We zouden maandag tekenen en dan hadden we zoveel dagen om er nog onderuit te kunnen, etc. Voor die tijd hebben we natuurlijk niet een baan. En op deze manier gaat de bank echt niet akkoord.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:29 schreef Cobra4 het volgende:
Dus als één van jullie binnen een maand een baan heeft gaat het door?
Ik ben nog aan het bijkomen van het feestje van afgelopen donderdag.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:33 schreef Soempie het volgende:
Maarre, hoe is het met jou?
Was een heftig feestje dan.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het bijkomen van het feestje van afgelopen donderdag.![]()
En vannacht weer werken.
Van 1500 tot 0400.quote:
Heftig dus. Of je wordt gewoon oud.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Van 1500 tot 0400.![]()
En dan ben ik niet eens tot het einde gebleven.
soort van kaas en vleeswaren imitatie en matig broodquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:04 schreef Cobra4 het volgende:
Daar zal weinig "Europees" aan zijn denk ik?
dat....quote:
Ik gok het laatste.quote:
Bleghquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
soort van kaas en vleeswaren imitatie en matig brood
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat....
Mooi balen. Ik heb al redelijk wat topics op WGR gelezen en je wordt er niet vrolijk van.
Misschien een geluk bij een ongeluk dat het huis nog niet rond was?
Een leuke avond gehad dus?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:39 schreef Etcetera het volgende:
Mjah, heb wel eens beter geslapen. Maar heb wel geslapen, ondanks dat het licht was toen ik erin krroop
Ik hou er nog een beetje een raar gevoel aan over!!quote:
Precies de reden dat ik besloten heb de serie nog maar eens te gaan kijken om te zien of ik een clue heb gemist.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hou er nog een beetje een raar gevoel aan over!!![]()
Beterquote:Zo dat was een korte nacht... uiteindelijk om half 2 gaan slapen en om half 8 er weer uit en de hele morgen aan het veld gestaan. Ze zijn wel 2e geworden. Nu eventjes rust en dan om 20:00 weer richting een feest... en ik mag vanavond drinken, Peace is de BOB.
![]()
Goeiemiddagquote:Goedemiddag
Ja hoorquote:
En dat vind ik het mooie aan Lost. Je bekijkt een aflevering, denkt:"ah! Zit dat zo", om een uur later te denken: "Klopt dat eigelijk wel!? Want wat als.......".quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb niet een idee dat we een clue gemist hebben. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden... het is nog best vaag allemaal.
12 afleveringen van "Angry Man" of 1 van "12 angry man"?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja hoorHalf slapend 12 Angry Men gekeken op een gegeven moment
Toch heb ik een beetje een onbevredigend gevoel.. nou ja, dat gaat ook wel weer over.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dat vind ik het mooie aan Lost. Je bekijkt een aflevering, denkt:"ah! Zit dat zo", om een uur later te denken: "Klopt dat eigelijk wel!? Want wat als.......".
Bij de start van een volgend seizoen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Toch heb ik een beetje een onbevredigend gevoel.. nou ja, dat gaat ook wel weer over.![]()
De film '12 Angry Men', is een klassieker uit 1957quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
12 afleveringen van "Angry Man" of 1 van "12 angry man"?
Over een paar maanden horen we van Etcie dat er toch een volgend seizoen komt.quote:
Over nummers gesproken. Heb je ooit "The 39 steps" gezien?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De film '12 Angry Men', is een klassieker uit 1957En best goed ook, tenminste, wat ik er van mee kreeg klonk interessant
Je hebt geen icepacks op je cpu liggen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:39 schreef Etcetera het volgende:
Mijn pc haat meTweetdeck, Spotify, 60Gb aan bestanden overzetten, downloaden van DC++ en internetten tegelijk gaat niet heel erg goed samen
![]()
Ben te lui om de cores dingen apart te laten draaien![]()
Condensatie = vocht = pc dood, gekquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je hebt geen icepacks op je cpu liggen?
Heb je geen droogijs?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:42 schreef Etcetera het volgende:
Oh ook even WoW aanzetten
[..]
Condensatie = vocht = pc dood, gek
Ah, alles eigen schuld dus.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:46 schreef Etcetera het volgende:
Kan mijn buurman vast wel aankomen, maar ik heb geen koeling nodigKast is ruim zat, probleem is gewoon dat ik te veel tegelijk wil doen en de cores niet fatsoenlijk indeel
trailer zag er veelbelovend uitquote:
Oh er klopt dus geen zak vanquote:Als je geen verstand hebt van IED's.
Laat maar weten wanneer het zo ver is.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:01 schreef Etcetera het volgende:
Oh er klopt dus geen zak vanVertel me dat maar als ik de film gezien heb
Veel plezierquote:
quote:
Verwacht van mij vandaag niet al te veel meer hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi, de aflossing. Dan kan ik gaan voorslapen voor mijn nachtdienst.
Het bedrijfsrestaurant van mijn werk heeft zoiets ook een keer gedaan. In plaats van de stamppot zuurkool die op het menu stond werd het "stamppot groenten van gisteren". Dat was aardappelpuree met doperwten, sperziebonen, paprika, wortel en mais. Hmjaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:11 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ken dat.
Dinsdag doperwtjes, woensdag worteltjes, donderdag "mexicaanse groenten" (mais erbij dus).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |