Fixedquote:Op maandag 31 mei 2010 11:17 schreef xenobinol het volgende:
Toch wel apart logisch dat Rabobank als grootste belanghebbende het hardst brult dat het allemaal weer beter gaat

Omdat het een wordt gesuggereerd trek jij de conclusie dat er ook over iets anders gelogen wordt.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:17 schreef xenobinol het volgende:
Van de FP
Rabobank hield informatie over bouwfonds achter
Rabobank liegt ook structueel over de problemen van hun hypotheek klanten. Mijn insider vermeld nog steeds een stijging van het aantal wanbetalers![]()
Toch wel apart dat Rabobank als grootste belanghebbende het hardst brult dat het allemaal weer beter gaat

Het gaat om de moraal die niet deugd, wie eens liegt en bedriegt doet het vast nog eens.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:44 schreef Sjabba het volgende:
Omdat het een wordt gesuggereerd trek jij de conclusie dat er ook over iets anders gelogen wordt.
Ik ben blij dat je de humor van deze reeks inziet, uiteraard moet je er niet te zwaar aan tillen. Vanaf mijn kleine zolderkamer blijf ik hopen op de 'Apocalyps'quote:Kerel; Voorlopig zitten we nog niet op jou 50% en we zijn bijna 2 jaar en 58 deeltjes verder. Voor mij is dat af en toe hier kijken en lachen.
Voor jou is dat 2 lange jaren op je zolderkamer verbeten wachten en deze reeks vol schrijven om jezelf hoop te geven.
Ik hoop het inmiddels ook voor je!

Bedankt voor de correctie, het was 'vroeg' vanmorgenquote:

Wanneer had Rabobank het mis?quote:

Ik zou ze op je huis zettenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zonne-collectoren werken ook prima als het bewolkt is.

quote:ma 31 mei 2010, 08:24
Spaanse huizen gedumpt
door GERRIT JAN HOEK
BARCELONA - „Ieder nadeel heeft zijn voordeel." De gevleugelde historische woorden van Johan Cruijff doen zelfs opgeld in Spanje dat gekweld wordt door de grootste economische crisis uit zijn historie.
Terwijl de pensioenen bevroren worden, ambtenaren fors moeten inleveren, de ’baby-premie’ wordt afgeschaft en belastingen en BTW omhooggaan, zakken de prijzen van huizen als een baksteen.
En de prijzen van woningen gaan de komende maanden nog verder naar beneden nu banken en spaarbanken zich in versneld tempo van hun portefeuille van in beslag genomen onroerend goed proberen te ontdoen.

Goed voor iemand met 2 tonnen in euro´squote:

Ik hoor van prijsdalingen met 50% en dat er nog wel 10 a 15% aan zit te komenquote:Op maandag 31 mei 2010 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Goed voor iemand met 2 tonnen in euro´s

Schat zo in dat die 50% in toeristische gebieden er al lang is. Volgens mij gaan ze binnenkort in Engeland ook het 2e huis zwaarder belasten dus dat zorgt alleen maar voor meer mensen die weg willenquote:Op maandag 31 mei 2010 17:46 schreef Bruno25 het volgende:
[..]
Ik hoor van prijsdalingen met 50% en dat er nog wel 10 a 15% aan zit te komen
Dat is volslagen paniek van de banken

Je bedoeld op zijn zolderkamer?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik zou ze op je huis zetten

Bijvoorbeeld, goed voor de marktwaardequote:

Bv. in België wordt je tweede huis ook al redelijk zwaar belast.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Schat zo in dat die 50% in toeristische gebieden er al lang is. Volgens mij gaan ze binnenkort in Engeland ook het 2e huis zwaarder belasten dus dat zorgt alleen maar voor meer mensen die weg willen

Ja het is wel interessant om zoiets als eerste huis te nemen, en hier de woning te verkopenquote:Op maandag 31 mei 2010 17:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Schat zo in dat die 50% in toeristische gebieden er al lang is. Volgens mij gaan ze binnenkort in Engeland ook het 2e huis zwaarder belasten dus dat zorgt alleen maar voor meer mensen die weg willen

Moet je wel een flinke financiele buffer hebben of een relastisch business plan of een goede baan hebbenquote:Op maandag 31 mei 2010 18:02 schreef Bruno25 het volgende:
[..]
Ja het is wel interessant om zoiets als eerste huis te nemen, en hier de woning te verkopen

Er zijn er genoeg waar de levensloop pot leuk gevuld is, en met de overwaarde van hier erbij kun je leuk wonen daar, en toch de HRA uit Nederland krijgenquote:Op maandag 31 mei 2010 18:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Moet je wel een flinke financiele buffer hebben of een relastisch business plan of een goede baan hebben

Van http://www.globalpropertyguide.com/real-estate-house-prices/S :quote:Op maandag 31 mei 2010 17:46 schreef Bruno25 het volgende:
[..]
Ik hoor van prijsdalingen met 50% en dat er nog wel 10 a 15% aan zit te komen
Dat is volslagen paniek van de banken

Dat gaat je niet lukken zonder inkomen in NLquote:Op maandag 31 mei 2010 18:05 schreef Bruno25 het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg waar de levensloop pot leuk gevuld is, en met de overwaarde van hier erbij kun je leuk wonen daar, en toch de HRA uit Nederland krijgen

levensloopopname is inkomenquote:Op maandag 31 mei 2010 18:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat gaat je niet lukken zonder inkomen in NL

Zou het proberenquote:

Ik ken mensen die dit willen gaan doen, en ik ken er die het al doenquote:Op maandag 31 mei 2010 19:37 schreef LXIV het volgende:
Het hangt natuurlijk van je situatie af. Als je 50 bent, twee ton overwaarde op je huis hebt en nog wat spaarcenten kun je het gemakkelijk tot aan je pensioen rekken in een ander land. Er zijn er natuurlijk ook veel die dat doen.

Gatverquote:Op maandag 31 mei 2010 03:15 schreef Terrorizer het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
http://www.heja.com/wonin(...)meen/prijslijst.html

In de UK bubbelen ze gewoon weer verder.quote:House price inflation hits 8.5% in England and Wales
House prices in England and Wales are continuing to rise strongly, according to the latest figures issued by the Land Registry.
Prices in April rose by another 0.2%, pushing up the annual rate of increase to 8.5%.
This was the fastest rate of growth since September 2007.
Meanwhile, the number of mortgage deals on offer has risen again to more than 2,000 as lenders continue the modest relaxation of their lending criteria.
The financial information service Moneyfacts said there were 2,191 deals available at the start of June, requiring down payments of between 0% and 40% of the value of the home being purchased.
That was a 14% increase in the number of mortgages in past month, although the proportion of them requiring at least a 25% deposit was steady at 56%.
"Lenders continue to ease their criteria and average rates still fall as competition for a limited amount of mortgage business gathers pace," said Darren Cook at Moneyfacts.
'Overtaking steadily'
The Land Registry said the cost of the average home in England and Wales now stood at £165,596.
Prices have been rising fastest in London over the past year.
They were up by 14.8% in the twelve months to April and put the capital's average house price at £341,487 after an increase of 1.6% in April alone.
"While London's annual change mirrored that of England and Wales for quite some time, the capital's growth rate is now overtaking steadily," the Land Registry said.
All of the 10 regions in England and Wales have seen prices rise in the past year, with the smallest increase being in Yorkshire and Humberside at just 0.7%.
Despite the acceleration of prices, sales are still very sluggish.
Last month figures from HM Revenue & Customs (HMRC) showed that completed sales had fallen by 2,000 in April to 71,000.
Although sales across the UK in the first four months of the year were 26% higher than in the same period last year, they were still nearly half the level reported in either 2005, 2006 or 2007.
http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/10202437.stm

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |