Goed zo! Positieve noot van de dag!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:32 schreef kwakz0r het volgende:
ik kom jullie even triomfantelijk meedelen dat ik me ernstig afvraag waar ik 130 gram pasta in vredesnaam zou laten, als ik zo keurig vol zit van 100 gram... volgende keer 90 proberen...![]()
nu snel boodschappen doen en dan weer aan het werk!
Hoe is het eigenlijk met dat andere huis waar je mee bezig was?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:12 schreef Syrena het volgende:
Roze keuken![]()
Ik wil de woonkamer doen, maar ben zo'n weegschaaltwijfelkont dat ik 't maar laat zoals het is
Supergoed!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:32 schreef kwakz0r het volgende:
ik kom jullie even triomfantelijk meedelen dat ik me ernstig afvraag waar ik 130 gram pasta in vredesnaam zou laten, als ik zo keurig vol zit van 100 gram... volgende keer 90 proberen...![]()
Dat dus!quote:
Jij hebt een goed humeur. Dit is een mooi moment om vrienden uit te nodigen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
DaD: het ziet er echt gezellig en 'eigen' uit al!Way to go Engeltaartjesmademoiselle!
Ik duim voor de toetsen die Razzt nakijkt!
[..]
Waw, dan ben ik met mijn aanwezigheid alleen al altijd on topic!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:32 schreef kwakz0r het volgende:
Gelukkig maar, want er komt er zo 1 langs!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:19 schreef neen het volgende:
[..]
Jij hebt een goed humeur. Dit is een mooi moment om vrienden uit te nodigen.
Aldus de sterren.
Vliesbehang. Zie de post boven jequote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:11 schreef loveli het volgende:
Toch nog een behangvraag. Er bestaat behangplak dat je op de muur doet ipv op het behang (is nog roze ook zodat je kunt zien waar je gesmeerd hebt). Werkt dat met gewoon papieren behang of heb je daar speciaal behang voor nodig?
Die is ook goedkoperquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:17 schreef loveli het volgende:
Oki, ik heb rollen uit de restantenbak (creme met roze bloemetjes en bijtjes), zal wel gewone behanglijm nodig hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |