ik zal eens serieus zijn op fokquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Of ze snapte de vragen niet en vulde maar wat in
Dialect. Ezel in het Arabisch is Hamar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:46 schreef Bortecinem het volgende:
Yeaay Shekarii!! - OMG
Sharmuta - Hoer
Eri kir - Ezel?
En nog een paar scheldwoorden die je regelmatig op de straten van Adana hoort maar waar ik nu niet op kom.
Jij en ik lijken wel een beetje op elkaar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik zal eens serieus zijn op fok
Ik kan beide zijn. En sowieso kan introvert goed samen met zulke uitspraken.
Misschien geloven ze nu dat die combinatie wel bestaat.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij en ik lijken wel een beetje op elkaar.
Ja het Arabisch dat de 'Arabieren' (meeste stammen gewoon af van de Feniciers) in Turkije spreken is meer Syrisch.quote:
Vind gaf al aan dat het subjectief is of deed je het om aanvallen te voorkomen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:48 schreef IHVK het volgende:
Ik vind Turks wel mooier dan Arabisch eigenlijk.
#subjectief
Geweldig...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik zal eens serieus zijn op fok
Ik kan beide zijn. En sowieso kan introvert goed samen met zulke uitspraken.
Maakt niet uit. Zoals ik al eerder zei; koulana ensan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja het Arabisch dat de 'Arabieren' (meeste stammen gewoon af van de Feniciers) in Turkije spreken is meer Syrisch.
Ik geniet minder van internet relletjes dan jij.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vind gaf al aan dat het subjectief is of deed je het om aanvallen te voorkomen?
Ik ook hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:48 schreef IHVK het volgende:
Ik vind Turks wel mooier dan Arabisch eigenlijk.
#subjectief
Oh dat die combinatie bestaat wil ik best geloven hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Misschien geloven ze nu dat die combinatie wel bestaat.
Wat betekent dat?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Zoals ik al eerder zei; koulana ensan.
Maar dat jij zulke uitspraken niet zal doen, betekent toch niet dat zoiets niet kan gebeuren op school?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Geweldig...
Toch zou ik zulke uitspraken niet doen..
Natuurlijk, ik had het alleen over mezelfquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar dat jij zulke uitspraken niet zal doen, betekent toch niet dat zoiets niet kan gebeuren op school?
Cool. En je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Jij bent goed.Ik zei: Wij zijn allemaal mensen.
Waarom doe je dat nou.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:53 schreef IHVK het volgende:
Is niet zo moeilijk als Insan mens is in het Turks.![]()
Bedoel je niet gewoon TM?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:52 schreef Bortecinem het volgende:
Oke mensen die een beetje verstand hebben van de Turkse talen, klinkt dit niet als Turks (niet Turkije-Turks maar meer Oeigoers-Turks)?
Lijkt wel een beetje op wat een oeigoerse kennis van ons spreektquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:52 schreef Bortecinem het volgende:
Oke mensen die een beetje verstand hebben van de Turkse talen, klinkt dit niet als Turks (niet Turkije-Turks maar meer Oeigoers-Turks)?
Ik zat al achter m'n pc te denken... maar ihvk was me voor door de waarde van dat compliment 0 te maken..quote:
Ik wil ook een Oeigoerse kennis.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op wat een oeigoerse kennis van ons spreekt
Even stoer doen met je zogenaamde talenkennis en dan hard door de mand vallen.quote:
Nee, ik vind dit meer op Adanaturks lijken hoor! Ik heb geen flauw idee hoe je erop komt dat dit op oiegoers lijkt, hoe kom je erop? Tfoe.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:52 schreef Bortecinem het volgende:
Ik dacht dat ik na al die maanden jullie wel een beetje had bijgeleerd over de Turkse wereld. Maar nee, ik heb gefaald.quote:
FU.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ik vind dit meer op Adanaturks lijken hoor! Ik heb geen flauw idee hoe je erop komt dat dit op oiegoers lijkt, hoe kom je erop? Tfoe.
Ik kreeg iig geen antwoord van iemand die jaren in de Arabische wereld heeft gewoond.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Even stoer doen met je zogenaamde talenkennis en dan hard door de mand vallen.
waarom?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je moet niet zo vaak rondhangen op hababam.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Even stoer doen met je zogenaamde talenkennis en dan hard door de mand vallen.
Oussie trapte er wel in, maar jullie moesten mij zo nodig verraden.quote:
Oewhhhhh disss.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik kreeg iig geen antwoord van iemand die jaren in de Arabische wereld heeft gewoond.
Jouw bericht was dan ook niet aan mij, maar aan Zelihater gericht!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik kreeg iig geen antwoord van iemand die jaren in de Arabische wereld heeft gewoond.
Hij heeft het twee keer geplaatst, een keer toen hij mij quotte en daarvoor nog een keer, toen was het aan ons allemaal gericht.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jouw bericht was dan ook niet aan mij, maar aan Zelihater gericht!
Whahaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:59 schreef IHVK het volgende:
http://www.hurriyet.com.t(...)i/14856206.asp?top=1
Dit is wel echt flauw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |