Dan heb ik niets gezegd.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb nu een andere compu met een andere windows. De vorige deed gewoon wat ik wilde. Trouwens, ik wil vaker 'i dan í. Als ik een í wil, typ ik wel alt+161. ASCII FTW!!!
Oké, nooit gedacht. Ik 'moet' van hun stemmen opquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:33 schreef Chicolate het volgende:
Het is een eigenschap van een Nederlands toetsenbord. Als ik hem op Engels zet, maakt ie van 'em niet automatisch ém. Maar ik ben gewend aan die spatie extra. En in word doet ie het alleen als ik de ctrl indruk.
op de websites van de partijen kijken en zelf een beetje in de programma's kijken. wat vind je van de toon? wat zijn voor jou belangrijke issues en wat vinden ze daarvan? Op een website vaak staat meer onderbouwing voor een standpunt dan het standpunt dat alleen maar gegeven wordt buiten context.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:37 schreef Noukjee het volgende:
Ik heb 4 verschillende politieke testjes gedaan,
en 4 keer kwam er een andere partij uit,
PVV, CDA, VVD, D66
Wat moet ik nou
Het kan juist uit. Vroeger was dat niet. Doe je met alt +0233 etcquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je dat uit kunt zetten. Hoe zou je het anders voor elkaar moeten krijgen om íe te schrijven? Of é, è, ê, et cetera? Het is heel normaal dat je dan eerst een spatie moet doen, denk ik..
Lau, ik heb al bijna een heel boek uit in die twee nachten, dus dat werkt al niet. Sowieso lees ik altijd nog even een half uurtje, voor het slapen gaan. Maar ik heb vandaag geen cola gedronken, dus het zal vannacht vast beter gaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ik gebruik hem ook als creditcard tegenwoordig, denk dat het daar mee te maken heeft.quote:
vriendin van mij doet dat ook altijd met haar BIJ card, als we groeps-dingen doen (etentjes met 14 man, weekendjes weg, dit weekend in Londen alle etentjes samen en het hotel...etc. etc.) en dan betalen we haar later terug. zo spaart ze flink wat bij elkaar volgens mijquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik gebruik hem ook als creditcard tegenwoordig, denk dat het daar mee te maken heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
Waw, dan ben ik met mijn aanwezigheid alleen al altijd on topic!quote:
Goed zo! Positieve noot van de dag!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:32 schreef kwakz0r het volgende:
ik kom jullie even triomfantelijk meedelen dat ik me ernstig afvraag waar ik 130 gram pasta in vredesnaam zou laten, als ik zo keurig vol zit van 100 gram... volgende keer 90 proberen...![]()
nu snel boodschappen doen en dan weer aan het werk!
Hoe is het eigenlijk met dat andere huis waar je mee bezig was?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:12 schreef Syrena het volgende:
Roze keuken![]()
Ik wil de woonkamer doen, maar ben zo'n weegschaaltwijfelkont dat ik 't maar laat zoals het is
Supergoed!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:32 schreef kwakz0r het volgende:
ik kom jullie even triomfantelijk meedelen dat ik me ernstig afvraag waar ik 130 gram pasta in vredesnaam zou laten, als ik zo keurig vol zit van 100 gram... volgende keer 90 proberen...![]()
Dat dus!quote:
Jij hebt een goed humeur. Dit is een mooi moment om vrienden uit te nodigen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
DaD: het ziet er echt gezellig en 'eigen' uit al!Way to go Engeltaartjesmademoiselle!
Ik duim voor de toetsen die Razzt nakijkt!
[..]
Waw, dan ben ik met mijn aanwezigheid alleen al altijd on topic!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:32 schreef kwakz0r het volgende:
Gelukkig maar, want er komt er zo 1 langs!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:19 schreef neen het volgende:
[..]
Jij hebt een goed humeur. Dit is een mooi moment om vrienden uit te nodigen.
Aldus de sterren.
Vliesbehang. Zie de post boven jequote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:11 schreef loveli het volgende:
Toch nog een behangvraag. Er bestaat behangplak dat je op de muur doet ipv op het behang (is nog roze ook zodat je kunt zien waar je gesmeerd hebt). Werkt dat met gewoon papieren behang of heb je daar speciaal behang voor nodig?
Die is ook goedkoperquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:17 schreef loveli het volgende:
Oki, ik heb rollen uit de restantenbak (creme met roze bloemetjes en bijtjes), zal wel gewone behanglijm nodig hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |