abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 mei 2010 @ 18:17:07 #176
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82031386
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 18:13 schreef conleche het volgende:
Fusion FTW!
Volgens mij is dat ook mn moeder d'r slogan, al pakt het bij haar wel eens minder goed uit! Ik ben sowieso opgevoed met 'opmaken wat er ligt'-eten, wat af en toe heel lekker kan zijn (casuela! = restjessoep met gevulde courgettes enzo!) en af en toe een ramp (watergruwel met spaghetti en knakworsten? )

Achja, nu eet ik dus appelmoes en bapao's, kind van mn moeder he
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_82031393
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 18:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Je moet de optie: 'safe for web' kiezen. Heb je die keuze? En anders moet je 'm maar even PMen dan doe ik het wel.
ik heb eerst lopen verkleinen, tot hij max aantal bytes was. Onleesbaar ... en nu net upgeload. Doetie het al?

Superwazig dus ... ik zal eens kijken of ik je 'm kan sturen Conleche
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 18:17:18 #178
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_82031404
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 18:16 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Leuk broekje van die je gekocht hebt! Vind dit topje wel leuker eigenlijk . Maargoed, ik wil die bikini sowieso hebben . Van welk merk is deze (die je niet gekocht hebt), ook freya?
Merk is inderdaad Freya. Ik waarschuw: het broekje heeft een grote blub-factor.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 28 mei 2010 @ 18:17:57 #179
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82031431
oh en ik hou niet zo van tankini's ik vind het een beetje een slap excuus voor een bikini, en dat kleine randje buik dat je ziet vind ik meestal onsmakelijker dan een hele blote of hele bedekte buik...

ik draag bikini's omdat ik een bruine buik wil en badpakken allemaal lelijk vind... in een badpak zit die buik er ook, en t allerlelijkste zijn toch mn benen en die zie je in beide soorten badkleding. nouja, niet in een boerkini natuurlijk!
Kwak
  Vis een optie? vrijdag 28 mei 2010 @ 18:20:33 #180
70532 loveli
N
pi_82031536
Shalalie. Eens met PF dat fietsenmakers/automonteurs geen dingwen zonder toestemming mogen doen. Ooit een auto weggebracht om een diagnose te stellen en een offerte te vragen voor wat er moest gebeuren. Toen m'n huisgenoot de auto ging halen heeft 'ie 170 euro afgetikt omdat ze het onderdeeltje hadden vervangen "omdat je dat zelf toch niet kunt".
Ik was vet pissed.

En ik baal van m'n compu-instellingen dat 'ie na een apostrof een extra spatie nodig heeft om normale tekst neer te zetten. Hierboven stond eerst íe en ömdat. Aangezien ik de ballen verstand heb van windows vista, kan iemand me helpen om dat uit te zetten?M'n nerd-vriendjes zijn niet online nu.

En yay voor galajurken in een niet-standaard kleur/model!
crap in = crap out
  vrijdag 28 mei 2010 @ 18:21:27 #181
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82031577
Kwak: dat over die kutweek en het tóch netjes doen vind ik écht het beste van die hele post! Dat getuigt van ware mentale kracht, en dat je vooruitgang boekt! Mèn, ik gok dat velen van ons hier zitten vanwege dingen als: "Jamaar ik heb een rotdag en nu wil ik chocola" of "ik moet paper schrijven en nu heb ik cola nodig". (geldt beide tot op zekere hoogte voor yours truly, iig! ) Dus: welverdiend schouderklopje

Overigens ben ik het niet met je eens over tankini's, al hangt dat er net als met bikini's vanaf wie hem draagt Alles kan, in de juiste maat en in het juiste model, bijna iedereen leuk staan

j.t: je icon heldin!
  vrijdag 28 mei 2010 @ 18:23:27 #182
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_82031644
Kwak, het voordeel van een tankini is dat er heel vaak wel beugels/cups inzitten, en bij de meeste badpakken niet. Alleen dat al maakt ze vaak flatterender.
pi_82031681
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 18:20 schreef loveli het volgende:
Shalalie. Eens met PF dat fietsenmakers/automonteurs geen dingwen zonder toestemming mogen doen. Ooit een auto weggebracht om een diagnose te stellen en een offerte te vragen voor wat er moest gebeuren. Toen m'n huisgenoot de auto ging halen heeft 'ie 170 euro afgetikt omdat ze het onderdeeltje hadden vervangen "omdat je dat zelf toch niet kunt".
Ik was vet pissed.

En ik baal van m'n compu-instellingen dat 'ie na een apostrof een extra spatie nodig heeft om normale tekst neer te zetten. Hierboven stond eerst íe en ömdat. Aangezien ik de ballen verstand heb van windows vista, kan iemand me helpen om dat uit te zetten?M'n nerd-vriendjes zijn niet online nu.

Ik heb een appel, dus geen idee. Had gisteren zelf ook iets raars. Ik had een brief in Word getikt, uitgeprint en er bleek ergens een dubbele komma te staan. Ik dacht: " OK, kan gebeuren", dus ik ga naar m'n scherm: staat die komma er niet. Nog een keer uitgeprint: dubbele komma. Mysterie. Dus toen maar verstuurd met. (Was toch maar naar m'n accountant die ik op zijn hart moest drukken om NIET te vergeten bezwaar in te dienen tegen die 17000,-)
  Vis een optie? vrijdag 28 mei 2010 @ 18:25:08 #184
70532 loveli
N
pi_82031717
Tankini's staan mij goed *edit: denk ik*, beter dan een bikini. En bikini's zijn weer beter dan badpakken. Terwijl ik dit typ bedenk ik me dat ik eiegnlijk nog nooit een tankini heb gepast en dus helemaal niet weet of ik jok of niet
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 28 mei 2010 @ 18:26:10 #185
70532 loveli
N
pi_82031763
Co, voel je niet de behoefte om eem bom-mail naar die accountant van je te sturen?
crap in = crap out
pi_82031888
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 18:26 schreef loveli het volgende:
Co, voel je niet de behoefte om eem bom-mail naar die accountant van je te sturen?
Neuh, ik ben zen.

Ik ben net als Kwak voor een bruine buik. Dun of dik, bruin is beter. Dit slaat dan op de bikini/tankini, niet op mijn accountant.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 18:29:35 #187
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82031915
MIJN(!!!) vriend haha

mooie tankini&bikini. Mooie kleur ook!

En, wie gaat er vanavond nog meer xfactor kijken?
  vrijdag 28 mei 2010 @ 18:29:41 #188
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_82031918
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 18:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Neuh, ik ben zen.

Ik ben net als Kwak voor een bruine buik. Dun of dik, bruin is beter. Dit slaat dan op de bikini/tankini, niet op mijn accountant.

Goed hoor! Zowel de zen als de pro-bruine-buikheid!
pi_82031938
quote:
Ik was vet pissed.

Ik betwijfel of je dat uit kunt zetten. Hoe zou je het anders voor elkaar moeten krijgen om íe te schrijven? Of é, è, ê, et cetera? Het is heel normaal dat je dan eerst een spatie moet doen, denk ik. .

Lau, ik heb al bijna een heel boek uit in die twee nachten, dus dat werkt al niet. Sowieso lees ik altijd nog even een half uurtje, voor het slapen gaan. Maar ik heb vandaag geen cola gedronken, dus het zal vannacht vast beter gaan!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 18:30:25 #190
302747 Noukjee
CookieMonster
  vrijdag 28 mei 2010 @ 18:30:44 #191
171890 Chicolate
Chemicals
pi_82031961
quote:
Ik was vet pissed.

Zet onderin de taakbalk/menubalk je toetsenbord eens op EN ipv NL? Of andersom. Altijd als ik daarmee gerotzooid heb, doet ie dat niet meer.

@Ewelina: mja ik ga maar een keer passen in een echte winkel, blob is niet fijn . Al heb ik volgens mij een soortgelijk broekje al, wat op zich prima is, maar ik heb een hekel aan dingen met pijpjes.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 28 mei 2010 @ 18:30:54 #192
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_82031966
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 18:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Neuh, ik ben zen.

Ik heb 2 kleuren: wit en rood. Dus laat dat bruin worden maar weg.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 18:31:45 #193
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82031993
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 18:30 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik betwijfel of je dat uit kunt zetten. Hoe zou je het anders voor elkaar moeten krijgen om íe te schrijven? Of é, è, ê, et cetera? Het is heel normaal dat je dan eerst een spatie moet doen, denk ik. .

Lau, ik heb al bijna een heel boek uit in die twee nachten, dus dat werkt al niet. Sowieso lees ik altijd nog even een half uurtje, voor het slapen gaan. Maar ik heb vandaag geen cola gedronken, dus het zal vannacht vast beter gaan!
vroegah deed iedereen dat nog gewoon met de alt toets en het num pad... alst 137 is ë, alt 130 is é etc....
Kwak
pi_82032015
Mijn diner is bekend
Veel boontjes met 2 karbonaadjes en heel heel HEEL klein beetje wedges (ivm 2 vleesjes)

Eennuhm, dit topic heet Sjalalalie, hoe ver is dat mens eigenlijk gekomen gister?
  vrijdag 28 mei 2010 @ 18:33:17 #195
171890 Chicolate
Chemicals
pi_82032048
Het is een eigenschap van een Nederlands toetsenbord. Als ik hem op Engels zet, maakt ie van 'em niet automatisch ém. Maar ik ben gewend aan die spatie extra. En in word doet ie het alleen als ik de ctrl indruk.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_82032080
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 18:32 schreef j.t het volgende:
Mijn diner is bekend
Veel boontjes met 2 karbonaadjes en heel heel HEEL klein beetje wedges (ivm 2 vleesjes)

Ow en heb tussendoor nog bouiilon met doopbroodje gehad

Eennuhm, dit topic heet Sjalalalie, hoe ver is dat mens eigenlijk gekomen gister?
Edit: oops, verkeerd ge-edit
  Vis een optie? vrijdag 28 mei 2010 @ 18:34:38 #197
70532 loveli
N
pi_82032099
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 18:30 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Heb nu een andere compu met een andere windows. De vorige deed gewoon wat ik wilde. Trouwens, ik wil vaker 'i dan í. Als ik een í wil, typ ik wel alt+161. ASCII FTW!!!
crap in = crap out
  vrijdag 28 mei 2010 @ 18:34:40 #198
236335 neen
schone schijn
pi_82032101
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 18:30 schreef Noukjee het volgende:
http://www.stepwijzer.nl/
PvdA en GL

http://www.stemadvies.info/
Net bij 2 vandaag, voor nieuwe nederlanders
het lijkt niet wat het is
  vrijdag 28 mei 2010 @ 18:36:44 #199
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82032174
oh en dankjewel maria. dat kleine beetje trots dat je op me bent, is een goeie reden om ook écht te doen wat ik zeg met koken

ik ga nú koken, hongerrrrr... en daarna snel de afwas doen, de boodschappen halen, dan weer even werken, dan stofzuigen, weer even werken (ik wil het verdorie AF hebben vanavond. dit kreng.) en dan misshcien voor t slapen gaan nog even de douche afnemen...
Kwak
  vrijdag 28 mei 2010 @ 18:37:04 #200
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82032185
Ik heb 4 verschillende politieke testjes gedaan,
en 4 keer kwam er een andere partij uit,
PVV, CDA, VVD, D66

Wat moet ik nou
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: