Ja, maar dat is met ALLES wat uit de mond van Balkenende komt. Dat staat daar verder los vanquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:09 schreef Fha het volgende:
Ik zou het uit de mond van Balkenende ook wel een tikkie eng vinden hoorEerlijk is eerlijk
Goed puntquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar dat is met ALLES wat uit de mond van Balkenende komt. Dat staat daar verder los van
dat met die tennisballen begrijp ik niet zo. waarom blijft het dan fluffig?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat voor een heb je? Dons? Want dan zou het slim zijn geweest als je er tennisballen bij hebt gedaan![]()
Handig heh, zo achteraf![]()
En MPG. Fles mag best de waarheid over mij zeggen hoorDaar doe ik niet moeilijk over
![]()
je doet als of je werktquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:36 schreef Fha het volgende:
Ik ben aan het werk laiverdeten word pas om half 10 ofzo
dan gaat het vrij moeilijkquote:
Nee ik werkquote:
einde van de maandquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ik werkHet is alleen ontzettend rustig. En waarom de tennisballen werken weet ik ook niet, maar het werkt wel.
ik gok op het laatstequote:Op donderdag 27 mei 2010 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ik nou toch hoor buiten... OF dit is echt TERINGslechte muziek, OF het zijn minimaal twaalf voorrangsvoertuigen doorelkaar heen
Begin van het jaar bedoel je, het is al vijf maanden rustigquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
einde van de maand![]()
dan is het hier ook rustig![]()
ik ga het iig ook een keer proberen
Niet męn. Toen ik langskwam was je kei drukquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Begin van het jaar bedoel je, het is al vijf maanden rustig
Het lijkt toch op het eerstequote:Op donderdag 27 mei 2010 19:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik gok op het laatste![]()
is ook veel leuker
Alternatief ESF daarquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het lijkt toch op het eersteBenieuwd tot hoe laat dat nog doorgaat. En wat er morgenochtend allemaal gesloopt is hier
door allerlei dronken zatnekken
Ja op zaterdagmiddag is er nog wel eens wat te doen. Maar kom in December maar langs, dan zie je waarom ik het nu rustig vindquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet męn. Toen ik langskwam was je kei druk
In december zijn ze net klaar met mijn voordeurmat denk ik.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja op zaterdagmiddag is er nog wel eens wat te doen. Maar kom in December maar langs, dan zie je waarom ik het nu rustig vind
Dat zou me nog meevallenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In december zijn ze net klaar met mijn voordeurmat denk ik.
Dat is het jaquote:
Ja, koffiequote:
Kijk, dit stond er vanochtend al. Zoeen soort feest dus.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
crap![]()
Nee eoa studentenfeest. Een grote, er is een team van Brothers bij met een paar vrachtwagens vol licht en geluid en shizzle.
Koffie is heel slecht bij hoofdpijn. Dat voert alleen maar NOG meer vocht af. water moet je drinken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, koffieIk heb zo'n barstende hoofdpijn sinds vanmiddag
en ik ben moe... dus koffie is GOOD
![]()
Oh, sorry hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koffie is heel slecht bij hoofdpijn. Dat voert alleen maar NOG meer vocht af. water moet je drinken.
dat wist ik nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koffie is heel slecht bij hoofdpijn. Dat voert alleen maar NOG meer vocht af. water moet je drinken.
Gf!quote:
Fha meisje!quote:
Teringjantje, dat is geen feest meer, dat is een fucking festivalquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk, dit stond er vanochtend al. Zoeen soort feest dus.
[ afbeelding ]
Tenzij de hoofdpijn komt door caffeīnegebrekquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Eurovisie SongFestival
[ afbeelding ]
![]()
Eurovisie Songfestival 2010
goedquote:
Nee, ik keek heel toevallig die eerste voorrondes een stukje mee, wat een berg valszingers zeg!quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
vroeger was het nog leuk tegenwoordig is er geen hol meer aan
Mooiquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
goed
niet echt druk maar dat maakt het niet minder gezellig
Ik heb het dan eigenlijk alleen over kater-type hoofdpijn hequote:Op donderdag 27 mei 2010 20:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat wist ik niet![]()
ik drink altijd koffie ook als ik hoofdpijn heb
Ja, die keer dat het stilgelegd werd door de vuurwerkramp. Epic! Of al die andere keren dat het telefoonnetwerk standaard op z'n bek ging. Geweldig!quote:
Jumbo verkoopt spekkoekquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fha meisje!![]()
![]()
Hoe is het? En hoe gaat het met de studie?
En heb je al zin in cake?
![]()
Klopt als een busquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het dan eigenlijk alleen over kater-type hoofdpijn heDat wordt gewoon veroorzaakt doordat alcohol vocht afdrijft. Nou ja, dat niet eens, eigenlijk. Alcohol remt de productie van ADH (Anti Diurethrisch Hormoon). Dat hormoon heb je nodig om te zorgen dat niet elke druppel die je er bovenaan ingiet, er onderaan net zo hard weer uit komt zeg maar. Daarom moet je ook zo veel en vaak pissen als je hard aan het zuipen bent. Na een harde zuipavond drink ik voor het slapen gaan minimaal een liter water, zo niet nog wat meer, en zet ik een fles water naast mijn bed. Dan heb je de volgende dag nergens last van
als ik dat wistquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MooiHoe komt het dat het minder druk is?
een kater heb ik eigenlijk nooitquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het dan eigenlijk alleen over kater-type hoofdpijn heDat wordt gewoon veroorzaakt doordat alcohol vocht afdrijft. Nou ja, dat niet eens, eigenlijk. Alcohol remt de productie van ADH (Anti Diurethrisch Hormoon). Dat hormoon heb je nodig om te zorgen dat niet elke druppel die je er bovenaan ingiet, er onderaan net zo hard weer uit komt zeg maar. Daarom moet je ook zo veel en vaak pissen als je hard aan het zuipen bent. Na een harde zuipavond drink ik voor het slapen gaan minimaal een liter water, zo niet nog wat meer, en zet ik een fles water naast mijn bed. Dan heb je de volgende dag nergens last van
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Jumbo verkoopt spekkoek![]()
![]()
'nough said dacht ik zo
Cake vorm ook gekocht, alleen nog geen ingredienten want toen wast geld op
Studie is blaaaa, ik heb geen zin meer dit jaarLaatste lootjes met achterlijke studiegenoten dus erg motiverend allemaal
Hoe is het daar?
laters fhaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |