Volgens mij is rode wijn het beste (zitten minste kcal in).quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:28 schreef j.t het volgende:
[..]
Hmm, ik ga toch drinken! Maar wat is dan de 'beste' keuze? Bier, rode wijn, witte wijn of beerenburg cola? Meer keuze heb je niet op stomme festivals!
Eenneh, Maria, ben nog niet klaar hoor met mijn lijstje, vind vooraf bedenken erg moeilijk, dus vul m iedere keer aan als ik weer wat op heb!
rode wijn is het gezondste, maar in witte wijn (droge) zitten minder kcal.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:53 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Volgens mij is rode wijn het beste (zitten minste kcal in).
Maar zelf vind ik rode wijn niet te drinken![]()
Daaaaaaaamn, zin om zo een bak ijs te halen........ HOU ME TEGEN
Dus harde dingen eten is nog steeds pijnlijk?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mooi dat het goed ging Shiny!![]()
Foto van de bikini, Ewelina!![]()
Zo. Ik ben terug van de supermercado, was weer leuk, paar keer een rondje geslenterd en toen wist ik het nóg niet, dus nu eten we broodjes bapaoLekker zacht
![]()
Om het vitamientjeswijs nog een beetje behoorlijk te maken eet ik nu een bak appelmoes en heb ik voor vanavond aardbeiensap. Dus.
Samenvatting van de dag: suiker, suiker, suikerMaar morgen weer een dag en hopelijk heb ik dan meer opties
Bij wie?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:50 schreef Noukjee het volgende:
net bij me vriend gegeten.
2 wraps met beetje shoarma en veeeeeel groente!
Helaas wel, al vermoed ik dat het probleem op dit moment grotendeels veroorzaakt wordt door de wang waarop ik de eerste dag per ongeluk heb lopen kauwenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:56 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Dus harde dingen eten is nog steeds pijnlijk?
Met bevrijdingsdag kon ik met een rugtas vol drinken gewoon doorlopen naar het festivalterreinquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:31 schreef j.t het volgende:
[..]
Nou als het voor 1 muntje te krijgen is, graag ( wat ik niet verwacht) Sowieso schrikbarend duur die festivals! Blikje (!!!) beerenburg cola, 2 muntjes en 1 muntje staat gelijk aan ¤2,25! Dus ¤4,50 voor een blikje(!!!) beerenburg cola!
Ik denk dat ik een ouwelullen-binnenzak-zilveren-drank-bewaar-ding meeneem vol met beerenburg
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:47 schreef shinydiscoball het volgende:
Ja ik vind een plaatje ook leuker staan, maar dat is aan j.t. zelf naturlich.
Engelse toets ging van een leien dakje, was ook leuk om weer ff in Utreg te zijn![]()
Ik was nog even bang dat ik me ging verslapen, want m'n buurjongen kwam buurten en we vergaten de tijd en toen was het 02.45![]()
Gelukkig belde m'n stiefvader 1 minuut voor m'n wekker om me succes te wensen
Dus eigenlijk is het een soort zwempak of ben ik nou gekquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:02 schreef Ewelina het volgende:
Het is dit model:
http://www.fantasie.com/Spring_Summer_2010_Swim.aspx#Milan
Top:
[ afbeelding ]
Broekje
[ afbeelding ]
Wat een aparte bikini. Lijkt meer op een badpak. Je ziet dus geen blote buik?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:02 schreef Ewelina het volgende:
Het is dit model:
Top:
[ afbeelding ]
Broekje
[ afbeelding ]
Nee, het is een tankini.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat een aparte bikini. Lijkt meer op een badpak. Je ziet dus geen blote buik?
Wel mooie kleurtjes.
Tankini!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:02 schreef Ewelina het volgende:
Het is dit model:
Top:
[ afbeelding ]
Broekje
[ afbeelding ]
Lingeriezaak op de Nieuwe Hoogstraat, vlakbij Nieuwmarkt. Kleur staat me heel mooi. Dat broekje werkt inderdaad erg goed anti-blub (het is de reden dat ik deze koos en niet de onderstaande):quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tankini!![]()
Mooi hoor, leuke kleurtjes en patroontjesDat broekje vind ik ook leuk, met dat overslag-effect! Volgens mij werkt dat ook erg goed anti-blubjes! Waar heb je hem gekocht?
Je kunt ook even om hulp vragen in het subforum Feedbackquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:09 schreef j.t het volgende:
Ik heb een hele coole avatar, alleen blijft alles te groot! hoe verklein ik het plaatje (dat al klein is) normaal,zodat hij niet onleesbaar wordt?
Je moet de optie: 'safe for web' kiezen. Heb je die keuze? En anders moet je 'm maar even PMen dan doe ik het wel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:09 schreef j.t het volgende:
Ik heb een hele coole avatar, alleen blijft alles te groot! hoe verklein ik het plaatje (dat al klein is) normaal,zodat hij niet onleesbaar wordt?
Ja, helaas wel!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohja die had ik in dat bikini-topic gezien geloof ik, EwelinaOok tof, jammer van de blub-creatie. Dat hebben veel broekjes helaas.
ik lust dat soort pasta niet - lust geen groenten door mn pasta (eet er meestal wel rauwkost bij). en om nou een dikke laag bolognesesaus te gaan eten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aw Kwak!Vervelend als je er zo van baalt! Met pasta eet ik eigenlijk meestal meer vlees/groente/saus dan pasta, maar of dát nou een goed idee is...
(meestal ditte: laagje penne (ongekookt ongeveer 50 gram?), laagje sperziebonen, pesto-gehaktballetjes in tomatensaus, evt nog met prei erdoor
)
Al eten Italianen geloof ik inderdaad juist meer pasta en minder saus. Wat dan op zich ook wel weer in balans is, maar wel saaier
Leuk broekje van die je gekocht hebt! Vind dit topje wel leuker eigenlijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Lingeriezaak op de Nieuwe Hoogstraat, vlakbij Nieuwmarkt. Kleur staat me heel mooi. Dat broekje werkt inderdaad erg goed anti-blub (het is de reden dat ik deze koos en niet de onderstaande):
[ afbeelding ]
Die bovenkant stond me iets beter, maar dat broekje heeft een elastieken rand en dat creeërt alleen maar meer blubjes die er eigenlijk niet zijn...
Volgens mij is dat ook mn moeder d'r slogan, al pakt het bij haar wel eens minder goed uit!quote:
ik heb eerst lopen verkleinen, tot hij max aantal bytes was. Onleesbaar ... en nu net upgeload. Doetie het al?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Je moet de optie: 'safe for web' kiezen. Heb je die keuze? En anders moet je 'm maar even PMen dan doe ik het wel.
Merk is inderdaad Freya. Ik waarschuw: het broekje heeft een grote blub-factor.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Leuk broekje van die je gekocht hebt! Vind dit topje wel leuker eigenlijk. Maargoed, ik wil die bikini sowieso hebben
. Van welk merk is deze (die je niet gekocht hebt), ook freya?
Ik heb een appel, dus geen idee. Had gisteren zelf ook iets raars. Ik had een brief in Word getikt, uitgeprint en er bleek ergens een dubbele komma te staan. Ik dacht: " OK, kan gebeuren", dus ik ga naar m'n scherm: staat die komma er niet. Nog een keer uitgeprint: dubbele komma. Mysterie. Dus toen maar verstuurd met.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:20 schreef loveli het volgende:
Shalalie. Eens met PF dat fietsenmakers/automonteurs geen dingwen zonder toestemming mogen doen. Ooit een auto weggebracht om een diagnose te stellen en een offerte te vragen voor wat er moest gebeuren. Toen m'n huisgenoot de auto ging halen heeft 'ie 170 euro afgetikt omdat ze het onderdeeltje hadden vervangen "omdat je dat zelf toch niet kunt".
Ik was vet pissed.
En ik baal van m'n compu-instellingen dat 'ie na een apostrof een extra spatie nodig heeft om normale tekst neer te zetten. Hierboven stond eerst íe en ömdat. Aangezien ik de ballen verstand heb van windows vista, kan iemand me helpen om dat uit te zetten?M'n nerd-vriendjes zijn niet online nu.
En yay voor galajurken in een niet-standaard kleur/model!
Neuh, ik ben zen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:26 schreef loveli het volgende:
Co, voel je niet de behoefte om eem bom-mail naar die accountant van je te sturen?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Neuh, ik ben zen.
Ik ben net als Kwak voor een bruine buik. Dun of dik, bruin is beter. Dit slaat dan op de bikini/tankini, niet op mijn accountant.
Ik betwijfel of je dat uit kunt zetten. Hoe zou je het anders voor elkaar moeten krijgen om íe te schrijven? Of é, è, ê, et cetera? Het is heel normaal dat je dan eerst een spatie moet doen, denk ik.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:20 schreef loveli het volgende:
Shalalie. Eens met PF dat fietsenmakers/automonteurs geen dingwen zonder toestemming mogen doen. Ooit een auto weggebracht om een diagnose te stellen en een offerte te vragen voor wat er moest gebeuren. Toen m'n huisgenoot de auto ging halen heeft 'ie 170 euro afgetikt omdat ze het onderdeeltje hadden vervangen "omdat je dat zelf toch niet kunt".
Ik was vet pissed.
En ik baal van m'n compu-instellingen dat 'ie na een apostrof een extra spatie nodig heeft om normale tekst neer te zetten. Hierboven stond eerst íe en ömdat. Aangezien ik de ballen verstand heb van windows vista, kan iemand me helpen om dat uit te zetten?M'n nerd-vriendjes zijn niet online nu.
Zet onderin de taakbalk/menubalk je toetsenbord eens op EN ipv NL? Of andersom. Altijd als ik daarmee gerotzooid heb, doet ie dat niet meer.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:20 schreef loveli het volgende:
Ik was vet pissed.
Ik heb 2 kleuren: wit en rood. Dus laat dat bruin worden maar weg.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Neuh, ik ben zen.
Ik ben net als Kwak voor een bruine buik. Dun of dik, bruin is beter. Dit slaat dan op de bikini/tankini, niet op mijn accountant.
vroegah deed iedereen dat nog gewoon met de alt toets en het num pad... alst 137 is ë, alt 130 is é etc....quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je dat uit kunt zetten. Hoe zou je het anders voor elkaar moeten krijgen om íe te schrijven? Of é, è, ê, et cetera? Het is heel normaal dat je dan eerst een spatie moet doen, denk ik..
Lau, ik heb al bijna een heel boek uit in die twee nachten, dus dat werkt al niet. Sowieso lees ik altijd nog even een half uurtje, voor het slapen gaan. Maar ik heb vandaag geen cola gedronken, dus het zal vannacht vast beter gaan!
Edit: oops, verkeerd ge-editquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:32 schreef j.t het volgende:
Mijn diner is bekend![]()
Veel boontjes met 2 karbonaadjes en heel heel HEEL klein beetje wedges (ivm 2 vleesjes)
Ow en heb tussendoor nog bouiilon met doopbroodje gehad
Eennuhm, dit topic heet Sjalalalie, hoe ver is dat mens eigenlijk gekomen gister?
Heb nu een andere compu met een andere windows. De vorige deed gewoon wat ik wilde. Trouwens, ik wil vaker 'i dan í. Als ik een í wil, typ ik wel alt+161. ASCII FTW!!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je dat uit kunt zetten. Hoe zou je het anders voor elkaar moeten krijgen om íe te schrijven? Of é, è, ê, et cetera? Het is heel normaal dat je dan eerst een spatie moet doen, denk ik..
Lau, ik heb al bijna een heel boek uit in die twee nachten, dus dat werkt al niet. Sowieso lees ik altijd nog even een half uurtje, voor het slapen gaan. Maar ik heb vandaag geen cola gedronken, dus het zal vannacht vast beter gaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |