quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
maar hij is wel echt christelijk :w lees dat topic maarquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:48 schreef IHVK het volgende:
Niet alles wat ooit gezegd is over iemand klopt.
Oh mijn God, een Christen!!!!!111quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar hij is wel echt christelijk :w lees dat topic maar
Ten eerste is dat niet waar en ten tweede boeit het niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar hij is wel echt christelijk :w lees dat topic maar
edit geen zin in een fokdiscussiequote:Op donderdag 27 mei 2010 23:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ten eerste is dat niet waar en ten tweede boeit het niet.
jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:52 schreef IHVK het volgende:
Geloof je alles wat je op internet leest Emel?
Geloof je alles wat Emel zegt IHVK?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:52 schreef IHVK het volgende:
Geloof je alles wat je op internet leest Emel?
Only in... Turkey!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:54 schreef IHVK het volgende:
Er kwam ooit een heel boek uit in Turkije over dat Erdogan een zionistische jood zou zijn..
Het zou wat zijn dat alles op het internet de waarheid zou zijn. Dan was iedereen op FOK! rijk, met een penis van 33 cm en een fotomodel als vriendin. Vergeet vooral niet dat ze allemaal een tweede hypotheek hebben lopen in Spanje.quote:
Sinan...quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Slim! Je bent heel makkelijk te misleiden dan.
Racistquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:55 schreef Ayca het volgende:
Iedereen is een zionistische jood in Turkije
Volgens mij nemen jullie meer serieus dan ik neem in dit topic (valt ook onder internet)quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Het zou wat zijn dat alles op het internet de waarheid zou zijn. Dan was iedereen op FOK! rijk, met een penis van 33 cm en een fotomodel als vriendin. Vergeet vooral niet dat ze allemaal een tweede hypotheek hebben lopen in Spanje.
Ik neem alleen mijn vriendin serieus.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Volgens mij nemen jullie meer serieus dan ik neem in dit topic (valt ook onder internet)
In mezelf.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In jezelf? In anderen? In de wereld?
Doe nou eens niet zo moeilijkquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
In mezelf.
In anderen.
Wat valt er onder de wereld? Maken mensen de wereld?
Dus je wilt geen kinderen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:02 schreef Ayca het volgende:
Ik neem niemand serieus, en al helemaal niet op Fok!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaa.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:02 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik wou hem eerst zelf maken maar ik vond het niveau iets te laag
Gezellig johquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Meh, het aantal tienermoeders groeien als kool tegenwoordig.
Lees de spoiler alleen als je het niveau nog meer wilt verlagen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Het aantal is enkelvoud, mijn beste Ous.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:04 schreef o.us het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lees de spoiler alleen als je het niveau nog meer wilt verlagen.Ik klikte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
je vriendin is de volgendequote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Sommige mensen worden nou eenmaal geboren met een laag IQ. Zo is het leven.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
ja ik neem mensen serieus die makkelijk manipuleerbaar zijn. Ik ben teleurgesteld in hen.
waar ous het net over had.quote:Op een middelbare school voor lager onderwijs in Ostrada, een stad in het noorden van Polen, zijn vijf meisjes van veertien en vijftien zwanger geraakt na een bizar seksspelletje. Het spelletje, genaamd 'de zon' of 'een ster', heeft als belangrijkste kenmerk een complete orgie.
Tijdens het spelletje liggen de meisjes met hun benen wijd en hun hoofden naar elkaar, zodat de vorm lijkt op een ster. Terwijl de meisjes hun ogen gesloten houden, worden ze allemaal tegelijk genomen door een groep jongens. De winnaar is degene die erin slaagt als laatste klaar te komen.
Het vieze spelletje heeft al geleid tot een reeks tienerzwangerschappen. "Dit jaar zijn al vijf meisjes zwanger geraakt, twee zijn inmiddels bevallen", aldus schooldirectrice Anna Czarnocka.
De politie heeft de zaak nu in onderzoek. Ze klagen dat zowel de ouders als de leerkrachten niet bereid zijn tot medewerking. Niemand praat over seks op school. Daarnaast is er geen psycholoog die de meisjes erop wijst dat zulke spelletjes kunnen leiden tot een zwangerschap.
hoe weet je of jij over de waarheid beschiktquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
ja ik neem mensen serieus die makkelijk manipuleerbaar zijn. Ik ben teleurgesteld in hen.
quote:
quote:Vijf babies door seksorgie
Middelbare scholieren hebben onlangs in de Poolse plaats Ostróda een seksorgie gehouden. Meisjes van slechts veertien en vijftien jaar oud lieten zich door leeftijdsgenootjes nemen, meldt Polskie Radio vandaag. Blijkbaar waren de voorbehoedsmiddelen op; vijf tieners raakten zwanger.
De jongeren speelden het spel ''de zon'', waarbij meisjes in een cirkel op de grond gaan liggen met hun hoofden tegen elkaar. Terwijl zij hun ogen moeten dichthouden, mogen jongens seks met ze hebben. Winnaar is de jongen die als laatste klaarkomt. De seks vond niet onder dwang plaats.
Die laatste zin ook, he.quote:
Was je bij je vriendin?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:11 schreef o.us het volgende:
Ik ben gewoon in een goede bui vandaaaaaaaaaag.
Een vriendin van mij is daar 1 maand geweest. Ze vond het heel tof, maar het schijnt er heel erg te stinken constant en mensen zijn onhygiënisch.quote:
vandaag is niet meerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:11 schreef o.us het volgende:
Ik ben gewoon in een goede bui vandaaaaaaaaaag.
Twee weken lang gaan we naar een meidenschool (quote:
Ik zie de connectie niet, maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
nog 1 ding: Gadverdamme chinezen....
maar dat zal een marokkaan niet begrijpen :\
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ga slapen
zouden jullie ook moeten doen
vooral jij ihvk, een uur geleden welterusten gezegd..![]()
Siquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is daar 1 maand geweest. Ze vond het heel tof, maar het schijnt er heel erg te stinken constant en mensen zijn onhygiënisch.
Veel plezier.![]()
Ga je met je opleiding?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hahaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Twee weken lang gaan we naar een meidenschool () en gaan we langs een aantal bedrijven en gaan we culturele dingen doen.
Ik heb zin in de reis
Nee.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
nepturk!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik zie de connectie niet, maar dat zal wel aan mij liggen
Ja want hij lijkt ook echt op een Oeigoer.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:17 schreef Thanaz het volgende:
[..]
zeg dat je Oeigoer bent, vinden ze leuk..
Dit kan op mijn lange lijst van afkomsten waarvan mensen dachten dat ik was.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:17 schreef Thanaz het volgende:
[..]
zeg dat je Oeigoer bent, vinden ze leuk..
alsof hij serieus is.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Dit kan op mijn lange lijst van afkomsten waarvan mensen dachten dat ik was.
Je lijkt niet op een Oeigoer. De meeste Oeigoeren hebben een EuroAziatisch met een vleugje Midden-Oosten mix uiterlijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Dit kan op mijn lange lijst van afkomsten waarvan mensen dachten dat ik was.
Oh, jammer. Ik had net mijn lijstje gevondenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je lijkt niet op een Oeigoer. De meeste Oeigoeren hebben een EuroAziatisch met een vleugje Midden-Oosten mix uiterlijk.
Ik snap het verband even niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
mensen die naar china gaan![]()
ik spreek mijn chinese vriendinnen niet eens meer terwjil ze mij direct niets hebben aangedaan
of Free Tibet..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, en dan op het Tiananmen-plein ''Free Xinjiang!'' roepen. Chinezen kunnen echt meedogenloos zijn.
Zoals?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Oh, jammer. Ik had net mijn lijstje gevondenAlhoewel er de raarste afkomsten op staan.
Chinezen en Turken. Oeigoeren.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Oh, jammer. Ik had net mijn lijstje gevondenAlhoewel er de raarste afkomsten op staan.
Waarom in godsnaam?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Chinezen en Turken. Oeigoeren.
Ik haat chinezen... 2 vriendinnen minder maarja
Je haat 1,5 miljard Chinezen vanwege iets waar jij en zij (je klasgenoten) niets mee te maken hebben?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Chinezen en Turken. Oeigoeren.
Ik haat chinezen... 2 vriendinnen minder maarja
haha lolquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Surinaams
Half NL / Half Indo
Peruaans
Mexicaans
Dat is wel een originele manier om het te vragen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
haha lol
Bij mij is het vaak gewoon Turks, Marokkaans heb ik ook wel eens gehoordMaar vaak vragen ze het gewoon .
Laatst vroeg iemand: sorry maar ik ben het vergeten hoe kom jij ook al weer aan jouw kleurtje?_!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dies wel leukquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
haha lol
Bij mij is het vaak gewoon Turks, Marokkaans heb ik ook wel eens gehoordMaar vaak vragen ze het gewoon .
Laatst vroeg iemand: sorry maar ik ben het vergeten hoe kom jij ook al weer aan jouw kleurtje?_!
Ben inderdaad niet serieus. Ik trek altijd chinezen aan...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je haat 1,5 miljard Chinezen vanwege iets waar jij en zij (je klasgenoten) niets mee te maken hebben?
Of ben je weer niet serieus aan het doen.
En volgens mij ging je slapen toch.![]()
Ja ik ook ja.
Die ga ik ook gebruikenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is wel een originele manier om het te vragen.
Emel de grapjas.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ben inderdaad niet serieus. Ik trek altijd chinezen aan...(niet dat ik de situatie in china nu goedkeur ofzo)
welterusten.
Een Chinese jongen in mijn buurt ging een keer tegen mij zeiken dat er miljoenen Chinezen zijn omgekomen door oorlog met Turken. Ik dacht even dat het een Griek die als Chinees vermomd was.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door o.us op 28-05-2010 00:28:52 ]Feyenoord Rotterdam
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:28 schreef Rookert het volgende:
Bilmi loopt te fokken en giechelt nu achter haar pc
wij happen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
sorry maar het is leuk hoe wik en jij reageren
Die Chinezen hebben zelfs een muur voor ons gebouwd.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een Chinese jongen in mijn buurt ging een keer tegen mij zeiken dat er miljoenen Chinezen zijn omgekomen door oorlog met Turken. Ik dacht even dat het een Griek die als Chinees vermomd was.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een Chinese jongen in mijn buurt ging een keer tegen mij zeiken dat er miljoenen Chinezen zijn omgekomen door oorlog met Turken. Ik dacht even dat het een Griek die als Chinees vermomd was.
In Turkije is het altijd Koerdisch. Hier in Nederland is het Marokkaans, Libanees, Iraans enz.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:27 schreef IHVK het volgende:
Ik heb Armeens een keer gehoord. En Koerdisch. En Indonesisch.
Sommige mensen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:29 schreef Ayca het volgende:
Ohja koerdisch ook!
Eerste les Nederlands
de leraar: Ben jij koerdisch?
ik: nee?
leraar: weet je het zeker?
ik: ja![]()
leraar: als je het was zou het dan zeggen?
ik:ja
leraar: wat ben je dan?
ik: turkse
leraar: hm oke
Ja I know. Daar ging hij over klagen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die Chinezen hebben zelfs een muur voor ons gebouwd.
hij maakte wel een goed punt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:29 schreef Ayca het volgende:
Ohja koerdisch ook!
Eerste les Nederlands
Lolquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:29 schreef Ayca het volgende:
Ohja koerdisch ook!
Eerste les Nederlands
Boh, er kwam een Spaanse toeriste naar me toe wat vragend waar iets was. Dacht ze dat ik een Spaanse immigrant wasquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:29 schreef Ayca het volgende:
Ohja koerdisch ook!
Eerste les Nederlands
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:31 schreef IHVK het volgende:
Jij was toch Koerdisch? Nee? O ja het was 'snorrie'.
Jij hebt een Armeense leraar!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hij maakte wel een goed punt.![]()
laatst mijn armeense leraar: emel, mag ik wat vragen? jij bent dus toch koerdisch?
ik: nee hoezo?
hij: dat zei een jongen uit de havoklas...
(die jongen uit havoklas is koerd)![]()
![]()
sluit je je daar volledig bij aan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:32 schreef Bortecinem het volgende:
Maar goed jongens, vertrouw nooit een Chinees! Dat is wat er in de Gokturk inscripties geschreven staat. Dus dat Chinezen de Turken in de val proberen te lokken door aardig te doen en cadeautjes te schenken. Ey Turk, titre ve kendine don!
Ja, dat staat er letterlijk.
Wat een huichelaars zijn het ook! Sowieso, alles ten oosten van Nederland "quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:32 schreef Bortecinem het volgende:
Maar goed jongens, vertrouw nooit een Chinees! Dat is wat er in de Gokturk inscripties geschreven staat. Dus dat Chinezen de Turken in de val proberen te lokken door aardig te doen en cadeautjes te schenken. Ey Turk, titre ve kendine don!
Ik vind het wel jammer dat ik na de les niet heb gevraagd waarom hij zo graag wilde dat ik koerdisch wasquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hij maakte wel een goed punt.![]()
laatst mijn armeense leraar: emel, mag ik wat vragen? jij bent dus toch koerdisch?
ik: nee hoezo?
hij: dat zei een jongen uit de havoklas...
(die jongen uit havoklas is koerd)![]()
![]()
Ja, hij trok me laatst aan m'n arm toen ik de klas in wilde lopen, had geen boeken bij me. Zegt ie normaal gesprken nooit wat over maar de les daarvoor zei ik dingen als dat ie het niet kan hebben dat wij Turken beter zijn en dat we ze hebben afgemaakt enzo.quote:
Ümitlerin bittigi yerde Türkün kudreti baslar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:32 schreef Bortecinem het volgende:
zodat hij Turken zwart kon maken (mocht jij niet voor het koerdzijn willen uitkomen)quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat ik na de les niet heb gevraagd waarom hij zo graag wilde dat ik koerdisch was![]()
Je bent wel een koerdenluvrr dushe
Shadap, kaas.quote:
Ik geef je 80 van de 100 punten voor je rijke fantasie!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, hij trok me laatst aan m'n arm toen ik de klas in wilde lopen, had geen boeken bij me. Zegt ie normaal gesprken nooit wat over maar de les daarvoor zei ik dingen als dat ie het niet kan hebben dat wij Turken beter zijn en dat we ze hebben afgemaakt enzo.![]()
![]()
Belchinezenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:32 schreef Bortecinem het volgende:
Alleen jij snapt mij.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ümitlerin bittigi yerde Tükün kudreti baslar.
Is dit allemaal echt gebeurd?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, hij trok me laatst aan m'n arm toen ik de klas in wilde lopen, had geen boeken bij me. Zegt ie normaal gesprken nooit wat over maar de les daarvoor zei ik dingen als dat ie het niet kan hebben dat wij Turken beter zijn en dat we ze hebben afgemaakt enzo.![]()
![]()
bilmi als je dat echt hebt gezegd echt de fuckquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
dit is serieus gebeurd looooolquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik geef je 80 van de 100 punten voor je rijke fantasie!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
watquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Noord Korea dan, daar huren ze Chinezen in om als voetbalsupporters te dienen tijdens het WK.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Shadap, kaas.![]()
Anyway, een Oeigoerse jongen die ik ken is van school gestuurd toen hij voor Turkije was tijdens een voetbalwedstrijd tussen een Turkse en Chineze uni (waar hij dus op zat).
China.![]()
ja, maar hij trok niet hard aan m'n armquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is dit allemaal echt gebeurd?![]()
Ik ga me echt zorgen maken over het onderwijs in Nederland dan namelijk.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:34 schreef IHVK het volgende:
Ja altijd aaldig doen die Chinezen. Sambal bai? Vliendelijk kijken. Kadootje kopen.
Maal stiekem gemeen doen ! Jaja wji hebben jullie wel dool.
Koreanen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Noord Korea dan, daar huren ze Chinezen in om als voetbalsupporters te dienen tijdens het WK.
Ik geloof er helemaal niks van.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja, maar hij trok niet hard aan m'n arm
of had je het over mijn uitspraken? ja, die zijn er echt geweest. Maar ik praat wel vaker raar tegen mensen
Volgens mij ligt het eerder aan jouquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dit is serieus gebeurd loooool
je kent de nlse scholen niet.
Doe ik altijd wanneer iemand mij vraagt of ik een Berber ben.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:36 schreef Bortecinem het volgende:
Ik had waarschijnlijk gewoon gezegd dat ik Koerdisch was, kijken of hij Turken echt zwart ging maken.
Ja maar weet je wat het was, het gesprek begon over z'n roots en hij erkende de armeense genocide en hij zei dat turkije dat ook moest doen en gaf als argument dat alle landen het doen. En daarna zei die steeds we gaan hier na de les over praten, tis verschrikkelijk wat er is gebeurd...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
bilmi als je dat echt hebt gezegd echt de fuck![]()
Kijken of ze Arabieren gaan zwart maken?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Doe ik altijd wanneer iemand mij vraagt of ik een Berber ben.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kijken of ze Arabieren gaan zwart maken?Jij komt toch uit Adana! Hm verdacht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Koreanen:
http://www.kut.ac.kr/eng/index.jsp
[..]
Kijken of ze Arabieren gaan zwart maken?TurkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arabieren
Cool story, Hansel.
Jij gaat ook echt kijken of hij online is.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:39 schreef Bortecinem het volgende:
Burak is online, mensen! Wedden hij leest mee.
Burak.
ah boeiend, ik weet wat waar isquote:
Damn dat had ik moeten doenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:36 schreef Bortecinem het volgende:
Ik had waarschijnlijk gewoon gezegd dat ik Koerdisch was, kijken of hij Turken echt zwart ging maken.
[..]
Kijken of ze Arabieren gaan zwart maken?Precies, jij snapt me. Tik 'm aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Oh ja, dit keer vast en zeker wel ja!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nu ik dit lees wel, maar ik ben serieus.. dit keer meen ik het.
Nee, hij heeft gereageerd in een topic die in mijn AT stond.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jij gaat ook echt kijken of hij online is.
Sommige leraren zijn zwak of besteden er geen aandacht aan. In de derde (toen spoorde ik helemaal niet) heb ik echt vreemde dingen gezegd tegen een leraar. Uiteindelijk is de leraar zelf ontslagen (hij kon geen les geven)quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:38 schreef IHVK het volgende:
Het lijkt me dat je met zo'n uitspraak van school wordt gestuurd.
Gaatie vast en zeker weer lopen roepen dat ik een lelijke rare Marokkaan ben.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:39 schreef Bortecinem het volgende:
Burak is online, mensen! Wedden hij leest mee.
Burak.
Ik vind Arabisch in liedjes erg mooi, maar wanneer ze het spreken vind ik het minder.quote:
Alle Turken uit Adana zijn verTurkste Arabieren.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jep. Het zit er vol met Arabieren (Nusayri).
Taalbarbaar!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind Arabisch in liedjes erg mooi, maar wanneer ze het spreken vind ik het minder.
Hij is maar een neppe Turk. Pest hem daar maar mee. Tataren.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Gaatie vast en zeker weer lopen roepen dat ik een lelijke rare Marokkaan ben.
Zal ik dan een liedje voor je zingen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind Arabisch in liedjes erg mooi, maar wanneer ze het spreken vind ik het minder.
Ojaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Gaatie vast en zeker weer lopen roepen dat ik een lelijke rare Marokkaan ben.
Dan zal ze het niet ver schoppen in het leven.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:41 schreef Ayca het volgende:
Ik vraag me af of bilmi in het echt zulke dingen er zo makkelijk uit floept..
Nee. Maar de Arabieren in Adana zijn een beetje zoals de Laz in Karadeniz. Gewoon Turks zeg maar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Alle Turken uit Adana zijn verTurkste Arabieren.![]()
*Heel hard wegrent.
Ze was toch een INFPquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:41 schreef Ayca het volgende:
Kwam dat heel toevallig omdat hij een turkse man is?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oja![]()
Marokkaanse vrouwen waren mooier dan Turkse vrouwen volgens hem, maar Turkse mannen waren weer mooier dan Marokkaanse mannen.
Ja, Zaandam is dichtbij, istersen goruselimquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:41 schreef Ayca het volgende:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oja![]()
Marokkaanse vrouwen waren mooier dan Turkse vrouwen volgens hem, maar Turkse mannen waren weer mooier dan Marokkaanse mannen.
Ik weet waar ik het wel kan zeggen en waar niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan zal ze het niet ver schoppen in het leven.
Of ze snapte de vragen niet en vulde maar wat inquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ze was toch een INFP
Dus ze is introvert dus ik geloof het niet.
ik zal eens serieus zijn op fokquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Of ze snapte de vragen niet en vulde maar wat in
Dialect. Ezel in het Arabisch is Hamar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:46 schreef Bortecinem het volgende:
Yeaay Shekarii!! - OMG
Sharmuta - Hoer
Eri kir - Ezel?
En nog een paar scheldwoorden die je regelmatig op de straten van Adana hoort maar waar ik nu niet op kom.
Jij en ik lijken wel een beetje op elkaar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik zal eens serieus zijn op fok
Ik kan beide zijn. En sowieso kan introvert goed samen met zulke uitspraken.
Misschien geloven ze nu dat die combinatie wel bestaat.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij en ik lijken wel een beetje op elkaar.
Ja het Arabisch dat de 'Arabieren' (meeste stammen gewoon af van de Feniciers) in Turkije spreken is meer Syrisch.quote:
Vind gaf al aan dat het subjectief is of deed je het om aanvallen te voorkomen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:48 schreef IHVK het volgende:
Ik vind Turks wel mooier dan Arabisch eigenlijk.
#subjectief
Geweldig...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik zal eens serieus zijn op fok
Ik kan beide zijn. En sowieso kan introvert goed samen met zulke uitspraken.
Maakt niet uit. Zoals ik al eerder zei; koulana ensan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja het Arabisch dat de 'Arabieren' (meeste stammen gewoon af van de Feniciers) in Turkije spreken is meer Syrisch.
Ik geniet minder van internet relletjes dan jij.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vind gaf al aan dat het subjectief is of deed je het om aanvallen te voorkomen?
Ik ook hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:48 schreef IHVK het volgende:
Ik vind Turks wel mooier dan Arabisch eigenlijk.
#subjectief
Oh dat die combinatie bestaat wil ik best geloven hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Misschien geloven ze nu dat die combinatie wel bestaat.
Wat betekent dat?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Zoals ik al eerder zei; koulana ensan.
Maar dat jij zulke uitspraken niet zal doen, betekent toch niet dat zoiets niet kan gebeuren op school?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Geweldig...
Toch zou ik zulke uitspraken niet doen..
Natuurlijk, ik had het alleen over mezelfquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar dat jij zulke uitspraken niet zal doen, betekent toch niet dat zoiets niet kan gebeuren op school?
Cool. En je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Jij bent goed.Ik zei: Wij zijn allemaal mensen.
Waarom doe je dat nou.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:53 schreef IHVK het volgende:
Is niet zo moeilijk als Insan mens is in het Turks.![]()
Bedoel je niet gewoon TM?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:52 schreef Bortecinem het volgende:
Oke mensen die een beetje verstand hebben van de Turkse talen, klinkt dit niet als Turks (niet Turkije-Turks maar meer Oeigoers-Turks)?
Lijkt wel een beetje op wat een oeigoerse kennis van ons spreektquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:52 schreef Bortecinem het volgende:
Oke mensen die een beetje verstand hebben van de Turkse talen, klinkt dit niet als Turks (niet Turkije-Turks maar meer Oeigoers-Turks)?
Ik zat al achter m'n pc te denken... maar ihvk was me voor door de waarde van dat compliment 0 te maken..quote:
Ik wil ook een Oeigoerse kennis.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op wat een oeigoerse kennis van ons spreekt
Even stoer doen met je zogenaamde talenkennis en dan hard door de mand vallen.quote:
Nee, ik vind dit meer op Adanaturks lijken hoor! Ik heb geen flauw idee hoe je erop komt dat dit op oiegoers lijkt, hoe kom je erop? Tfoe.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:52 schreef Bortecinem het volgende:
Ik dacht dat ik na al die maanden jullie wel een beetje had bijgeleerd over de Turkse wereld. Maar nee, ik heb gefaald.quote:
FU.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ik vind dit meer op Adanaturks lijken hoor! Ik heb geen flauw idee hoe je erop komt dat dit op oiegoers lijkt, hoe kom je erop? Tfoe.
Ik kreeg iig geen antwoord van iemand die jaren in de Arabische wereld heeft gewoond.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Even stoer doen met je zogenaamde talenkennis en dan hard door de mand vallen.
waarom?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je moet niet zo vaak rondhangen op hababam.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Even stoer doen met je zogenaamde talenkennis en dan hard door de mand vallen.
Oussie trapte er wel in, maar jullie moesten mij zo nodig verraden.quote:
Oewhhhhh disss.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik kreeg iig geen antwoord van iemand die jaren in de Arabische wereld heeft gewoond.
Jouw bericht was dan ook niet aan mij, maar aan Zelihater gericht!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik kreeg iig geen antwoord van iemand die jaren in de Arabische wereld heeft gewoond.
Hij heeft het twee keer geplaatst, een keer toen hij mij quotte en daarvoor nog een keer, toen was het aan ons allemaal gericht.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jouw bericht was dan ook niet aan mij, maar aan Zelihater gericht!
Whahaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:59 schreef IHVK het volgende:
http://www.hurriyet.com.t(...)i/14856206.asp?top=1
Dit is wel echt flauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |