Precies, de intensiteit van zonlicht varieert behoorlijk, maar er zit erg veel energie in de straling van de zon, zelfs op een doorsnee dag.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:35 schreef LXIV het volgende:
Zonne-collectoren werken ook prima als het bewolkt is.
En bovendien worden ze steeds efficiënter en goedkoper. Je hebt nu ook 'onzichtbare' zonnecollectoren die gewoon in je raam verwerkt kunnen worden.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:24 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Precies, de intensiteit van zonlicht varieert behoorlijk, maar er zit erg veel energie in de straling van de zon, zelfs op een doorsnee dag.
Met welk doel precies?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:32 schreef inXs het volgende:
[..]
En bovendien worden ze steeds efficiënter en goedkoper. Je hebt nu ook 'onzichtbare' zonnecollectoren die gewoon in je raam verwerkt kunnen worden.
Denk aan auto's, het opladen de accu bijvoorbeeld. Of denk aan kantoorgebouwen met grote oppervlaktes aan raam, waarbij er dus potentieel veel opgewekt kan worden. Kassen, is ook nog een goede toepassing, veel glas, dus veel opwekking, deze energie/warmte kan door middel van koude/warmte opslag in de grond worden opgeslagen en zo in de winter weer dienen als verwarming voor de kas en woningen in de omgeving.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:45 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Met welk doel precies?
Zonne-warmte niet via directe instraling maar via radiatoren benutten? Lijkt me niet echt zinnig 's winters...
Het ging over zonnecollectors, die dingen produceren alleen warmte, geen elektriciteit.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:07 schreef inXs het volgende:
[..]
Denk aan auto's, het opladen de accu bijvoorbeeld.
Nee, er zijn ook zonnecollectoren van een soort folie op een raam, die wel degelijk electriciteit produceren! Er komt dus stroom uit je raam!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:17 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Het ging over zonnecollectors, die dingen produceren alleen warmte, geen elektriciteit.
Linkje?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, er zijn ook zonnecollectoren van een soort folie op een raam, die wel degelijk electriciteit produceren! Er komt dus stroom uit je raam!
Zonneconcentrators, voor zover ik weet zijn "collectors" alleen warmte-dingenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:46 schreef LXIV het volgende:
http://www.zonnepanelen-info.nl/nieuws/je-raam-als-zonnepaneel/
De Universiteit Utrecht en Akzo-Nobel hebben zonnecellen in folievorm ontwikkeld, die door Helianthos (een Nuon-dochter) geproduceerd en op de markt gebracht gaan worden. Daarmee wordt de toepassing van zonnecellen al letterlijk wat flexibeler. Nadeel is wel dat ze minder efficiënt zijn dan normale vaste zonnecellen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:59 schreef RemcoDelft het volgende:
Ideaal zou zijn als je een PV-cel gewoon als "verf" kan opbrengen, in 4 lagen of zo
Ik dacht dat ze voornamleijk subsidie collecteren.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:17 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Het ging over zonnecollectors, die dingen produceren alleen warmte, geen elektriciteit.
In de toekomst zal energieverbruik per woning erg belangrijk worden, dus moeten er veel meer woningen gebouwd worden die energieneutraal zijnquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:20 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze voornamleijk subsidie collecteren.
Waarom zou je uitzonderingen maken voor een bepaalde prijsklasse? Of alles indexeren of niet indexeren.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:44 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Voorts is de VVD tegen het niet langer indexeren van het eigenwoningforfait boven de 1 miljoen euro. Daardoor zouden steeds meer woningen daar boven komen. Dat betekent hogere lasten voor mensen. Ook is het niet in lijn met het willen bevorderen van het eigenwoningbezit.
http://www.vvd.nl/standpunt/799/eigenwoningforfait
De inkomensbelasting verlagen en het niet langer indexeren van het eigenwoningforfait is een eerlijke zaak.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom zou je uitzonderingen maken voor een bepaalde prijsklasse? Of alles indexeren of niet indexeren.
Waarom wil je perse onderscheid maken? Is toch eerlijker als voor iedereen hetzelfde geldt? Iemand met een dure woning betaalt ook veel meer OZB dan iemand met een krotje 5 hoog achter in een Rotterdamse achterbuurt.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:59 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
[..]
De inkomensbelasting verlagen en het niet langer indexeren van het eigenwoningforfait is een eerlijke zaak.
De topinkomens gaan er zo 5% op vooruit. ..
Dit in de zwaarste crisis sinds 70 jaar......
niet langer automatisch indexeren betekend dat het jaarlijks opnieuw kan worden vastgesteldquote:Op zondag 30 mei 2010 18:59 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
[..]
De inkomensbelasting verlagen en het niet langer indexeren van het eigenwoningforfait is een eerlijke zaak.
De topinkomens gaan er zo 5% op vooruit. ..
Dit in de zwaarste crisis sinds 70 jaar......
Tsja, nog een ton eraf en het komt in de buurt van de daadwerkelijke bouwkosten van deze lage flatsquote:Op maandag 31 mei 2010 03:15 schreef Terrorizer het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
http://www.heja.com/wonin(...)meen/prijslijst.html
MUAHAHAHAquote:Op maandag 31 mei 2010 03:15 schreef Terrorizer het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Degene die dat appartement koopt zal tot in de eeuwigheid 'vuil' aangekeken worden door de burenquote:Op maandag 31 mei 2010 03:15 schreef Terrorizer het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En hoelang moeten we dan nog wachten, volgens jou? Waarom zou je 5 jaar wachten voor een daling van wellicht 30k? Je koop toch vooral een huis om erin te leven?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:25 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Degene die dat appartement koopt zal tot in de eeuwigheid 'vuil' aangekeken worden door de buren
Afgelopen weekend sprak ik weer een nieuwe grootschuldbezitter die bij hoog en bij laag vol hield dat nu het tijdstip was om te kopen![]()
Heb nog maar even geduld, de prijzen zakken gestaagd door![]()
Je koopt nu vooral een huis om de bank te spekken. Die 30k kost je over de volledige looptijd meer dan 100k. Daarnaast zal de daling voor veel huizen de komende jaren meer dan 30k zijnquote:Op maandag 31 mei 2010 10:42 schreef Freak188 het volgende:
En hoelang moeten we dan nog wachten, volgens jou? Waarom zou je 5 jaar wachten voor een daling van wellicht 30k? Je koop toch vooral een huis om erin te leven?
Fixedquote:Op maandag 31 mei 2010 11:17 schreef xenobinol het volgende:
Toch wel apart logisch dat Rabobank als grootste belanghebbende het hardst brult dat het allemaal weer beter gaat
Omdat het een wordt gesuggereerd trek jij de conclusie dat er ook over iets anders gelogen wordt.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:17 schreef xenobinol het volgende:
Van de FP
Rabobank hield informatie over bouwfonds achter
Rabobank liegt ook structueel over de problemen van hun hypotheek klanten. Mijn insider vermeld nog steeds een stijging van het aantal wanbetalers![]()
Toch wel apart dat Rabobank als grootste belanghebbende het hardst brult dat het allemaal weer beter gaat
Het gaat om de moraal die niet deugd, wie eens liegt en bedriegt doet het vast nog eens.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:44 schreef Sjabba het volgende:
Omdat het een wordt gesuggereerd trek jij de conclusie dat er ook over iets anders gelogen wordt.
Ik ben blij dat je de humor van deze reeks inziet, uiteraard moet je er niet te zwaar aan tillen. Vanaf mijn kleine zolderkamer blijf ik hopen op de 'Apocalyps'quote:Kerel; Voorlopig zitten we nog niet op jou 50% en we zijn bijna 2 jaar en 58 deeltjes verder. Voor mij is dat af en toe hier kijken en lachen.
Voor jou is dat 2 lange jaren op je zolderkamer verbeten wachten en deze reeks vol schrijven om jezelf hoop te geven.
Ik hoop het inmiddels ook voor je!
Bedankt voor de correctie, het was 'vroeg' vanmorgenquote:
Wanneer had Rabobank het mis?quote:
Ik zou ze op je huis zettenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zonne-collectoren werken ook prima als het bewolkt is.
quote:ma 31 mei 2010, 08:24
Spaanse huizen gedumpt
door GERRIT JAN HOEK
BARCELONA - „Ieder nadeel heeft zijn voordeel." De gevleugelde historische woorden van Johan Cruijff doen zelfs opgeld in Spanje dat gekweld wordt door de grootste economische crisis uit zijn historie.
Terwijl de pensioenen bevroren worden, ambtenaren fors moeten inleveren, de ’baby-premie’ wordt afgeschaft en belastingen en BTW omhooggaan, zakken de prijzen van huizen als een baksteen.
En de prijzen van woningen gaan de komende maanden nog verder naar beneden nu banken en spaarbanken zich in versneld tempo van hun portefeuille van in beslag genomen onroerend goed proberen te ontdoen.
Goed voor iemand met 2 tonnen in euro´squote:
Ik hoor van prijsdalingen met 50% en dat er nog wel 10 a 15% aan zit te komenquote:Op maandag 31 mei 2010 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Goed voor iemand met 2 tonnen in euro´s
Schat zo in dat die 50% in toeristische gebieden er al lang is. Volgens mij gaan ze binnenkort in Engeland ook het 2e huis zwaarder belasten dus dat zorgt alleen maar voor meer mensen die weg willenquote:Op maandag 31 mei 2010 17:46 schreef Bruno25 het volgende:
[..]
Ik hoor van prijsdalingen met 50% en dat er nog wel 10 a 15% aan zit te komen
Dat is volslagen paniek van de banken
Je bedoeld op zijn zolderkamer?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zou ze op je huis zetten
Bijvoorbeeld, goed voor de marktwaardequote:
Bv. in België wordt je tweede huis ook al redelijk zwaar belast.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Schat zo in dat die 50% in toeristische gebieden er al lang is. Volgens mij gaan ze binnenkort in Engeland ook het 2e huis zwaarder belasten dus dat zorgt alleen maar voor meer mensen die weg willen
Ja het is wel interessant om zoiets als eerste huis te nemen, en hier de woning te verkopenquote:Op maandag 31 mei 2010 17:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Schat zo in dat die 50% in toeristische gebieden er al lang is. Volgens mij gaan ze binnenkort in Engeland ook het 2e huis zwaarder belasten dus dat zorgt alleen maar voor meer mensen die weg willen
Moet je wel een flinke financiele buffer hebben of een relastisch business plan of een goede baan hebbenquote:Op maandag 31 mei 2010 18:02 schreef Bruno25 het volgende:
[..]
Ja het is wel interessant om zoiets als eerste huis te nemen, en hier de woning te verkopen
Er zijn er genoeg waar de levensloop pot leuk gevuld is, en met de overwaarde van hier erbij kun je leuk wonen daar, en toch de HRA uit Nederland krijgenquote:Op maandag 31 mei 2010 18:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Moet je wel een flinke financiele buffer hebben of een relastisch business plan of een goede baan hebben
Van http://www.globalpropertyguide.com/real-estate-house-prices/S :quote:Op maandag 31 mei 2010 17:46 schreef Bruno25 het volgende:
[..]
Ik hoor van prijsdalingen met 50% en dat er nog wel 10 a 15% aan zit te komen
Dat is volslagen paniek van de banken
Dat gaat je niet lukken zonder inkomen in NLquote:Op maandag 31 mei 2010 18:05 schreef Bruno25 het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg waar de levensloop pot leuk gevuld is, en met de overwaarde van hier erbij kun je leuk wonen daar, en toch de HRA uit Nederland krijgen
levensloopopname is inkomenquote:Op maandag 31 mei 2010 18:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat gaat je niet lukken zonder inkomen in NL
Zou het proberenquote:
Ik ken mensen die dit willen gaan doen, en ik ken er die het al doenquote:Op maandag 31 mei 2010 19:37 schreef LXIV het volgende:
Het hangt natuurlijk van je situatie af. Als je 50 bent, twee ton overwaarde op je huis hebt en nog wat spaarcenten kun je het gemakkelijk tot aan je pensioen rekken in een ander land. Er zijn er natuurlijk ook veel die dat doen.
Gatverquote:Op maandag 31 mei 2010 03:15 schreef Terrorizer het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
In de UK bubbelen ze gewoon weer verder.quote:House price inflation hits 8.5% in England and Wales
House prices in England and Wales are continuing to rise strongly, according to the latest figures issued by the Land Registry.
Prices in April rose by another 0.2%, pushing up the annual rate of increase to 8.5%.
This was the fastest rate of growth since September 2007.
Meanwhile, the number of mortgage deals on offer has risen again to more than 2,000 as lenders continue the modest relaxation of their lending criteria.
The financial information service Moneyfacts said there were 2,191 deals available at the start of June, requiring down payments of between 0% and 40% of the value of the home being purchased.
That was a 14% increase in the number of mortgages in past month, although the proportion of them requiring at least a 25% deposit was steady at 56%.
"Lenders continue to ease their criteria and average rates still fall as competition for a limited amount of mortgage business gathers pace," said Darren Cook at Moneyfacts.
'Overtaking steadily'
The Land Registry said the cost of the average home in England and Wales now stood at £165,596.
Prices have been rising fastest in London over the past year.
They were up by 14.8% in the twelve months to April and put the capital's average house price at £341,487 after an increase of 1.6% in April alone.
"While London's annual change mirrored that of England and Wales for quite some time, the capital's growth rate is now overtaking steadily," the Land Registry said.
All of the 10 regions in England and Wales have seen prices rise in the past year, with the smallest increase being in Yorkshire and Humberside at just 0.7%.
Despite the acceleration of prices, sales are still very sluggish.
Last month figures from HM Revenue & Customs (HMRC) showed that completed sales had fallen by 2,000 in April to 71,000.
Although sales across the UK in the first four months of the year were 26% higher than in the same period last year, they were still nearly half the level reported in either 2005, 2006 or 2007.
http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/10202437.stm
Ja, in België. Maar daar wil je dan ook niet dood gevonden worden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:32 schreef Emu het volgende:
[..]
Gatver![]()
In Belgie 85 m² + terras 12-14 m² voor 170.000 euro (na kosten => 180.000) komt daar nog bij een autostaanplaats (7.500 euro) of garage (15.000 euro). Dit alles op een (semi)toplocatie EN in de stad.
Och da's nog niks.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:38 schreef farscapevr7 het volgende:
deze beginnen in ieder geval een beetje te zweten
Vraagprijs op 18-06-2008: ¤ 284.500,- (aanvang huidige aanbieding)
Vraagprijs op 28-02-2009: ¤ 269.500,- (- 5,6%)
Vraagprijs op 01-06-2010: ¤ 249.000,- (- 8,2%)
Huidige vraagprijs: ¤ 249.000,-
Totaal tijd in de verkoop dit huis: 23 maanden
Gemiddelde tijd in de verkoop dit woningtype in deze buurt: 10,8 maanden
Totale vraagprijsdaling dit huis: ¤ 35.500,- (12,5%)
In de UK wordt volgens mij alleen maar gekeken naar de korte-termijn rente waarmee deze woningen gefinancierd zijn. 300 pond rente betalen en 500 pond huur ontvangen is winst, dus kopen met die hap.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:10 schreef SeLang het volgende:
[..]
In de UK bubbelen ze gewoon weer verder.
Verwerpelijk hoe de authoriteiten de huizenbubble kunstmatig blijven pushen en argeloze mensen positioneren voor enorm veel pijn in de toekomst.
Wanneer die financiering maar voor enkele jaren vast staat is het nogal een risicovolle investering.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
In de UK wordt volgens mij alleen maar gekeken naar de korte-termijn rente waarmee deze woningen gefinancierd zijn. 300 pond rente betalen en 500 pond huur ontvangen is winst, dus kopen met die hap.
Ja. Maar zolang de cashflow goed is gaat het goed.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wanneer die financiering maar voor enkele jaren vast staat is het nogal een risicovolle investering.
Nee, het zijn vooral paniekaankopen (bang dat het later onbetaalbaar is) en speculanten die gokken op een prijsstijging. De huren zijn hier al jarenlang min of meer constant. Het huis dat ik in 2002 huurde kost nu ongeveer evenveel (hoorde ik van m'n oude buurman) en waar ik nu woon betaal ik al 3 jaar lang dezelfde huur.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
In de UK wordt volgens mij alleen maar gekeken naar de korte-termijn rente waarmee deze woningen gefinancierd zijn. 300 pond rente betalen en 500 pond huur ontvangen is winst, dus kopen met die hap.
Weet je al waa rnaatoe je gaat verhuizen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:07 schreef SeLang het volgende:
Ow, en de capital gain tax gaat van 18% naar 50%Die belasting geldt dus ook voor een tweede huis en "buy to let" beleggers in huizen. Onbegrijpelijk dat mensen nu nog met huizen gaan gokken met een levensgrote kans op een crash terwijl je als het goed gaat 50% van de winst moet inleveren...
Die capital gain tax geldt (nog) niet voor mij.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:30 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Weet je al waa rnaatoe je gaat verhuizen?
Er zijn heel wat Nederlanders die het niet met je eens zijn. In sommige grensgemeenten in België is 50 procent of zo van de inwoners al Nederlands. Dat drijft ook de huizenprijzen op (vooral in de provincies Antwerpen en Limburg).quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:44 schreef dpgargoyle het volgende:
[..]
Ja, in België. Maar daar wil je dan ook niet dood gevonden worden.
En hier zadelen we onze kinderen op met torenhoge schulden, die geen enkele relatie hebben met de marktwaardequote:
quote:"Het olie op het vuur van de prijsexplosie was het gratis lenen van geld. In Duitsland is de boom op de huizenmarkt voorbijgegaan omdat ze daar geen hypotheekrenteaftrek hebben. Bij de Oostenburen hebben starters kansen op de huizenmarkt, die hoeven geen hoge prijs te betalen en hoeven zich niet torenhoog in de schulden te steken om überhaupt een huis te kunnen kopen", zo zegt de econoom.
Ja geen geld creeeren op lening, maar allen daadwerkelijk bestaand geld uitlenen met rente. Uiteindelijk is het wel gewoon de schuld van de banken. Die hebben te veel uitgeleend, te veel risico genomen met geld dat niet bestond. Daar gaat het mis. Niet bij de huizenbezitter, of iemand anders die gewoon een prettige plek wil om in te wonen.quote:

Er zullen er genoeg zijn die het nu doenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:30 schreef pberends het volgende:
Had ik maar een Duits huis verkocht in '96 en een Nederlands huis gekocht, en nu andersom gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ook dit is weer tientallen malen in deze topicreeks voorbij gekomen
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
Zo DOM zijn de dummies van de VVD nu eenmaalquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:09 schreef fedsingularity het volgende:
Weekers van de VVD: ' we willen niet dat de huizenbezitters de waarde van hun huis zien dalen.'
Volgens mij zijn waarde en prijs 2 compleet verschillende dingen Franske...
Aldus de overheid überhaupt een plicht heeft om de woningprijs te garanderenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:09 schreef fedsingularity het volgende:
Weekers van de VVD: ' we willen niet dat de huizenbezitters de waarde van hun huis zien dalen.'
Volgens mij zijn waarde en prijs 2 compleet verschillende dingen Franske...
Hetzelfde hoor je als de beurskoersen dalen, dan is er een 'kapitaal' verdamptquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Aldus de overheid überhaupt een plicht heeft om de woningprijs te garanderen.
Ik word altijd simpel van die figuren die doen alsof de woningprijzen in NL bij elkaar opgeteld "vermogen" is. Tja gebakken lucht-vermogen misschien.
Klopt. Het is vreemd dat pensioenfondsen/financials dit vrolijk in de boeken schrijven als winst. Moeten ze niet doen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:36 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Hetzelfde hoor je als de beurskoersen dalen, dan is er een 'kapitaal' verdampt
Yep, prefab fabriekshuizen en goedkope Poolse vaklieden. Ook het tekenwerk is tegenwoordig grotendeels geautomatiseerd, vroeger moest alles van de grond af aan getekend worden, nu is het vooral onderdeeltjes plakken en de berekeningen worden gedaan door de computer. Tegenwoordig is de technische installatie ook niet meer wat het geweest is, pleur het er maar inquote:
Grondprijs is probleem; maar de hoge grondprijs wordt met name mogelijk gemaakt omdat men maximaal kan lenen door de HRA. Anders was er nooit financiering te vinden geweest voor de hoge grondprijs en was de prijs dus lager.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:03 schreef Bruno25 het volgende:
De oorzaak is dat de grondprijs 7 euro per m2 is, en dat grondspeculanten er 700 euro van maken, of in het geval van Hessing in de Bilt 7000 euro per m2
.
De bouwkosten dalen al enkele jaren
In Duitsland is zoals het hoort: daar dalen huizenprijzen structureel, net zoals alle 2e hands producten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:31 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Yep, prefab fabriekshuizen en goedkope Poolse vaklieden. Ook het tekenwerk is tegenwoordig grotendeels geautomatiseerd, vroeger moest alles van de grond af aan getekend worden, nu is het vooral onderdeeltjes plakken en de berekeningen worden gedaan door de computer. Tegenwoordig is de technische installatie ook niet meer wat het geweest is, pleur het er maar in
Bullshitquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:20 schreef pberends het volgende:
[..]
In Duitsland is zoals het hoort: daar dalen huizenprijzen structureel, net zoals alle 2e hands producten.
Heb je een link? Of kan je vertellen wat haar voornaamste argumenten waren? Ze was neem ik aan tegen de HRA?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat was dat wijf van de SP bij 1vandaag overigens dom, als voorstander van de HRA heb je zo geen vijanden nodig
Ik SP? Alsjeblieft niet, ik kan immers voor mijzelf denken en zorgenquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ze was nog dommer dan jij en dat zegt veel
Jij stemt zeker ook SP?
Uiteraard... alleen bij die partij is de huisvesting voor mij en mijn twee katten gegarandeerdquote:
SPquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat was dat wijf van de SP bij 1vandaag overigens dom, als voorstander van de HRA heb je zo geen vijanden nodig
Was te verwachten, nu nog SP erbij en de stemwijzer is nog redelijk goed ookquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:52 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Uiteraard... alleen bij die partij is de huisvesting voor mij en mijn twee katten gegarandeerd
Net de stemwijzer ingevuld, stemadvies: PvdD of PVV![]()
Ja... in jouw wereld kan datquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Was te verwachten, nu nog SP erbij en de stemwijzer is nog redelijk goed ook
Coudewater zou je anders goed kunnen gebruiken, er werken van een hoop mensen met een tophypotheek die wel wat baanzekerheid kunnen gebruikenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gelukkig is Koudewater niet mijn wereld
Je bedoelt zeker dat wijf van GROEN LINKS?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mwaah, pas een keer of vijfquote:
Elco Brinkman, dat is een leugenaar en een gefaalde graai politicusquote:
Ik snap dat hij vanuit de belangen van de projectontwikkelaars praat, maar:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:19 schreef trekker25 het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)t-noodklok-bouw.html
hij heeft wel deels gelijk, zeker over overdrachtsbelasting en verkoop gemeentegrond.. Onnodige belastingen die worden uitgegeven aan ander (wan)beleid
Jammer dat zelfs de woorden van Elco je boven je verstand gaanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:49 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Elco Brinkman, dat is een leugenaar en een gefaalde graai politicus![]()
Het wil er maar niet in dat huizen 'onbetaalbaar' geworden zijn, wat is volgens Elco de remedie? Juist nog meer lenen en door de overheid garanderen, kortom de oplossing is de oorzaak van het probleem en Elco is groot voorstander van het communisme als hem dat uitkomt op de korte termijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |