abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82016322
Ik haat het om mee te werken aan dit soort idioten Gadver

vrijdag 28 mei 2010 @ 12:39:09 #77
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82016339
en die afspraak kun je niks mee: je gaat toch ook niet tegen een dokter zeggen die in je gaat snijden "hoi, ik wil alleen mn blinde darm eruit, en als je een tumor vindt in een ander stukje darm laat je t maar mooi zitten! ALLEEN mn blinde darm"
Kwak
pi_82016365
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:37 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

chill...

vaak is een band niet goed meer te plakken. dan kan je wel zuinig willen zijn, maar vaak ben je met een nieuwe binnenband goedkoper uit omdat je dan niet vier keer kort daarna opnieuw hoeft te laten plakken.

plus het kan zijn dat je band totaal vernaggeld of poreus is, dan is er niks te plakken.
Het gaat mij om het breken van de afspraak (ik had hem heus wel betaald voor het open maken van mijn fiets etc.)

En dan doodleuk zeggen: O ja ik weet wel dat JIJ dat had gezegd MAARR ik heb niets opgeschreven dus dan telt het niet (Mn vriend bracht de fiets )

pi_82016385
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:39 schreef kwakz0r het volgende:
en die afspraak kun je niks mee: je gaat toch ook niet tegen een dokter zeggen die in je gaat snijden "hoi, ik wil alleen mn blinde darm eruit, en als je een tumor vindt in een ander stukje darm laat je t maar mooi zitten! ALLEEN mn blinde darm"
Dan had hij hem niet aan moeten gaan. En dan betaal je dus de consultkosten
pi_82016404
Ik heb al jaren geen fietsenmaker meer die nog banden wil plakken. Ze zeggen hier meteen: "Oooow, dat doen we niet meer hoor, alleen een nieuwe erin." Heel stads.

En ik heb je jurk gevonden hoor PF! Kijk hoe stijlvol:
http://lauradols.nl/nl/?fuseaction=viewDetail&id=132894
Al zou jij hier ook gewoon mee wegkomen denk ik
pi_82016407
Goedemorgen!
Eindelijk beetje doorgeslapen, niet zo veel meer gehoest! 1x uit bed geweest ipv meerdere keren
Heb weinig tijd om bij te lezen, dus sorry als ik belangrijke dingen mis! Moet zo vriendje droppen op het werk en dan ga ik boodschappen doen!
Daarna moet ik naar de stad, wilde eigenlijk op de fiets omdat het zulk mooi weer is, maar ben nog beetje zwakjes en het waait hier echt verschrikkelijk, dus denk dat ik toch nog even met de auto ga (slecht slecht, maar ik denk even aan mijzelf!) Ga vanmiddag wel even stofzuigen etc. Plus, in de stad loop je toch veel, met winkels enzo
Net mijn ontbijt op: bakje yoghurt met lepel jam erdoor geroerd!

Gisterenavond aan mijn lijstje toegevoegd: stukje forelfilet en een halve appel. Niet slecht dacht ik zo, aangezien ik mijn gezondheidsgevoel kwijt was Fijne dag en tot later!
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:41:43 #82
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82016434
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:39 schreef P.F het volgende:

[..]

Het gaat mij om het breken van de afspraak (ik had hem heus wel betaald voor het open maken van mijn fiets etc.)

En dan doodleuk zeggen: O ja ik weet wel dat JIJ dat had gezegd MAARR ik heb niets opgeschreven dus dan telt het niet (Mn vriend bracht de fiets )

mijn punt is dat zo'n afspraak nergens op slaat. dat die kerel er op zo'n stomme manier mee omgaat tegen jou betekent nog niet dat ie een idioot is. wat had je dan gewild? dat ie je band plakt en laat betalen en dat er nog 3 bijna-gaten inzitten die komende week lek gaan? of dat ie je band op 4 plekken plakt (en je voor vier keer plakken laat betalen)?
Kwak
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:42:17 #83
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82016463
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:40 schreef P.F het volgende:

[..]

Dan had hij hem niet aan moeten gaan. En dan betaal je dus de consultkosten
alsof je dat van te voren aan de buitenkant kunt zien?

ik snap echt je probleem niet....
Kwak
pi_82016473
Oooh ik heb echt zo een hekel aan fietsenmakers/bouwvakkers/elektriciens/ verwarmingsmonteurs/schoorsteenvegers/stratenmakers/wasmachinereperateurs/automonteurs die geen familie van mij zijn.

Er is zogenaamd 100 x meer stuk etc. Als je het zelf doet is het 1. goedkoper 2. beter.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:42:40 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82016487
Fietsenmakers zeggen ook standaard dat het profiel uit je buitenband is en dat ze die dus ook moeten vernieuwen. Echt, ik ben nog nooit bij de fietsenmaker geweest, zonder dat 'ie dat zei .
Niet meer actief op Fok!
pi_82016502
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:40 schreef Laureline het volgende:
Ik heb al jaren geen fietsenmaker meer die nog banden wil plakken. Ze zeggen hier meteen: "Oooow, dat doen we niet meer hoor, alleen een nieuwe erin." Heel stads.

En ik heb je jurk gevonden hoor PF! Kijk hoe stijlvol:
http://lauradols.nl/nl/?fuseaction=viewDetail&id=132894
Al zou jij hier ook gewoon mee wegkomen denk ik
Hahaha auuuu mijn ogen!
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:44:20 #87
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82016553
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:42 schreef P.F het volgende:
Oooh ik heb echt zo een hekel aan fietsenmakers/bouwvakkers/elektriciens/ verwarmingsmonteurs/schoorsteenvegers/stratenmakers/wasmachinereperateurs/automonteurs die geen familie van mij zijn.

Er is zogenaamd 100 x meer stuk etc. Als je het zelf doet is het 1. goedkoper 2. beter.
dan moet je t zelf doen of niet zeuren als je t toch al weet
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:42 schreef Viking84 het volgende:
Fietsenmakers zeggen ook standaard dat het profiel uit je buitenband is en dat ze die dus ook moeten vernieuwen. Echt, ik ben nog nooit bij de fietsenmaker geweest, zonder dat 'ie dat zei .
bij mij hebben ze meestal wel gelijk. ik heb meestal namelijk bijna profielloze voorbanden, en als ie dan lang stilstaat in een rek is ie meestal daarna lek... en remmen is ook geen feest...
Kwak
pi_82016579
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:42 schreef Viking84 het volgende:
!

De reden dat ik zo boos ben is OMDAT hij 2 weken kompleet opgeknapt is door een 'fietsenmaker' met alles nieuw of vernieuwd

Die binnenband is 2!!!!! weken gelden nog gecontroleerd, de buitenband was totaal nieuw.

Als ik er al jaren op zou fietsen: okeeee

maar dit is een ander verhaal
pi_82016639
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:42 schreef P.F het volgende:

Er is wel nog veel verschil tussen de Randstad en de provincie: hier word je meteen gedwongen alles nieuw te kopen, als de oude stuk is, maar als we in ons huisje op de Veluwe zijn kan alles wel gerepareerd worden: iedereen is daar veel zuiniger op de spullen, en stelt er nog eer in een oud apparaat/geisertje/fietsje weer een tijd mee te laten gaan
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:46:35 #90
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82016658
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:44 schreef P.F het volgende:

[..]

!

De reden dat ik zo boos ben is OMDAT hij 2 weken kompleet opgeknapt is door een 'fietsenmaker' met alles nieuw of vernieuwd

Die binnenband is 2!!!!! weken gelden nog gecontroleerd, de buitenband was totaal nieuw.

Als ik er al jaren op zou fietsen: okeeee

maar dit is een ander verhaal
jij komt altijd te laat met de clue! als je dat nou meteen gezegd had, dan had ik niet gevonden dat je je aanstelde

lesje: voortaan op papier zetten de afspraak. en nu kun je er niks meer aan doen dus beter je woede op iets nuttigs richten...
Kwak
pi_82016660
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:46 schreef Laureline het volgende:

[..]

Er is wel nog veel verschil tussen de Randstad en de provincie: hier word je meteen gedwongen alles nieuw te kopen, als de oude stuk is, maar als we in ons huisje op de Veluwe zijn kan alles wel gerepareerd worden: iedereen is daar veel zuiniger op de spullen, en stelt er nog eer in een oud apparaat/geisertje/fietsje weer een tijd mee te laten gaan
Ja, ik hou niet van die verspilling
pi_82016713
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:46 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

jij komt altijd te laat met de clue! als je dat nou meteen gezegd had, dan had ik niet gevonden dat je je aanstelde

lesje: voortaan op papier zetten de afspraak. en nu kun je er niks meer aan doen dus beter je woede op iets nuttigs richten...
Ik ben ook nooit onterecht boos!

Het is op zich niet erg, want vriendje betaalt , maar het is zo zonde.

Ik wil trouwens wel mijn oude binnenband

En je mag toch wel hopen dat een vakman zich aan zijn woord houdt?
pi_82016796
Ik vind het gewoon verschrikkelijk dat als je niet bij je autokeuring bent of je ruitenwisser vloeistof is niet 200 maar 190 ml ze dan 20 euro vragen voor het bijvullen !!
pi_82016835
Maar ik hou er al over op.

Ik richt wel een partij op: De partij tegen het onrecht en verspilling
pi_82016902
Haha Pief met haar clue op 't end Maar idd stom. Maar goed, het was je vriendje z'n schuld en hij betaalt. Maar ik zou er ook woedend om worden, maar ik moet nu leren om dat te laten gaaaaaaaaaaaaaaaan.

Ik moet echt wennen hier, studenten zeggen hallo of hoi bij het binnenkomen. Dat is op mijn oude werk echt bij hoge uitzondering, als iemand daar hoi of tot ziens zegt kijken we eerst of ie het niet tegen een medestudent heeft Ik ben dus van nature niet zo
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:53:33 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82016908
Speaking of which, volgens de stemwijzer ben ik het precies even eens met 4 partijen (GL, SP, PvdA en PvdD)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_82016970
Stemmen

Net wel een interessant boek teruggekregen: Fast food nation, the dark side of the all american meal. Ga ik meenemen en lezen (er staan frietjes op de voorkant *honger*).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_82017170
Hihi ik doe met je mee Syrena!

Ik weet zeker dat ik over 3 maanden nog plannen aan het smeden ben om hem te laten struikelen of van de roltrap de duwen als ik hem zie
pi_82017217
En ik heb trouwens ook een hekel aan ict service personeel

- Nee hoor dat kan niet mevrouwtje
ik: dat kan wel hoor
- Nee hoor, doei

Dan denk ik: zeg dat je het niet KAN of WEET ipv "het kan niet, doei"

Er staan veel mensen op mijn struikel nominee lijstje
pi_82017297
Of als ik een technische computer vraag stel:

Nou mevrouwtje, dan drukt u op de grote grijze kast op dat grote grijze rondje, jaaa dan doet ie "ZOEEM BLIEP" en ziet u hele mooie lichtjes op het scherm. Nu is ie aan!

Okee, stap 2 !!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')