Ik ben te braaf denk ikquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Dan kan je zien hoe makkelijk het is om op een stoel in de bus te doen wat je wilt...
Feyenoord ookquote:
Deal!! 1 dag of weekend?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga afspreken met jullie volgend jaar...
Yeps, ze hebben ook een speciale “sfeercommissie”quote:
Die moet je gewoon voortijdig verwijderen...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben te braaf denk ikLijkt me dat je staand op een stoel in een touringcar je je hoofd stoot tegen de bagagevakken
Ik moet toegeven dat ze het wel geprobeerd hebben, maar ik vind het daar altijd wat simpel.quote:Feyenoord ook
Dat verklaard het, die zitten er bij mij altijd gewoon inquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die moet je gewoon voortijdig verwijderen...
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet weetquote:Ik moet toegeven dat ze het wel geprobeerd hebben, maar ik vind het daar altijd wat simpel.
En dit keer niet eens omdat het die club is...
quote:
Die hadden we ook bij Ajax, maar dat boterde niet zo met het bestuur van Ajax.quote:Yeps, ze hebben ook een speciale “sfeercommissie”
Ik heb niks met auto's, wel met vrouwen en voetbal.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nu nog iets over auto's posten mensen.
Vrouwen en voetbal heb ik al voorbij zien komen.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nu nog iets over auto's posten mensen.
Vrouwen en voetbal heb ik al voorbij zien komen.
Sodeju, dat is gewoon eng.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:57 schreef Whiteguy het volgende:
Supporters kijken:
http://www.dumpert.nl/med(...)ynchroon_dansen.html
dit blijft cool
Vooruit dan maar, ik post de klassieker wel.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laten we eerst het programma volgend jaar even afwachten.
Maar je mag me er aan herinneren dan...
[..]
De sfeercommissie kan volgens mij wel goed met het bestuur, in ieder geval met de stadionmanager, die is ook voormalig vak-p lid. Vorig jaar heeft het bestuur nog een geldbedrag aan de sfeercommissie geschonken.quote:Die hadden we ook bij Ajax, maar dat boterde niet zo met het bestuur van Ajax.
Nu wordt het door de jonkies van het sfeervak uitgedacht en dan met vrijwilligers voorbereid.
Hoewel niet door iedereen gewaardeerd, vond ik deze ook wel aardig tegen feyenoord een jaar of 10 geleden.
[ afbeelding ]
Dit is de megavlag (80 x 40 meter) die Willibrod Frequin destijds over het huis van Gretha Duisenberg had laten gooien en die we via via hadden weten te bemachtigen.
Ik zet 27 t/m 29 mei 2011 ook alvast in de agenda...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zal ik doen. Ik zet het alvast in mn agenda
Een heel weekend gaat waarschijnlijk bij ons niet lukken. Twan kan wel een weekendje naar zn vader maar mn ouders willen niet een heel weekend oppassen. Misschien kunnen we tegen die tijd de ouders van Peace eens charteren... die wonen alleen 2,5 uur bij ons vandaan.
Volgend jaar is Pinksteren op 12 en 13 juni, misschien is het dan wel weer met Pinksteren...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zet 27 t/m 29 mei 2011 ook alvast in de agenda...
Hmmm, Google geeft verschillende data door voor Pinkpop 2011.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgend jaar is Pinksteren op 12 en 13 juni, misschien is het dan wel weer met Pinksteren...
Dat is zo vetquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:26 schreef MadMaster het volgende:
Gogol Bordello zie ik op 2 (Paradiso) en 9 juni (voorprogramma RATM) gelukkig wel live...
2 Juni is het het verjaardagscadeautje voor m'n neefje die vorige week 11 jaar is geworden.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
2 Juni is het het verjaardagscadeautje voor m'n neefje die vorige week 11 jaar is geworden.
Hij kent Paradiso alleen nog maar van 'De Band Krijgt Kinderen' en hij wilde eens mee naar een rock concert. Gogol Bordello leek me daarom wel wat...
Ik heb hem vorige week z'n kaartje gegeven en er bij gezegd dat hij ook 2 biertjes er bij zal krijgen.
Hij keek me vragend aan en zei: 'Maar ik mag toch nog helemaal geen bier?'
Ik daarop: 'Die zijn ook alleen bedoeld om mee te gooien'...
Toen zag 'ie het helemaal al wel zitten...
Ik neem aan dat jij de vetgedrukte leuk vindt... Pixies niet?? Ik ga zondag helemaal meemaken, in de regen...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:12 schreef Nembrionic het volgende:
VRIJDAG 28 MEI / FRIDAY MAY 28
Converse-stage
16.00-16.45 SUNGRAZER
18.00-19.00 THE BLACK BOX REVELATION
20.00-21.00 GOSSIP
3FM-stage
16.00-17.00 THE OPPOSITES
18.00-19.00 THE TEMPER TRAP
20.00-21.00 PAOLO NUTINI
Mainstage
15.00-16.00 EPICA
17.00-18.00 KASABIAN
19.00-20.00 MOTÖRHEAD
21.00-22.30 RAMMSTEIN
Die wil ik wel zien alhoewel ik Rammstein enThe Gossip zelf op Werchter ga zien.
Sommigen heb ik al gezien en wil ik graag nog eens zien.
ZATERDAG 29 MEI / SATURDAY MAY 29
Converse-stage
14.00-14.50 EVERYTHING EVERYTHING
15.35-16.30 KITTY, DAISY & LEWIS (gezien maar verveeld na 3 nummers)
17.30-18.30 CARO EMERALD
19.30-20.30 2 MANY DJS
3FM-stage
14.00-14.50 RYAN SHAW
15.35-16.30 DESTINE
17.30-18.30 BIFFY CLYRO
19.30-20.30 JOHN MAYER
Mainstage
13.00-14.00 MOKE & METROPOLE ORKEST
14.50-15.35 C-MON & KYPSKI
16.30-17.30 MANDO DIAO
18.30-19.30 EDITORS
20.30-22.30 GREEN DAY
Gekke tijd voor 2 Many DJs. Zo vroeg. Green Day ga ik ook op Werchter zien.
En dan de leukste dag waar ik helemaal NIETS van mee ga krijgen:
ZONDAG 30 MEI / SUNDAY MAY 30
Converse-stage
12.45-13.25 DEWOLFF
14.20-15.15 GENERAL FIASCO
16.15-17.15 YEASAYER
18.15-19.15 FLORENCE + THE MACHINE
20.15-21.15 GOGOL BORDELLO
3FM-stage
12.45-13.25 JON ALLEN
14.20-15.15 KATE NASH
16.15-17.15 SLASH
18.15-19.15 MIKA
20.15-21.15 P!NK
Mainstage
12.00-12.45 THE MACCABEES
13.25-14.20 DANKO JONES
15.15-16.15 SKUNK ANANSIE
17.15-18.15 TRIGGERFINGER
19.15-20.15 PIXIES
21.15-22.30 THE PRODIGY
Ik zal zondag wel horen/zien wanneer het volgend jaar isquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, Google geeft verschillende data door voor Pinkpop 2011.
We hebben het er t.z.t. nog wel over...
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:34 schreef Diaan73 het volgende:
Ik neem aan dat jij de vetgedrukte leuk vindt...
Pixies ken ik eigenlijk helemaal niet zo erg. Mijn broer luisterde het vroeger maar in die tijd vond ik dat soort muziek(net als Nirvana e.d.) eigenlijk helemaal niets. Dat kwam pas een paar jaar later.quote:Pixies niet?? Ik ga zondag helemaal meemaken, in de regen...
Ik ga op het balkon proberen een zitplekje te bemachtigen, dus dan zit 'ie wel veilig.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]![]()
Ik ben benieuwd. Is 'ie een beetje stevig? Want het kan er soms ruig aan toegaan vooraan
Wel een vet eerste concert denk ik. Er gebeurd van alles.
Hoe oud is 'ie dan? Ik was 11 toen mijn moeder me meenam naar Torhout-Werchter(alleen Werchter eigenlijk) en dat is echt een toffe herinnering want je weet niet wat je meemaakt als kindquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zal zondag wel horen/zien wanneer het volgend jaar is![]()
Cool cadeau voor je neefje trouwens. Ik hoop dat Twan volgend jaar of het jaar erop ook een keertje meewil naar PP.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga op het balkon proberen een zitplekje te bemachtigen, dus dan zit 'ie wel veilig.
Het is maar een iel mannetje...
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:59 schreef MadMaster het volgende:
Ik was een jaar of 13, lummelde in die tijd na schooltijd vaak rond op het Leidseplein en in de daaraan gelegen voormalige gevangenis. Daar hadden ze in de cellen allerlei werk-/oefenruimtes voor bandjes en kunstenaars ingericht, op de luchtplaats hadden ze een podium geplaatst voor iedereen die er wilde spelen met een terrasje er bij en in één van de grotere ruimtes had je een Surinaams collectief zitten, 'Blacka Rutu'. Grote zwarte mannen met dreadlocks die zich een ongeluk blowde, prachtig om te zien...
Naast de voormalige gevangenis lag Paradiso en doordat we daar veel rondhingen kenden we de portiers.
Die lieten ons, als het niet echt vol was, na een tijdje vaak voor niets naar binnen en zo heb ik allerlei bands kunnen zien die ik anders nooit gezien zou hebben. O.a. het eerste Nederlandse concert van U2 voor een half leeg Paradiso, Motorhead met veel Hells Angels, Nina Hagen met haar vreemde uiterlijk en gekrijs, Sex Pistols die binnen een kwartier al weer vertrokken, etc. etc.
Het klinkt misschien sentimenteel (if so, sorry 'bout that...), maar ik denk dat ik mede door die ervaringen geworden ben wie ik nu ben. De liefde voor de muziek en concerten heb ik er sowieso aan over gehouden...
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:36 schreef Nembrionic het volgende:
![]()
[..]
[..]
Pixies ken ik eigenlijk helemaal niet zo erg. Mijn broer luisterde het vroeger maar in die tijd vond ik dat soort muziek(net als Nirvana e.d.) eigenlijk helemaal niets. Dat kwam pas een paar jaar later.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:10 schreef TradeMarkie het volgende:
@ MM, het is wel een 'opa verteld' verhaal, maar wel een hele mooie natuurlijk
Ik had me bij voorbaat al verontschuldigd...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:10 schreef TradeMarkie het volgende:
@ MM, het is wel een 'opa verteld' verhaal, maar wel een hele mooie natuurlijk
Dat ligt er maar aan hoe je dat bedoelt...quote:
Neuh, pen en papier niet nodig, ik leg het hierbij digitaal voor eeuwig vastquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:40 schreef Etcetera het volgende:
Pen en papier gereed? Noteert u maar: Etcetera Soempie-actie +1
Oftewel: bij gebrek aan een goed liedje ga je over een op gimmick.quote:Volgens de Songfestivalkenner lag het stranden van Sieneke mede aan het draaiorgel. "Die gimmick werkte onvoldoende."
Sieneke stond met een nepdraaiorgel op het podium, met twee mimespelers. "Je hoopt dat je een grotere kans maakt doordat je iets afwijkends doet", verdedigt Tros-presentator Daniël Dekker de draaiorgelact.
Oftewel: wij hadden geen echt liedje (DUUUH!)quote:Echte liedjes
"Het is nu bewezen dat het dus niet altijd zo hoeft te zijn." Maas merkt dat de muzikaliteit weer belangrijker wordt. "Het is weer een Songfestival geworden, met echte liedjes."
Nee vind je het gek? Je moet toch wel HEEL dom zijn wil je je nu nog aan het Songfestival wagenquote:De kans dat Nederland volgend jaar een Volendamse act naar het Songfestival stuurt, is klein. Zowel Nick & Simon als Jan Smit en de 3JS bedankten dit jaar voor het liedjesfestijn.
Hmm dat moet wel na te gaan zijn. Denk ik. Als je alle SC topics kunt binnenhalen, met een scriptje de soempie-acties filtert, dan even optellen en klaar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, pen en papier niet nodig, ik leg het hierbij digitaal voor eeuwig vast![]()
hoeveel Soempie-acties zouden er inmiddels zijn gemaakt?
Ik heb het net ook gelezenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAAHHAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Cornald Maas beweert dat het megafalen van Sieneke onder andere ligt aan een nepdraaiorgel
[..]
Oftewel: bij gebrek aan een goed liedje ga je over een op gimmick.
Daarna:
[..]
Oftewel: wij hadden geen echt liedje (DUUUH!)
En:
[..]
Nee vind je het gek? Je moet toch wel HEEL dom zijn wil je je nu nog aan het Songfestival wagen
http://www.nu.nl/achterkl(...)eke-werkte-niet.html
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:40 schreef Etcetera het volgende:
Wij werken op stage met toegangspasjes. Onhandig, lastig, maar goed, het moet. Ik moest even naar de wc, pasje mee, leg ik op de wc-rol-houder (is zo'n kastje). Ik spoel door, wil het pasje pakken, laat het glippen en het ding valt in de wc-pot
Conclusie: plastic pasjes spoelen niet zomaar doorgelukkig maar, hoe leg je zoiets uit: ehm... ik heb mijn pasje doorgespoeld klinkt nogal raar
![]()
Ik weet niet hoe jij denkt dat ik een wc gebruik, maar zo zag het er echt niet uit hoorquote:
Ach, voor types a la Sieneke is een prima podium om van je te laten horen, gevestigde namen zullen zich er niet meer tonen...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:41 schreef Nembrionic het volgende:
Nee vind je het gek? Je moet toch wel HEEL dom zijn wil je je nu nog aan het Songfestival wagen
http://www.nu.nl/achterkl(...)eke-werkte-niet.html
Je pasje zal er toch niet spontaan uitgesprongen zijn?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij denkt dat ik een wc gebruik, maar zo zag het er echt niet uit hoor
Dan had hij zich ook wel even mogen afdrogenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je pasje zal er toch niet spontaan uitgesprongen zijn?
Dat bedoel ik. Alle goeie wagen zich er terecht niet aan. Dan krijg je dus no-names die worden blootgesteld aan dit soort experimenten van patjepeeers.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:48 schreef MadMaster het volgende:
Ach, voor types a la Sieneke is een prima podium om van je te laten horen, gevestigde namen zullen zich er niet meer tonen...
Dat gaat 'm niet worden neequote:Hoorde gisteren iemand over een combi Tiësto/Willeke Alberti.
Lijkt me op zich wel wat, maar ik denk niet dat die zich laten strikken...
Dan heb je bij de afbeelding behorende lucht er ook meteen bij.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:56 schreef Nembrionic het volgende:
Wij noemen dat gewoon een oud hollands broodje ei.
Eén voordeel. PS kan wel vast weer wennen aan het leven in Amsterdam.quote:
had het kunnen zijn ja, ik probeer het broodje van de plaatselijke Italiaan te reproduceren. Ik kom in de buurt maar ben er nog niet helemaal.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:56 schreef Nembrionic het volgende:
Wij noemen dat gewoon een oud hollands broodje ei.
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:01 schreef lubje25 het volgende:
[..]
had het kunnen zijn ja, ik probeer het broodje van de plaatselijke Itiliaan te reproduceren. Ik kom in de buurt maar ben er nog niet helemaal.
Ofylesquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hmm dat moet wel na te gaan zijn. Denk ik. Als je alle SC topics kunt binnenhalen, met een scriptje de soempie-acties filtert, dan even optellen en klaar.
Ik kan dat alleen niet scriptenDus nee, ik begin er niet aan
Geen commentaar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:06 schreef MadMaster het volgende:
Die SC gisterenavond heeft mijn ranking in de Top 500 wel behoorlijk opgekrikt.
Nog eventjes en ik ga over MaJo heen...![]()
Het plaatsen van een jank smiley duurt natuurlijk niet echt lang.quote:Tijdens die SC gisteren is er een nieuw record gevestigd:
Het snelst lopende topic op Fok! ooit: 4 minuten en 2 seconden duurde het voordat het topic vol was.
Was tijdens de bekendmaking van de uitslag...
En terecht...quote:
Dat viel wel mee, er waren wel degelijke goed teksten.quote:Het plaatsen van een jank smiley duurt natuurlijk niet echt lang.
Dan gaat het wel hard.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:12 schreef MadMaster het volgende:
Dat viel wel mee, er waren wel degelijke goed teksten.
Maar ik geloof dat er zo'n 100 personen aan mee deden...
De volledige stand t/m heden:quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:14 schreef Etcetera het volgende:
Dus het topic record staat op naam van ESF? Ik weet niet of ik moetof moet
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:33 schreef Arcee het volgende:
01 4:02 [LIVE #17] Arghhhhhhhhhh!
02 4:18 [SBS6]Wegmisbr+Undercover in NL[maagdendokter] -21maart -#18
03 4:33 [LIVE #7] Nog eentje en dan Sieneke!
04 4:44 [SBS6]Wegmisbr+Undercover in NL[maagdendokter] -21maart -#14
05 4:46 Live Eredivisieverslagen #128 BOERUH! BOERUH! BOERUH!
06 4:47 [SR @3FM #994] VOL!
07 4:52 [Finale] Italie - Frankrijk #7 zonder Zidane de stier
08 4:56 Live Eredivisieverslagen #133 SUPERZONDAG!!!
09 4:59 [SR @ 3FM #995] Nog FF!!!
10 5:03 [SR @ 3FM #993] hakkuhhhh !!!
Snelste FOK!topics ooit met vanavond een nieuwe nummer 1 uit ESF.
Net als gisterenavond verwacht ik niet veel van het WK wat NL betreft.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:17 schreef Etcetera het volgende:
Met een beetje mazzel verandert er weer wat met het WK
Idem.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net als gisterenavond verwacht ik niet veel van het WK wat NL betreft.
Ik hoop voor de gelovigen onder ons dat ik ongelijk heb, maar ik heb zo'n voorgevoel...
En Rome was niet in 1 dag nagebouwd.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden...
Na 3 keer lezen zag ik hem pas.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En Rome was niet in 1 dag nagebouwd.
Waar gaat het dan over dat het zo snel loopt?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Idem.
Het volgende record zal wel tijdens de komende SR gebroken gaan worden.
Muziek die gedraaid wordt, dingen die gebeuren rond het huis, dingen die gebeuren in het huis, requests die zijn aangevraagd en die zijn gehoord en zo ongeveer alles wat er nog meer gebeurd tijdens SRquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar gaat het dan over dat het zo snel loopt?
Ik heb al meerdere pogingen gedaanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En Rome was niet in 1 dag nagebouwd.
Een paar uur tijdens Serious Request. En niet eens de finale zo te zien.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar gaat het dan over dat het zo snel loopt?
O ja, SHE...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:34 schreef Etcetera het volgende:
SHEEn toen kwam er een rel over het een of ander en toen wilde ze niet meer poseren. Lekkere rel is dat geweest
Veel oude bekenden tegen gekomen.quote:
Ik zou de fotos gaan nabewerken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, SHE...
Ik zat toen in het buitenland en heb het pas acteraf gehoord.
Had wel een leuke reportage kunnen worden, had Nem er niet iets mee te maken als fotograaf?...
Gezellig!! Dat was laat of vroeg, het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Veel oude bekenden tegen gekomen.![]()
En ik geloof dat het 0400 uur was toen ik maar eens naar bed ging.
Eerste biertje ging er om 1500 in. Om 0400 stoppen is dus best wel vroeg bedenk ik me nu.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gezellig!! Dat was laat of vroeg, het is maar hoe je het bekijkt.
Nou dat is 13 uur lang.... vind ik best lang...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eerste biertje ging er om 1500 in. Om 0400 stoppen is dus best wel vroeg bedenk ik me nu.
Maar, maar........ Ik heb het champagne ontbijt gemist.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou dat is 13 uur lang.... vind ik best lang...
Dan ben je inderdaad te vroeg naar huis gegaan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar, maar........ Ik heb het champagne ontbijt gemist.
Ja, seriesquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Serious?
Was een shot in the dark van me...
I know.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan ben je inderdaad te vroeg naar huis gegaan.
Zoals ik al zei, ik zat toen in het buitenland vanwege een vakantie en heb het pas later gehoord/gelezen, toen het al afgeblazen was. Wist het dus niet, maar ik zag wel een mogelijke link tussen jou vanwege je werk in combi met Fok! en de shoot...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, series
Niet echt want dat heb ik hier gepost
Ohquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik zat toen in het buitenland vanwege een vakantie en heb het pas later gehoord/gelezen, toen het al afgeblazen was. Wist het dus niet, maar ik zag wel een mogelijke link tussen jou vanwege je werk in combi met Fok! en de shoot...
Ja erg he? Ik ben uiteindelijk gestopt met het volgen ervanquote:Zit net de hele beerput van toen weer even te lezen.
Men, wat een drama, Hoezee voor Danny *O* vanaf pagina 4/post 200 zo ongeveer...
Jij hebt niets beters te doen vanmiddag??quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik zat toen in het buitenland vanwege een vakantie en heb het pas later gehoord/gelezen, toen het al afgeblazen was. Wist het dus niet, maar ik zag wel een mogelijke link tussen jou vanwege je werk in combi met Fok! en de shoot...
Zit net de hele beerput van toen weer even te lezen.
Men, wat een drama, Hoezee voor Danny *O* vanaf pagina 4/post 200 zo ongeveer...
Om eerlijk te zijn, nee, vandaag niet echt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij hebt niets beters te doen vanmiddag??
Allemaal de laptop mee naar de BBQ meet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:29 schreef iamredleader het volgende:
Over dat snelste topic: we kunnen ook de AKQSC mobiliseren met de AKQ samen, en een datum+topic afspreken om heel snel vol te baggeren
Gepland was zondag 18 juliquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:36 schreef MadMaster het volgende:
Allemaal de laptop mee naar de BBQ meet.
Wanneer was die ook al weer nu?
Dat is af en toe ook wel lekker!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, nee, vandaag niet echt.
Er is vandaag een grote release op de systemen waarmee ik van doen heb en dus kan ik weinig doen vandaag, behalve mailbox opruimen, mail opstellen/beantwoorden, telefoontjes plegen en hier en daar wat met collega's overleggen.
Maandag is het weer maandafsluiting e.d. en dan zal het ongetwijfeld weer anders zijn...
Ik heb hem in mn agenda gezet... thuis nog even op de kalender. Volgens mij heeft Peace 17 juli een pokeravond gepland... maar eens kijken hoe hij zich dan die zondag voelt en fit genoeg is om te gaan.quote:
Om eerlijk te zijn, ik verveel me, buiten de tijd te vullen door hier dit topic vol te baggerenquote:
Is er een aanvangtijd bekend?quote:
Ik zou daar ook gek van worden. Bij ons is het momenteel ook wat rustiger... daarom ook minder zin om te gaan werken en als je er bent, doe je ook nog minder. Volgende week wel een drukke en korte weekquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik verveel me, buiten de tijd te vullen door hier dit topic vol te baggeren, te pletter als ik niet iets concreets om handen heb. Een paar dagen zoals nu en ik word gek...
Wat ik heb begrepen wordt het wel eens verschoven omdat Pinksteren soms nogal vroeg valt. En dit jaar was het in verband met de aswolk las ik ergens maar ik weet niet wat daarvan waar isquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:53 schreef Cobra4 het volgende:
Nu mis ik wel vaker nieuwe info. Maar euh... is Pinkpop niet meer met pinksteren dan?
Etcetera zegt het deels juist, maar van de aswolk was nog niets bekend toen Pinkpop 2020 gepland werd.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:53 schreef Cobra4 het volgende:
Nu mis ik wel vaker nieuwe info. Maar euh... is Pinkpop niet meer met pinksteren dan?
Dat dus....quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Etcetera zegt het deels juist, maar van de aswolk was nog niets bekend toen Pinkpop 2020 gepland werd.
Heeft te maken met de komst van grote namen uit de USA tijdens het zomerseizoen naar Europa.
Pinkpop viel vaak te vroeg daarvoor, waardoor ze niet de bands konden krijgen die later wel naar Europa kwamen voor Werchter, Rock Am Ring e.d.
Logistieke kwestie dus, al weer een jaar of 2 of 3...
Was dat voor of na je het als artikel in de krant hebt gezet?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:05 schreef Etcetera het volgende:
Dat van de aswolk leek mee ook vrij stug hoor
Nou er was wel sprake van angst dat door die aswolk alsnog een aantal bands niet konden komen...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:05 schreef Etcetera het volgende:
Dat van de aswolk leek mee ook vrij stug hoor
Je weet toch dat ik niet over de krant gaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Was dat voor of na je het als artikel in de krant hebt gezet?
Dat welquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou er was wel sprake van angst dat door die aswolk alsnog een aantal bands niet konden komen...
Nee, dat zou ook niet logisch zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik niet over de krant ga
[..]
Dat welmaar omdat zo'n festival maanden vantevoren wordt geregeld, kan ik me niet voorstellen dat ze toen al besloten hebben om vanwege de aswolk alles een week op te schuiven
Ik blijf hopen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik niet over de krant ga
Dat vind ik lief van je, zou hier best wel willen werkenquote:
Dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat vind ik lief van je, zou hier best wel willen werken
Ik kan er niks aan doen, maar ik zie prompt een variant voor me met 'wordt hard van Sieneke'quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, maar ik zie prompt een variant voor me met 'wordt hard van Sieneke'
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:19 schreef Diaan73 het volgende:
Vanavond de laatste aflevering van Lost...
Tuurlijk niet, om dat af te dekken hebben ze nu Pink als één van de hoofdacts geboekt...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:08 schreef Cobra4 het volgende:
Gaan ze nu wel de naam van het popfestival veranderen naar: "WanneerhetgoeduitkomtPop" ?
ze kijkt zo liefquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, maar ik zie prompt een variant voor me met 'wordt hard van Sieneke'
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, om dat af te dekken hebben ze nu Pink als één van de hoofdacts geboekt...
Gelukkig een te druk weekend voor de boeg om te rouwen... komt wel goed. Wij zijn nu aan de Stargate Universe serie begonnen.. deels ter vervanging van Lost.quote:
Dan hebben de heren politici toch echt een andere smaak als ik.quote:
Good luck!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ahhh ik ben zo klaar voor mijn sport studies tentamen! wish me luck
Gewoon online blijven en de antwoorden aan de SC vragen!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wist luk toe PSquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb de "fout" gemaakt toch maar weer met seizoen 1 van NCIS te beginnen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gelukkig een te druk weekend voor de boeg om te rouwen... komt wel goed. Wij zijn nu aan de Stargate Universe serie begonnen.. deels ter vervanging van Lost.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb de "fout" gemaakt toch maar weer met seizoen 1 van NCIS te beginnen.
Peace wilde weer met seizoen 1 van Lost beginnen, maar dat lijkt me niet leuk als je alle antwoorden al weet. * Wishfull thinking. Ik ben echt benieuw hoeveel antwoorden we vanavond krijgen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb de "fout" gemaakt toch maar weer met seizoen 1 van NCIS te beginnen.
Ik weet het, maar voor ik die compleet heb kan ik de andere 6 weer even kijken.quote:
Prettig weekend/Pinkpop!!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peace wilde weer met seizoen 1 van Lost beginnen, maar dat lijkt me niet leuk als je alle antwoorden al weet. * Wishfull thinking. Ik ben echt benieuw hoeveel antwoorden we vanavond krijgen.
Maar voor nu, ga ik afsluiten en naar "huis" lees: mn ouders kinderen ophalen!!![]()
Zal vast een grote schok zijn voor de fans van Wouter Bos.quote:
Aangezien Sjek de speech voor JPB niet meer kan schrijven doe ik het maar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:52 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben benieuwd hoe De Heren en Dames van de Politiek hier op gaan reageren
Ja dat zou leuk zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aangezien Sjek de speech voor JPB niet meer kan schrijven doe ik het maar.
"Dames en Heren. Wederom is er aangetoond dat de PvdA geen deel meer mag uitnemen van een toekomstig kabinet. Ik beloof u plechtig dat wij al de verloren miljarden zullen verhalen op de kas van de partij van de veroorzaker van dit geheel, is het nodig zijn naam nog eens te noenen, ja wel: Wouter Bos"
Ik heb m al gezienquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:19 schreef Diaan73 het volgende:
Vanavond de laatste aflevering van Lost...
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mn tentamen ging goed!! En een A terug gekregen voor de paper over open beenbreuken! Topdag, nu al
da's wel zo'n baggerfilm (alle PotC films)quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:24 schreef iamredleader het volgende:
Aha: Pirates of the Caribbean - Dead mans chest
10:50 op 3 juniquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
goedzo!
Wanneer land je eigenlijk op Schiphol?
Scripten? Hoezo? Google is er toch?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hmm dat moet wel na te gaan zijn. Denk ik. Als je alle SC topics kunt binnenhalen, met een scriptje de soempie-acties filtert, dan even optellen en klaar.
Ik kan dat alleen niet scriptenDus nee, ik begin er niet aan
The IT Crowd seizoen 4
Tijd dat de VVD die Fred Teeven er uit werkt op een of andere manier. Dit idee en het vorige kwamen beide van Teeven af. Dat de opvatting dan gelijk aan de hele VVD wordt toegedicht kan wijzen op een voorkeur van de schrijvende journalist overigensquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:05 schreef Etcetera het volgende:
VVD is echt fijn bezigVVD wil recht op advocaat inperken
Vasthouden en als de economische crisis weer voorbij is pas verkopen, dan zou het kunnen. Of eerst ABN een paar jaar winst laten draaien en die winst naar de schatkist brengen, dan hoeft de opbrengst feitelijk ook niet meer zo hoog te zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:42 schreef Cobra4 het volgende:
Wat een verrassing.![]()
http://www.nu.nl/economie(...)eun-abn-onzeker.html
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Scripten? Hoezo? Google is er toch?
Teeven zou niet misstaan bij Geert of Rita. Alledrie hardliners zonder enig normbesef en gezond verstand.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tijd dat de VVD die Fred Teeven er uit werkt op een of andere manier. Dit idee en het vorige kwamen beide van Teeven af. Dat de opvatting dan gelijk aan de hele VVD wordt toegedicht kan wijzen op een voorkeur van de schrijvende journalist overigens
Bedank Wouter Bos maar...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:42 schreef Cobra4 het volgende:
Wat een verrassing.![]()
http://www.nu.nl/economie(...)eun-abn-onzeker.html
Teeven zat niet bij de LPF, maar bij Leefbaar Nederland waar hij Fortuyn opvolgde die de LPF begonquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Teeven zou niet misstaan bij Geert of Rita. Alledrie hardliners zonder enig normbesef en gezond verstand.
Dat Teeven in het verleden bij de LPF zat maakt de zaak nog erger.
Overigens mag Van Baalen ook de VVD uitgetrapt worden, weer een man met een dubbele agenda.
Sorry.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Teeven zat niet bij de LPF, maar bij Leefbaar Nederland waar hij Fortuyn opvolgde die de LPF begon
Waarom niet de stekker eruit rukken?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja dat zou leuk zijn
Willem II krijgt huurverlaging van 2 punt nog wat miljoen
Sowieso mogen er in Brabant wel een aantal clubs verdwijnen. Elke 15 kilometer heb je een BVO (Betaald Voetbal Organisatie) zo'n beetje.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waarom niet de stekker eruit rukken?
Willem II toont gelijkenissen met Ariël Sharon: beiden zijn formeel dood, maar de beademing houdt beiden in leven.
Donderdagochtend aankomst, met een jetlag van hier tot New Yorkquote:
Ach, mindless vrijdagavond-entertainmentquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's wel zo'n baggerfilm (alle PotC films)
Zeg het even als je antwoord gaat geven PS:quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:51 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
PS was de laatste aflevering van Lost goed??
Ik wil geen inhoud weten hoor...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zeg het even als je antwoord gaat geven PS:
[ afbeelding ]
LA LA LA LA LA IK HOOR NIKS (!)
Inderdaadquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Donderdagochtend aankomst, met een jetlag van hier tot New York
Maar hartstikke leuk, hoop dat we tijd hebben om af te spreken
Ik heb het een dag na de uitzending online teruggekeken, en de laatse 45 minuten de volgende dag. Heb ook meteen alle specials gedaan haha. Als je het gezien hebt wil ik best commentaar gevenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Slim van je.... het is al bijna een uur bezig, nu even reclame.
Hoe lang duurt deze aflevering eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb het een dag na de uitzending online teruggekeken, en de laatse 45 minuten de volgende dag. Heb ook meteen alle specials gedaan haha. Als je het gezien hebt wil ik best commentaar geven
Goeie vraag... volgens mij een uur en ongeveer veertig minutenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe lang duurt deze aflevering eigenlijk?
Best wel, en had vandaag gewoon een lange zware dagquote:
Okay... dan duurt het niet zo lang meer...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Goeie vraag... volgens mij een uur en ongeveer veertig minuten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:43 schreef Diaan73 het volgende:
En toen was het afgelopen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]True... maar toch....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyway tijd om te gaan slapen!! We moeten morgenvroeg om half 9 op voetbalveld zijn...Make love, not war ☮
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanavond weer een goede film gezien waar ik eigenlijk gewoon niets om geefLeuke film he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Altijd leuk om te lezen die posts over je passie(denk ik dan) kokenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:59 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, vandaag enkele voorbereidingen getroffen voor zondag. De caramel (heb ik niet gedaan) is gemaakt voor de tarte tatin met peer. Het stoofvlees is gestoof en mag nu 2 dagen lekker op smaak komen. De bouillon voor de Indiase kruidenbouillon staat te trekken.
Vandaag 6 kilo rundvlees gekocht, 20 kilo aardappelen(voor de patat).
Borden, bestek etc is geregeld en moet morgen opgehaald worden.
Ook moeten we morgen naar de groothandel om alle groenten en overige dingen in te kopen.
We hadden officieel plaats voor 26 personen, en al die plekken zijn gevuld. Uiteindelijk zal ik dus voor zo'n 30-32 man iets warms moeten maken.
26 bouillonnetjes met daarin gegrilde groenten en gegrilde gamba's
26 plakken pate
Voor 26 man kabeljauw/stoofvlees + groenten
Het toetje en de kaasplank doet iemand anders.
Iemand anders maakt voor 26 man handgemaakte patat. En dan hebben we nog de binnenlopers die misschien wat willen mee-eten
Ik ben benieuwd. Voorlopig liggen we goed op schema.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Leuke film he?Nou, ik vond de film dus helemaal niet zo tof. Ik miste het grote einddoel gedurende het meerendeel van de film, waardoor ik sneller iets denk als "Ja, nou en?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
yep, werk niet meer in de kroeg. Het seizoen is weer begonnen dus weer fulltime in het restaurant.quote:
dus je bent nu vroeger klaar?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:13 schreef lubje25 het volgende:
[..]
yep, werk niet meer in de kroeg. Het seizoen is weer begonnen dus weer fulltime in het restaurant.
In de kroeg begon ik om 19:00 uur tot 03:00 uur. Nu begin ik om een uur of 16:00 a 17:00. De kroeg is tot 02:00 open schoonmaken = 03:00 uur ongeveer.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar je begin je nu ook vroeger?
Dubbel gevoel zeker?quote:
Nu al?quote:
Kleine passie jaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:24 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Altijd leuk om te lezen die posts over je passie(denk ik dan) koken
Of Rotterdamquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eén voordeel. PS kan wel vast weer wennen aan het leven in Amsterdam.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of Rotterdam
http://www.nu.nl/binnenla(...)ebied-rotterdam.html
Whisky is daar maar heel klein, meer jenevers en likeuren idd., maar wat ze maken is wel goed spul.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben wel benieuwd hoe "whisky"het daar is. Ze doen toch vooral likeurtjes?
Ik heb wel een fles Zuidam staan en vind het denk ik wel de beste Nederlandse Whisky.
Veel plezier daar
Veel proef plezier.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:46 schreef MadMaster het volgende:
Morgen, zo maar eens beginnen met drank door met de whisky vereniging te vertrekken naar de Zuidam Distileerderij in Baarle Hertog waar we vanmiddag een whisky proeverij hebben.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:43 schreef Diaan73 het volgende:
En toen was het afgelopen....Idem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Lekker.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bami met een gebakken ei (denk ik)
Yep, doe mij maar een bord vol.quote:
Ouwe zooi opmaken vind ik ook altijd leukquote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kleine passie ja
En dit vind ik juist zo leuk omdat het helemaal nieuw is. Het is een flinke uitdaging. Het zijn wel veel bekenden, maar ze betalen wel. Gelukkig zijn we met z'n 4-en
Het leuke is dat de kroeg waar we het doen zelf ook enthousiast is en een aantal bieren opgezocht heeft uit oude voorraad en hij is zelf ook helemaal enthousiast. Ben erg benieuwd hoe het gaat lopen
Hebben jullie een kliekjes avond dan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:41 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ouwe zooi opmaken vind ik ook altijd leukMijn werkgever ook trouwens
midiwodo soep enzoquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:40 schreef Etcetera het volgende:
Wij werken op stage met toegangspasjes. Onhandig, lastig, maar goed, het moet. Ik moest even naar de wc, pasje mee, leg ik op de wc-rol-houder (is zo'n kastje). Ik spoel door, wil het pasje pakken, laat het glippen en het ding valt in de wc-pot
Conclusie: plastic pasjes spoelen niet zomaar doorgelukkig maar, hoe leg je zoiets uit: ehm... ik heb mijn pasje doorgespoeld klinkt nogal raar
![]()
Goedemorgen.quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ik heb slecht nieuws. 't Huis gaat niet door, omdat Sven gister te horen heeft gekregen dat z'n contract niet verlengd wordt (hoewel eerder wel aangegeven was dat ze dat wel van plan waren). Twee dagen voor z'n contract afloopt. Ze willen hem nu nog een maand geven, zodat hij tijd heeft om iets nieuws te zoeken.
Heel zuur.
Ja. Helemaal omdat het allemaal gewoon door kon gaan en de werkgever zelfs een of andere intentieverklaring had getekend. Dan verwacht je zoiets toch niet.quote:
We zouden maandag tekenen en dan hadden we zoveel dagen om er nog onderuit te kunnen, etc. Voor die tijd hebben we natuurlijk niet een baan. En op deze manier gaat de bank echt niet akkoord.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:29 schreef Cobra4 het volgende:
Dus als één van jullie binnen een maand een baan heeft gaat het door?
Ik ben nog aan het bijkomen van het feestje van afgelopen donderdag.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:33 schreef Soempie het volgende:
Maarre, hoe is het met jou?
Was een heftig feestje dan.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het bijkomen van het feestje van afgelopen donderdag.![]()
En vannacht weer werken.
Van 1500 tot 0400.quote:
Heftig dus. Of je wordt gewoon oud.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Van 1500 tot 0400.![]()
En dan ben ik niet eens tot het einde gebleven.
soort van kaas en vleeswaren imitatie en matig broodquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:04 schreef Cobra4 het volgende:
Daar zal weinig "Europees" aan zijn denk ik?
dat....quote:
Ik gok het laatste.quote:
Bleghquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
soort van kaas en vleeswaren imitatie en matig brood
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat....
Mooi balen. Ik heb al redelijk wat topics op WGR gelezen en je wordt er niet vrolijk van.
Misschien een geluk bij een ongeluk dat het huis nog niet rond was?
Een leuke avond gehad dus?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:39 schreef Etcetera het volgende:
Mjah, heb wel eens beter geslapen. Maar heb wel geslapen, ondanks dat het licht was toen ik erin krroop
Ik hou er nog een beetje een raar gevoel aan over!!quote:
Precies de reden dat ik besloten heb de serie nog maar eens te gaan kijken om te zien of ik een clue heb gemist.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hou er nog een beetje een raar gevoel aan over!!![]()
Beterquote:Zo dat was een korte nacht... uiteindelijk om half 2 gaan slapen en om half 8 er weer uit en de hele morgen aan het veld gestaan. Ze zijn wel 2e geworden. Nu eventjes rust en dan om 20:00 weer richting een feest... en ik mag vanavond drinken, Peace is de BOB.
![]()
Goeiemiddagquote:Goedemiddag
Ja hoorquote:
En dat vind ik het mooie aan Lost. Je bekijkt een aflevering, denkt:"ah! Zit dat zo", om een uur later te denken: "Klopt dat eigelijk wel!? Want wat als.......".quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb niet een idee dat we een clue gemist hebben. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden... het is nog best vaag allemaal.
12 afleveringen van "Angry Man" of 1 van "12 angry man"?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja hoorHalf slapend 12 Angry Men gekeken op een gegeven moment
Toch heb ik een beetje een onbevredigend gevoel.. nou ja, dat gaat ook wel weer over.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dat vind ik het mooie aan Lost. Je bekijkt een aflevering, denkt:"ah! Zit dat zo", om een uur later te denken: "Klopt dat eigelijk wel!? Want wat als.......".
Bij de start van een volgend seizoen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Toch heb ik een beetje een onbevredigend gevoel.. nou ja, dat gaat ook wel weer over.![]()
De film '12 Angry Men', is een klassieker uit 1957quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
12 afleveringen van "Angry Man" of 1 van "12 angry man"?
Over een paar maanden horen we van Etcie dat er toch een volgend seizoen komt.quote:
Over nummers gesproken. Heb je ooit "The 39 steps" gezien?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De film '12 Angry Men', is een klassieker uit 1957En best goed ook, tenminste, wat ik er van mee kreeg klonk interessant
Je hebt geen icepacks op je cpu liggen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:39 schreef Etcetera het volgende:
Mijn pc haat meTweetdeck, Spotify, 60Gb aan bestanden overzetten, downloaden van DC++ en internetten tegelijk gaat niet heel erg goed samen
![]()
Ben te lui om de cores dingen apart te laten draaien![]()
Condensatie = vocht = pc dood, gekquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt geen icepacks op je cpu liggen?
Heb je geen droogijs?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:42 schreef Etcetera het volgende:
Oh ook even WoW aanzetten
[..]
Condensatie = vocht = pc dood, gek
Ah, alles eigen schuld dus.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:46 schreef Etcetera het volgende:
Kan mijn buurman vast wel aankomen, maar ik heb geen koeling nodigKast is ruim zat, probleem is gewoon dat ik te veel tegelijk wil doen en de cores niet fatsoenlijk indeel
trailer zag er veelbelovend uitquote:
Oh er klopt dus geen zak vanquote:Als je geen verstand hebt van IED's.
Laat maar weten wanneer het zo ver is.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:01 schreef Etcetera het volgende:
Oh er klopt dus geen zak vanVertel me dat maar als ik de film gezien heb
Veel plezierquote:
quote:
Verwacht van mij vandaag niet al te veel meer hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi, de aflossing. Dan kan ik gaan voorslapen voor mijn nachtdienst.
Het bedrijfsrestaurant van mijn werk heeft zoiets ook een keer gedaan. In plaats van de stamppot zuurkool die op het menu stond werd het "stamppot groenten van gisteren". Dat was aardappelpuree met doperwten, sperziebonen, paprika, wortel en mais. Hmjaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:11 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ken dat.
Dinsdag doperwtjes, woensdag worteltjes, donderdag "mexicaanse groenten" (mais erbij dus).
Dat doet Windows toch wel automatisch? Cores toewijzen heb ik wel eens gedaan (voornamelijk als ik een crashgevoelig programma wilde draaien) maar tegenwoordig heb ik het idee dat het weinig toevoegt. Al moet ik zeggen dat ik niet heel veel echt intensieve programma's tegelijk draaiquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:46 schreef Etcetera het volgende:
Kan mijn buurman vast wel aankomen, maar ik heb geen koeling nodigKast is ruim zat, probleem is gewoon dat ik te veel tegelijk wil doen en de cores niet fatsoenlijk indeel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |