Het gaat mij om het breken van de afspraak (ik had hem heus wel betaald voor het open maken van mijn fiets etc.)quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
chill...
vaak is een band niet goed meer te plakken. dan kan je wel zuinig willen zijn, maar vaak ben je met een nieuwe binnenband goedkoper uit omdat je dan niet vier keer kort daarna opnieuw hoeft te laten plakken.
plus het kan zijn dat je band totaal vernaggeld of poreus is, dan is er niks te plakken.
Dan had hij hem niet aan moeten gaan. En dan betaal je dus de consultkostenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:39 schreef kwakz0r het volgende:
en die afspraak kun je niks mee: je gaat toch ook niet tegen een dokter zeggen die in je gaat snijden "hoi, ik wil alleen mn blinde darm eruit, en als je een tumor vindt in een ander stukje darm laat je t maar mooi zitten! ALLEEN mn blinde darm"
mijn punt is dat zo'n afspraak nergens op slaat. dat die kerel er op zo'n stomme manier mee omgaat tegen jou betekent nog niet dat ie een idioot is. wat had je dan gewild? dat ie je band plakt en laat betalen en dat er nog 3 bijna-gaten inzitten die komende week lek gaan? of dat ie je band op 4 plekken plakt (en je voor vier keer plakken laat betalen)?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Het gaat mij om het breken van de afspraak (ik had hem heus wel betaald voor het open maken van mijn fiets etc.)
En dan doodleuk zeggen: O ja ik weet wel dat JIJ dat had gezegd MAARR ik heb niets opgeschreven dus dan telt het niet (Mn vriend bracht de fiets)
alsof je dat van te voren aan de buitenkant kunt zien?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan had hij hem niet aan moeten gaan. En dan betaal je dus de consultkosten
Hahaha auuuu mijn ogen!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:40 schreef Laureline het volgende:
Ik heb al jaren geen fietsenmaker meer die nog banden wil plakken. Ze zeggen hier meteen: "Oooow, dat doen we niet meer hoor, alleen een nieuwe erin." Heel stads.
En ik heb je jurk gevonden hoor PF! Kijk hoe stijlvol:
http://lauradols.nl/nl/?fuseaction=viewDetail&id=132894
Al zou jij hier ook gewoon mee wegkomen denk ik![]()
dan moet je t zelf doen of niet zeuren als je t toch al weetquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:42 schreef P.F het volgende:
Oooh ik heb echt zo een hekel aan fietsenmakers/bouwvakkers/elektriciens/ verwarmingsmonteurs/schoorsteenvegers/stratenmakers/wasmachinereperateurs/automonteurs die geen familie van mij zijn.
Er is zogenaamd 100 x meer stuk etc. Als je het zelf doet is het 1. goedkoper 2. beter.
bij mij hebben ze meestal wel gelijk. ik heb meestal namelijk bijna profielloze voorbanden, en als ie dan lang stilstaat in een rek is ie meestal daarna lek... en remmen is ook geen feest...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:42 schreef Viking84 het volgende:
Fietsenmakers zeggen ook standaard dat het profiel uit je buitenband is en dat ze die dus ook moeten vernieuwen. Echt, ik ben nog nooit bij de fietsenmaker geweest, zonder dat 'ie dat zei.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:42 schreef Viking84 het volgende:
Fietsenmakers zeggen ook standaard dat het profiel uit je buitenband is en dat ze die dus ook moeten vernieuwen. Echt, ik ben nog nooit bij de fietsenmaker geweest, zonder dat 'ie dat zei.
Er is wel nog veel verschil tussen de Randstad en de provincie: hier word je meteen gedwongen alles nieuw te kopen, als de oude stuk is, maar als we in ons huisje op de Veluwe zijn kan alles wel gerepareerd worden: iedereen is daar veel zuiniger op de spullen, en stelt er nog eer in een oud apparaat/geisertje/fietsje weer een tijd mee te laten gaanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:42 schreef P.F het volgende:
Oooh ik heb echt zo een hekel aan fietsenmakers/bouwvakkers/elektriciens/ verwarmingsmonteurs/schoorsteenvegers/stratenmakers/wasmachinereperateurs/automonteurs die geen familie van mij zijn.
Er is zogenaamd 100 x meer stuk etc. Als je het zelf doet is het 1. goedkoper 2. beter.
jij komt altijd te laat met de clue! als je dat nou meteen gezegd had, dan had ik niet gevonden dat je je aansteldequote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:44 schreef P.F het volgende:
[..]!
De reden dat ik zo boos ben is OMDAT hij 2 weken kompleet opgeknapt is door een 'fietsenmaker' met alles nieuw of vernieuwd
Die binnenband is 2!!!!! weken gelden nog gecontroleerd, de buitenband was totaal nieuw.
Als ik er al jaren op zou fietsen: okeeee
maar dit is een ander verhaal
Ja, ik hou niet van die verspillingquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:46 schreef Laureline het volgende:
[..]
Er is wel nog veel verschil tussen de Randstad en de provincie: hier word je meteen gedwongen alles nieuw te kopen, als de oude stuk is, maar als we in ons huisje op de Veluwe zijn kan alles wel gerepareerd worden: iedereen is daar veel zuiniger op de spullen, en stelt er nog eer in een oud apparaat/geisertje/fietsje weer een tijd mee te laten gaan
Ik ben ook nooit onterecht boos!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jij komt altijd te laat met de clue! als je dat nou meteen gezegd had, dan had ik niet gevonden dat je je aanstelde
lesje: voortaan op papier zetten de afspraak. en nu kun je er niks meer aan doen dus beter je woede op iets nuttigs richten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |