wokquote:
mpgquote:
GFquote:
Ben je ook in Eindhovenquote:
miezert het daar ookquote:
Jaquote:
mpgquote:
onder de rivieren is het slecht? of is het aan de kust beter?quote:
niet dat het heel erg miezert maar er vallen wel wat druppelsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mpg![]()
[..]
onder de rivieren is het slecht? of is het aan de kust beter?
dat kan helemaal niet volgens buienradarquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet dat het heel erg miezert maar er vallen wel wat druppels
de buienradar geloof ik ook niet meerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat kan helemaal niet volgens buienradar
gij ongelovigequote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de buienradar geloof ik ook niet meer
hier regent het en volgens buienradar zou het droog zijnquote:
symquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:06 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Vakantie zit er weer op, ik vlieg vanmiddag weer naar huis
hier is ie ook vertrokken...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sym
breng de zon dan maar mee naar hier
naar belgie is voor mij ver genoegquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier is ie ook vertrokken...
ik hoop onderweg naar Nederland
Ja, nee, daar moet 'ie zaterdag wezenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
naar belgie is voor mij ver genoeg
ik vlieg iedere werkdag 's middags naar huisquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:06 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Vakantie zit er weer op, ik vlieg vanmiddag weer naar huis
je mag hem even zien als hij overkomt op doorreis naar nederlandquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Laagvlieger zekerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik vlieg iedere werkdag 's middags naar huis![]()
quote:[..]
je mag hem even zien als hij overkomt op doorreis naar nederland
tot groot plezier van het cjib, die overigens 6 euro administratie kosten in rekening brengenquote:
Ach hij staat hoog geboeg om 2 landen te beschijnenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan gooi ik er wel een touwtje erom en hou ik hem lekker hierquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik vlieg iedere werkdag 's middags naar huis![]()
[..]
je mag hem even zien als hij overkomt op doorreis naar nederland
quote:
Nee het is kutweer. En tegenwoordig moet ik buitenom lopen om de tapes te wisselen.quote:
Blijf nog maar even daar iddquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:20 schreef Symphonic het volgende:
ben me al aan het voorbereiden op de temperatuurshock
Als ik het goed gezien heb scheelt het een graad of 18...
marcquote:
ze vonden dat zeker makkelijkerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het is kutweer. En tegenwoordig moet ik buitenom lopen om de tapes te wisselen.
vlieg ze Symquote:
850 meter buiten lopen om bij het rekencentrum te komenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het is kutweer. En tegenwoordig moet ik buitenom lopen om de tapes te wisselen.
bengelquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat je er nog post of leest, jij bent er zelf weggelopen.
In de regen en de kou, met je gebroken rug. Echt lachen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
850 meter buiten lopen om bij het rekencentrum te komen
bewegen is goed voor je rugquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In de regen en de kou, met je gebroken rug. Echt lachen.
Daarom heb ik er gisteren ook even een rotschop uitgedeeldquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat je er nog post of leest, jij bent er zelf weggelopen.
aan mij bedoel jequote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom heb ik er gisteren ook even een rotschop uitgedeeld
Hoi![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
sommige mensen kunnen(willen) niet lezen
Maak lekker zelf een tekening. Ben je meteen klaarquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:39 schreef wel.o.k het volgende:
bijna weekend![]()
ik moet nog een moederdag prul kopen
Wij lezen graag selectiefquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:39 schreef wel.o.k het volgende:
bijna weekend![]()
ik moet nog een moederdag prul kopen
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maak lekker zelf een tekening. Ben je meteen klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |