Noord Korea dan, daar huren ze Chinezen in om als voetbalsupporters te dienen tijdens het WK.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Shadap, kaas.![]()
Anyway, een Oeigoerse jongen die ik ken is van school gestuurd toen hij voor Turkije was tijdens een voetbalwedstrijd tussen een Turkse en Chineze uni (waar hij dus op zat).
China.![]()
ja, maar hij trok niet hard aan m'n armquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is dit allemaal echt gebeurd?![]()
Ik ga me echt zorgen maken over het onderwijs in Nederland dan namelijk.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:34 schreef IHVK het volgende:
Ja altijd aaldig doen die Chinezen. Sambal bai? Vliendelijk kijken. Kadootje kopen.
Maal stiekem gemeen doen ! Jaja wji hebben jullie wel dool.
Koreanen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Noord Korea dan, daar huren ze Chinezen in om als voetbalsupporters te dienen tijdens het WK.
Ik geloof er helemaal niks van.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja, maar hij trok niet hard aan m'n arm
of had je het over mijn uitspraken? ja, die zijn er echt geweest. Maar ik praat wel vaker raar tegen mensen
Volgens mij ligt het eerder aan jouquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dit is serieus gebeurd loooool
je kent de nlse scholen niet.
Doe ik altijd wanneer iemand mij vraagt of ik een Berber ben.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:36 schreef Bortecinem het volgende:
Ik had waarschijnlijk gewoon gezegd dat ik Koerdisch was, kijken of hij Turken echt zwart ging maken.
Ja maar weet je wat het was, het gesprek begon over z'n roots en hij erkende de armeense genocide en hij zei dat turkije dat ook moest doen en gaf als argument dat alle landen het doen. En daarna zei die steeds we gaan hier na de les over praten, tis verschrikkelijk wat er is gebeurd...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
bilmi als je dat echt hebt gezegd echt de fuck![]()
Kijken of ze Arabieren gaan zwart maken?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Doe ik altijd wanneer iemand mij vraagt of ik een Berber ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kijken of ze Arabieren gaan zwart maken?Jij komt toch uit Adana! Hm verdacht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Koreanen:
http://www.kut.ac.kr/eng/index.jsp
[..]
Kijken of ze Arabieren gaan zwart maken?TurkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arabieren
Cool story, Hansel.
Jij gaat ook echt kijken of hij online is.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:39 schreef Bortecinem het volgende:
Burak is online, mensen! Wedden hij leest mee.
Burak.
ah boeiend, ik weet wat waar isquote:
Damn dat had ik moeten doenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:36 schreef Bortecinem het volgende:
Ik had waarschijnlijk gewoon gezegd dat ik Koerdisch was, kijken of hij Turken echt zwart ging maken.
[..]
Kijken of ze Arabieren gaan zwart maken?Precies, jij snapt me. Tik 'm aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Oh ja, dit keer vast en zeker wel ja!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nu ik dit lees wel, maar ik ben serieus.. dit keer meen ik het.
Nee, hij heeft gereageerd in een topic die in mijn AT stond.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jij gaat ook echt kijken of hij online is.
Sommige leraren zijn zwak of besteden er geen aandacht aan. In de derde (toen spoorde ik helemaal niet) heb ik echt vreemde dingen gezegd tegen een leraar. Uiteindelijk is de leraar zelf ontslagen (hij kon geen les geven)quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:38 schreef IHVK het volgende:
Het lijkt me dat je met zo'n uitspraak van school wordt gestuurd.
Gaatie vast en zeker weer lopen roepen dat ik een lelijke rare Marokkaan ben.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:39 schreef Bortecinem het volgende:
Burak is online, mensen! Wedden hij leest mee.
Burak.
Ik vind Arabisch in liedjes erg mooi, maar wanneer ze het spreken vind ik het minder.quote:
Alle Turken uit Adana zijn verTurkste Arabieren.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jep. Het zit er vol met Arabieren (Nusayri).
Taalbarbaar!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind Arabisch in liedjes erg mooi, maar wanneer ze het spreken vind ik het minder.
Hij is maar een neppe Turk. Pest hem daar maar mee. Tataren.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Gaatie vast en zeker weer lopen roepen dat ik een lelijke rare Marokkaan ben.
Zal ik dan een liedje voor je zingen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind Arabisch in liedjes erg mooi, maar wanneer ze het spreken vind ik het minder.
Ojaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Gaatie vast en zeker weer lopen roepen dat ik een lelijke rare Marokkaan ben.
Dan zal ze het niet ver schoppen in het leven.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:41 schreef Ayca het volgende:
Ik vraag me af of bilmi in het echt zulke dingen er zo makkelijk uit floept..
Nee. Maar de Arabieren in Adana zijn een beetje zoals de Laz in Karadeniz. Gewoon Turks zeg maar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Alle Turken uit Adana zijn verTurkste Arabieren.![]()
*Heel hard wegrent.
Ze was toch een INFPquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:41 schreef Ayca het volgende:
Kwam dat heel toevallig omdat hij een turkse man is?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oja![]()
Marokkaanse vrouwen waren mooier dan Turkse vrouwen volgens hem, maar Turkse mannen waren weer mooier dan Marokkaanse mannen.
Ja, Zaandam is dichtbij, istersen goruselimquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:41 schreef Ayca het volgende:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oja![]()
Marokkaanse vrouwen waren mooier dan Turkse vrouwen volgens hem, maar Turkse mannen waren weer mooier dan Marokkaanse mannen.
Ik weet waar ik het wel kan zeggen en waar niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan zal ze het niet ver schoppen in het leven.
Of ze snapte de vragen niet en vulde maar wat inquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ze was toch een INFP
Dus ze is introvert dus ik geloof het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |