quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maak lekker zelf een tekening. Ben je meteen klaar
Zeg als kind kan je dat doen, maar als "volwassene" zou je wel wat meer waardering mogen laten blijken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maak lekker zelf een tekening. Ben je meteen klaar
het is moederdag hé, dus ik ben snel klaar.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg als kind kan je dat doen, maar als "volwassene" zou je wel wat meer waardering mogen laten blijken.
Het hoeven geen diamanten armbanden te zijn.
Bijna weekendquote:
Pff wat waardeloos weerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Bijna weekend.
Zit nu te wachten op college, dat begint pas om 15.45.
En hoe is het met Fha?
Oeh... Spannund....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Pff wat waardeloos weer
Ik heb vandaag een dagje weekend en dan morgen weer werkenMaandag stage sollicitatiegesprek, dus stiekem ben ik nu al nerveus
Mja, dat is wel de beste invulling van dat soort dagenquote:Verder gaat het wel, een beetje zo'n dag waarop alles gewoon een beetje bleg is zonder duidelijke reden![]()
Dus ik ga gewoon lekker de rest van de middag afleveringen van Bones kijken en dat soort nuttige dingen
WOK
Juh ik hoop dat er nu ook gewoon iets meer uit gaat komen want ik ben het zoeken zoooooo verschrikkelijk zat!!quote:
Dromquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:52 schreef MPG het volgende:
Mja, dat is wel de beste invulling van dat soort dagen.
Ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Juh ik hoop dat er nu ook gewoon iets meer uit gaat komen want ik ben het zoeken zoooooo verschrikkelijk zat!!
Heel goed, heel goedquote:[..]
DromIk doe gewoon braaf wat van me verwacht word
shampooquote:
muckquote:
Ik ben te lui om me aan te kleden vandaag, dus wees welkomquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |