Yep, prefab fabriekshuizen en goedkope Poolse vaklieden. Ook het tekenwerk is tegenwoordig grotendeels geautomatiseerd, vroeger moest alles van de grond af aan getekend worden, nu is het vooral onderdeeltjes plakken en de berekeningen worden gedaan door de computer. Tegenwoordig is de technische installatie ook niet meer wat het geweest is, pleur het er maar inquote:
Grondprijs is probleem; maar de hoge grondprijs wordt met name mogelijk gemaakt omdat men maximaal kan lenen door de HRA. Anders was er nooit financiering te vinden geweest voor de hoge grondprijs en was de prijs dus lager.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:03 schreef Bruno25 het volgende:
De oorzaak is dat de grondprijs 7 euro per m2 is, en dat grondspeculanten er 700 euro van maken, of in het geval van Hessing in de Bilt 7000 euro per m2
.
De bouwkosten dalen al enkele jaren
In Duitsland is zoals het hoort: daar dalen huizenprijzen structureel, net zoals alle 2e hands producten.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:31 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Yep, prefab fabriekshuizen en goedkope Poolse vaklieden. Ook het tekenwerk is tegenwoordig grotendeels geautomatiseerd, vroeger moest alles van de grond af aan getekend worden, nu is het vooral onderdeeltjes plakken en de berekeningen worden gedaan door de computer. Tegenwoordig is de technische installatie ook niet meer wat het geweest is, pleur het er maar in
Bullshitquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:20 schreef pberends het volgende:
[..]
In Duitsland is zoals het hoort: daar dalen huizenprijzen structureel, net zoals alle 2e hands producten.
Heb je een link? Of kan je vertellen wat haar voornaamste argumenten waren? Ze was neem ik aan tegen de HRA?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat was dat wijf van de SP bij 1vandaag overigens dom, als voorstander van de HRA heb je zo geen vijanden nodig
Ik SP? Alsjeblieft niet, ik kan immers voor mijzelf denken en zorgenquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ze was nog dommer dan jij en dat zegt veel
Jij stemt zeker ook SP?
Uiteraard... alleen bij die partij is de huisvesting voor mij en mijn twee katten gegarandeerdquote:
SPquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat was dat wijf van de SP bij 1vandaag overigens dom, als voorstander van de HRA heb je zo geen vijanden nodig
Was te verwachten, nu nog SP erbij en de stemwijzer is nog redelijk goed ookquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:52 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Uiteraard... alleen bij die partij is de huisvesting voor mij en mijn twee katten gegarandeerd
Net de stemwijzer ingevuld, stemadvies: PvdD of PVV![]()
Ja... in jouw wereld kan datquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Was te verwachten, nu nog SP erbij en de stemwijzer is nog redelijk goed ook
Coudewater zou je anders goed kunnen gebruiken, er werken van een hoop mensen met een tophypotheek die wel wat baanzekerheid kunnen gebruikenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gelukkig is Koudewater niet mijn wereld
Je bedoelt zeker dat wijf van GROEN LINKS?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mwaah, pas een keer of vijfquote:
Elco Brinkman, dat is een leugenaar en een gefaalde graai politicusquote:
Ik snap dat hij vanuit de belangen van de projectontwikkelaars praat, maar:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:19 schreef trekker25 het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)t-noodklok-bouw.html
hij heeft wel deels gelijk, zeker over overdrachtsbelasting en verkoop gemeentegrond.. Onnodige belastingen die worden uitgegeven aan ander (wan)beleid
Jammer dat zelfs de woorden van Elco je boven je verstand gaanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:49 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Elco Brinkman, dat is een leugenaar en een gefaalde graai politicus![]()
Het wil er maar niet in dat huizen 'onbetaalbaar' geworden zijn, wat is volgens Elco de remedie? Juist nog meer lenen en door de overheid garanderen, kortom de oplossing is de oorzaak van het probleem en Elco is groot voorstander van het communisme als hem dat uitkomt op de korte termijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |