Dit kan op mijn lange lijst van afkomsten waarvan mensen dachten dat ik was.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:17 schreef Thanaz het volgende:
[..]
zeg dat je Oeigoer bent, vinden ze leuk..
alsof hij serieus is.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Dit kan op mijn lange lijst van afkomsten waarvan mensen dachten dat ik was.
Je lijkt niet op een Oeigoer. De meeste Oeigoeren hebben een EuroAziatisch met een vleugje Midden-Oosten mix uiterlijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Dit kan op mijn lange lijst van afkomsten waarvan mensen dachten dat ik was.
Oh, jammer. Ik had net mijn lijstje gevondenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je lijkt niet op een Oeigoer. De meeste Oeigoeren hebben een EuroAziatisch met een vleugje Midden-Oosten mix uiterlijk.
Ik snap het verband even niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
mensen die naar china gaan![]()
ik spreek mijn chinese vriendinnen niet eens meer terwjil ze mij direct niets hebben aangedaan
of Free Tibet..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, en dan op het Tiananmen-plein ''Free Xinjiang!'' roepen. Chinezen kunnen echt meedogenloos zijn.
Zoals?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Oh, jammer. Ik had net mijn lijstje gevondenAlhoewel er de raarste afkomsten op staan.
Chinezen en Turken. Oeigoeren.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Oh, jammer. Ik had net mijn lijstje gevondenAlhoewel er de raarste afkomsten op staan.
Waarom in godsnaam?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Chinezen en Turken. Oeigoeren.
Ik haat chinezen... 2 vriendinnen minder maarja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |