quote:Groot Carré-debat vanavond om 20:30
Woensdagavond zal het tweede grote lijsttekkersdebat plaatsvinden voor de Tweede Kamer-verkiezingen van 9 juni aanstaande. Het debat zal live op RTL 4 van 20:30 tot 22:00 uur worden uitgezonden. Daarna volgt een nabeschouwing van een half uur.
Anders dan in premiersdebat van afgelopen zondag doen er dit keer acht politieke partijen mee. De lijstrekkers Jan Peter Balkenende (CDA), Job Cohen (PvdA), Emile Roemer (SP), Mark Rutte (VVD), Geert Wilders (PVV), Femke Halsema (GroenLinks), André Rouvoet (ChristenUnie) en Alexander Pechtold (D66) zullen deelnemen aan het politieke gevecht om de kiezer.
Het debat zal plaatsvinden in het Amsterdamse Carré-theater en zal zich richten op één thema: de economie. Het debat, dat georganiseerd is door BNR Nieuwsradio, Elsevier, Het Financieele Dagblad en RTL, zal geleid worden door RTL Nieuws-presentator Rick Nieman. De nabeschouwing zal gedaan worden door Bas van Werven van BNR Nieuwsradio.
Arcee is er nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is er geen mod die een topic klaar kan zetten?
"Hallo, Laurens Jan Brinkheurst hier. Gaat dat debat nog deur?"quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:37 schreef Lauuwtje het volgende:
Heeft iemand het debat bingo bij de hand?
Rouvoet is echt honderd keer zo goed als Cohen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:40 schreef Mendeljev het volgende:
Cohen stuntelt weer. Hij geeft geen antwoord op de vraag.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:40 schreef timmmmm het volgende:
Even OP gefixed. Ik zal nieuwe topics klaarzetten in het vervolg
Hij kan niet debatteren maar dat boeit niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:40 schreef TJDoornbos het volgende:
wat een faalhaas heeft het PvdA als leider.........
Rick gaat even schelden op het publiek tijdens de reclamequote:
En dat op een vraag die hij zeker kon verwachten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:40 schreef Mendeljev het volgende:
Cohen stuntelt weer. Hij geeft geen antwoord op de vraag.
Ja, zeker.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:41 schreef Abraracadabra het volgende:
Ik vind de debatleiding nu al tien keer beter dan 't vorige debat. Zodra ze off topic gaan worden ze afgekapt
Yep. Van mijn part doet hij álle debatten vanaf nu.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:41 schreef bakatje het volgende:
Nieman is een geniale debatleider.
Hij kan niet debatteren, maar is wel een goed bestuurder.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:41 schreef dmk het volgende:
Roemer erg sterk net, Cohen lijkt weer zwak erg zonde want heb veel vertrouwen in hem .
Maar 4 lijsttrekkers per keer in discussie.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:41 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
heb het begin gemist, waarom staat de rest van de lijsttrekkers in de schaduw?
Inderdaad, goede zaakquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:41 schreef Mendeljev het volgende:
De host is in ieder geval wel duidelijk en strict mbt het klappen en de spreektijd. Hulde.
Rick Nieman wint dit debat met gemakquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:41 schreef Abraracadabra het volgende:
Ik vind de debatleiding nu al tien keer beter dan 't vorige debat. Zodra ze off topic gaan worden ze afgekapt
Beter dan met Frits Wester.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:41 schreef Ugjerke het volgende:
Zo wat is Nieman streng, doet mij denken aan de leraar Duits.
Ja, na de eerste 10 minuten heb ik al meer debat gehoord dan in het hele radio1-geschreeuw.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:41 schreef Mendeljev het volgende:
De host is in ieder geval wel duidelijk en strict mbt het klappen en de spreektijd. Hulde.
Iedereen gaat er bij het programma van de SP in koopkracht op vooruit.quote:
Cohen is geen debater. Cohen is een staatsman die mensen uit laat spreken en die zelf goed kan formuleren als hij daar de kans voor krijgt. Een RTL4 debatje is daar niet de plek voor.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:40 schreef Taurus het volgende:
Oooh ik durf niet zo goed te kijken. Ik vind het zo jammer dat Cohen zo stottert, brrr, wat is dat toch. Toch wel credits want ik was al huilend weggelopen.
Mja, het is een beetje zielig,quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:40 schreef Taurus het volgende:
Oooh ik durf niet zo goed te kijken. Ik vind het zo jammer dat Cohen zo stottert, brrr, wat is dat toch. Toch wel credits want ik was al huilend weggelopen.
Sorry, ik zag niemand maken dus deed maar snel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:40 schreef timmmmm het volgende:
Even OP gefixed. Ik zal nieuwe topics klaarzetten in het vervolg
In de huidige verkiezingsstrijd moet je je in debatten toch goed kunnen profileren in de media.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hij kan niet debatteren, maar is wel een goed bestuurder.
Moest ook wel, afgelopen zondag was een rampquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:41 schreef Abraracadabra het volgende:
Hij staat niet voor de klas. De beste man is al tientallen jaren politicus. Staatssecretaris en burgemeester geweest. Sorry, maar dan faal je gewoon keihard.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat zou jij zijn, als je voor de 3e keer voor de klas stond?
Behalve de volgende generatiequote:Op woensdag 26 mei 2010 20:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Iedereen gaat er bij het programma van de SP in koopkracht op vooruit.
Nee, hij moet gewoon wat minder "denken" voordat hij wat zegt. Dat is de fout die hij maakt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:42 schreef Taurus het volgende:
Pfeeeew dat ging goed, voor 't eerst. Misschien moet ie snuiven of iets dergelijks, net als iedereen.
Zwaar irritant dat de stream meer dan een minuut achterlooptquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:42 schreef Taurus het volgende:
Pfeeeew dat ging goed, voor 't eerst. Misschien moet ie snuiven of iets dergelijks, net als iedereen.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:42 schreef Thomas B. het volgende:
Cohen is een staatsman
En zonder marktwerking geen goede managers in de zorg... Zo simpel is de realiteit. Het mes snijdt aan 2 kanten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:42 schreef Ryan3 het volgende:
Marktwerking in de zorg is niet goed idd, dan willen die managers nog meer verdienen o.a.
ja dat bedoel ik erg goede bestuurder waar ik veel vertrouwen in heb . Alleen zonde dat hij door veel mensen weggezet wordt als slecht omdat het debatteren op tv niet goed gaat.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hij kan niet debatteren, maar is wel een goed bestuurder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |