Een vriendin van mij is daar 1 maand geweest. Ze vond het heel tof, maar het schijnt er heel erg te stinken constant en mensen zijn onhygiënisch.quote:
vandaag is niet meerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:11 schreef o.us het volgende:
Ik ben gewoon in een goede bui vandaaaaaaaaaag.
Twee weken lang gaan we naar een meidenschool (quote:
Ik zie de connectie niet, maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
nog 1 ding: Gadverdamme chinezen....
maar dat zal een marokkaan niet begrijpen :\
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ga slapen
zouden jullie ook moeten doen
vooral jij ihvk, een uur geleden welterusten gezegd..![]()
Siquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is daar 1 maand geweest. Ze vond het heel tof, maar het schijnt er heel erg te stinken constant en mensen zijn onhygiënisch.
Veel plezier.![]()
Ga je met je opleiding?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hahaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Twee weken lang gaan we naar een meidenschool () en gaan we langs een aantal bedrijven en gaan we culturele dingen doen.
Ik heb zin in de reis
Nee.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
nepturk!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik zie de connectie niet, maar dat zal wel aan mij liggen
Ja want hij lijkt ook echt op een Oeigoer.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:17 schreef Thanaz het volgende:
[..]
zeg dat je Oeigoer bent, vinden ze leuk..
Dit kan op mijn lange lijst van afkomsten waarvan mensen dachten dat ik was.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:17 schreef Thanaz het volgende:
[..]
zeg dat je Oeigoer bent, vinden ze leuk..
alsof hij serieus is.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Dit kan op mijn lange lijst van afkomsten waarvan mensen dachten dat ik was.
Je lijkt niet op een Oeigoer. De meeste Oeigoeren hebben een EuroAziatisch met een vleugje Midden-Oosten mix uiterlijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Dit kan op mijn lange lijst van afkomsten waarvan mensen dachten dat ik was.
Oh, jammer. Ik had net mijn lijstje gevondenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je lijkt niet op een Oeigoer. De meeste Oeigoeren hebben een EuroAziatisch met een vleugje Midden-Oosten mix uiterlijk.
Ik snap het verband even niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
mensen die naar china gaan![]()
ik spreek mijn chinese vriendinnen niet eens meer terwjil ze mij direct niets hebben aangedaan
of Free Tibet..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, en dan op het Tiananmen-plein ''Free Xinjiang!'' roepen. Chinezen kunnen echt meedogenloos zijn.
Zoals?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Oh, jammer. Ik had net mijn lijstje gevondenAlhoewel er de raarste afkomsten op staan.
Chinezen en Turken. Oeigoeren.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Oh, jammer. Ik had net mijn lijstje gevondenAlhoewel er de raarste afkomsten op staan.
Waarom in godsnaam?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Chinezen en Turken. Oeigoeren.
Ik haat chinezen... 2 vriendinnen minder maarja
Je haat 1,5 miljard Chinezen vanwege iets waar jij en zij (je klasgenoten) niets mee te maken hebben?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Chinezen en Turken. Oeigoeren.
Ik haat chinezen... 2 vriendinnen minder maarja
haha lolquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Surinaams
Half NL / Half Indo
Peruaans
Mexicaans
Dat is wel een originele manier om het te vragen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
haha lol
Bij mij is het vaak gewoon Turks, Marokkaans heb ik ook wel eens gehoordMaar vaak vragen ze het gewoon .
Laatst vroeg iemand: sorry maar ik ben het vergeten hoe kom jij ook al weer aan jouw kleurtje?_!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dies wel leukquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
haha lol
Bij mij is het vaak gewoon Turks, Marokkaans heb ik ook wel eens gehoordMaar vaak vragen ze het gewoon .
Laatst vroeg iemand: sorry maar ik ben het vergeten hoe kom jij ook al weer aan jouw kleurtje?_!
Ben inderdaad niet serieus. Ik trek altijd chinezen aan...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je haat 1,5 miljard Chinezen vanwege iets waar jij en zij (je klasgenoten) niets mee te maken hebben?
Of ben je weer niet serieus aan het doen.
En volgens mij ging je slapen toch.![]()
Ja ik ook ja.
Die ga ik ook gebruikenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is wel een originele manier om het te vragen.
Emel de grapjas.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ben inderdaad niet serieus. Ik trek altijd chinezen aan...(niet dat ik de situatie in china nu goedkeur ofzo)
welterusten.
Een Chinese jongen in mijn buurt ging een keer tegen mij zeiken dat er miljoenen Chinezen zijn omgekomen door oorlog met Turken. Ik dacht even dat het een Griek die als Chinees vermomd was.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door o.us op 28-05-2010 00:28:52 ]Feyenoord Rotterdam
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:28 schreef Rookert het volgende:
Bilmi loopt te fokken en giechelt nu achter haar pc
wij happen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
sorry maar het is leuk hoe wik en jij reageren
Die Chinezen hebben zelfs een muur voor ons gebouwd.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een Chinese jongen in mijn buurt ging een keer tegen mij zeiken dat er miljoenen Chinezen zijn omgekomen door oorlog met Turken. Ik dacht even dat het een Griek die als Chinees vermomd was.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een Chinese jongen in mijn buurt ging een keer tegen mij zeiken dat er miljoenen Chinezen zijn omgekomen door oorlog met Turken. Ik dacht even dat het een Griek die als Chinees vermomd was.
In Turkije is het altijd Koerdisch. Hier in Nederland is het Marokkaans, Libanees, Iraans enz.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:27 schreef IHVK het volgende:
Ik heb Armeens een keer gehoord. En Koerdisch. En Indonesisch.
Sommige mensen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:29 schreef Ayca het volgende:
Ohja koerdisch ook!
Eerste les Nederlands
de leraar: Ben jij koerdisch?
ik: nee?
leraar: weet je het zeker?
ik: ja![]()
leraar: als je het was zou het dan zeggen?
ik:ja
leraar: wat ben je dan?
ik: turkse
leraar: hm oke
Ja I know. Daar ging hij over klagen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die Chinezen hebben zelfs een muur voor ons gebouwd.
hij maakte wel een goed punt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:29 schreef Ayca het volgende:
Ohja koerdisch ook!
Eerste les Nederlands
Lolquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:29 schreef Ayca het volgende:
Ohja koerdisch ook!
Eerste les Nederlands
Boh, er kwam een Spaanse toeriste naar me toe wat vragend waar iets was. Dacht ze dat ik een Spaanse immigrant wasquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:29 schreef Ayca het volgende:
Ohja koerdisch ook!
Eerste les Nederlands
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:31 schreef IHVK het volgende:
Jij was toch Koerdisch? Nee? O ja het was 'snorrie'.
Jij hebt een Armeense leraar!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hij maakte wel een goed punt.![]()
laatst mijn armeense leraar: emel, mag ik wat vragen? jij bent dus toch koerdisch?
ik: nee hoezo?
hij: dat zei een jongen uit de havoklas...
(die jongen uit havoklas is koerd)![]()
![]()
sluit je je daar volledig bij aan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:32 schreef Bortecinem het volgende:
Maar goed jongens, vertrouw nooit een Chinees! Dat is wat er in de Gokturk inscripties geschreven staat. Dus dat Chinezen de Turken in de val proberen te lokken door aardig te doen en cadeautjes te schenken. Ey Turk, titre ve kendine don!
Ja, dat staat er letterlijk.
Wat een huichelaars zijn het ook! Sowieso, alles ten oosten van Nederland "quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:32 schreef Bortecinem het volgende:
Maar goed jongens, vertrouw nooit een Chinees! Dat is wat er in de Gokturk inscripties geschreven staat. Dus dat Chinezen de Turken in de val proberen te lokken door aardig te doen en cadeautjes te schenken. Ey Turk, titre ve kendine don!
Ik vind het wel jammer dat ik na de les niet heb gevraagd waarom hij zo graag wilde dat ik koerdisch wasquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hij maakte wel een goed punt.![]()
laatst mijn armeense leraar: emel, mag ik wat vragen? jij bent dus toch koerdisch?
ik: nee hoezo?
hij: dat zei een jongen uit de havoklas...
(die jongen uit havoklas is koerd)![]()
![]()
Ja, hij trok me laatst aan m'n arm toen ik de klas in wilde lopen, had geen boeken bij me. Zegt ie normaal gesprken nooit wat over maar de les daarvoor zei ik dingen als dat ie het niet kan hebben dat wij Turken beter zijn en dat we ze hebben afgemaakt enzo.quote:
Ümitlerin bittigi yerde Türkün kudreti baslar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:32 schreef Bortecinem het volgende:
zodat hij Turken zwart kon maken (mocht jij niet voor het koerdzijn willen uitkomen)quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat ik na de les niet heb gevraagd waarom hij zo graag wilde dat ik koerdisch was![]()
Je bent wel een koerdenluvrr dushe
Shadap, kaas.quote:
Ik geef je 80 van de 100 punten voor je rijke fantasie!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, hij trok me laatst aan m'n arm toen ik de klas in wilde lopen, had geen boeken bij me. Zegt ie normaal gesprken nooit wat over maar de les daarvoor zei ik dingen als dat ie het niet kan hebben dat wij Turken beter zijn en dat we ze hebben afgemaakt enzo.![]()
![]()
Belchinezenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:32 schreef Bortecinem het volgende:
Alleen jij snapt mij.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ümitlerin bittigi yerde Tükün kudreti baslar.
Is dit allemaal echt gebeurd?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, hij trok me laatst aan m'n arm toen ik de klas in wilde lopen, had geen boeken bij me. Zegt ie normaal gesprken nooit wat over maar de les daarvoor zei ik dingen als dat ie het niet kan hebben dat wij Turken beter zijn en dat we ze hebben afgemaakt enzo.![]()
![]()
bilmi als je dat echt hebt gezegd echt de fuckquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
dit is serieus gebeurd looooolquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik geef je 80 van de 100 punten voor je rijke fantasie!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
watquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |