sowieso schrikbarend duur die festivals! Blikje (!!!) beerenburg cola, 2 muntjes en 1 muntje staat gelijk aan ¤2,25! Dus ¤4,50 voor een blikje(!!!) beerenburg cola!
Ik denk dat ik een ouwelullen-binnenzak-zilveren-drank-bewaar-ding meeneem vol met beerenburg
Hmm, ik zal eens op zoek gaan!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi
Even een vraagje: kun jij ook even een plaatje nemen? Want ik lees nogal makkelijk over mensen zonder plaatje heen. Weet niet of anderen dat ook hebben?
Volgens mij is rode wijn het beste (zitten minste kcal in).quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:28 schreef j.t het volgende:
[..]
rode wijn is het gezondste, maar in witte wijn (droge) zitten minder kcal.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:53 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Volgens mij is rode wijn het beste (zitten minste kcal in).
Maar zelf vind ik rode wijn niet te drinken![]()
Daaaaaaaamn, zin om zo een bak ijs te halen........ HOU ME TEGEN
Dus harde dingen eten is nog steeds pijnlijk?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mooi dat het goed ging Shiny!![]()
Foto van de bikini, Ewelina!![]()
Zo. Ik ben terug van de supermercado, was weer leuk, paar keer een rondje geslenterd en toen wist ik het nķg niet, dus nu eten we broodjes bapaoLekker zacht
![]()
Om het vitamientjeswijs nog een beetje behoorlijk te maken eet ik nu een bak appelmoes en heb ik voor vanavond aardbeiensap. Dus.
Samenvatting van de dag: suiker, suiker, suikerMaar morgen weer een dag en hopelijk heb ik dan meer opties
Bij wie?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:50 schreef Noukjee het volgende:
net bij me vriend gegeten.
2 wraps met beetje shoarma en veeeeeel groente!
Helaas wel, al vermoed ik dat het probleem op dit moment grotendeels veroorzaakt wordt door de wang waarop ik de eerste dag per ongeluk heb lopen kauwenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:56 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Dus harde dingen eten is nog steeds pijnlijk?
Met bevrijdingsdag kon ik met een rugtas vol drinken gewoon doorlopen naar het festivalterreinquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:31 schreef j.t het volgende:
[..]
Nou als het voor 1 muntje te krijgen is, graag ( wat ik niet verwacht) Sowieso schrikbarend duur die festivals! Blikje (!!!) beerenburg cola, 2 muntjes en 1 muntje staat gelijk aan ¤2,25! Dus ¤4,50 voor een blikje(!!!) beerenburg cola!
Ik denk dat ik een ouwelullen-binnenzak-zilveren-drank-bewaar-ding meeneem vol met beerenburg
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:47 schreef shinydiscoball het volgende:
Ja ik vind een plaatje ook leuker staan, maar dat is aan j.t. zelf naturlich.
Engelse toets ging van een leien dakje, was ook leuk om weer ff in Utreg te zijn![]()
Ik was nog even bang dat ik me ging verslapen, want m'n buurjongen kwam buurten en we vergaten de tijd en toen was het 02.45![]()
Gelukkig belde m'n stiefvader 1 minuut voor m'n wekker om me succes te wensen
Dus eigenlijk is het een soort zwempak of ben ik nou gekquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:02 schreef Ewelina het volgende:
Het is dit model:
http://www.fantasie.com/Spring_Summer_2010_Swim.aspx#Milan
Top:
[ afbeelding ]
Broekje
[ afbeelding ]
Wat een aparte bikini. Lijkt meer op een badpak. Je ziet dus geen blote buik?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:02 schreef Ewelina het volgende:
Het is dit model:
Top:
[ afbeelding ]
Broekje
[ afbeelding ]
Nee, het is een tankini.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat een aparte bikini. Lijkt meer op een badpak. Je ziet dus geen blote buik?
Wel mooie kleurtjes.
Tankini!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:02 schreef Ewelina het volgende:
Het is dit model:
Top:
[ afbeelding ]
Broekje
[ afbeelding ]
Lingeriezaak op de Nieuwe Hoogstraat, vlakbij Nieuwmarkt. Kleur staat me heel mooi. Dat broekje werkt inderdaad erg goed anti-blub (het is de reden dat ik deze koos en niet de onderstaande):quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tankini!![]()
Mooi hoor, leuke kleurtjes en patroontjesDat broekje vind ik ook leuk, met dat overslag-effect! Volgens mij werkt dat ook erg goed anti-blubjes! Waar heb je hem gekocht?
Je kunt ook even om hulp vragen in het subforum Feedbackquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:09 schreef j.t het volgende:
Ik heb een hele coole avatar, alleen blijft alles te groot! hoe verklein ik het plaatje (dat al klein is) normaal,zodat hij niet onleesbaar wordt?
Je moet de optie: 'safe for web' kiezen. Heb je die keuze? En anders moet je 'm maar even PMen dan doe ik het wel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:09 schreef j.t het volgende:
Ik heb een hele coole avatar, alleen blijft alles te groot! hoe verklein ik het plaatje (dat al klein is) normaal,zodat hij niet onleesbaar wordt?
Ja, helaas wel!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohja die had ik in dat bikini-topic gezien geloof ik, EwelinaOok tof, jammer van de blub-creatie. Dat hebben veel broekjes helaas.
ik lust dat soort pasta niet - lust geen groenten door mn pasta (eet er meestal wel rauwkost bij). en om nou een dikke laag bolognesesaus te gaan eten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw Kwak!Vervelend als je er zo van baalt! Met pasta eet ik eigenlijk meestal meer vlees/groente/saus dan pasta, maar of dát nou een goed idee is...
(meestal ditte: laagje penne (ongekookt ongeveer 50 gram?), laagje sperziebonen, pesto-gehaktballetjes in tomatensaus, evt nog met prei erdoor
)
Al eten Italianen geloof ik inderdaad juist meer pasta en minder saus. Wat dan op zich ook wel weer in balans is, maar wel saaier
Leuk broekje van die je gekocht hebt! Vind dit topje wel leuker eigenlijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Lingeriezaak op de Nieuwe Hoogstraat, vlakbij Nieuwmarkt. Kleur staat me heel mooi. Dat broekje werkt inderdaad erg goed anti-blub (het is de reden dat ik deze koos en niet de onderstaande):
[ afbeelding ]
Die bovenkant stond me iets beter, maar dat broekje heeft een elastieken rand en dat creeërt alleen maar meer blubjes die er eigenlijk niet zijn...
Volgens mij is dat ook mn moeder d'r slogan, al pakt het bij haar wel eens minder goed uit!quote:
ik heb eerst lopen verkleinen, tot hij max aantal bytes was. Onleesbaar ... en nu net upgeload. Doetie het al?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Je moet de optie: 'safe for web' kiezen. Heb je die keuze? En anders moet je 'm maar even PMen dan doe ik het wel.
Merk is inderdaad Freya. Ik waarschuw: het broekje heeft een grote blub-factor.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Leuk broekje van die je gekocht hebt! Vind dit topje wel leuker eigenlijk. Maargoed, ik wil die bikini sowieso hebben
. Van welk merk is deze (die je niet gekocht hebt), ook freya?
Ik heb een appel, dus geen idee. Had gisteren zelf ook iets raars. Ik had een brief in Word getikt, uitgeprint en er bleek ergens een dubbele komma te staan. Ik dacht: " OK, kan gebeuren", dus ik ga naar m'n scherm: staat die komma er niet. Nog een keer uitgeprint: dubbele komma. Mysterie. Dus toen maar verstuurd met.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:20 schreef loveli het volgende:
Shalalie. Eens met PF dat fietsenmakers/automonteurs geen dingwen zonder toestemming mogen doen. Ooit een auto weggebracht om een diagnose te stellen en een offerte te vragen voor wat er moest gebeuren. Toen m'n huisgenoot de auto ging halen heeft 'ie 170 euro afgetikt omdat ze het onderdeeltje hadden vervangen "omdat je dat zelf toch niet kunt".
Ik was vet pissed.
En ik baal van m'n compu-instellingen dat 'ie na een apostrof een extra spatie nodig heeft om normale tekst neer te zetten. Hierboven stond eerst íe en ömdat. Aangezien ik de ballen verstand heb van windows vista, kan iemand me helpen om dat uit te zetten?M'n nerd-vriendjes zijn niet online nu.
En yay voor galajurken in een niet-standaard kleur/model!
Neuh, ik ben zen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:26 schreef loveli het volgende:
Co, voel je niet de behoefte om eem bom-mail naar die accountant van je te sturen?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Neuh, ik ben zen.
Ik ben net als Kwak voor een bruine buik. Dun of dik, bruin is beter. Dit slaat dan op de bikini/tankini, niet op mijn accountant.
Ik betwijfel of je dat uit kunt zetten. Hoe zou je het anders voor elkaar moeten krijgen om íe te schrijven? Of é, č, ę, et cetera? Het is heel normaal dat je dan eerst een spatie moet doen, denk ik.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:20 schreef loveli het volgende:
Shalalie. Eens met PF dat fietsenmakers/automonteurs geen dingwen zonder toestemming mogen doen. Ooit een auto weggebracht om een diagnose te stellen en een offerte te vragen voor wat er moest gebeuren. Toen m'n huisgenoot de auto ging halen heeft 'ie 170 euro afgetikt omdat ze het onderdeeltje hadden vervangen "omdat je dat zelf toch niet kunt".
Ik was vet pissed.
En ik baal van m'n compu-instellingen dat 'ie na een apostrof een extra spatie nodig heeft om normale tekst neer te zetten. Hierboven stond eerst íe en ömdat. Aangezien ik de ballen verstand heb van windows vista, kan iemand me helpen om dat uit te zetten?M'n nerd-vriendjes zijn niet online nu.
Zet onderin de taakbalk/menubalk je toetsenbord eens op EN ipv NL? Of andersom. Altijd als ik daarmee gerotzooid heb, doet ie dat niet meer.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:20 schreef loveli het volgende:
Ik was vet pissed.
Ik heb 2 kleuren: wit en rood. Dus laat dat bruin worden maar weg.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Neuh, ik ben zen.
Ik ben net als Kwak voor een bruine buik. Dun of dik, bruin is beter. Dit slaat dan op de bikini/tankini, niet op mijn accountant.
vroegah deed iedereen dat nog gewoon met de alt toets en het num pad... alst 137 is ë, alt 130 is é etc....quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je dat uit kunt zetten. Hoe zou je het anders voor elkaar moeten krijgen om íe te schrijven? Of é, č, ę, et cetera? Het is heel normaal dat je dan eerst een spatie moet doen, denk ik..
Lau, ik heb al bijna een heel boek uit in die twee nachten, dus dat werkt al niet. Sowieso lees ik altijd nog even een half uurtje, voor het slapen gaan. Maar ik heb vandaag geen cola gedronken, dus het zal vannacht vast beter gaan!
Edit: oops, verkeerd ge-editquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:32 schreef j.t het volgende:
Mijn diner is bekend![]()
Veel boontjes met 2 karbonaadjes en heel heel HEEL klein beetje wedges (ivm 2 vleesjes)
Ow en heb tussendoor nog bouiilon met doopbroodje gehad
Eennuhm, dit topic heet Sjalalalie, hoe ver is dat mens eigenlijk gekomen gister?
Heb nu een andere compu met een andere windows. De vorige deed gewoon wat ik wilde. Trouwens, ik wil vaker 'i dan í. Als ik een í wil, typ ik wel alt+161. ASCII FTW!!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je dat uit kunt zetten. Hoe zou je het anders voor elkaar moeten krijgen om íe te schrijven? Of é, č, ę, et cetera? Het is heel normaal dat je dan eerst een spatie moet doen, denk ik..
Lau, ik heb al bijna een heel boek uit in die twee nachten, dus dat werkt al niet. Sowieso lees ik altijd nog even een half uurtje, voor het slapen gaan. Maar ik heb vandaag geen cola gedronken, dus het zal vannacht vast beter gaan!
Dan heb ik niets gezegd.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb nu een andere compu met een andere windows. De vorige deed gewoon wat ik wilde. Trouwens, ik wil vaker 'i dan í. Als ik een í wil, typ ik wel alt+161. ASCII FTW!!!
Oké, nooit gedacht. Ik 'moet' van hun stemmen opquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:33 schreef Chicolate het volgende:
Het is een eigenschap van een Nederlands toetsenbord. Als ik hem op Engels zet, maakt ie van 'em niet automatisch ém. Maar ik ben gewend aan die spatie extra. En in word doet ie het alleen als ik de ctrl indruk.
op de websites van de partijen kijken en zelf een beetje in de programma's kijken. wat vind je van de toon? wat zijn voor jou belangrijke issues en wat vinden ze daarvan? Op een website vaak staat meer onderbouwing voor een standpunt dan het standpunt dat alleen maar gegeven wordt buiten context.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:37 schreef Noukjee het volgende:
Ik heb 4 verschillende politieke testjes gedaan,
en 4 keer kwam er een andere partij uit,
PVV, CDA, VVD, D66
Wat moet ik nou
Het kan juist uit. Vroeger was dat niet. Doe je met alt +0233 etcquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ik gebruik hem ook als creditcard tegenwoordig, denk dat het daar mee te maken heeft.quote:
vriendin van mij doet dat ook altijd met haar BIJ card, als we groeps-dingen doen (etentjes met 14 man, weekendjes weg, dit weekend in Londen alle etentjes samen en het hotel...etc. etc.) en dan betalen we haar later terug. zo spaart ze flink wat bij elkaar volgens mijquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik gebruik hem ook als creditcard tegenwoordig, denk dat het daar mee te maken heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
Waw, dan ben ik met mijn aanwezigheid alleen al altijd on topic!quote:
Goed zo! Positieve noot van de dag!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:32 schreef kwakz0r het volgende:
ik kom jullie even triomfantelijk meedelen dat ik me ernstig afvraag waar ik 130 gram pasta in vredesnaam zou laten, als ik zo keurig vol zit van 100 gram... volgende keer 90 proberen...![]()
nu snel boodschappen doen en dan weer aan het werk!
Hoe is het eigenlijk met dat andere huis waar je mee bezig was?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:12 schreef Syrena het volgende:
Roze keuken![]()
Ik wil de woonkamer doen, maar ben zo'n weegschaaltwijfelkont dat ik 't maar laat zoals het is
Supergoed!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:32 schreef kwakz0r het volgende:
ik kom jullie even triomfantelijk meedelen dat ik me ernstig afvraag waar ik 130 gram pasta in vredesnaam zou laten, als ik zo keurig vol zit van 100 gram... volgende keer 90 proberen...![]()
Dat dus!quote:
Jij hebt een goed humeur. Dit is een mooi moment om vrienden uit te nodigen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
DaD: het ziet er echt gezellig en 'eigen' uit al!Way to go Engeltaartjesmademoiselle!
Ik duim voor de toetsen die Razzt nakijkt!
[..]
Waw, dan ben ik met mijn aanwezigheid alleen al altijd on topic!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:32 schreef kwakz0r het volgende:
Gelukkig maar, want er komt er zo 1 langs!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:19 schreef neen het volgende:
[..]
Jij hebt een goed humeur. Dit is een mooi moment om vrienden uit te nodigen.
Aldus de sterren.
Vliesbehang. Zie de post boven jequote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:11 schreef loveli het volgende:
Toch nog een behangvraag. Er bestaat behangplak dat je op de muur doet ipv op het behang (is nog roze ook zodat je kunt zien waar je gesmeerd hebt). Werkt dat met gewoon papieren behang of heb je daar speciaal behang voor nodig?
Die is ook goedkoperquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:17 schreef loveli het volgende:
Oki, ik heb rollen uit de restantenbak (creme met roze bloemetjes en bijtjes), zal wel gewone behanglijm nodig hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:43 schreef _Calimero_ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat de rest zei dus eigenlijk.
Are you pondering what I'm pondering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:52 schreef Goodbye het volgende:
Ik zit te bedenken wat mijn specialisme zou moeten zijn
quote:
Iets met eten? Sport? Studie? Werk?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:58 schreef _Calimero_ het volgende:
Hahahaha
Thanks ladies!
het gaat niet om relaties deze keer
Oja that reminds me, Pinksteren 1 jaar geledenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verbroken relaties en verhuizingen: mij.
Oh, dan google ik het wel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:07 schreef sigme het volgende:
Oh, maar vragen worden pas morgenochtend beantwoord. 'truste!
Een plant waar je yoghurt mee kan makenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kan ik bij je terecht om te vragen wat kefir is, sigme?
O, dat klinkt heel goed! En 'keurig vol' is toch al netjes, anders houd je het gewoon op die 100 gram? Jammer dat je geen warme groente in de saus lekker vindt, want dan kon je de verhouding steeds meer richting 'saus met pasta' gaan verleggen. Als je rauwkost wel lekker vind, kan je misschien gewoon een berg salade, of lekker veldsla of rauwe spinazie erdoor doen, dat is ook lekker!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:32 schreef kwakz0r het volgende:
Ik las boos kijkenquote:
Als ik later groot ben en op een boerderie in Engeland woon zal ik aan je denkenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:06 schreef sigme het volgende:
Voor vragen gerelateerd aan moestuin, schapen of varkens kan iedereen áltijd bij mij terecht. Schroom niet!
Ja, dat! En ik heb grote bewondering voor hoe je het allemaal aanpakt en opknapt, chapeau! Ik zou alleen maar depressief in de troep tussen de dozen dagenlang boekjes zitten lezenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:21 schreef _Calimero_ het volgende:
Ohja DaD ik vind je huisje heel leuk!! mooi behang ook!
Wel als je dat boek op een telefoon leest! Je ogen worden dan moe van het turenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:26 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, dat! En ik heb grote bewondering voor hoe je het allemaal aanpakt en opknapt, chapeau! Ik zou alleen maar depressief in de troep tussen de dozen dagenlang boekjes zitten lezen![]()
Ik las dat de boekleestruc niet helpt bij het slapen, hm...dat wordt dan toch gebakken eieren op brood maken 's nachts
Oh, niet te veel bewondering hoor. Ik ben doodop en heb vanmiddag toen ik daar alleen was ook een potje zitten janken. Ik wilde een muur schilderen, over het behang heen (leek me te kunnen), maar dat ging helemaal mis, waardoor alles er alsnog af moest en dat wilde niet en meh. En toen vond ik een kaartje in de brievenbus van m'n vriendinnetje met een heel lieve tekst over dat ze trots op me is en zo, dus toen moest ik huilen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:26 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, dat! En ik heb grote bewondering voor hoe je het allemaal aanpakt en opknapt, chapeau! Ik zou alleen maar depressief in de troep tussen de dozen dagenlang boekjes zitten lezen![]()
Ik las dat de boekleestruc niet helpt bij het slapen, hm...dat wordt dan toch gebakken eieren op brood maken 's nachts
Die is toch van koefnoen, dispuuttrutjes?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:43 schreef P.F het volgende:
Oooo en hoe heet dat filmpje van:
Fleeeheeeur! (dat ze naar boven schreeuwen en de sloep is ondergekotst dus ze moeten hozen) studenten persiflage
Ah wat jammerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:45 schreef _Calimero_ het volgende:
TVP en ik heb t huisje helaas niet gekregen. Nr 1 wilde 'm zelf hebben, 2 niet, 3 had ook gewild, 4 was er niet en ik was nummer 5...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |