Ohquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik zat toen in het buitenland vanwege een vakantie en heb het pas later gehoord/gelezen, toen het al afgeblazen was. Wist het dus niet, maar ik zag wel een mogelijke link tussen jou vanwege je werk in combi met Fok! en de shoot...
Ja erg he? Ik ben uiteindelijk gestopt met het volgen ervanquote:Zit net de hele beerput van toen weer even te lezen.
Men, wat een drama, Hoezee voor Danny *O* vanaf pagina 4/post 200 zo ongeveer...
Jij hebt niets beters te doen vanmiddag??quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik zat toen in het buitenland vanwege een vakantie en heb het pas later gehoord/gelezen, toen het al afgeblazen was. Wist het dus niet, maar ik zag wel een mogelijke link tussen jou vanwege je werk in combi met Fok! en de shoot...
Zit net de hele beerput van toen weer even te lezen.
Men, wat een drama, Hoezee voor Danny *O* vanaf pagina 4/post 200 zo ongeveer...
Om eerlijk te zijn, nee, vandaag niet echt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij hebt niets beters te doen vanmiddag??
Allemaal de laptop mee naar de BBQ meet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:29 schreef iamredleader het volgende:
Over dat snelste topic: we kunnen ook de AKQSC mobiliseren met de AKQ samen, en een datum+topic afspreken om heel snel vol te baggeren
Gepland was zondag 18 juliquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:36 schreef MadMaster het volgende:
Allemaal de laptop mee naar de BBQ meet.
Wanneer was die ook al weer nu?
Dat is af en toe ook wel lekker!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, nee, vandaag niet echt.
Er is vandaag een grote release op de systemen waarmee ik van doen heb en dus kan ik weinig doen vandaag, behalve mailbox opruimen, mail opstellen/beantwoorden, telefoontjes plegen en hier en daar wat met collega's overleggen.
Maandag is het weer maandafsluiting e.d. en dan zal het ongetwijfeld weer anders zijn...
Ik heb hem in mn agenda gezet... thuis nog even op de kalender. Volgens mij heeft Peace 17 juli een pokeravond gepland... maar eens kijken hoe hij zich dan die zondag voelt en fit genoeg is om te gaan.quote:
Om eerlijk te zijn, ik verveel me, buiten de tijd te vullen door hier dit topic vol te baggerenquote:
Is er een aanvangtijd bekend?quote:
Ik zou daar ook gek van worden. Bij ons is het momenteel ook wat rustiger... daarom ook minder zin om te gaan werken en als je er bent, doe je ook nog minder. Volgende week wel een drukke en korte weekquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik verveel me, buiten de tijd te vullen door hier dit topic vol te baggeren, te pletter als ik niet iets concreets om handen heb. Een paar dagen zoals nu en ik word gek...
Wat ik heb begrepen wordt het wel eens verschoven omdat Pinksteren soms nogal vroeg valt. En dit jaar was het in verband met de aswolk las ik ergens maar ik weet niet wat daarvan waar isquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:53 schreef Cobra4 het volgende:
Nu mis ik wel vaker nieuwe info. Maar euh... is Pinkpop niet meer met pinksteren dan?
Etcetera zegt het deels juist, maar van de aswolk was nog niets bekend toen Pinkpop 2020 gepland werd.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:53 schreef Cobra4 het volgende:
Nu mis ik wel vaker nieuwe info. Maar euh... is Pinkpop niet meer met pinksteren dan?
Dat dus....quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Etcetera zegt het deels juist, maar van de aswolk was nog niets bekend toen Pinkpop 2020 gepland werd.
Heeft te maken met de komst van grote namen uit de USA tijdens het zomerseizoen naar Europa.
Pinkpop viel vaak te vroeg daarvoor, waardoor ze niet de bands konden krijgen die later wel naar Europa kwamen voor Werchter, Rock Am Ring e.d.
Logistieke kwestie dus, al weer een jaar of 2 of 3...
Was dat voor of na je het als artikel in de krant hebt gezet?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:05 schreef Etcetera het volgende:
Dat van de aswolk leek mee ook vrij stug hoor
Nou er was wel sprake van angst dat door die aswolk alsnog een aantal bands niet konden komen...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:05 schreef Etcetera het volgende:
Dat van de aswolk leek mee ook vrij stug hoor
Je weet toch dat ik niet over de krant gaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Was dat voor of na je het als artikel in de krant hebt gezet?
Dat welquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou er was wel sprake van angst dat door die aswolk alsnog een aantal bands niet konden komen...
Nee, dat zou ook niet logisch zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik niet over de krant ga
[..]
Dat welmaar omdat zo'n festival maanden vantevoren wordt geregeld, kan ik me niet voorstellen dat ze toen al besloten hebben om vanwege de aswolk alles een week op te schuiven
Ik blijf hopen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik niet over de krant ga
Dat vind ik lief van je, zou hier best wel willen werkenquote:
Dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat vind ik lief van je, zou hier best wel willen werken
Ik kan er niks aan doen, maar ik zie prompt een variant voor me met 'wordt hard van Sieneke'quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, maar ik zie prompt een variant voor me met 'wordt hard van Sieneke'
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:19 schreef Diaan73 het volgende:
Vanavond de laatste aflevering van Lost...
Tuurlijk niet, om dat af te dekken hebben ze nu Pink als één van de hoofdacts geboekt...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:08 schreef Cobra4 het volgende:
Gaan ze nu wel de naam van het popfestival veranderen naar: "WanneerhetgoeduitkomtPop" ?
ze kijkt zo liefquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, maar ik zie prompt een variant voor me met 'wordt hard van Sieneke'
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, om dat af te dekken hebben ze nu Pink als één van de hoofdacts geboekt...
Gelukkig een te druk weekend voor de boeg om te rouwen... komt wel goed. Wij zijn nu aan de Stargate Universe serie begonnen.. deels ter vervanging van Lost.quote:
Dan hebben de heren politici toch echt een andere smaak als ik.quote:
Good luck!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ahhh ik ben zo klaar voor mijn sport studies tentamen! wish me luck
Gewoon online blijven en de antwoorden aan de SC vragen!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wist luk toe PSquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb de "fout" gemaakt toch maar weer met seizoen 1 van NCIS te beginnen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gelukkig een te druk weekend voor de boeg om te rouwen... komt wel goed. Wij zijn nu aan de Stargate Universe serie begonnen.. deels ter vervanging van Lost.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb de "fout" gemaakt toch maar weer met seizoen 1 van NCIS te beginnen.
Peace wilde weer met seizoen 1 van Lost beginnen, maar dat lijkt me niet leuk als je alle antwoorden al weet. * Wishfull thinking. Ik ben echt benieuw hoeveel antwoorden we vanavond krijgen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb de "fout" gemaakt toch maar weer met seizoen 1 van NCIS te beginnen.
Ik weet het, maar voor ik die compleet heb kan ik de andere 6 weer even kijken.quote:
Prettig weekend/Pinkpop!!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peace wilde weer met seizoen 1 van Lost beginnen, maar dat lijkt me niet leuk als je alle antwoorden al weet. * Wishfull thinking. Ik ben echt benieuw hoeveel antwoorden we vanavond krijgen.
Maar voor nu, ga ik afsluiten en naar "huis" lees: mn ouders kinderen ophalen!!![]()
Zal vast een grote schok zijn voor de fans van Wouter Bos.quote:
Aangezien Sjek de speech voor JPB niet meer kan schrijven doe ik het maar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:52 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben benieuwd hoe De Heren en Dames van de Politiek hier op gaan reageren
Ja dat zou leuk zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aangezien Sjek de speech voor JPB niet meer kan schrijven doe ik het maar.
"Dames en Heren. Wederom is er aangetoond dat de PvdA geen deel meer mag uitnemen van een toekomstig kabinet. Ik beloof u plechtig dat wij al de verloren miljarden zullen verhalen op de kas van de partij van de veroorzaker van dit geheel, is het nodig zijn naam nog eens te noenen, ja wel: Wouter Bos"
Ik heb m al gezienquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:19 schreef Diaan73 het volgende:
Vanavond de laatste aflevering van Lost...
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mn tentamen ging goed!! En een A terug gekregen voor de paper over open beenbreuken! Topdag, nu al
da's wel zo'n baggerfilm (alle PotC films)quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:24 schreef iamredleader het volgende:
Aha: Pirates of the Caribbean - Dead mans chest
10:50 op 3 juniquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
goedzo!
Wanneer land je eigenlijk op Schiphol?
Scripten? Hoezo? Google is er toch?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hmm dat moet wel na te gaan zijn. Denk ik. Als je alle SC topics kunt binnenhalen, met een scriptje de soempie-acties filtert, dan even optellen en klaar.
Ik kan dat alleen niet scriptenDus nee, ik begin er niet aan
The IT Crowd seizoen 4
Tijd dat de VVD die Fred Teeven er uit werkt op een of andere manier. Dit idee en het vorige kwamen beide van Teeven af. Dat de opvatting dan gelijk aan de hele VVD wordt toegedicht kan wijzen op een voorkeur van de schrijvende journalist overigensquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:05 schreef Etcetera het volgende:
VVD is echt fijn bezigVVD wil recht op advocaat inperken
Vasthouden en als de economische crisis weer voorbij is pas verkopen, dan zou het kunnen. Of eerst ABN een paar jaar winst laten draaien en die winst naar de schatkist brengen, dan hoeft de opbrengst feitelijk ook niet meer zo hoog te zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:42 schreef Cobra4 het volgende:
Wat een verrassing.![]()
http://www.nu.nl/economie(...)eun-abn-onzeker.html
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Scripten? Hoezo? Google is er toch?
Teeven zou niet misstaan bij Geert of Rita. Alledrie hardliners zonder enig normbesef en gezond verstand.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tijd dat de VVD die Fred Teeven er uit werkt op een of andere manier. Dit idee en het vorige kwamen beide van Teeven af. Dat de opvatting dan gelijk aan de hele VVD wordt toegedicht kan wijzen op een voorkeur van de schrijvende journalist overigens
Bedank Wouter Bos maar...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:42 schreef Cobra4 het volgende:
Wat een verrassing.![]()
http://www.nu.nl/economie(...)eun-abn-onzeker.html
Teeven zat niet bij de LPF, maar bij Leefbaar Nederland waar hij Fortuyn opvolgde die de LPF begonquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Teeven zou niet misstaan bij Geert of Rita. Alledrie hardliners zonder enig normbesef en gezond verstand.
Dat Teeven in het verleden bij de LPF zat maakt de zaak nog erger.
Overigens mag Van Baalen ook de VVD uitgetrapt worden, weer een man met een dubbele agenda.
Sorry.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Teeven zat niet bij de LPF, maar bij Leefbaar Nederland waar hij Fortuyn opvolgde die de LPF begon
Waarom niet de stekker eruit rukken?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja dat zou leuk zijn
Willem II krijgt huurverlaging van 2 punt nog wat miljoen
Sowieso mogen er in Brabant wel een aantal clubs verdwijnen. Elke 15 kilometer heb je een BVO (Betaald Voetbal Organisatie) zo'n beetje.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waarom niet de stekker eruit rukken?
Willem II toont gelijkenissen met Ariël Sharon: beiden zijn formeel dood, maar de beademing houdt beiden in leven.
Donderdagochtend aankomst, met een jetlag van hier tot New Yorkquote:
Ach, mindless vrijdagavond-entertainmentquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's wel zo'n baggerfilm (alle PotC films)
Zeg het even als je antwoord gaat geven PS:quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:51 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
PS was de laatste aflevering van Lost goed??
Ik wil geen inhoud weten hoor...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zeg het even als je antwoord gaat geven PS:
[ afbeelding ]
LA LA LA LA LA IK HOOR NIKS (!)
Inderdaadquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Donderdagochtend aankomst, met een jetlag van hier tot New York
Maar hartstikke leuk, hoop dat we tijd hebben om af te spreken
Ik heb het een dag na de uitzending online teruggekeken, en de laatse 45 minuten de volgende dag. Heb ook meteen alle specials gedaan haha. Als je het gezien hebt wil ik best commentaar gevenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Slim van je.... het is al bijna een uur bezig, nu even reclame.
Hoe lang duurt deze aflevering eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb het een dag na de uitzending online teruggekeken, en de laatse 45 minuten de volgende dag. Heb ook meteen alle specials gedaan haha. Als je het gezien hebt wil ik best commentaar geven
Goeie vraag... volgens mij een uur en ongeveer veertig minutenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe lang duurt deze aflevering eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |