abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82014009
Hoewel ik wel denk dat kwak die kleur prachtig zou staan Die kleur blond, uitstraling

Ik dacht bij blond aan meisjes met blonde krullen en zeer bruin hoofd. Dat is niet zo mooi

Maar moo blond haar en een lief hoofd, dan is het misschien wel elfjes achtig
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:47:54 #52
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82014060
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:42 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Check die lichte grijsgroene jurk met die bleke huid en dat blonde haar

Ik vind het net lijken alsof ik niks aan heb Vond het toen fantastisch maar achteraf niet zo geslaagd....
Oooh dat ben jij? Ik snap wel wat Lau bedoelt, het heeft iets engelachtigs! Sereens? Nouja, zoiets dus! Nu nog een grotere foto van je gezicht

Sinds Lau zei dat ik echt een type was voor mooie donkerrode jurkjes wil ik er 1, maar ik heb nog geen mooie gevonden Nu wil ik een net jurkje voor die bruiloften, en dan eens géén zwart
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:49:16 #53
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82014126
@Ladyblack: ja ik zag haar meteen

[ Bericht 5% gewijzigd door kwakz0r op 28-05-2010 16:00:58 (:@ oeps!) ]
Kwak
pi_82014185
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:27 schreef Laureline het volgende:

[..]

Je doet niet meer zo helemaal streng low-carb als vorig jaar, hè? Bevalt dat goed? Ik probeer ook zoiets, alleen na brood krijg ik meestal meer trek dan na bijvoorbeeld een salade met avocaco of ei, dan worden de vreetbuimonsters toch wakker. Maar ik zag me ook niet de rest van mijn leven geen boterhammen meer eten.

En naar Frankrijk, jeej! Post nog eens die foto van de blauwgeschilderde slaapkamer met het roosjesbehang?
Hmmm, ja het bevalt wel goed, ik val er alleen niet heel snel mee af. En als ik maar geen zoetigheid eet valt de trek op zich wel mee, maar heb wel meer trek dan als ik low carb ja. Maar dan heb ik sws nergens meer echt zin in. Ik kijk het even aan, mocht het afvallen me té langzaam gaan, dan sluit ik niet uit dat ik het weer ga doen. Maar dan wel ná Frankrijk. Ik zie mezelf namelijk lunchen in het strandtentje met een grote salade met geitenkaas gegrild op stokbrood en een karafje rosé.

Ik zal eens kijken of die foto in mijn photobucket zit. wam. gevonden

[ Bericht 3% gewijzigd door conleche op 28-05-2010 11:56:46 ]
pi_82014228

al zou ik geen satijnen jurk willen ivm hobbels en bobbels
pi_82014269
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 11:42 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Check die lichte grijsgroene jurk met die bleke huid en dat blonde haar

Ik vind het net lijken alsof ik niks aan heb Vond het toen fantastisch maar achteraf niet zo geslaagd....
Ja, niet om lulig te doen, maar je zou voor mijn idee nòg een stuk blonder moeten zijn bij die kleur Zoiets als het meisje naast jou op de foto, die kleurstelling bedoel ik! Eigenlijk heb jij middenblond haar? Of lijkt het zo door de foto?
  vrijdag 28 mei 2010 @ 11:57:30 #58
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82014513
PF, die tweede is tof Maar idd, hobbels Bij mij staan jurkjes het beste geloof ik als ze vrij strak bij de taille zijn en dan uitlopen - anders werken mn bips en buikje samen aan een propjeseffect

Ik ga morgen iig nog met het vriendje de stad in, want hij moet nog een pak hebben
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:02:15 #59
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82014721
Steps heeft leuke
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_82014818
Oooo vreselijk eigenlijk een gala! Ik moet m'n haar dan (laten) doen, make-up.. Jurk

Stuurde net een e-mail: heee anders gaan we gewoon uit eten van dat geld om ons jubileum te vieren ?

Maar dat vond ie niet zo leuk geloof ik
pi_82015280
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Steps heeft leuke
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O, die onderste lijkt me leuk bij jou! Veel mensen worden zo flets van knalled zwart/wit, maar bij jou kan dat juist goed! En de bovenste kleur zou weer heel mooi staan bij een type als LadyBlack denk ik, hoe heet die kleur ook alweer, taupe? Mauve?
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:18:49 #62
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_82015458
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Steps heeft leuke
SPOILER
Die bovenste is leuk! Ik heb er ook al bij staan kijken in de winkel. Denk dat dat model je heel goed staat.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_82015475
Mauve. Ook een mooie kleur op een muur. Evenals dat lindegroen. Maar mauve staat volgens mij bijna niemand als kledingkleur. Misschien zo'n heel fragiel, dun en bleek elfje. Vind het wel heel mooi op de hanger.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:20:31 #64
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82015546
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:18 schreef conleche het volgende:
Mauve. Ook een mooie kleur op een muur. Evenals dat lindegroen. Maar mauve staat volgens mij bijna niemand als kledingkleur. Misschien zo'n heel fragiel, dun en bleek elfje. Vind het wel heel mooi op de hanger.
die fletse kleuren staan mij wel, als ik mn witheid wil accentueren. doorgaans draag ik wat knallendere kleurtjes. mijn galajurkje is koraalrood... had bij harrods een fantastische tom ford lippenstift in precies die kleur. maar ja... duuurrrrrr
Kwak
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:21:08 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82015570
Awww, die foto's van Taco . Ik vind hem eruit zien als een padvinder. Ik ga eens een padvindersnaam voor hem bedenken.... Kabouter <wat zal ik hier in vullen?> .

Net ook even een foto van Taco met jasje aan de leerlingen laten zien en verteld dat mijn katten ook een naamgebaar hebben . Vonden ze übertof haha.
Niet meer actief op Fok!
pi_82015598
godverdegodverdegodverrrrrrrrrrrrrrr KLOTE fietsenmakers

Mijn wantrouwen was juist: IPV mijn band te plakken krijg ik een nieuwe binnenband

DAT WAS NIET DE AFSPRAAK!!

Ik zei: PLAK hem GEEN nieuwe binnenband GEEEEN

En wat krijg ik...

Die idioot was gewoon te beroerd om hem te plakken
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:26:38 #67
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82015806
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:14 schreef Laureline het volgende:

[..]

O, die onderste lijkt me leuk bij jou! Veel mensen worden zo flets van knalled zwart/wit, maar bij jou kan dat juist goed! En de bovenste kleur zou weer heel mooi staan bij een type als LadyBlack denk ik, hoe heet die kleur ook alweer, taupe? Mauve?
Ja ik denk dat ik morgen eens bij Steps ga kijken! In kader van: met wit aan lijk ik bruiner en mn haar is ook al donker, dus knalt dat zwart er niet zo uit Plus, voordeel: er kunnen witte of zwarte schoentjes bij

Die maaauuuuuve vind ik vooral erg mooi, maar is idd een lastige kleur! En ik heb op zich al genoeg jurkjes die prachtig zijn aan een hanger Nouja ze staan ook wel leuk, maar ik zie zelden gelegenheid Een heel knallend meerkleuren-drukke patroontjes-jurkje met kraaltjes e.d. van Forecast bijvoorbeeld

PF: als dat de afspraak niet was: gewoon de prijs van de afspraak betalen? Al kan ik me voorstellen dat de binnenband misschien zo vernacheld was dat je er anders morgen weer zou staan?
pi_82015888
Ik wou echt met fietspompen op zijn hoofd slaan IDIOOT
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:31:22 #69
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82016007
Het is maar een fietsband he! Zennnn

Mij lijkt een nieuwe binnenband erin doen trouwens kutter dan plakken. Maarja ik ben ook niet zo handig
pi_82016008
Ik wil m'n fiets niet eens meer
/drama
pi_82016031
PF, wat een eik0l. Geen uitleg erbij dat het niet meer te plakken was oid?

Mijn vader plakt mijn banden altijd Hij heeft 1x de band van mijn moeder daarna zo hard opgepompt dat ie knapte En mijn banden zijn na een plakbeurt ook altijd kneiterhard opgepompt

En nieuwe binnenbanden doet ie niet aan plakken ftw.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_82016070
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Het is maar een fietsband he! Zennnn

Mij lijkt een nieuwe binnenband erin doen trouwens kutter dan plakken. Maarja ik ben ook niet zo handig
Daarom zal het ook wel een stuk duurder zijn
Dalijk heeft ie m gewoon geplakt en zegt ie alleen dat er een nieuwe op zit
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_82016161
OMG mijn baas net op MSN. Heeft ie een mail vanaf de centrale mail doorgestuurd begin april en is nu weer totaal vergeten dat ie dat gedaan heeft Moet ik hem, met bewijs, uitleggen dat ie het toch echt zelf gedaan heeft (Wie anders werkt op do-dag om 16.40 uur? Hm?) "Ja, maar dan mail ik mezelf toch niet OOK?"
"Jawel, want dan heb je die mail in je eigen inbox".
pi_82016257
grr fietsenmakers

[ Bericht 96% gewijzigd door P.F op 28-05-2010 13:55:22 ]
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:37:51 #75
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82016286
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:21 schreef P.F het volgende:
godverdegodverdegodverrrrrrrrrrrrrrr KLOTE fietsenmakers

Mijn wantrouwen was juist: IPV mijn band te plakken krijg ik een nieuwe binnenband

DAT WAS NIET DE AFSPRAAK!!

Ik zei: PLAK hem GEEN nieuwe binnenband GEEEEN

En wat krijg ik...

Die idioot was gewoon te beroerd om hem te plakken
chill...

vaak is een band niet goed meer te plakken. dan kan je wel zuinig willen zijn, maar vaak ben je met een nieuwe binnenband goedkoper uit omdat je dan niet vier keer kort daarna opnieuw hoeft te laten plakken.

plus het kan zijn dat je band totaal vernaggeld of poreus is, dan is er niks te plakken.
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')