Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Wat een held ben ikquote:
Absoluut.quote:
quote:
U gaat door voor de koelkastquote:
duidelijkquote:
Een Smeg?quote:
heey Gf en hoe isset hier?quote:
Boeiendquote:
Dat stond sowieso al op het programma ja! Voor paardje hoef ik het terein niet eens af waar ik (tevens helemaal gratis) verblijf!quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
golden gate kijken en paardrijden
goedquote:
mooi hier ookquote:
kost me een jaar om al die afkortingen te lerenquote:PIOFACH-terrein van de directie Bedrijfsvoering bestaat uit een directie MT en het management van de eenheden van de clusters D&I, FD, FSB, ICT, MA en P&FD.
gewoon vragen welke maandag ze bedoelenquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:44 schreef Symphonic het volgende:
Maar die hoort natuurlijk wel bij de TT
Ik heb het te druk mo terug te kijken.
Ze sturen een klus die normaal zeker een week duurt naar de verkeerde persoon, komt pas vandaag bji mij aan maar of het wel maandag klaar is
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
stukje uit een nieuwe opdracht.....
ik ga wat ondersteunen![]()
[..]
kost me een jaar om al die afkortingen te leren
quote:
Inderdaadquote:
werk jij ook hierquote:
Ja want iedereen die in de avond moet werken werkt inderdaad in een parenclubquote:
Als Fha bij jou werkt, kom ik die kant op hoorquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja want iedereen die in de avond moet werken werkt inderdaad in een parenclub![]()
vanaf 7 uur zijn we openquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Als Fha bij jou werkt, kom ik die kant op hoor.
Als schoonmaak dan misschien, boeiend om te zien inderdaad!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Als Fha bij jou werkt, kom ik die kant op hoor.
kan ik idd uren naar kijkenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Als schoonmaak dan misschien, boeiend om te zien inderdaad!!
Ik hier ook nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
kan ik idd uren naar kijken![]()
niet dat ik het hier ooit zie
quote:
geenlast vanquote:
symquote:
Graag dan, zo schieten de dagen hier echt niet op.quote:
tijd voor een andere jobquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Graag dan, zo schieten de dagen hier echt niet op.
Ik heb nog wel drie fucking luie studenten die je in elkaar mag trappenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:40 schreef marcb1974 het volgende:
Graag dan, zo schieten de dagen hier echt niet op.
laat me eens radenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb nog wel drie fucking luie studenten die je in elkaar mag trappenEentje woont in Deventer, van de andere twee weet ik het niet, dus dan kun je dat mooi zelf uitzoeken
dat is idd momenteel een probleemquote:
Heb jij geen werk voor me? Ik ben heel goed als matrassentesterquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is idd momenteel een probleem
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb nog wel drie fucking luie studenten die je in elkaar mag trappenEentje woont in Deventer, van de andere twee weet ik het niet, dus dan kun je dat mooi zelf uitzoeken
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben te lui om me aan te kleden vandaag, dus wees welkom
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:20 schreef Fha het volgende:![]()
allemaal
![]()
Ik ben te lui om namen te typen haha
massochistquote:
whehehehequote:Op donderdag 27 mei 2010 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij geen werk voor me? Ik ben heel goed als matrassentester
Hihiquote:
quote:
quote:
ik had geen tijd om de laatste terug te zoeken dus ik heb de bovenste 3 van de 1184 resultaten gepakt waarin fha zegt lui te zijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:54 schreef Fha het volgende:
[..]Heb jij werkelijk niks beters te doen dan zover terug te zoeken?!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:54 schreef Fha het volgende:
[..]Heb jij werkelijk niks beters te doen dan zover terug te zoeken?!
quote:
Is ze zo aktief in het kakelen over haar luiheid ja?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:57 schreef wel.o.k het volgende:
ik had geen tijd om de laatste terug te zoeken dus ik heb de bovenste 3 van de 1184 resultaten gepakt waarin fha zegt lui te zijn
Nee hoor, ik kom er tenminste gewoon voor uitquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ze zo aktief in het kakelen over haar luiheid ja?Dat kost wel wat geloofwaardigheid op een bepaald moment natuurlijk
1184quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had geen tijd om de laatste terug te zoeken dus ik heb de bovenste 3 van de 1184 resultaten gepakt waarin fha zegt lui te zijn
ik ben iig nooit zgn aan het werkquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kom er tenminste gewoon voor uitBeter dan al die mensen hier die zogenaamd aan het werk zijn en het druk hebben en dan op gaan zoeken hoe vaak ik lui ben
Goed punt welquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:00 schreef Fha het volgende:
Nee hoor, ik kom er tenminste gewoon voor uitBeter dan al die mensen hier die zogenaamd aan het werk zijn en het druk hebben en dan op gaan zoeken hoe vaak ik lui ben
Ik ben therapeutisch aan het werkquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben iig nooit zgn aan het werk
en daarvoor danquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben therapeutisch aan het werkIk kost geen geld dus ik mag fok!ken
Ga werken luie *******. Je kost de samenleving handen vol met geld danquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben therapeutisch aan het werkIk kost geen geld dus ik mag fok!ken
laters wokquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:05 schreef wel.o.k het volgende:
zo, klaar met afronden.
naar huis toe![]()
[ afbeelding ]
SMOESJES!quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:04 schreef Fha het volgende:
Ik ben gewoon beter in het managen van mijn tijd
JALOEZIE!!quote:
Acht poten, geleed lijf, ik zeg: een spin.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet iemand wat dit voor beest is?
[ afbeelding ]
Ja ja het raam is viesIk ga niet op 40 meter hoogte uit het raam hangen om het te lappen
Beest is ongeveer 1,3 cm lang. Te groot voor een teek toch? Teken lopen niet op glas, en niet op 40 m hoogte. Toch? Toch??
Zo Fha, nou NOG een grote mond?![]()
Bespottelijk dat dat een flater van Balkenende zou zijn. En dan eoa feministentroela die daarover valtquote:
Oh mooi. Die mag blijven. Kan ie nog wat wespenlarven opeten of zoquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Acht poten, geleed lijf, ik zeg: een spin.
En muggen, niet te vergeten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh mooi. Die mag blijven. Kan ie nog wat wespenlarven opeten of zo
Wat voor een heb je? Dons? Want dan zou het slim zijn geweest als je er tennisballen bij hebt gedaanquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb mijn dekbed maar even in de wasmachine gestopt. Stond wel geen wasetiket bij, maar op hoop van zegen maarDat wordt lachen
Ja dan blijft het fluffigquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Dons? Tennisballen?
Naah vast niet. Ik geld als allergisch voor donsMaar goed, ik geld ook als allergisch voor huisstof, maar dan was ik hier allang dood geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |