Vond het wel grappig toen ik laatst bij de Ford garage kwam.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:50 schreef P.F het volgende:
Ik vind het gewoon verschrikkelijk dat als je niet bij je autokeuring bent of je ruitenwisser vloeistof is niet 200 maar 190 ml ze dan 20 euro vragen voor het bijvullen!!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:18 schreef LePoo het volgende:
[..]
Vond het wel grappig toen ik laatst bij de Ford garage kwam.
Ik heb een leaseauto van m'n werk, en 1 lampje was kapot.
Ik zelf had 't geprobeerd, maar kreeg het niet voor elkaar, dus naar de dichtst bijzijnde Ford garage gegaan.
Daar vroeg of ze me even konden helpen, met dat ding er in zetten.
Ze keken me serieus aan of ik van een andere wereld kwam...
Ik denk: ik vermeld er even bij dat het om een leaseauto gaat.
Nou, serieus, ze sprongen zowat op uit hun stoel om me te helpen.
De auto werd naar binnen gereden, ik kreeg koffie, en mocht gezellig mee kijken.
En serieus.. alles, maar dan ook ALLES werd bijgevuld.
En die dikke vette onnodige rekening ging met een rotvaart naar m'n leasemaatschappij.![]()
Als ze kunnen cashen met zulke dingen bijvullen, doen ze dit maar al te graag, tegen zulke astronomische bedragen.
*lompe elfjes-boks*quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:25 schreef Chicolate het volgende:
Oeh galajurken. Die zwart/witte van Maria dr spoiler is mooi ja. Ik heb zelf knalblauw en ben dr nog steeds blij mee (ondanks dat ik hem totaal 1x gedragen heb).
Ik zou best wel eens mezelf als elfje aan willen kleden. Een bijzonder lomp elfje, dat dan weer wel. Maar toch.
Ooit, als ik goed kan naaien en geld heb voor dure stofjes, ga ik zo'n LotR elvenjurk makenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*lompe elfjes-boks*LotR-elven-jurken
![]()
Ik was ooit een elfje! In de kleuterklas, met mn moeders hippie-tuniek aan als jurkje, en veelsteveel make-up
Ghehe, Kwak, de nieuwe SHEquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Whehe PF... Nog een half uur en dan naar huis. Vanavond bbq, brrr, koud.
Door de bbq is mijn lijstje natuurlijk waardeloos. Heb vandaag gewoon gegeten, dat moet vsn Kwak, geen maaltijden ovrrslaan
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:09 schreef P.F het volgende:
M'n broertje zou op visite komen, maar was verkeerd gelopen (na 40 minuten dacht ie: hee ze woont toch maar 10 minuten van het station?)
En toen had ie geen zin meer dus komt ie niet!!!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik kan daar ook zo sjaggo van worden. Moest ooit een vriendin "even" ophalen bij haar neukscharrel. Op googlemaps was dat vijf straten van me af. Na 30 minuten rondjes rijden door Sittard maar gebeld: "Ik ga NU weer terug naar HUIS
![]()
"
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:35 schreef Noukjee het volgende:
... zodat mijn kamer er binnen de korste keren uitziet als een slagveld. ...
Maar je leert het al!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:53 schreef Noukjee het volgende:
[..]
pff, ben ik weer lekker bezig?!
Mijn hele bericht staat alweer vol met 'me' *zucht*![]()
excuses!
Elke keer als ik een post van noukjeee zie ben ik meer bezig met de vraag of ze 'me' heeft gebruikt dan met de inhoudquote:
Misschien dat het dan mooier was jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:52 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, niet om lulig te doen, maar je zou voor mijn idee nòg een stuk blonder moeten zijn bij die kleurZoiets als het meisje naast jou op de foto, die kleurstelling bedoel ik! Eigenlijk heb jij middenblond haar? Of lijkt het zo door de foto?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Elke keer als ik een post van noukjeee zie ben ik meer bezig met de vraag of ze 'me' heeft gebruikt dan met de inhoud.
Viking is juf Nederlands, zie het als een vrij grote mate van beroepsdeformatiequote:
Neuh http://www.dieetblog.com/word-je-echt-dik-van-bier-en-wijn/quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:11 schreef j.t het volgende:
Morgen straatfestival, jammer dat ze veel regen opgeven! Denk dat ik morgen maar aan de rode wijn ga ofso. Drinkt langzamer weg dan beerenburg en bier etc. En is vast beter dan voorgenoemde ...
Gewoon lekker sabbelen Mariaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Viking is juf Nederlands, zie het als een vrij grote mate van beroepsdeformatie![]()
En ach je probeert het iig, goed toch? Gewoonten slijten niet zo snel![]()
Overigens lees ik je post wel en vind ik dit lijstje ook wat mager aandoen![]()
Tevens is mijn inspiratie voor zachtere voedingsmiddelen een beetje op - ik heb vooral zin in dingen die ik nog niet durf te eten
Haha ew!quote:
Leuk! Mag jij eigenlijk zomaar in je muren boren? Of heb jij ook van die houte wandjes waardoor je dan snel bij de buren zit?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:06 schreef P.F het volgende:
SOG ik heb mijn deur zilver geverfd
En lampje zo gemaakt dat ie nu met schakelaar in de muur is
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Je mag eigenlijk alleen in de latjes maar je kan gewoon in de muren borenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Leuk! Mag jij eigenlijk zomaar in je muren boren? Of heb jij ook van die houte wandjes waardoor je dan snel bij de buren zit?
Hmm, ik ga toch drinken! Maar wat is dan de 'beste' keuze? Bier, rode wijn, witte wijn of beerenburg cola? Meer keuze heb je niet op stomme festivals!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:20 schreef Syrena het volgende:
[..]
Neuh http://www.dieetblog.com/word-je-echt-dik-van-bier-en-wijn/![]()
Ik heb nog maar 1 blikje rosébier
Oooh okee, niks gezegd dan, sorry!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:28 schreef j.t het volgende:
[..]
Hmm, ik ga toch drinken! Maar wat is dan de 'beste' keuze? Bier, rode wijn, witte wijn of beerenburg cola? Meer keuze heb je niet op stomme festivals!
Eenneh, Maria, ben nog niet klaar hoor met mijn lijstje, vind vooraf bedenken erg moeilijk, dus vul m iedere keer aan als ik weer wat op heb!
Ohja verven mag wel "als het maar weer wit is als je eruit gaat". En behangen kan niet. Of je moet een leuk bobbeltjespatroon willenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Je mag eigenlijk alleen in de latjes maar je kan gewoon in de muren boren
Je mag eigenlijk ook niet verven.
Ach jaaa
je kan toch ook pasta bestellen of een salade? of een pizza en dan maar een halve nemen, en eentje uitkiezen met veel groentequote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:26 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond eten bij het vriendje en kennelijk halen zijn ouders pizza![]()
Ten eerste geen zin in en ten tweede erg slecht natuurlijk
Maar hoe kan ik hier netjes onderuit komen.... en wat ga ik dan eten..
Nee kreeg net 5 minuten om te zeggen welke pizza ik wou....quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
je kan toch ook pasta bestellen of een salade? of een pizza en dan maar een halve nemen, en eentje uitkiezen met veel groente
of mag je niks kiezen?
Met bevrijdingsdag was er ook Jillz enzoquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:28 schreef j.t het volgende:
[..]
Hmm, ik ga toch drinken! Maar wat is dan de 'beste' keuze? Bier, rode wijn, witte wijn of beerenburg cola? Meer keuze heb je niet op stomme festivals!
Eenneh, Maria, ben nog niet klaar hoor met mijn lijstje, vind vooraf bedenken erg moeilijk, dus vul m iedere keer aan als ik weer wat op heb!
Nou als het voor 1 muntje te krijgen is, graag ( wat ik niet verwacht) Sowieso schrikbarend duur die festivals! Blikje (!!!) beerenburg cola, 2 muntjes en 1 muntje staat gelijk aan ¤2,25! Dus ¤4,50 voor een blikje(!!!) beerenburg cola!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:25 schreef neen het volgende:
[..]
Met bevrijdingsdag was er ook Jillz enzoik moet dit weekend weer werken dus kan helaas niet naar het stratenfestival
nou ja, volgend jaar wel weer ofzo.
Hoiquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:31 schreef j.t het volgende:
[..]
Nou als het voor 1 muntje te krijgen is, graag ( wat ik niet verwacht) Sowieso schrikbarend duur die festivals! Blikje (!!!) beerenburg cola, 2 muntjes en 1 muntje staat gelijk aan ¤2,25! Dus ¤4,50 voor een blikje(!!!) beerenburg cola!
Ik denk dat ik een ouwelullen-binnenzak-zilveren-drank-bewaar-ding meeneem vol met beerenburg
Hmm, ik zal eens op zoek gaan!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi
Even een vraagje: kun jij ook even een plaatje nemen? Want ik lees nogal makkelijk over mensen zonder plaatje heen. Weet niet of anderen dat ook hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |