Oooh dat ben jij?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Check die lichte grijsgroene jurk met die bleke huid en dat blonde haar
Ik vind het net lijken alsof ik niks aan hebVond het toen fantastisch maar achteraf niet zo geslaagd....
Hmmm, ja het bevalt wel goed, ik val er alleen niet heel snel mee af.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:27 schreef Laureline het volgende:
[..]
Je doet niet meer zo helemaal streng low-carb als vorig jaar, hè? Bevalt dat goed? Ik probeer ook zoiets, alleen na brood krijg ik meestal meer trek dan na bijvoorbeeld een salade met avocaco of ei, dan worden de vreetbuimonsters toch wakker. Maar ik zag me ook niet de rest van mijn leven geen boterhammen meer eten.
En naar Frankrijk, jeej! Post nog eens die foto van de blauwgeschilderde slaapkamer met het roosjesbehang?
Ja, niet om lulig te doen, maar je zou voor mijn idee nòg een stuk blonder moeten zijn bij die kleurquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Check die lichte grijsgroene jurk met die bleke huid en dat blonde haar
Ik vind het net lijken alsof ik niks aan hebVond het toen fantastisch maar achteraf niet zo geslaagd....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Steps heeft leuke
O, die onderste lijkt me leuk bij jou! Veel mensen worden zo flets van knalled zwart/wit, maar bij jou kan dat juist goed! En de bovenste kleur zou weer heel mooi staan bij een type als LadyBlack denk ik, hoe heet die kleur ook alweer, taupe? Mauve?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Steps heeft leuke
Die bovenste is leuk! Ik heb er ook al bij staan kijken in de winkel. Denk dat dat model je heel goed staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
die fletse kleuren staan mij wel, als ik mn witheid wil accentueren. doorgaans draag ik wat knallendere kleurtjes. mijn galajurkje is koraalrood... had bij harrods een fantastische tom ford lippenstift in precies die kleur. maar ja... duuurrrrrrquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:18 schreef conleche het volgende:
Mauve. Ook een mooie kleur op een muur. Evenals dat lindegroen. Maar mauve staat volgens mij bijna niemand als kledingkleur. Misschien zo'n heel fragiel, dun en bleek elfje. Vind het wel heel mooi op de hanger.
Ja ik denk dat ik morgen eens bij Steps ga kijken!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:14 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, die onderste lijkt me leuk bij jou! Veel mensen worden zo flets van knalled zwart/wit, maar bij jou kan dat juist goed! En de bovenste kleur zou weer heel mooi staan bij een type als LadyBlack denk ik, hoe heet die kleur ook alweer, taupe? Mauve?
Daarom zal het ook wel een stuk duurder zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Het is maar een fietsband he! Zennnn![]()
Mij lijkt een nieuwe binnenband erin doen trouwens kutter dan plakken. Maarja ik ben ook niet zo handig
chill...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:21 schreef P.F het volgende:
godverdegodverdegodverrrrrrrrrrrrrrr KLOTE fietsenmakers
Mijn wantrouwen was juist: IPV mijn band te plakken krijg ik een nieuwe binnenband
DAT WAS NIET DE AFSPRAAK!!
Ik zei: PLAK hem GEEN nieuwe binnenband GEEEEN
En wat krijg ik...
Die idioot was gewoon te beroerd om hem te plakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |