Zoals ik al zei, ik zat toen in het buitenland vanwege een vakantie en heb het pas later gehoord/gelezen, toen het al afgeblazen was. Wist het dus niet, maar ik zag wel een mogelijke link tussen jou vanwege je werk in combi met Fok! en de shoot...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, series
Niet echt want dat heb ik hier gepost
Ohquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik zat toen in het buitenland vanwege een vakantie en heb het pas later gehoord/gelezen, toen het al afgeblazen was. Wist het dus niet, maar ik zag wel een mogelijke link tussen jou vanwege je werk in combi met Fok! en de shoot...
Ja erg he? Ik ben uiteindelijk gestopt met het volgen ervanquote:Zit net de hele beerput van toen weer even te lezen.
Men, wat een drama, Hoezee voor Danny *O* vanaf pagina 4/post 200 zo ongeveer...
Jij hebt niets beters te doen vanmiddag??quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik zat toen in het buitenland vanwege een vakantie en heb het pas later gehoord/gelezen, toen het al afgeblazen was. Wist het dus niet, maar ik zag wel een mogelijke link tussen jou vanwege je werk in combi met Fok! en de shoot...
Zit net de hele beerput van toen weer even te lezen.
Men, wat een drama, Hoezee voor Danny *O* vanaf pagina 4/post 200 zo ongeveer...
Om eerlijk te zijn, nee, vandaag niet echt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij hebt niets beters te doen vanmiddag??
Allemaal de laptop mee naar de BBQ meet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:29 schreef iamredleader het volgende:
Over dat snelste topic: we kunnen ook de AKQSC mobiliseren met de AKQ samen, en een datum+topic afspreken om heel snel vol te baggeren
Gepland was zondag 18 juliquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:36 schreef MadMaster het volgende:
Allemaal de laptop mee naar de BBQ meet.
Wanneer was die ook al weer nu?
Dat is af en toe ook wel lekker!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, nee, vandaag niet echt.
Er is vandaag een grote release op de systemen waarmee ik van doen heb en dus kan ik weinig doen vandaag, behalve mailbox opruimen, mail opstellen/beantwoorden, telefoontjes plegen en hier en daar wat met collega's overleggen.
Maandag is het weer maandafsluiting e.d. en dan zal het ongetwijfeld weer anders zijn...
Ik heb hem in mn agenda gezet... thuis nog even op de kalender. Volgens mij heeft Peace 17 juli een pokeravond gepland... maar eens kijken hoe hij zich dan die zondag voelt en fit genoeg is om te gaan.quote:
Om eerlijk te zijn, ik verveel me, buiten de tijd te vullen door hier dit topic vol te baggerenquote:
Is er een aanvangtijd bekend?quote:
Ik zou daar ook gek van worden. Bij ons is het momenteel ook wat rustiger... daarom ook minder zin om te gaan werken en als je er bent, doe je ook nog minder. Volgende week wel een drukke en korte weekquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik verveel me, buiten de tijd te vullen door hier dit topic vol te baggeren, te pletter als ik niet iets concreets om handen heb. Een paar dagen zoals nu en ik word gek...
Wat ik heb begrepen wordt het wel eens verschoven omdat Pinksteren soms nogal vroeg valt. En dit jaar was het in verband met de aswolk las ik ergens maar ik weet niet wat daarvan waar isquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:53 schreef Cobra4 het volgende:
Nu mis ik wel vaker nieuwe info. Maar euh... is Pinkpop niet meer met pinksteren dan?
Etcetera zegt het deels juist, maar van de aswolk was nog niets bekend toen Pinkpop 2020 gepland werd.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:53 schreef Cobra4 het volgende:
Nu mis ik wel vaker nieuwe info. Maar euh... is Pinkpop niet meer met pinksteren dan?
Dat dus....quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Etcetera zegt het deels juist, maar van de aswolk was nog niets bekend toen Pinkpop 2020 gepland werd.
Heeft te maken met de komst van grote namen uit de USA tijdens het zomerseizoen naar Europa.
Pinkpop viel vaak te vroeg daarvoor, waardoor ze niet de bands konden krijgen die later wel naar Europa kwamen voor Werchter, Rock Am Ring e.d.
Logistieke kwestie dus, al weer een jaar of 2 of 3...
Was dat voor of na je het als artikel in de krant hebt gezet?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:05 schreef Etcetera het volgende:
Dat van de aswolk leek mee ook vrij stug hoor
Nou er was wel sprake van angst dat door die aswolk alsnog een aantal bands niet konden komen...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:05 schreef Etcetera het volgende:
Dat van de aswolk leek mee ook vrij stug hoor
Je weet toch dat ik niet over de krant gaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Was dat voor of na je het als artikel in de krant hebt gezet?
Dat welquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou er was wel sprake van angst dat door die aswolk alsnog een aantal bands niet konden komen...
Nee, dat zou ook niet logisch zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik niet over de krant ga
[..]
Dat welmaar omdat zo'n festival maanden vantevoren wordt geregeld, kan ik me niet voorstellen dat ze toen al besloten hebben om vanwege de aswolk alles een week op te schuiven
Ik blijf hopen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik niet over de krant ga
Dat vind ik lief van je, zou hier best wel willen werkenquote:
Dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat vind ik lief van je, zou hier best wel willen werken
Ik kan er niks aan doen, maar ik zie prompt een variant voor me met 'wordt hard van Sieneke'quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, maar ik zie prompt een variant voor me met 'wordt hard van Sieneke'
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:19 schreef Diaan73 het volgende:
Vanavond de laatste aflevering van Lost...
Tuurlijk niet, om dat af te dekken hebben ze nu Pink als één van de hoofdacts geboekt...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:08 schreef Cobra4 het volgende:
Gaan ze nu wel de naam van het popfestival veranderen naar: "WanneerhetgoeduitkomtPop" ?
ze kijkt zo liefquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, maar ik zie prompt een variant voor me met 'wordt hard van Sieneke'
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, om dat af te dekken hebben ze nu Pink als één van de hoofdacts geboekt...
Gelukkig een te druk weekend voor de boeg om te rouwen... komt wel goed. Wij zijn nu aan de Stargate Universe serie begonnen.. deels ter vervanging van Lost.quote:
Dan hebben de heren politici toch echt een andere smaak als ik.quote:
Good luck!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ahhh ik ben zo klaar voor mijn sport studies tentamen! wish me luck
Gewoon online blijven en de antwoorden aan de SC vragen!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wist luk toe PSquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb de "fout" gemaakt toch maar weer met seizoen 1 van NCIS te beginnen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gelukkig een te druk weekend voor de boeg om te rouwen... komt wel goed. Wij zijn nu aan de Stargate Universe serie begonnen.. deels ter vervanging van Lost.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb de "fout" gemaakt toch maar weer met seizoen 1 van NCIS te beginnen.
Peace wilde weer met seizoen 1 van Lost beginnen, maar dat lijkt me niet leuk als je alle antwoorden al weet. * Wishfull thinking. Ik ben echt benieuw hoeveel antwoorden we vanavond krijgen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb de "fout" gemaakt toch maar weer met seizoen 1 van NCIS te beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |