Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Wat een held ben ikquote:
Absoluut.quote:
quote:
U gaat door voor de koelkastquote:
duidelijkquote:
Een Smeg?quote:
heey Gf en hoe isset hier?quote:
Boeiendquote:
Dat stond sowieso al op het programma ja! Voor paardje hoef ik het terein niet eens af waar ik (tevens helemaal gratis) verblijf!quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
golden gate kijken en paardrijden
goedquote:
mooi hier ookquote:
kost me een jaar om al die afkortingen te lerenquote:PIOFACH-terrein van de directie Bedrijfsvoering bestaat uit een directie MT en het management van de eenheden van de clusters D&I, FD, FSB, ICT, MA en P&FD.
gewoon vragen welke maandag ze bedoelenquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:44 schreef Symphonic het volgende:
Maar die hoort natuurlijk wel bij de TT
Ik heb het te druk mo terug te kijken.
Ze sturen een klus die normaal zeker een week duurt naar de verkeerde persoon, komt pas vandaag bji mij aan maar of het wel maandag klaar is
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
stukje uit een nieuwe opdracht.....
ik ga wat ondersteunen![]()
[..]
kost me een jaar om al die afkortingen te leren
quote:
Inderdaadquote:
werk jij ook hierquote:
Ja want iedereen die in de avond moet werken werkt inderdaad in een parenclubquote:
Als Fha bij jou werkt, kom ik die kant op hoorquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja want iedereen die in de avond moet werken werkt inderdaad in een parenclub![]()
vanaf 7 uur zijn we openquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Als Fha bij jou werkt, kom ik die kant op hoor.
Als schoonmaak dan misschien, boeiend om te zien inderdaad!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Als Fha bij jou werkt, kom ik die kant op hoor.
kan ik idd uren naar kijkenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Als schoonmaak dan misschien, boeiend om te zien inderdaad!!
Ik hier ook nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
kan ik idd uren naar kijken![]()
niet dat ik het hier ooit zie
quote:
geenlast vanquote:
symquote:
Graag dan, zo schieten de dagen hier echt niet op.quote:
tijd voor een andere jobquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Graag dan, zo schieten de dagen hier echt niet op.
Ik heb nog wel drie fucking luie studenten die je in elkaar mag trappenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:40 schreef marcb1974 het volgende:
Graag dan, zo schieten de dagen hier echt niet op.
laat me eens radenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb nog wel drie fucking luie studenten die je in elkaar mag trappenEentje woont in Deventer, van de andere twee weet ik het niet, dus dan kun je dat mooi zelf uitzoeken
dat is idd momenteel een probleemquote:
Heb jij geen werk voor me? Ik ben heel goed als matrassentesterquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is idd momenteel een probleem
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb nog wel drie fucking luie studenten die je in elkaar mag trappenEentje woont in Deventer, van de andere twee weet ik het niet, dus dan kun je dat mooi zelf uitzoeken
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben te lui om me aan te kleden vandaag, dus wees welkom
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:20 schreef Fha het volgende:![]()
allemaal
![]()
Ik ben te lui om namen te typen haha
massochistquote:
whehehehequote:Op donderdag 27 mei 2010 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij geen werk voor me? Ik ben heel goed als matrassentester
Hihiquote:
quote:
quote:
ik had geen tijd om de laatste terug te zoeken dus ik heb de bovenste 3 van de 1184 resultaten gepakt waarin fha zegt lui te zijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:54 schreef Fha het volgende:
[..]Heb jij werkelijk niks beters te doen dan zover terug te zoeken?!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:54 schreef Fha het volgende:
[..]Heb jij werkelijk niks beters te doen dan zover terug te zoeken?!
quote:
Is ze zo aktief in het kakelen over haar luiheid ja?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:57 schreef wel.o.k het volgende:
ik had geen tijd om de laatste terug te zoeken dus ik heb de bovenste 3 van de 1184 resultaten gepakt waarin fha zegt lui te zijn
Nee hoor, ik kom er tenminste gewoon voor uitquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ze zo aktief in het kakelen over haar luiheid ja?Dat kost wel wat geloofwaardigheid op een bepaald moment natuurlijk
1184quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had geen tijd om de laatste terug te zoeken dus ik heb de bovenste 3 van de 1184 resultaten gepakt waarin fha zegt lui te zijn
ik ben iig nooit zgn aan het werkquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kom er tenminste gewoon voor uitBeter dan al die mensen hier die zogenaamd aan het werk zijn en het druk hebben en dan op gaan zoeken hoe vaak ik lui ben
Goed punt welquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:00 schreef Fha het volgende:
Nee hoor, ik kom er tenminste gewoon voor uitBeter dan al die mensen hier die zogenaamd aan het werk zijn en het druk hebben en dan op gaan zoeken hoe vaak ik lui ben
Ik ben therapeutisch aan het werkquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben iig nooit zgn aan het werk
en daarvoor danquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben therapeutisch aan het werkIk kost geen geld dus ik mag fok!ken
Ga werken luie *******. Je kost de samenleving handen vol met geld danquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben therapeutisch aan het werkIk kost geen geld dus ik mag fok!ken
laters wokquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:05 schreef wel.o.k het volgende:
zo, klaar met afronden.
naar huis toe![]()
[ afbeelding ]
SMOESJES!quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:04 schreef Fha het volgende:
Ik ben gewoon beter in het managen van mijn tijd
JALOEZIE!!quote:
Acht poten, geleed lijf, ik zeg: een spin.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet iemand wat dit voor beest is?
[ afbeelding ]
Ja ja het raam is viesIk ga niet op 40 meter hoogte uit het raam hangen om het te lappen
Beest is ongeveer 1,3 cm lang. Te groot voor een teek toch? Teken lopen niet op glas, en niet op 40 m hoogte. Toch? Toch??
Zo Fha, nou NOG een grote mond?![]()
Bespottelijk dat dat een flater van Balkenende zou zijn. En dan eoa feministentroela die daarover valtquote:
Oh mooi. Die mag blijven. Kan ie nog wat wespenlarven opeten of zoquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Acht poten, geleed lijf, ik zeg: een spin.
En muggen, niet te vergeten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh mooi. Die mag blijven. Kan ie nog wat wespenlarven opeten of zo
Wat voor een heb je? Dons? Want dan zou het slim zijn geweest als je er tennisballen bij hebt gedaanquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb mijn dekbed maar even in de wasmachine gestopt. Stond wel geen wasetiket bij, maar op hoop van zegen maarDat wordt lachen
Ja dan blijft het fluffigquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Dons? Tennisballen?
Naah vast niet. Ik geld als allergisch voor donsMaar goed, ik geld ook als allergisch voor huisstof, maar dan was ik hier allang dood geweest
Ja, maar dat is met ALLES wat uit de mond van Balkenende komt. Dat staat daar verder los vanquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:09 schreef Fha het volgende:
Ik zou het uit de mond van Balkenende ook wel een tikkie eng vinden hoorEerlijk is eerlijk
Goed puntquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar dat is met ALLES wat uit de mond van Balkenende komt. Dat staat daar verder los van
dat met die tennisballen begrijp ik niet zo. waarom blijft het dan fluffig?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat voor een heb je? Dons? Want dan zou het slim zijn geweest als je er tennisballen bij hebt gedaan![]()
Handig heh, zo achteraf![]()
En MPG. Fles mag best de waarheid over mij zeggen hoorDaar doe ik niet moeilijk over
![]()
je doet als of je werktquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:36 schreef Fha het volgende:
Ik ben aan het werk laiverdeten word pas om half 10 ofzo
dan gaat het vrij moeilijkquote:
Nee ik werkquote:
einde van de maandquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ik werkHet is alleen ontzettend rustig. En waarom de tennisballen werken weet ik ook niet, maar het werkt wel.
ik gok op het laatstequote:Op donderdag 27 mei 2010 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ik nou toch hoor buiten... OF dit is echt TERINGslechte muziek, OF het zijn minimaal twaalf voorrangsvoertuigen doorelkaar heen
Begin van het jaar bedoel je, het is al vijf maanden rustigquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
einde van de maand![]()
dan is het hier ook rustig![]()
ik ga het iig ook een keer proberen
Niet mên. Toen ik langskwam was je kei drukquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Begin van het jaar bedoel je, het is al vijf maanden rustig
Het lijkt toch op het eerstequote:Op donderdag 27 mei 2010 19:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik gok op het laatste![]()
is ook veel leuker
Alternatief ESF daarquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het lijkt toch op het eersteBenieuwd tot hoe laat dat nog doorgaat. En wat er morgenochtend allemaal gesloopt is hier
door allerlei dronken zatnekken
Ja op zaterdagmiddag is er nog wel eens wat te doen. Maar kom in December maar langs, dan zie je waarom ik het nu rustig vindquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet mên. Toen ik langskwam was je kei druk
In december zijn ze net klaar met mijn voordeurmat denk ik.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja op zaterdagmiddag is er nog wel eens wat te doen. Maar kom in December maar langs, dan zie je waarom ik het nu rustig vind
Dat zou me nog meevallenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In december zijn ze net klaar met mijn voordeurmat denk ik.
Dat is het jaquote:
Ja, koffiequote:
Kijk, dit stond er vanochtend al. Zoeen soort feest dus.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
crap![]()
Nee eoa studentenfeest. Een grote, er is een team van Brothers bij met een paar vrachtwagens vol licht en geluid en shizzle.
Koffie is heel slecht bij hoofdpijn. Dat voert alleen maar NOG meer vocht af. water moet je drinken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, koffieIk heb zo'n barstende hoofdpijn sinds vanmiddag
en ik ben moe... dus koffie is GOOD
![]()
Oh, sorry hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koffie is heel slecht bij hoofdpijn. Dat voert alleen maar NOG meer vocht af. water moet je drinken.
dat wist ik nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koffie is heel slecht bij hoofdpijn. Dat voert alleen maar NOG meer vocht af. water moet je drinken.
Gf!quote:
Fha meisje!quote:
Teringjantje, dat is geen feest meer, dat is een fucking festivalquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk, dit stond er vanochtend al. Zoeen soort feest dus.
[ afbeelding ]
Tenzij de hoofdpijn komt door caffeïnegebrekquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Eurovisie SongFestival
[ afbeelding ]
![]()
Eurovisie Songfestival 2010
goedquote:
Nee, ik keek heel toevallig die eerste voorrondes een stukje mee, wat een berg valszingers zeg!quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
vroeger was het nog leuk tegenwoordig is er geen hol meer aan
Mooiquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
goed
niet echt druk maar dat maakt het niet minder gezellig
Ik heb het dan eigenlijk alleen over kater-type hoofdpijn hequote:Op donderdag 27 mei 2010 20:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat wist ik niet![]()
ik drink altijd koffie ook als ik hoofdpijn heb
Ja, die keer dat het stilgelegd werd door de vuurwerkramp. Epic! Of al die andere keren dat het telefoonnetwerk standaard op z'n bek ging. Geweldig!quote:
Jumbo verkoopt spekkoekquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fha meisje!![]()
![]()
Hoe is het? En hoe gaat het met de studie?
En heb je al zin in cake?
![]()
Klopt als een busquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het dan eigenlijk alleen over kater-type hoofdpijn heDat wordt gewoon veroorzaakt doordat alcohol vocht afdrijft. Nou ja, dat niet eens, eigenlijk. Alcohol remt de productie van ADH (Anti Diurethrisch Hormoon). Dat hormoon heb je nodig om te zorgen dat niet elke druppel die je er bovenaan ingiet, er onderaan net zo hard weer uit komt zeg maar. Daarom moet je ook zo veel en vaak pissen als je hard aan het zuipen bent. Na een harde zuipavond drink ik voor het slapen gaan minimaal een liter water, zo niet nog wat meer, en zet ik een fles water naast mijn bed. Dan heb je de volgende dag nergens last van
als ik dat wistquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MooiHoe komt het dat het minder druk is?
een kater heb ik eigenlijk nooitquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het dan eigenlijk alleen over kater-type hoofdpijn heDat wordt gewoon veroorzaakt doordat alcohol vocht afdrijft. Nou ja, dat niet eens, eigenlijk. Alcohol remt de productie van ADH (Anti Diurethrisch Hormoon). Dat hormoon heb je nodig om te zorgen dat niet elke druppel die je er bovenaan ingiet, er onderaan net zo hard weer uit komt zeg maar. Daarom moet je ook zo veel en vaak pissen als je hard aan het zuipen bent. Na een harde zuipavond drink ik voor het slapen gaan minimaal een liter water, zo niet nog wat meer, en zet ik een fles water naast mijn bed. Dan heb je de volgende dag nergens last van
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Jumbo verkoopt spekkoek![]()
![]()
'nough said dacht ik zo
Cake vorm ook gekocht, alleen nog geen ingredienten want toen wast geld op
Studie is blaaaa, ik heb geen zin meer dit jaarLaatste lootjes met achterlijke studiegenoten dus erg motiverend allemaal
Hoe is het daar?
laters fhaquote:
Straks moet je gauw koken en eten, want vannacht ben je weer de hort op. Ouwe straatmadeliefquote:
whehehequote:Op donderdag 27 mei 2010 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Straks moet je gauw koken en eten, want vannacht ben je weer de hort op. Ouwe straatmadelief
Je bent gewoon te duurquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ik dat wist![]()
meestal ligt het aan het feit dat de maand bijna om is![]()
Dan zuip je niet hard genoeg, of ben je te goed getraind in het zuipenquote:[..]
een kater heb ik eigenlijk nooit![]()
wel altijd een droge bek
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:52 schreef MPG het volgende:
Dan zuip je niet hard genoeg, of ben je te goed getraind in het zuipen
quote:
Ja daarom, er is heus hoopquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Jeuj! Dat zijn de betere berichten
Wel balen van het geld op en de studie
Maar het zijn de laatste loodjes, dus zet em op!
Hier alles goed
Ik zou per ongeluk die vork er op laten vallen en per ongeluk een krasje veroorzakenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar eigenlijk bedoel je "kijk mij een iPad hebben"
Ik zou er expres die vork doorheen stampen en dan heel verbaasd gaan doenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zou per ongeluk die vork er op laten vallen en per ongeluk een krasje veroorzaken
Als je maar van mn eten afblijftquote:
Ja subtiliteit is niet jouw ding, dat weet ikquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou er expres die vork doorheen stampen en dan heel verbaasd gaan doen
"Nou issie sjtuk
"
Maar in het echt val ik best mee hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:17 schreef Fha het volgende:
Ja subtiliteit is niet jouw ding, dat weet ik
Awwwwquote:
Hier mist nog een stukje aanquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:11 schreef Fha het volgende:
Ja de spinazie was heul vochtig en dus heeeeul heet![]()
Slim
Nee helemaal niet.quote:
Nee raar heh, ik moet over een half uur weer wegquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ow jawel
"en ik kon natuurlijk geen seconde wachten met ETEN ETEN ETEN"
Nou nee, want dan verbrand je dus allesquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
doe normaal mens, zo'n plas spinazie giet je in 8 seconden in je keel
Niet als je eerst een kwartiertje wachtquote:
Ja, maar daar heb ik dus geen tijd voorquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet als je eerst een kwartiertje wacht
That's a lie, we both know that.quote:
Ik eet niet tijdens het wakenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
That's a lie, we both know that.
Je kan makkelijk een paar boterhammen in je nek stoppen of en maaltijdsalade meenemen voor vannacht. Vannacht heb je ALLE tijd om te eten. Geez, dat ik er nog op in ga![]()
Nou waarom niet? Ik zou tegen een uur of 3 toch echt wel een Mars of zo nodig hebben hoor. Ik weet nog wel, toen ik nachtportier was in een bruut vet hotel werd er ook altijd wat eten geregeld. Meestal broodjes met roomboter, stukje kaas, olijventappenade en zo. En ook toen ik bij de Edah in de nachtvulploeg zat werd er ook de hele nacht door gegeten gewoon (okee dan ben je zwaar aan het werk, dat is wat anders dan simpel knokken tegen de slaap).quote:
Dan word je elke nacht wakker met een enorme vreetkickquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:41 schreef Fha het volgende:
Waken is regelmatig zwaarder werk dan de nachtvulploeg bij de Edah gok ik. Maar ik eet dus niet omdat mijn ritme zich dan compleet omdraait.
Miste je onsquote:
Dappere gok zo op het eerste gezicht. Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:41 schreef Fha het volgende:
Waken is regelmatig zwaarder werk dan de nachtvulploeg bij de Edah gok ik.
Mjah ik dus welquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan word je elke nacht wakker met een enorme vreetkick![]()
...
Maar dat is zo zielig voor al die zelfmoordplegende medewerkers in China van Applequote:Op donderdag 27 mei 2010 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou er expres die vork doorheen stampen en dan heel verbaasd gaan doen
"Nou issie sjtuk
"
Sorry van de te weinig msnquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah ik dus welIk kan echt niet snachts gaan eten want dan komt het niet goed
Maar nu ga ik werken. Slaap lekker allemaal![]()
Wat boeit dat nou. Alsof we nog niet genoeg chinezen aan deze kant van de dampkring hebbenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat is zo zielig voor al die zelfmoordplegende medewerkers in China van Apple
Nou, ik vind het zelf asociaal dat een bedrijf die allerlei overpriced artikelen aanbiedt hun medewerkers dusdanig uitbuiten dat er al 10 zelfmoorden zijn geweest dit jaar.... Die mensen werken veel te veel uren, 6 dagen per week en wonen op het fabrieksterreinquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou. Alsof we nog niet genoeg chinezen aan deze kant van de dampkring hebben
Dat weet ik, al zijn er al zat bedrijven die daar juist voor waken, zoiets heet maatschappelijk verantwoord ondernemenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, dat is het natuurlijk ook. Maar heb niet de illusie dat Apple daar de enige boosdoener in is hoor, dat zou naief zijn.
Ja nouquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat weet ik, al zijn er al zat bedrijven die daar juist voor waken, zoiets heet maatschappelijk verantwoord ondernemen
Jaquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 27-05-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 071 Fha
02. 061 goldfinger1963
03. 059 Dr_Flash
04. 026 wel.o.k
05. 026 MPG
06. 018 Ladylike
07. 016 skitzin
08. 015 Marijkezwolle
09. 010 cablegunmaster
10. 009 friemelaar
11. 008 Symphonic
12. 008 marcb1974
13. 008 Knuffelzacht
14. 006 Darkwolf
15. 005 Papierversnipperaar
16. 004 Giertje
17. 003 j95
18. 002 DaMart
19. 001 FP128
20. 001 Pheno
quote:Top 100 van donderdag 27 mei 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
10. 207 Pheno
32. 137 Giertje
80. 090 goldfinger1963
89. 086 Fha
99. 083 Symphonic
eerder te goedkoopquote:
het laatstequote:[..]
Dan zuip je niet hard genoeg, of ben je te goed getraind in het zuipen
quote:
waar dacht jij danquote:
quote:
Nee, Ik keek naar House en vervolgens heb ik nog even zitten schrijven gisterenavond.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
Waar was je? Zat je Songfestival te kijken?
Veel plezier!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
Vandaag een bruiloft van een lief vriendinnetje![]()
Hopelijk wordt het gewoon een super dag
Het zonnetje schijnt in elk geval al, en ze trouwt op een zeilschip op het IJsselmeer, dus de zonnebrand maar mee
als jij dan eens mijn exchange wmi namespace probleem oplostquote:
Oke, gedaanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als jij dan eens mijn exchange wmi namespace probleem oplost
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, gedaan
Ze heten nu allemaal 'pokke ding dat niet fatsoenlijk werkt'.
Ja maar, ja maar...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, Ik keek naar House en vervolgens heb ik nog even zitten schrijven gisterenavond.
Dat Songfestival kan me gestolen worden, alsof Nederland ook maar een kans maakt met een liedje geschreven door iemand van 200 jaar oud die denkt dat de muziek uit zijn jeugd nog steeds populair is.
Veel plezier MZquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Het zonnetje schijnt in elk geval al, en ze trouwt op een zeilschip op het IJsselmeer, dus de zonnebrand maar mee
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, gedaan
Ze heten nu allemaal 'pokke ding dat niet fatsoenlijk werkt'.
Dankje!quote:
Dankje!quote:
Goedemorgenquote:
quote:Diverse problemen met het netwerk.
Shares zijn ineens niet zichtbaar en profielen kunnen niet worden gevonden.
quote:Landelijke netwerkstoring bandje geplaatst.
quote:Gebeld met infra, men gaat kijken, maar het is op dit moment te vaag.
daar gaat mijn lunchquote:Het probleem is dat de gebruikers door heel het land zitten, er niet 1 server is die problemen lijkt te veroorzaken.
Prachtig, trouwen op een zeilschip, klinkt wel erg romantisch.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Moet ik een tosti gooien?quote:
quote:
Volgens mij is je probleemstelling niet goedquote:
quote:
* wel.o.k mompelt iets over carriere verkortende keuzesquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens mij is je probleemstelling niet goed
Er zat een tosti vast in dat pokke ding dat niet goed werkt?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan hebben ze vroeg weekend
[..]
* wel.o.k mompelt iets over carriere verkortende keuzes
oorzaak gevonden
Naar jou, zachtjes, zodat je kunt etenquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zat een tosti vast in dat pokke ding dat niet goed werkt?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Naar jou, zachtjes, zodat je kunt etenSoms ben ik best vriendelijk
* Fha gooit zachtjes wat tosti's naar wokquote:
Ik zag het jaquote:
Lof of mai laifquote:
skatjuh..quote:
snack attack gehadquote:
mupkequote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mupke![]()
oh fuck.. weer niet gebeld he
het is niet goed als dennis wakker is
Met haar ben ik getrouwd, jij bent een lustobjectquote:
ik verdien strafquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ook niet gereageerd op me sms
het touw ligt al klaarquote:
Face it dude, je staat zooo onderaan de lijst van belangrijke dingenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ook niet gereageerd op me sms
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Face it dude, je staat zooo onderaan de lijst van belangrijke dingen
ik merk hetquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:31 schreef Fha het volgende:
[..]
niet dat witte, ik wil geen striemenquote:
Whehehehehequote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:31 schreef Fha het volgende:
[..]
ik werd bij thuiskomst meteen naar de PC gesleurdquote:
ik zal wel andere pakkenquote:
quote:[..]
Whehehehehe
je moest meteen mee chattenquote:[..]
ik werd bij thuiskomst meteen naar de PC gesleurd
wokquote:
ga nou maar eerst dat derde hangeval fixenquote:
ik had het tegen fhaquote:[..]
![]()
Jaquote:[..]
je moest meteen mee chatten
http://www.ubuntu.comquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:42 schreef cablegunmaster het volgende:
mn laptop heeft weer kuren.. corrupte windows 7
BSOD ik zit er nu op via de veilige modus.Niks met virussen. Het lijkt een vervelende driver te zijn maar ik krijg hem er niet uit
![]()
C00000021a ofzoiets3 dubbele foutmelding... vorige keer iets met scandisk en toen deed hij het weer.. maar dat was tijdelijk... Blegh!! ; (
Werk nou!
oepsquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ga nou maar eerst dat derde hangeval fixen
dan nogquote:[..]
ik had het tegen fha
is ie weer later thuis als jijquote:[..]
Ja
vanavond gaat ie miss weer de grotten in
Volgens dave ben ik een wijf uit duizenden
zie je dat ie me nog nooit gezien heeft
daarom ben ik partnerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
oeps![]()
goed dat je me eraan herinnert![]()
zou het?quote:
[..]
is ie weer later thuis als jij![]()
dat is wel duidelijk
ken je weer paffuhquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
de sigarettenautomaat wordt nou gevuld
Gamen gaat niet zo tof daaropquote:
quote:
ik fluisterdequote:
will doquote:
grootte zegt niet allesquote:
slaap ze Fhaquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
grootte zegt niet alles![]()
geloof me, ik kan het weten
JF heeft een klein pikkie?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
grootte zegt niet alles![]()
geloof me, ik kan het weten
jij en niet durvenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:08 schreef Ladylike het volgende:
ik wil een lullige reactie posten, maar moet vanavond nog werken dus durf niet meer
nee, ik ben zo'n slet dat ik nu wel alle maten gehad hebquote:
*proestquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, ik ben zo'n slet dat ik nu wel alle maten gehad heb
Ik heb spierpijn, ik ren niet zo hard vandaagquote:
quote:
spierpijn ?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb spierpijn, ik ren niet zo hard vandaag
[..]
Hmm...kay...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, ik ben zo'n slet dat ik nu wel alle maten gehad heb
geen ideequote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
spierpijn ?
wat heb je nou weer gedaan
oh ik had serieus moeten zijn?quote:
misschien komt het van het werken met je nieuwe laarzenquote:
Dat wil ik helemaal niet weten iddquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:24 schreef Ladylike het volgende:
dan vind ik het eng waarom je specifiek de maat van JF wilt weten![]()
zou kunnenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
misschien komt het van het werken met je nieuwe laarzen![]()
ander stand van het been enzo.
volgende onderwerp dan maar...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wil ik helemaal niet weten iddDat staat ook nergens
ik ben haar vervangerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
En het gaat alweer over etenMet of zonder Fha
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
En het gaat alweer over etenMet of zonder Fha
is daar een vaste tijd voor dan??quote:
Nee, daaromquote:
en zin hebtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Sex kun je ook op elk tijdstip van de dag hebben mits je beide vrij bent.
Daar ging het toch niet overquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
quote:
er zijn mensen die neucke onder werktijd hoor, zelfs hier in kscquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
whehehequote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er zijn mensen die neucke onder werktijd hoor, zelfs hier in ksc
Voelt er zich eentje aangesproken hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |