quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
maar hij is wel echt christelijk :w lees dat topic maarquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:48 schreef IHVK het volgende:
Niet alles wat ooit gezegd is over iemand klopt.
Oh mijn God, een Christen!!!!!111quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar hij is wel echt christelijk :w lees dat topic maar
Ten eerste is dat niet waar en ten tweede boeit het niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar hij is wel echt christelijk :w lees dat topic maar
edit geen zin in een fokdiscussiequote:Op donderdag 27 mei 2010 23:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ten eerste is dat niet waar en ten tweede boeit het niet.
jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:52 schreef IHVK het volgende:
Geloof je alles wat je op internet leest Emel?
Geloof je alles wat Emel zegt IHVK?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:52 schreef IHVK het volgende:
Geloof je alles wat je op internet leest Emel?
Only in... Turkey!quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:54 schreef IHVK het volgende:
Er kwam ooit een heel boek uit in Turkije over dat Erdogan een zionistische jood zou zijn..
Het zou wat zijn dat alles op het internet de waarheid zou zijn. Dan was iedereen op FOK! rijk, met een penis van 33 cm en een fotomodel als vriendin. Vergeet vooral niet dat ze allemaal een tweede hypotheek hebben lopen in Spanje.quote:
Sinan...quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Slim! Je bent heel makkelijk te misleiden dan.
Racistquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:55 schreef Ayca het volgende:
Iedereen is een zionistische jood in Turkije
Volgens mij nemen jullie meer serieus dan ik neem in dit topic (valt ook onder internet)quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Het zou wat zijn dat alles op het internet de waarheid zou zijn. Dan was iedereen op FOK! rijk, met een penis van 33 cm en een fotomodel als vriendin. Vergeet vooral niet dat ze allemaal een tweede hypotheek hebben lopen in Spanje.
Ik neem alleen mijn vriendin serieus.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Volgens mij nemen jullie meer serieus dan ik neem in dit topic (valt ook onder internet)
In mezelf.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In jezelf? In anderen? In de wereld?
Doe nou eens niet zo moeilijkquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
In mezelf.
In anderen.
Wat valt er onder de wereld? Maken mensen de wereld?
Dus je wilt geen kinderen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:02 schreef Ayca het volgende:
Ik neem niemand serieus, en al helemaal niet op Fok!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaa.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:02 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik wou hem eerst zelf maken maar ik vond het niveau iets te laag
Gezellig johquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Meh, het aantal tienermoeders groeien als kool tegenwoordig.
Lees de spoiler alleen als je het niveau nog meer wilt verlagen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Het aantal is enkelvoud, mijn beste Ous.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:04 schreef o.us het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lees de spoiler alleen als je het niveau nog meer wilt verlagen.Ik klikte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
je vriendin is de volgendequote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Sommige mensen worden nou eenmaal geboren met een laag IQ. Zo is het leven.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
ja ik neem mensen serieus die makkelijk manipuleerbaar zijn. Ik ben teleurgesteld in hen.
waar ous het net over had.quote:Op een middelbare school voor lager onderwijs in Ostrada, een stad in het noorden van Polen, zijn vijf meisjes van veertien en vijftien zwanger geraakt na een bizar seksspelletje. Het spelletje, genaamd 'de zon' of 'een ster', heeft als belangrijkste kenmerk een complete orgie.
Tijdens het spelletje liggen de meisjes met hun benen wijd en hun hoofden naar elkaar, zodat de vorm lijkt op een ster. Terwijl de meisjes hun ogen gesloten houden, worden ze allemaal tegelijk genomen door een groep jongens. De winnaar is degene die erin slaagt als laatste klaar te komen.
Het vieze spelletje heeft al geleid tot een reeks tienerzwangerschappen. "Dit jaar zijn al vijf meisjes zwanger geraakt, twee zijn inmiddels bevallen", aldus schooldirectrice Anna Czarnocka.
De politie heeft de zaak nu in onderzoek. Ze klagen dat zowel de ouders als de leerkrachten niet bereid zijn tot medewerking. Niemand praat over seks op school. Daarnaast is er geen psycholoog die de meisjes erop wijst dat zulke spelletjes kunnen leiden tot een zwangerschap.
hoe weet je of jij over de waarheid beschiktquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
ja ik neem mensen serieus die makkelijk manipuleerbaar zijn. Ik ben teleurgesteld in hen.
quote:
quote:Vijf babies door seksorgie
Middelbare scholieren hebben onlangs in de Poolse plaats Ostróda een seksorgie gehouden. Meisjes van slechts veertien en vijftien jaar oud lieten zich door leeftijdsgenootjes nemen, meldt Polskie Radio vandaag. Blijkbaar waren de voorbehoedsmiddelen op; vijf tieners raakten zwanger.
De jongeren speelden het spel ''de zon'', waarbij meisjes in een cirkel op de grond gaan liggen met hun hoofden tegen elkaar. Terwijl zij hun ogen moeten dichthouden, mogen jongens seks met ze hebben. Winnaar is de jongen die als laatste klaarkomt. De seks vond niet onder dwang plaats.
Die laatste zin ook, he.quote:
Was je bij je vriendin?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:11 schreef o.us het volgende:
Ik ben gewoon in een goede bui vandaaaaaaaaaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |