Noord Korea dan, daar huren ze Chinezen in om als voetbalsupporters te dienen tijdens het WK.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Shadap, kaas.![]()
Anyway, een Oeigoerse jongen die ik ken is van school gestuurd toen hij voor Turkije was tijdens een voetbalwedstrijd tussen een Turkse en Chineze uni (waar hij dus op zat).
China.![]()
ja, maar hij trok niet hard aan m'n armquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is dit allemaal echt gebeurd?![]()
Ik ga me echt zorgen maken over het onderwijs in Nederland dan namelijk.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:34 schreef IHVK het volgende:
Ja altijd aaldig doen die Chinezen. Sambal bai? Vliendelijk kijken. Kadootje kopen.
Maal stiekem gemeen doen ! Jaja wji hebben jullie wel dool.
Koreanen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Noord Korea dan, daar huren ze Chinezen in om als voetbalsupporters te dienen tijdens het WK.
Ik geloof er helemaal niks van.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja, maar hij trok niet hard aan m'n arm
of had je het over mijn uitspraken? ja, die zijn er echt geweest. Maar ik praat wel vaker raar tegen mensen
Volgens mij ligt het eerder aan jouquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dit is serieus gebeurd loooool
je kent de nlse scholen niet.
Doe ik altijd wanneer iemand mij vraagt of ik een Berber ben.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:36 schreef Bortecinem het volgende:
Ik had waarschijnlijk gewoon gezegd dat ik Koerdisch was, kijken of hij Turken echt zwart ging maken.
Ja maar weet je wat het was, het gesprek begon over z'n roots en hij erkende de armeense genocide en hij zei dat turkije dat ook moest doen en gaf als argument dat alle landen het doen. En daarna zei die steeds we gaan hier na de les over praten, tis verschrikkelijk wat er is gebeurd...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
bilmi als je dat echt hebt gezegd echt de fuck![]()
Kijken of ze Arabieren gaan zwart maken?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Doe ik altijd wanneer iemand mij vraagt of ik een Berber ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kijken of ze Arabieren gaan zwart maken?Jij komt toch uit Adana! Hm verdacht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Koreanen:
http://www.kut.ac.kr/eng/index.jsp
[..]
Kijken of ze Arabieren gaan zwart maken?TurkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arabieren
Cool story, Hansel.
Jij gaat ook echt kijken of hij online is.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:39 schreef Bortecinem het volgende:
Burak is online, mensen! Wedden hij leest mee.
Burak.
ah boeiend, ik weet wat waar isquote:
Damn dat had ik moeten doenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:36 schreef Bortecinem het volgende:
Ik had waarschijnlijk gewoon gezegd dat ik Koerdisch was, kijken of hij Turken echt zwart ging maken.
[..]
Kijken of ze Arabieren gaan zwart maken?Precies, jij snapt me. Tik 'm aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |