Oui oui, c'est une topique pour une mademoiselle très mignonne!quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mais oui, une topique du nom! Très bon, mademoiselle!
Hehe dat mignonne moest ik opzoeken!quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:34 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oui oui, c'est une topique pour une mademoiselle très mignonne!
Of zoiets. Ou quelque chose dans ce genre!
Aroo! Poor thing, beterschap he!quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:36 schreef shinydiscoball het volgende:
Verder wil ik nog even mededelen dat ik op dit moment erg last heb van ongestelheidskrampen. Auwie![]()
/dagboekpost
Dat weet je doordat je a) nooit meer uit jezelf aan seks (Co: lees: sex) denkt en b) dat over is zodra je ermee gestopt bent. 1+1=2!quote:Op woensdag 26 mei 2010 07:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk geformuleerd.
Ik zou in zo'n geval bang zijn dat ik geen aantrekkingskracht meer voelde. Hoe weet je dat het aan dat ding ligt en niet aan je partner?
Oei volgende week al?quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:38 schreef _Calimero_ het volgende:
Kus voor iedereen die pijn heeft. In het lichaam, of in het hart![]()
En verder heb ik ook vast wat frans geleerd, voor als ik volgende week de berg op moet fietsen en het niet lukt: Poussez!! Poussez plus forte!!!
En: Je vais mourir![]()
Zeg ben jij nou ook goed in Frans? Kun jij m'n examen maandag niet maken? Ik ga me er nu doorheen slaan met een woordenboekquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hehe dat mignonne moest ik opzoeken!
[..]
Aroo! Poor thing, beterschap he!![]()
Ik maak wel krullies en dan ziet níemand dat ik het ben!quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:45 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Zeg ben jij nou ook goed in Frans? Kun jij m'n examen maandag niet maken? Ik ga me er nu doorheen slaan met een woordenboek
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oei volgende week al?Schop me even dat ik vanaaf iets doneer (ik ga vanaaf al mn openstaande betalingen in 1x doen!
![]()
)!! Oh weet je wat, ik heb de site al gevonden en ik laat hem gewoon openstaan tot ik iets erop gezet heb
Vast!quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik maak wel krullies en dan ziet níemand dat ik het ben!
www.interglot.com is overigens mijn vriend![]()
En je er doorheen slaan met een woordenboek is de beste manierAls je het woordenboeken / zinsconstructie trucje eenmaal een beetje doorhebt, is er geen drol aan! Okee das misschien wat overenthousiast, maar denk eerder in keuteltjes dan in drollen
![]()
Komt goed, Shinyface
jij kunt dat wel!! straal ik ook wat kracht naar jou, maandagquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:45 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Zeg ben jij nou ook goed in Frans? Kun jij m'n examen maandag niet maken? Ik ga me er nu doorheen slaan met een woordenboek
Van dattum!quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:54 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
jij kunt dat wel!! straal ik ook wat kracht naar jou, maandag
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Van dattum!
*Buik naar voren steekt* Troetelbeertjes, STRAAAAL!
Oh maandag alquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:45 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
subjectief overeten is dat: je hebt teveel gegeten, weet dat, en hebt het gevoel dat je de controle kwijt was.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:41 schreef _Calimero_ het volgende:
Goed om te weten, Marz![]()
+/- 1000 Kcal aan ijs en chocola is zeker een eetbui te noemen he, en niet gewoon een grote snoeplust?![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:21 schreef loveli het volgende:
[..]van echt laten lopen is geen sprake hier. er verandert in wezen niks. plus ik ken hem behoorlijk goed dus ik denk dat ik zijn reactie wel aardig kan inschatten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daarbij, ik neem van de week contact op, met een iets duidelijker berichtje...
we zien wel.Kwak
Wil best schoppen hoor, om 2 redenen. Reden 1: ik zie geen 1000 kcal choco en ijs, tenzij je de aantallen bent vergeten neer te tikken. Tweede schop: ik mis groente!quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:52 schreef _Calimero_ het volgende:
Mijn lijstje vandaag![]()
O: crackers met kaas
L: kitkat, zo'n B&J ijs met koekje ding (was niet eens lekker eigenlijk) en kinder-choco![]()
![]()
T: kaasstengel
D: thaise kippensoep met noodles & brood
S: 2 uur spinning
Feel free to give me een goede schop onder mn reet
Ik schop mee.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:23 schreef loveli het volgende:
Tweede schop: ik mis groente!
Ohh jawel hoor: de kitkat was 260 ofzo (meer dan ik had verwacht!) b&J 350, en kinder choco waren 3 kleine reepjes (ook 300 bij elkaar)quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Wil best schoppen hoor, om 2 redenen. Reden 1: ik zie geen 1000 kcal choco en ijs, tenzij je de aantallen bent vergeten neer te tikken. Tweede schop: ik mis groente!
Ik ga mijn lunch niet meer 'inhalen' maar wel vanavond gewoon eten. voordeel is dat 2 uur spinning ook zo'n 1000Kcal is, dus dat maakt het wat minder erg.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
subjectief overeten is dat: je hebt teveel gegeten, weet dat, en hebt het gevoel dat je de controle kwijt was.
het is geen objectieve eetbui volgens mij. die moeten een bepaalde tijd duren, een bepaald aantal keer per week voorkomen, en ook een bepaald aantal kcal bevatten, en er komt een soort bewustzijnsvernauwing bij kijken...
niet teveel balen. morgen weer verder! en ook geen maaltijd gaan overslaan nu, want dfan krijg je er vanavond geheid nog eentje!
Hahaha het kwam inderdaad omdat ik het hier had gelezen, en ik nieuwsgierig was geworden. Maar trust me: het koekje was klef en het ijs weinig smaakvol. So not worth the caloriesquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:35 schreef loveli het volgende:
Ik had iig de B&J lager ingeschat. Nog een reden om die B&J dingen met koekjes niet te proberen. En Nynke, ik ben niet vergeten wie er het eerst over begon!
Volgens mij doet Co juist aan seks, niet aan sexquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:38 schreef -marz- het volgende:
Hmm wil ik replyen, is het topic dicht!
[..]
Dat weet je doordat je a) nooit meer uit jezelf aan seks (Co: lees: sex) denkt en b) dat over is zodra je ermee gestopt bent. 1+1=2!
Ik heb overigens vanmorgen mijn Brinta naarbinnen geroeid met een lepel, ik ben niet wezen roeien en ik eet ook niet met roeispanen.
Neuh. Definitely sex it is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij doet Co juist aan seks, niet aan sex.
Co, ik kan je ook geen minuut uit het oog laten he.quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Co, ik kan je ook geen minuut uit het oog laten he.
* Vermoeide ouder blik opzet*
Oh shit. Busted.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Co, ik kan je ook geen minuut uit het oog laten he.
* Vermoeide ouder blik opzet*
ik zou zeggen oranje... al moet je dat zelf inschatten natuurlijk...quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:39 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hahaha het kwam inderdaad omdat ik het hier had gelezen, en ik nieuwsgierig was geworden. Maar trust me: het koekje was klef en het ijs weinig smaakvol. So not worth the calories![]()
En ik heb nog een kleine 1000 Kcal aan chocola naast me liggen, maar ben er klaar mee. Doe mij maar wat voedingsstoffen straks![]()
In het kader van mijn doelenlijstje: ik moet dus elke dag bijhouden of ik een eetbui had of niet en werk daarbij met groen (geen eetbui) oranje (wel wat gegeten wat niet goed voelde) en rood (definitely een eetbui).
Zou vandaag nog onder oranje kunnen vallen, indien optimistisch bekeken, of toch echt rood?
Maar kan goede seks dan ook vies zijn?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:21 schreef Vivi het volgende:![]()
. Quelle enthousiasme
.
Ik lig brakende op de bank naar plofkippen bij Oprah te kijken.
Ik ben het trouwens met je eensch Co, goede sex is vies.
'Tuuk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar kan goede seks dan ook vies zijn?
Hang het keukenrekje boven je bed?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:26 schreef P.F het volgende:
De cappuccino was trouwens ook gratisbleh
Zit er nu nog en enorm de twijfelen over een keukenrekje en een bedplankje
De vragen des levens!quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar kan goede seks dan ook vies zijn?
Ik twijfel of ik een hang ding moet nemen waar ik bloempotjes en een afdruip rek aan kan hangen.quote:
Whiiihihihihihihihiquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
'Tuuk.
Met je mond vol kan je toch niet spellen.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
'Tuuk.
Met je mond vol kan je toch niet spellen.
Oh my in het kader van het bovenstaande over vieze sex krijg ik nu allemaal beelden in mn hoofd van after-sex-penissen in afdruiprekjesquote:
Maria toch.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh my in het kader van het bovenstaande over vieze sex krijg ik nu allemaal beelden in mn hoofd van after-sex-penissen in afdruiprekjes
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh my in het kader van het bovenstaande over vieze sex krijg ik nu allemaal beelden in mn hoofd van after-sex-penissen in afdruiprekjes
Zeg ALTIJD patat... behalve als het om ovenpatat gaat, dan wordt het friet??quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:44 schreef -marz- het volgende:
OVENFRIET![]()
![]()
Maar je moet maar niet alleen gaan wonen dan?
Zie je wel!quote:
Heerlijk om niet ongesteld te zijnquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:45 schreef loveli het volgende:
Uniek, hoe gaat het met je cyclus?
Mooi, zo'n kronkelquote:
Waar twijfel je over??quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:53 schreef P.F het volgende:
Ooooooh ik ben zo een twijfelkont ik had nooit alleen naar de ikea moeten gaan
OMG ik kan echt niet lezen momenteel, ik dacht dat ze aan het braakliggen was op de bankquote:
Ben je nu bij de Ikea en moeten we je helpen kiezen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:53 schreef P.F het volgende:
Ooooooh ik ben zo een twijfelkont ik had nooit alleen naar de ikea moeten gaan
Gaat best okee! Als ik mn mond / kaak / hoofd stil houd voel ik het bijna niet en ik ben tot nu toe minder duf dan de vorige keerquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mooi, zo'n kronkel![]()
Hoe is het met je bevallige koppie?
Ja klopt en geloof van wel.. !quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben je nu bij de Ikea en moeten we je helpen kiezen?
Ligt eraan hoeveel je kwijt wilt. Neem een kortere dan 180, dan kun je er altijd nog eentje naast doen. (als ik de goede ribba in gedachten heb, want er zijn 5 pagina's ribba)quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:03 schreef P.F het volgende:
Uh, ik wil een bedplankje, schilderijlijst ribba neem ik daarvoor. Is het dan leuker, 180, 115 of ong 50 breed.. denk nu 115.
Wat het makkeljijkst schoon te maken is en het minst in de weg hangt.quote:Of ik een magneet ding aan de keukenwand moet doen of zo een ding met haakjes, schattig voor bloempotjes, maar waar laat ik m'n mes dan, daar koop ik hen voor.
Ik heb een Zwilling messenset (dolblij mee), de grote messen gebruik ik minder vaak dan kleine en middelgrote.quote:Ik wil een slitbar mes of messen, maar moet ik dan het koksmes nemen of schilmesje.. heb er nu 1, van 12 cm..
En te weinig geldquote:Er is gewoon teveel keuze
En je boek en telefoon en pilstrip en ipod, waar laat je die dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:10 schreef P.F het volgende:
Ik wil er alleen een glas drinken op kwijt voor bij m'n bed
Dat. Zonde van je tijd dit geneuzelquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Ikea, erin lopen en dan zo snel mogelijk de uitgang zoeken!
Allebei de messen, magneet ding en die van 115!
Zoek nou de uitgang...quote:
Ik zou ze terugsturen idd, de hele H&M hangt vol met bikini's nu. Had die met blauwe ruiten besteld en in de winkel nog die met streepjes gekocht (4.95 topje en 4.95 broekje!!).quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:43 schreef j.t het volgende:
Hallo allen!
Weer een superslechte nacht gehad, zat om 02.00 maar op de bank met thee/honing ... heb gewoon koppijn van het hoesten en weer bijna niet geslapen. Viel hele dag bijna in slaap, in de klas, op de weg .. pff. Dus vanmiddag maar een uurtje geslapen, want er moesten ook weer boodschappen gedaan worden!
Heb een klacht over H&M! Wat zijn zij kut met bezorgen. Helft van mn bestelling (van weken terug) is bezorgd! Maarliefst 3 halve bikini's, want de rest was plotseling niet meer leverbaar. Krijg bericht als de levering er weer is. Van een ander artikel wat mist staat er dat die eind juni komt. Dus laat staan hoe lang ik op de andere helft van mijn bikini's kan wachten.
Ga vrijdag naar de stad, om te kijken of ze er hangen en zo niet stuur ik het allemaal terug! Past de andere helft niet, kan ik deze helft betalen, want je hebt maar 14 dagen bedenktijdIdioten!
Mijn lijst van vandaag trouwens:
O: slok yoghurt en broodje pindakaas
T: 2 yoghurt sultanaatjes
L: 2 broodjes kalkoenfilet
T: haring en mn nasmaak is enorm, niets helpt AAH
D: boeren salade met iets (nog nader te bepalen)
Over het algemeen wel, mits je geluk hebt. Heb ik tot vandaag toe gehad! Alleen nu even niet dus! Heb wel vriendinnen met alleen maar ongeluk, dus het is even proberenquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:00 schreef -marz- het volgende:
Bestellen bij H&M is dus gewoon niet zo'n goed idee?
Haha, ik heb nu ernstige twijfels over een tuniek. In 2 maten en in 2 kleuren gestuurd .... weet niet OF het staat en WELKE dan beter staat ...quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:12 schreef P.F het volgende:
Als ik bij de H&M bestel hou ik meestal alles!
De ene helft staat geweldig, de andere helft vergeet ik terug te sturen
Mensen zijn vaag hequote:Op woensdag 26 mei 2010 12:37 schreef LadyBlack het volgende:
Kwak, smsen gaat hem niet duidelijk maken hoe je over m denkt..... als jullie een sms-relatie hebben, zal hij het niet doorhebben dat je nu iets anders duidelijk wil makenKerels hebben meer duidelijkheid dan dat nodig!
Dus opbellen!
quote:
Niet met boeken slaanquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:45 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Kijken enzo is altijd leuk hequote:Op woensdag 26 mei 2010 15:26 schreef P.F het volgende:
De cappuccino was trouwens ook gratisbleh
Zit er nu nog en enorm de twijfelen over een keukenrekje en een bedplankje
haha, moet dat? :p Roze is wel beetje mijn kleur samen met zwart hoor, dus beide kleuren staan goedquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:36 schreef P.F het volgende:
Die hangdingen heb ik juist niet
Oei.. Voor die roze moet ik je hoofd er bij zien?
Thnx, 3 dagen Terschelling met zon doet wonderenquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
J.t, mooi kleurtje heb je![]()
De tuniekjes vind ik ook moeilijk inschatten, zo op het eerste gezicht denk ik dat zwart beter staat maar dat kan ook liggen aan mijn lichte aversie voor roze![]()
Wil je ze trouwens voor alledag of zijn ze voor een dagje strand oids? In dat laatste geval is er al veel meer mogelijk en dan zou ik juist níet voor zwart gaan
Paracetamol met codeïne!quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:43 schreef j.t het volgende:
Hallo allen!
Weer een superslechte nacht gehad, zat om 02.00 maar op de bank met thee/honing ... heb gewoon koppijn van het hoesten en weer bijna niet geslapen. Viel hele dag bijna in slaap, in de klas, op de weg .. pff. Dus vanmiddag maar een uurtje geslapen, want er moesten ook weer boodschappen gedaan worden!
Toetsenbord aan het schoonmaken??quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:59 schreef loveli het volgende:
Yeeha! Eindelijk lukt het, ik ben aan het opruimen en schoonmaken!
Thnx, heb bij kruidvat ondertussen vanmiddag al iets tegen droge/kriebelhoest gehaald. Mag maar 3 pillen per dag ofso ... en tot nu toe helpt het ook redelijk goed. We gaan het merken en anders weet ik nu wat ik anders kan doenquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
Paracetamol met codeïne!Gewoon eentje voor het naar bed gaan nemen.
Even je huisarts een receptje laten faxen naar de apotheek, want het is niet in de losse verkoop. Maar je bent eindelijk 's nachts van de vreselijke kriebelhoestaanvallen af, en het spul geeft ook een klein roesje, waardoor je zalig slaapt! Anders had ik de afgelopen 1,5 week ook geen nacht langer dan een uurtje achter elkaar kunnen slapen.
Nee, toetsenbord is nieuw. Voor een tientje ga ik niet moeilijk doenquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Toetsenbord aan het schoonmaken??
Nou veel plezier vanavond, want wanneer je begint stop je ook niet meer...
Schoon FTW
heb ik laatst geprobeerd, paracetamol met codeine, had toch nog liggen, maar dat hielp echt voor geen meterquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
Paracetamol met codeïne!Gewoon eentje voor het naar bed gaan nemen.
Even je huisarts een receptje laten faxen naar de apotheek, want het is niet in de losse verkoop. Maar je bent eindelijk 's nachts van de vreselijke kriebelhoestaanvallen af, en het spul geeft ook een klein roesje, waardoor je zalig slaapt! Anders had ik de afgelopen 1,5 week ook geen nacht langer dan een uurtje achter elkaar kunnen slapen.
Koffie met een zure matquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:15 schreef j.t het volgende:
[..]
Thnx, heb bij kruidvat ondertussen vanmiddag al iets tegen droge/kriebelhoest gehaald. Mag maar 3 pillen per dag ofso ... en tot nu toe helpt het ook redelijk goed. We gaan het merken en anders weet ik nu wat ik anders kan doen![]()
Wordt trouwens erg misselijk van mijn haringsmaak, niets, maar dan ook niets, helpt tegen mijn gore nasmaak. Heb ik nooit last van
Goedzo! Je hebt tussendoor zelfs nog PF op scherp gezet in de IKEAquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Krijg net een sms van mijn chef, dat ik vandaag veel dingen op scherp heb gezet...
Fijn om te horen, het voelde ook als een goede werkdagIk mag graag eens schoppen op het werk
DaD was net voor mij, en we hadden ook nog allebei hetzelfde bedrag!quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:26 schreef _Calimero_ het volgende:
Leuke tuniekjes wel, staat leuk!
Thanks ladies voor de donaties![]()
![]()
Fijn dat Taco weer thuis is!
Op scherp zetten is in dit geval dus positief?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Krijg net een sms van mijn chef, dat ik vandaag veel dingen op scherp heb gezet...
Fijn om te horen, het voelde ook als een goede werkdagIk mag graag eens schoppen op het werk
Arme Taco.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:16 schreef Viking84 het volgende:
Nou Taco is terug en hij is zoooo zielig! Ze hebben behoorlijk wat werk van hem gehad: moesten hem met een handdoek voor het deurtje in het hokje doen, omdat 'ie heel agressief was en zodra ze kwamen kijken bij hem, begon 'ie de boel onder te poepen en te pissen. Dat hadden ze nog nooit eerder meegemaakt. Nu is hij op de gang. Net uit het reismandje gekomen (en meteen omgevallen, maar ik durf nu niet aan hem te komen) en hij moet eerst maar weer even aan 'thuis' wennen. We moeten hem ook schoonmaken van onderen, maar dat durf ik nu ook niet. Vrijdag moet 'ie terugkomen voor controle en over 10 dagen mogen de hechtingen eruit. Ik vind het zo zielig!
Foebel!quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:23 schreef neen het volgende:
O ja, vanavond voetbal kijken of het lijsttrekkersdebat
Qua maat de zwarte, maar ik vind 'm niet zo mooi.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:31 schreef j.t het volgende:
Nou, jullie mogen meebeslissen als jullie willen ... WELKE?(of geen mag je ook zeggen
)
Alles gaat in fasen nu. Net als op de bank klimmen: voorpootjes bij de bank omhoog *plof* 3 minuten knock out en dan weer verder.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:13 schreef Viking84 het volgende:
Het gaat wel wat beter al, hoor. Hij heeft zichzelf het hele huis doorgesleept (ook op de kattenbak geweest *graaf graaf* *plof* halverwege het graven knock-out) en nu ligt 'ie op de bank te slapen. Staartje is in ruste, dus hij slaapt
.
Doe dan maar keihard hijgend "La petite mort", dat is minder doods.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:38 schreef _Calimero_ het volgende:
Kus voor iedereen die pijn heeft. In het lichaam, of in het hart![]()
En verder heb ik ook vast wat frans geleerd, voor als ik volgende week de berg op moet fietsen en het niet lukt: Poussez!! Poussez plus forte!!!
En: Je vais mourir![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Doe dan maar keihard hijgend "La petite mort", dat is minder doods.
Smakelijkquote:
Heb jij je lingerie ook op kleur gesorteerd?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:10 schreef Syrena het volgende:
[..]
Smakelijk![]()
Zo, Greys gekeken. Nu over op luchtiger materiaal![]()
Loveli> Mijn schoenen zitten ook allemaal in hun originele dozenVast geen verrassing
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:48 schreef AKnynke het volgende:
Ik ben bijna een master. vandaag m'n diploma aangevraagd en m'n scriptie verdedigd. Hij werd goed ontvangen.
Ja ik. In samenvatting graagquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:48 schreef AKnynke het volgende:
Ik ben bijna een master. vandaag m'n diploma aangevraagd en m'n scriptie verdedigd. Hij werd goed ontvangen.
dus, als iemand hier wil weten waarom rebellen tegen vredesmissies vechten: I know the answer!
Me too!quote:
Ik wil het wel doen voor slank? Ik ben hier wel bijna dagelijksquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:13 schreef Troel het volgende:
Ik zoek een vrijwilliger die kan helpen met het "koppelen" van mensen aan het juiste lijstje. Ik kreeg meerdere malen per week hiervoor verzoeken en ben zelf verminderd actief op Fok! en dat houdt dus in dat sommige mensen dus best lang moeten wachten totdat ze in het lijstje komen. Dus wie o wie voelt zich geroepen?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dit kan je echt alleen leuk vinden als je stoned bent, bedoel ik
quote:
Ja, die heb ik dus niet. wel een hele versie. Alles of niets!quote:
Dat was ik niet hoor!quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:35 schreef loveli het volgende:
Ik had iig de B&J lager ingeschat. Nog een reden om die B&J dingen met koekjes niet te proberen. En Nynke, ik ben niet vergeten wie er het eerst over begon!
Met de toeter de vreetmeuk tegen het scorebord slaan en naderhand schoonpoetsen met het servet. Doh!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:37 schreef Noukjee het volgende:
Komt mijn vriend net uit z'n werk (lidl)
heeft hij zo'n WK box meegenomen, waarin zit:
Nootjes, soort m&ms, chips, dipsaus, oranjekoeken, pizzanootjes, knakworsten en worstenbrooden (en servetten, toeter en scorebord).
Pff, wat moet ik daar nou mee
Nee, krijg je geen cijfer voor. Ja, ik vind de manier van verdedigen ook jammer. Ik had m'n scriptie graag 'echt verdedigd'...quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:31 schreef Perruche het volgende:
En startrek vind ik ook leuk!
Nynke, wanneer krijg je je diploma? Rare manier van verdedigen trouwens. Krijg je er een apart cijfer voor?
Edit - ik gebruik als stopwoord "trouwens". En ik wil helemaal niet trouwen. Weg ermee! En ik ga even afwassen.
Ik zal wel gillen jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:05 schreef loveli het volgende:
Chico, heb jij dekbedovertrekken en hoeslakens nodig als je op kamers gaat? Ik heb een hoop eenpersoons spul liggen wat ik niet meer gebruik, dus als je interesse hebt, geef een gil.
en dan liep ik al te mopperen over 300 euro boete vanwege te laat inleverenquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:42 schreef conleche het volgende:
Oh en ik krijg net een aanslag van de belasting van bijna 17000. Mijn accountant heeft verzuimd om op tijd de IB 2007 in te leveren en nu hebben ze maar wat geschat. Niet in mijn voordeel kan ik vertellen.Moet ik daar weer achteraan. Zucht.
Mijn boete was dan maar 113. Dat valt alles mee.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
en dan liep ik al te mopperen over 300 euro boete vanwege te laat inleveren
Huh?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Cali, ik ben een enorme trut
Algemene website gedaan of was dat ook de bedoeling?
O hier had ik helemaal overheen gelezen! Wat sneu zeg... Hoe is het nu met hem? (ws kom ik dat bij het bijlezen ook nog wel tegenquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:16 schreef Viking84 het volgende:
Nou Taco is terug en hij is zoooo zielig! Ze hebben behoorlijk wat werk van hem gehad: moesten hem met een handdoek voor het deurtje in het hokje doen, omdat 'ie heel agressief was en zodra ze kwamen kijken bij hem, begon 'ie de boel onder te poepen en te pissen. Dat hadden ze nog nooit eerder meegemaakt. Nu is hij op de gang. Net uit het reismandje gekomen (en meteen omgevallen, maar ik durf nu niet aan hem te komen) en hij moet eerst maar weer even aan 'thuis' wennen. We moeten hem ook schoonmaken van onderen, maar dat durf ik nu ook niet. Vrijdag moet 'ie terugkomen voor controle en over 10 dagen mogen de hechtingen eruit. Ik vind het zo zielig!
dus, als iemand hier wil weten waarom rebellen tegen vredesmissies vechten: I know the answer!
btw, er hadden mensen gevraagd om m'n scriptie te lezen, wie waren dat? Ik heb echt geen idee meer...
Oohh bah, ik heb er altijd zo;n grondige hekel aan om dat soort dingen te moeten uitzoeken...quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn boete was dan maar 113. Dat valt alles mee.Maar goed ik kan nu nog wel bezwaar maken, maar ik zou nu weleens een accountant willen die gewoon doet wat er moet gebeuren. Aan mij moet je dit soort dingen niet overlaten. Ik heb mijn mappen vorig jaar september ingeleverd. Da's toch wel een tijdje geleden. Hij heeft alle tijd gehad zou je zeggen. Damn. Nou ja, maar even loslaten nu, ga ik morgen wel wat aan doen.
Dat doe je inderdaad goed! Doet het nog veel pijn?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nyyyyynke! Ik wil hem wel lezen als ik tijd heb, het is namelijk wel een machtig interessant onderwerp!![]()
Perruche: X-Men!*ook nerd is*
Mn uiteindelijke lijstje vind ik best wel netjes voor de dag na verstandskiesoperatie!![]()
O: griesmeelpudding met rode saus
T: bananaaaa
L: snee met gebakken eitje, snee met filet americain
T: snee krentenwegge met boter
D: anderhalf bord tomaten-groentesoep met kleine balletjes, met twee kleine afbakbroodjes met een halve plak kaas en smeerkaas
T: beker melk
Tenkjoe!quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:19 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat doe je inderdaad goed! Doet het nog veel pijn?
btw, er hadden mensen gevraagd om m'n scriptie te lezen, wie waren dat? Ik heb echt geen idee meer...
Nog een jaartje of 2-3 geduldquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn boete was dan maar 113. Dat valt alles mee.Maar goed ik kan nu nog wel bezwaar maken, maar ik zou nu weleens een accountant willen die gewoon doet wat er moet gebeuren. Aan mij moet je dit soort dingen niet overlaten. Ik heb mijn mappen vorig jaar september ingeleverd. Da's toch wel een tijdje geleden. Hij heeft alle tijd gehad zou je zeggen. Damn. Nou ja, maar even loslaten nu, ga ik morgen wel wat aan doen.
ja ik!! ik wil m graag lezen!quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:48 schreef AKnynke het volgende:
joe strong woeman! ik had precies deze operatie, maar dan aan allebei de kanten... idd de echte napijn was snel weg, gewricht bleef nog wel een poosje wat stijfjes miepen, maar dat wordt ook echt snel goed handelbaar!quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tenkjoe!
Valt mee, als ik kauw wel, of mn kaak beweeg, maar als ik mn gezicht neutraal houd zeurt het alleen een beetjeIk had het na die nare operatie van gisteren veel erger verwacht, dus ik ben blij
![]()
Nu slapies doen want ik ben wel zo duf als een konijnMorgen gelukkig nog vrij
Trusten!
Wat goed dat hij alweer actief is! Let wel op of de hechtingen niet los gaanquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:27 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Weer later opgestaan dan de bedoeling was, maar goed. Taco lag vannacht op de bank en toen ik opstond om wat te drinken (ik had dorst, maar wat smaakt water ontzettend vies 's nachts!
Hebben jullie dat ook?), toen lag 'ie ineens weer bij de deur
. En zonet had hij een behaaglijk onderkomen gezocht in de kattenbak. Zag eruit alsof 'ie daar al een tijdje lag. Hij is wel aardig fit. Rent hard (zeker als er kattensnoepjes in het spel zijn
) en hij krijgt zo voor het eerst sinds eergisteren 17 uur eten
. Mét antibiotica erin.
Nu even bijlezen.
Iddquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:30 schreef -marz- het volgende:
[..]
Wat goed dat hij alweer actief is! Let wel op of de hechtingen niet los gaandat heb ik gehad bij een van m'n katten na sterilisatie, not so nice.
Water smaakt vies heb ik ook, is vanwege het dooie vogeltje in je mond denk ik
Goeiemorgen, en bedankt voor alle jompels. Ik ben eigenlijk nog helemaal niet zo opgelucht ofzo. Dat komt vast nog.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:05 schreef Phaidra het volgende:
Oh ja, nynke, van harte met het afsluiten van je studie!!![]()
![]()
![]()
Krijg je ook nog een cijfer voor je scriptie? Ik wil 'm ook wel lezen!!
I can imagine! *voorzichtig kusje op je wang*quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen![]()
Beterschap, j.t!![]()
Goed bezig Mootje![]()
AreuhIk werd om half 6 wakker met pijn in mn bakkes, maar ik was te moe om pijnstiller te nemen (duurt even) en dus weer bed in gekropen maar steeds maar halfjes in slaap gekomen
Toen om 9.00 ruw écht wakker gemaakt door mensen buiten met een snoei-apparaat
![]()
En nu zit ik dus braaf aan mn eerste glas pijnstiller van de dag. Meuh. Hopelijk gaat mn wang snel slinken want nu istie echt dik en drinken / spugen na het tandenpoetsen is niet leuk![]()
</mok mok mieper mieper>
Dat jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:30 schreef -marz- het volgende:
[..]
Wat goed dat hij alweer actief is! Let wel op of de hechtingen niet los gaandat heb ik gehad bij een van m'n katten na sterilisatie, not so nice.
Water smaakt vies heb ik ook, is vanwege het dooie vogeltje in je mond denk ik
ja, dat zou ik eerst typen, maar ik wilde graag wat meer verschillende symbooltjesquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
omdat je die anders uitspreekt![]()
al zou je ook /məʊbləʊ/ kunnen zeggen denk ik
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
En:dattum!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ahhww die foto van Taco, wat lief
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:07 schreef _Calimero_ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ahhww die foto van Taco, wat lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Leuk! Heb je nog meer foto's van hoe je huisje nu is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo nu maar eens een toets maken voor de 4e klas. Zo te zien over stof die ik zelf al jaren niet meer gehad heb.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:13 schreef kwakz0r het volgende:
mja, we zitten nu te babbelen over koetjes en kalfjes zoals altijddammit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:08 schreef kwakz0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]bijna dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar kan ik mee leven. eerlijk gezegd...Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Chico: wanneer doen wij de spullen omruil?!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe zet je uit dat als je 'em wilt tikken de spellingsdinges er automatisch ém van maakt?crap in = crap out
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:18 schreef loveli het volgende:
[..]' spatie emSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoe zet je uit dat als je 'em wilt tikken de spellingsdinges er automatisch ém van maakt?
Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
ik weet nu dat ie geen nee heeft gezegd, en dat ie me antwoord gaat geven, deze week nog. hij heeft t echt heel erg druk (dat weet ik) en moet ws. nog even nakijken of ie geen schnabbels heeft die avond, of repetities enzo. vind t niet zo erg om nog even deze week af te wachten hoor. als ie na t weekend nog niks heeft laten horen dan neem ik wel contact met m op om te zeggen dat ik nu iemand anders meeneem. easypeasy.quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik weet nu dat ie geen nee heeft gezegd, en dat ie me antwoord gaat geven, deze week nog. hij heeft t echt heel erg druk (dat weet ik) en moet ws. nog even nakijken of ie geen schnabbels heeft die avond, of repetities enzo. vind t niet zo erg om nog even deze week af te wachten hoor. als ie na t weekend nog niks heeft laten horen dan neem ik wel contact met m op om te zeggen dat ik nu iemand anders meeneem. easypeasy.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik weet nu dat ie geen nee heeft gezegd, en dat ie me antwoord gaat geven, deze week nog. hij heeft t echt heel erg druk (dat weet ik) en moet ws. nog even nakijken of ie geen schnabbels heeft die avond, of repetities enzo. vind t niet zo erg om nog even deze week af te wachten hoor. als ie na t weekend nog niks heeft laten horen dan neem ik wel contact met m op om te zeggen dat ik nu iemand anders meeneem. easypeasy.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]wheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stelletje losers zijn we allemaal he?
Kwak
Dat vind ik ook super om te doenquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
We hebben een transcription exam over 3 weken, moet ik een halve minuut BBC radio transcriberen!en ik ben er goed in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Taco in dat 'shirtje'Arme poezel! Maar hij slaapt wel lekker zo te zien
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
bedoel je niet vertalen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat vind ik ook super om te doenHeb een hele tijd That 70's Show gedaan voor een website.
Jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
whehehehestelletje losers zijn we allemaal he?
Spellingscontrole uitzetten bevalt beter. Ding moet gewoon doen wat ik typ.quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:18 schreef P.F het volgende:UuuuuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Chico: wanneer doen wij de spullen omruil?!
. In Amsterdam of Almere? Vanaf volgende week ben ik weer elke dag in Amsterdam, dan zou ik eind van de middag wel langs kunnen komen bij waar jij bent?
Vanavond komen mijn ouders weer thuis en ik ben dr toch zo blij mee. Heb nu wel genoeg van het alles zelf regelen, koken/wassen/strijken/opruimen, weinig aanspraak hebben en mn jongste broertje in de gaten houden.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Hier nog eentje.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
whehehehestelletje losers zijn we allemaal he?
je hebt sites waar ze transcripts van tv shows hebben. ik las voordat ik downloaden ontdekte ook altijd de transcripts van gilmore girls US uitzendingenquote:
Dan schrijf je een gesprek helemaal uit inclusief pauzes, uuhs en in- en uitademingenquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:34 schreef Chicolate het volgende:
Wat zijn transcripts?De ondertitelingen?
Dat noem je toch transcripties?quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan schrijf je een gesprek helemaal uit inclusief pauzes, uuhs en in- en uitademingen(heel gedetailleerd dus).
Aha. En waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan schrijf je een gesprek helemaal uit inclusief pauzes, uuhs en in- en uitademingen(heel gedetailleerd dus).
Ik ben raarquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:31 schreef motorbloempje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Springfield's looking pretty dusty today
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |