SMOESJES!quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:04 schreef Fha het volgende:
Ik ben gewoon beter in het managen van mijn tijd
JALOEZIE!!quote:
Acht poten, geleed lijf, ik zeg: een spin.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet iemand wat dit voor beest is?
[ afbeelding ]
Ja ja het raam is viesIk ga niet op 40 meter hoogte uit het raam hangen om het te lappen
Beest is ongeveer 1,3 cm lang. Te groot voor een teek toch? Teken lopen niet op glas, en niet op 40 m hoogte. Toch? Toch??
Zo Fha, nou NOG een grote mond?![]()
Bespottelijk dat dat een flater van Balkenende zou zijn. En dan eoa feministentroela die daarover valtquote:
Oh mooi. Die mag blijven. Kan ie nog wat wespenlarven opeten of zoquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Acht poten, geleed lijf, ik zeg: een spin.
En muggen, niet te vergeten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh mooi. Die mag blijven. Kan ie nog wat wespenlarven opeten of zo
Wat voor een heb je? Dons? Want dan zou het slim zijn geweest als je er tennisballen bij hebt gedaanquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb mijn dekbed maar even in de wasmachine gestopt. Stond wel geen wasetiket bij, maar op hoop van zegen maarDat wordt lachen
Ja dan blijft het fluffigquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Dons? Tennisballen?
Naah vast niet. Ik geld als allergisch voor donsMaar goed, ik geld ook als allergisch voor huisstof, maar dan was ik hier allang dood geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |